/spanien/barcelona/forum/22047.aspx/spanien/barcelona/forum/22047.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Cesc#4
2007-11-10 16:57
Pio pio//

Hur lyckas ni hela tiden förvränga allt jag skriver både du och Barcelonito.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 16:56
Cesc#4

Läs genom det där en gång till så hoppas vi att du förstår poängen.

Jag har mina åsikter och det står jag för. Jag vill ha klubbens bästa. Så är det me det.
Barcelona Criff
2007-11-10 16:55
Barcelonito,

Nej man ska inte ta någonting ifrån det Laporta och dem gör som är bra.
Men att vi har unicef på tröjan idag beror mycket på att Laporta skulle rädda sitt eget anseende mer än att han gjorde det för att göra något bra för omvärlden.
Sen allt som kom med det beslutet tycker jag är skitbra.
Men samtidigt kan man inte vara naiv och tro att allt görs pga goda gärningar. För fortfarande är det pengarna som styr allt här i världen, där innefattar också högt uppsatta personer.
Barcelona Evička
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag vet, men det tar bara någon sekund att läsa igenom och kolla det värsta, och rätta. Sedan kan man sakta ner en aning också - det gäller inte att slå hastighetsrekord på tangentbordet, du vet.
Las Palmas Pio pio
Cesc#4

Vi kanske ska snacka med Spaniens fotbollsförbund för du verkar ha svar på det mesta..Låter som Fabregas är den nye Maradona, visst är killen bra men nu får det väl ändå vara nog på snacket.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 16:52
Criff

Hmm aa det har jag och flyttar snart dit. Laporta diskuterade med några andra företag, bl.a. för att ha Bejing 08 på tröjan. Fansen satte sig emot allt sånt. Barca får kanske mer sponsorer genom Unicefs namn på tröjan och betalar en viss summa till just dem. Att Barca tjänar på detta på ett o annat sätt är det ingen tvekan om men däremot ser jag ingen annan klubb som tar någon initiatv alls.

Att Barca drar till Sydafrika och träffar Mandela och spelar för honom, att Laporta drar till Senegal och hjälper till. Ser du nån annan storklubb göra massa sånt just nu?
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 16:50
Ämne: Ämne: Ämne....
aa okej, men när man skriver snabbt så blir de vissa stavfel.
Barcelona Evička
2007-11-10 16:48
Ämne: Evièka

Räknar de....
Ja, de räknar fr o m senaste insläppta mål, som var Riises på Anfield.
Spanien Cesc#4
Barcelonito//

Man hör bara historia historia från din sida man stick till komvux och ta en historie kurs då.

"till deras svaga historia"

Du kan jackshit om Arsenals historia annars skulle du inte skrivit så om vi vinner PL i år har vi en liga titel mindre än united högst 2 är osäker om dem hade 16 eller 17 titlar. Manchester och Liverpool har dem bästa historierna i england no doubt about it men betyder det att andra klubbar inte ska ha nån historia för det. En utav dina Barcelona polare påpeka att du inte var insatt där.

Och att du får skit är inte så konstig med dina skumma argument om att göra sig av med Ronaldinho och Rijkaard där bevisar du hur långt du gillar att gå med dina utspel.
Barcelona Evička
Ämne: Ämne: Messido....
Precis - han hade det förra själv, så han slog sitt eget rekord. Fortsätter han så här kan han ju gärna få ta Lehmanns rekord också. Inte mig emot.

(Läs gärna igenom det du skriver och rätta de värsta stavfelen innan du postar)
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 16:46
Evièka

Räknar de senaste Pool matchen med då? De räknade ju Lehmans tills han blev utvisad och räknade igen nästa CL.
Barcelona Criff
2007-11-10 16:46
"Criff...

Som folk inte vill höra? Vad, är du kriminalare som har forskat djupt i det hela?"

Om du någon gång infunnit dig i Barcelona och kanske fått chansen att tala med en katalan så kanske du hade fått lite fakta.
Har du ens någon gång varit på Camp Nou?
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 16:44
Ämne: Messidonaa
Valdés h....
Okej nu förstår jag, så det är Brcelonas rekord han har just nu med sina 466 min utan ngt insällpt mål ?
Barcelona Evička
2007-11-10 16:43
Messidonaa
Valdés har inte tagit Lehmanns rekord. Man Barcelona har inte haft någon målvakt som hållit nollan längre i Europaspel. Det är klubbens rekord det handlar om, inte för hela Europa.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 16:42
Cesc#4

Hade du hängt lite mer här så skulle du veta att jag inte är rädd för att kritisera Barcelona. Jag sa redan förra året att Rijkaard borde sparkas och fick skit. Det står jag fortfarande för. Jag har sagt att Ronaldinho ska lämna Barca. Jag har kritiserat mycket mer än någon annan här så du vet inte riktigt vad du pratar om. Barcas gamla ledning ska man inte ens snacka om så mycket som de förstörde.

Saken är att när du kommer in hit så skriver du ingen bra kritik. Du skriver en massa skit och sen nu vill du börja diskutara seriös. Bojan är medioker och lika bra som Djordic. DU kan inte ta tillbaka det för att det skapade just den diskussionen. Barca floppde med deras spelare mm. Och nu vill du diskutera seriöst?

Alla grejer jag har sagt om Arsenals svaga sida är sanna. Från namnet på arenan till deras svaga historia och att de inte vinner nåt med deras satsning. Bevisa att jag har fel.

MEN jag går inte till Arsenals Forum och skriver allt detta eller hur? DÄR HAR DU SKILLNADEN.
Barcelona Barcelonista :D
2007-11-10 16:39
Ämne: Cesc#4

Det vet vä....
Vi har marc Crosas också på bänken eller är inte han spansk?
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 16:37
där har du 2 viktiga spelare som är skadade.
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 16:36
Deco, Etoo, !
Real Madrid robinho_#10
2007-11-10 16:36
en liten fråga bara:
Vilka har ni på skadelistan?

tack i förväg
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 16:35
Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*

du har rätt !

men en fråga, året som vi vann CL
då arsenals målvakt lehman hade typ inte släppt in mål på 9 matcher, ngt sånt

så ja förstår int ehru valdes har tagit de rekordet :S ?
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 16:34
Cesc#4

Det vet väl inte du vad jag tycker om Inter? Samma sak där som Arsenal.

Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol som startar. Bojan, Jorguera, Oleguer på bänken. Ganska bra för en storklubb.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-10 16:33
Blir less på alla som skriver om hur jävla dålig Valdes är... Borde uppmärksamma han mer tycker jag! han leder "zamora" ligan och har ett europeiskt rekord i CL:

Victor Valdes tog därtill europeiskt klubbrekord (målvakten inte släppt in under 466 minuter), och ligan är han också "Zamora" med snittet 0,73 efter elva omgångar.

Folk stirrar sig blinda på misstag han gjorde för två år sedan, han var då ganska ung. Målvakter har väl sina bästa år när dom är över 30, eller har jag fel?

Han är riktigt bra, annars skulle han inte stå i världens bästa klubblag.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 16:31
Barcelonito //

Theo Walcoot kankse? Vi har inte bett nån klubb om några engelska spelare det har vi gått om i U nivåerna deras tid och generation kommer.

Ni har inte så många spanska spelare i start uppställningen (3 kanske?) sån är dagens fotboll titta på Inter t ex ser ingen som gnäller på dem.

Sen tycker jag det låter intressant hur Criff tycks motvilligt sätta dig på plats för jag vet inget om denna unicef historia.

Återigen vi diskutera lite real messi robinho guti barca. Men det är förbi du kan inte ens försvara din usla argument om Arsenal på ett riktig sätt jag har inte snackat skit om klubben Barcelona idag iallafall kankse nämnt nåt om den usla ledning dem hade innan Laporta.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 16:27
Icey 10

Nej jag menar att ta en spelare utan klubbens godkännande och utan att kontakta klubben han spelar för.

Ja vem fan ska man skylla på att de inte har mer engelska spelare? Skylla det på att Barcelona kanske? Att man inte kan uppfostra engelska egna talanger skyller man väl inte på nån annan eller? Köp iaf nån engelsman för startelvan så det inte blir pinsamt.

Iniesta är en mycket bättre spelare tycker jag. Har du problem med det så är det inte mina problem.

Cesc...

Nej jag pratar om en klubbs svaga och mindre attraktiva sida. Det bör tas upp när någon som du kommer och skriver massa skit om Barcelona på deras egna sida.

Criff...

Som folk inte vill höra? Vad, är du kriminalare som har forskat djupt i det hela?
Spanien Cesc#4
2007-11-10 16:26
Barcelonito//

Jag skäms hur löljig du börjar låta. Nu ska vi snacka om tröjor och Arenor plötsligt hahah.

Emirates stadium är Arena som skapades nyligen den är har inte ens börjat bygga på sin historia så vad den heter spelar ingen roll. Jag vet mycket väl vad era stadion heter har jag gjort en jämförelse med Camp Nou om så är fallet visa mig.

Vet du sen också käre historie älskare att en viss Herbert Champman revolutionerat fotbollens material. Denne Herbert är en Arsenal legend.
Barcelona Criff
2007-11-10 16:22
Och Barcelonito, nämn aldrig det där med Unicef innan du vet bakgrunden till varför vi gjorde det. Ligger massa smuts bakom som folk inte vill höra om.
Man måste inse att pengar och anseende kommer alltid först för dme här människorna.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 16:21
Barcelonito//

Trött på dina löljiga utspel. Tyck vad du vill om Fabregas vs Iniesta jag vill inte ge mig in på den diskussionen men för guds skull försök inte hjärntvätta mig bara. Som du låter kan du lika gärna heja på liverpool med ditt gnattande om historia.

Vad än Wenger köper eller inte köper älskar jag klubben och tränaren.
Icey 10
2007-11-10 16:21
Barcelonito//
"Men att inte ha några engelska spelare i en engelsk klubb"

Detta beskyller du Arsenal för?

"I Arsenals fall är det just det att de inte visar respekt för en klubb som Barcelona och försöker sno talanger från dom."

När man visar intresse för en spelare och spelaren själv går med på att flytta, kalals det för att sno?

"Jag ångrar mig nu. Iniesta är MYCKET bättre än Fabregas."

11 mål och 8 assister visar att Fabregas är MYCKET sämre spelaren än Iniesta.
Barcelona Criff
2007-11-10 16:20
Barcelonito, Världens största efter arenan i sydamerika byggs om :)
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 16:19

Annons: