/spanien/barcelona/forum/22046.aspx/spanien/barcelona/forum/22046.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-23 22:46
Mål från dagens match bara sitta och njuta :D
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-23 22:45
Nån mer än jag som märkt att Murcia krossade Espanyol? hehe.. :) med 4-0 till och med.
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-23 22:43
Redan petat Márquez ser man här inne i eran startelvor.

Márquez Och Milito, i mina ögon har varit lätt en av La Ligas bästa mittbackar när dem har fått spela tillsammans, fan vad man saknar Márquez krosbollar precis slickad vid linjen fy fabijan asså
Barcelona Smogen
2008-03-23 22:33
ja, så som säsongen varit än så länge förtjänar varken barcelona eller Real ligatiteln. Hoppas verkligen att det ändras så att Barcelona hittar formen de sista matcherna och vinner resten. det finns ju i spelarna, det blixtrar till ibland. hade varit så otroligt jäkla skönt.

annars är det väl villareal som mest förtjänar att vinna titeln, även om jag såklart föredrar en oförtjänt ligatitel till barcelona.
Barcelona Legenden11
2008-03-23 22:31
Tompa

den var skön (så blir jag riktigt förbannad) du e tung barcabrorssan
Barcelona zsson
2008-03-23 22:30
Ämne: Det jag märkt på MÅN....
kraftigt störda av straffen som var horribel (lätt att tappa fokus på rätt saker då)fråga alla som spelat fotboll
Barcelona Legenden11
2008-03-23 22:30
Koeman!!

jag borde skämmas, deco e ju min första favorit i barca. har enda barca tröjan med deco namnet.

jag har verkligen mått dåligt pga skador o avstängningar

annars du har rätt
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-23 22:28
Herregud! Hur kan ni säga att Sylvinho ska bort? har du sett hans matcher eller? sjukt...
Dessamma gäller Deco.
Barcelona Tompa
2008-03-23 22:26
Tack Valencia, tack Hildebrand. Det beror visserligen enbart på att Real också underpresterat grovt efter julen men vi är ändå med i guldstriden. Förlorar vi nästa match (hemska tanke) mot Betis samtidigt som Real vinner så blir jag riktigt förbannad på laget. Vi får bara inte missa ytterligare en extrachans som Barca nu fått haka på Real om vi ska ha en chans på ligatiteln. Att spelet behöver höjas avsevärt med behöver knappast påpekas.
Barcelona Duda
2008-03-23 22:25
Det jag märkt på MÅNGA av dom senaste matcherna är att det är otroligt långt mellan anfall och mittfält. Finns ofta oceaner av yta som ingen vägrar löpa in på. Om vi verkligen ska ha chans på ligatiteln kan vi inte bara vänta på att real ska göra misstag utan spelet måste höjas avsevärt. Slutet på första halvleken var det värsta jag sett i år, om inte på flera år. Fy fan asså..
Barcelona Koeman!!
2008-03-23 22:25
Att ens nämna deco angående dem som ska bli "sålda" är pinsamt. Dem löpningar och uppoffringar han tar är riktigt viktiga för barca. En riktig culé skulle stötta Deco.
Barcelona zsson
2008-03-23 22:23
Ämne: Hilderbrandt - Tack ....
jo han spelar högt men han är tränare för barca
det är varken du eller jag
anledning ?
Jag tror fortfarande på honom (jag har tvekat många gånger men jag är sällan överens med varken lagerbäck eller capello)
barca kan fortfarande vinna ligan + CL
och då får både du jag och hela djävla tv4 på käften (hoppas)
Barcelona Legenden11
2008-03-23 22:22
barcadinho

håller med dig för varje ord, har försökt säga samma sak. vi behöver ha lite tur o ta cl, vi kan vara värda det vem vet.

bort med thuram, edmilson, gudjohnsen, oleguer, zambrotta, ezquerro, silvinho, deco

de blir lätt skadade eller tappar prestationen

in med garay, alves, reserve högerback, reserve vänster back, pivote, offensiv mitfältare

modric rätt spelare???
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-23 22:21
barcadinho

Eto'o är väl ett fint namn att ha i mitten? ;)

Eller varför inte Henry?
Barcelona FCB10
2008-03-23 22:19
Sancho (AC Milan)

Hur fan ska man uttala KRKic K-R-K.. HALLÅ!!
Barcelona FCB10
2008-03-23 22:17
Fotboll är kul.. först hatar man Valencia för att dem vann oss i cupen och nu är dem bäst!! TACK VALENCIA FÖR IDAG!! inte torsdags... hehe
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-23 22:16
Vill se barca ställa upp med backlinjen, Sylvinho,Abidal,Milito,Puyol.
Tycker Abidal är riktigt bra som mittback. Tycker också numera att Puyol är bättre offensivt än Zamba. Milito vet vi vad han kan. Samma sak med Sylvinho.

Mittfältet kan vara, Yaya,Xavi,Iniesta.
Inget snack om dom positionerna. Givna i detta nu.

Anfall. Ronaldinho,Eto'o,Bojan.
Bojan har visat upp en bra form på sistonde och förtjänar en plats i start XI. Sedan kan ett eventuellt inhopp av Henry komma.
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-03-23 22:13
Bojan Krkic bästa match! 2mål och 2 assist och bara 17år! så bra som honom får man inte vara som 17åring;) hahaa
Barcelona Gaucho_10
2008-03-23 22:12
Blir trött på alla som säger att vi ska sälja deco, kolla hur fantasilösa och sega vi är utan deco , han behövs även om han missar enkla passningar ibland, men han vågar iallafall att bryta mönstret och göra annorlunda saker
Barcelona el diablo
2008-03-23 22:07
Bojan Krkic vilken lirare! mera såna i Barca och inte fler "Cracks" som Henry kan någon förklara vad i helvete han gör i Barca?? märkligaste köpet Barca ledningen gjort med tanke på vår spelartrupp vi redan hade innan han kom.

Ut nästa säsong: Gudjohnsen, Sylvinho, Thuram, Ezquerro, Edmilson, Deco.. listan kan göras lång och för guds skull släpp fram fler canteranos i framtiden! Bevara Barcelona KATALANSKT!
Barcelona barcadinho
2008-03-23 22:06
Hilderbrandt - Tack snälla du.
Vi blev så jäkla glada här hemma.

Ligan i år är den tokigaste jag har sett på länge. Vem vet hur det kommer att sluta.

Jag är fortfarande besviken på Barca. Det är så mycket som inte funkar och så mycket som inte stämmer. Jag vill inte ha Rijkaard nästa år.

Bli inte lurade av vinsten. Vi vann ju 5-1 mot Levante, precis innan allt rasade framför oss under flera veckor och vi förlorade match efter match. Vi såg inte bra ut heller mot Levante.

Vi måste spela mycket bättre om vi ska vinna mot bättre lag hemma och matcher på bortaplan. Det går inte och bara vänta på flera erbjudanden från marängerna.
Och hur ska det gå i CL om vi fortsätter så här? Bli inte lurade, det kommer inte räcka.

Jag ber nu att R10 och Deco är tillbaka redan från nästa vecka. De är de enda som kan lyfta laget en extra nivå. De enda som kan ge den extra skillnaden som vi behöver, plus Messi förstås, men han är tillbaka om minst 4 veckor.

Ligan är så konstigt i år, men sjukt spännande att jag får snart ett hjärtinfart.

Jätte roligt att se Bojan. Vilken teknik och bollkontroll, herregud. Han blir snart som Messi med sina dribblingar och att kunna skära genom försvaret. Tänk nästa år. Messi till höger och Bojan till vänster och nån i mitten.
Det kommer att bli sambafottboll (peppar peppar med skador bara).

Men nu ska jag inte klaga mera och förstora glädjen. Fyra poäng och allt är möjligt.
Barcelona Barca-nist
2008-03-23 22:04
Ämne: Undra om de som komm....
krkic. det är väl de flesta balkan länder som har det lr hur ?
Barcelona Xavi_(R.I.P. Puerta)
2008-03-23 22:03
Nu fick vi chansen IGEN att faktiskt vinna ligan i år. Och nu är det faan på allvar dags att vi tar den chansen för det lär garanterat bli den sista. Vinst borta mot Betis samtidigt som Real har en ruskigt tuff match mot Sevilla kan innebära ytterligare minskat poängförsprång för marängerna. Det och en vinst i El Classico kan innebära att vi faktiskt leder och har allt i egna händer.
Törs man hoppas nu...?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-03-23 22:02
æ
Barcelona Mot Nya Tider
2008-03-23 22:02

Sancho (AC Milan)
2008-03-23 21:58
FCB10

Krkic helt enkelt. Inte Kirkic eller Kerkic :D
Barcelona FCB#19
2008-03-23 21:56
hahah kviborg ser ut som att han gråtit :D
Barcelona FCB#19
2008-03-23 21:54
De kmr inte snacka om real de kmr snacka om bilbao getafe
Barcelona FCB10
2008-03-23 21:52
Sancho (AC Milan)

Hur ska man ut tala då?? "Kerkic" eller?
Barcelona FCB10
2008-03-23 21:51
Kviborg är största tönten!! HAHAHA

Jag vill se hans min.. ska vi se vad han säger nu!! YEES!!!
Annons: