/spanien/barcelona/forum/22035.aspx/spanien/barcelona/forum/22035.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2007-11-17 21:23
ingen som har stream till argentina - bolivia?
Barcelona Barcelonito
2007-11-17 21:18
håller med Pio pio. Ingen anledning att bli tjurig på nån här inne :)
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-11-17 21:18
Är det ingen som ser vår Messi spela just nu mot Bolivia?:S

Han har lekstuga:D
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-11-17 21:16
Pio Pio

Sory, det lät mycket kaxigare än det var menat.
Jag kan och vill inte dela med mig av faktan men det är jävligt orättvist och himl lågt att hon inte åkte med i alla fall.
Las Palmas Pio pio
2007-11-17 21:12
Montjuïc (D.E.P. PUERTA)

Vet inte riktigt vart i mitt inlägg jag menar på att jorden just kretsar runt mig...Men orättvist är att du låter så kaxig i ditt inlägg när du själv sitter med fakta jag(jordens axel)definitivt inte sitter med. Om du istället hade delat med dig dessa isåfall så kanske det vore lättare för en okunnig dåre som jag i detta fall att ta ställning.
Real Madrid The Flying Dutchman:Robben!
2007-11-17 21:11
Det här är bara det som jag hoppas på(men jag tror inte det blir så!)Hoppas att det blir 1-1(Målskyttar Robben och Deco)i El Classico,,,,fram tills Saviola blir inbytt i den 90:de minuten,1 minut senare gör han mål och punkterar El Classico!En minut senare blir Eto´o fälld precis utanför straffområdet och Ronaldinho tar frisparken.Han skjuter vänster om Casillas och Casillas gör EN FANTOMRÄDDNING!Matchen slutar 2-1 till oss!Vad tror ni?
2007-11-17 21:03
Pio Pio

Hur vet du att jag inte fått fakta?

Att du inte vet betyder inte att ingen vet, tro mig. Jorden kretsar inte runt dig...
Barcelona Barcelonito
2007-11-17 21:02
Varför kommenterar Strömblad NordIrland - Damnark?? Skulle va tråkigt om han inte kommenterade Sverigematchen.
Barcelona Barcelonito
2007-11-17 20:55
Ryssland träffar stolpen med 1 minut kvar av matchen, anfallet efter gör Israel ett offsidemål 2-1. Snacka om att England har tur med sig nu.
Las Palmas Pio pio
2007-11-17 20:17
Gourmet och Montjuïc (D.E.P. PUERTA)

Tycker det har blivit en hård kritik när vi fortfarande INTE vet någon FAKTA om vad som ligger bakom detta beslut om det nu var ett beslut. Rickard eller någon annan vederbörande från Spanien red. har inte förklarat sig. När det väl har gjort det så kan man nog såga dem lr vad man nu vill göra. Tycker det är lågt att döma människor när man inte vet vad som ligger bakom beslutet.
2007-11-17 20:12
Jag håller med dig Gourmet.

Det är så sanslöst dåligt att hon inte åkte med. Det går kanske att köpa att bara en två eller tre åker med men när alla utom en åker med så är det riktigt dåligt att hon inte kommer med, hon som skriver bäst och jobar hårt som få. Hon skriver så mycket bättre än de andra och ändå får hon inte följa med. Det är bara en sak, avundsjuka. Eller så vill de kunna snacka om sex och dricka sig skitfulla där nere utan en tjej som "stör" deras manliga festande. Det är så jälva lågt och tråkigt att de åker iväg utan henne. Bojkotta El Vestuario, Fuera de juego och allt annat med den redaktionen säger jag. Visca Nina!

För övrigt hoppas jag innerligt att rätt lag förlorar mellan Danmark och Nord Irland så att Sverige kan förlora och ändå fira tillsammans med Spanien. Vore tråkigt med ett EM utan Spanien eller Sverige. Vamos España!
Delarocha RIP Puerta
2007-11-17 20:10
Hur kan folk börja sia typ 2 månander innan matcherna är? Att man skriver ut målskyttar och allt är ganska humoristiskt. Men jag vet hur det går i el clasico. Så här;
Bojan 1-0
Bojan 2-0
Bojan 3-0
Bojan 4-0
Bojan rött kort efter att ha skallat Sergio Ramos.
Barcelona Ravo
2007-11-17 19:42
Ämne: Är Zidane bättre än. Alla tycker inte att han är världens bästa spelare genom tiderna men grym var han ju. Om man gillar en spelare är bättre än de andra så tycker man att han är världens bästa spelare. Det var som när Ronaldinho var i form, nästan alla Barca fans tyckte att han var världens bästa spelare genom tiderna. Smaken är som baken.

Det går inte att jämföra två olika spelare från olika tidsperodier och då fotbollen har annorlunda regler än vad de har idag.
Barcelona Kurdistaaaan!
2007-11-17 19:41
ingen stream som sänder norge - turkiet matchen? någon som kan hjälpa mig
Barcelona Criff
2007-11-17 19:37
roooooonaldinho, ja om Real gör det första målet så lovar jag dig vi förlorar matchen.
Barca har inte kunnat hämta upp ett underläge på väldigt lång tid, nyckeln till vinst ligger i tidigt mål till oss så vi kan använda ytorna som uppstår pga real måste anfalla. Annars är det kört!
Barcelona roooonaldinho
2007-11-17 19:23
hur tror ni det kommer gå i el clasico

jag tror på så här

0-1 vanistroy
1-1 ronaldinho
2-1 etoo
3-1 ronaldinho
Delarocha RIP Puerta
2007-11-17 18:57
Gourmet, tror du ditt inlägg ger stor effekt om du skriver det på ett lags forum istället för på El Vesturario? (stavning).
Skriv det där istället så rätt personer kan ta del av det, använd även gärna lite typ styckeindelning och fixa vissa stavfel, t.ex Eloge, Kör och inte eloshe och tjör. Men bra inlägg ändå.
Delarocha RIP Puerta
2007-11-17 18:54
Är Zidane bättre än Maradona enligt marängerna eller vad är det frågan om?
Barcelona Gourmet
2007-11-17 18:54
Upprop för Nina

För några månader sen var El Vesturaio kanske det typ dödaste forumet på SvenskaFans.com. Sen från nånstans kom Nina ljung Fredman som inte bara är jättesöt flicka utan också kan skriva väldigt bra om saker som många läser och så börjar många bry sig om henne utan att de tänker på det kanske och fast de inte håller med henne jämt så är de glada att hon finns för hon livar upp och är inte likadan som alla andra, som bara säger samma saker som varandra och är livrädda att sticka ut hakan. Sen blir det alltid mycket liv när hon skriver. Jag förstår inte hur Nina lyckats med det hon lyckats med, men det är värt en eloshe. Om jag inte kommer ihåg fel så har Nina inte gjort några uppehåll heller, också skrivit hela sommaren och så för vår skull antar jag.Sen får vi läsa i forumet att alla på Vestuario har åkt till spanien utom hon, och då reagerar man liksom. Varför? Varför väljer de att ta bort just hon? Någon frågade men det fick inget svar på vilket visar att det ligger saker bakom också. Jag vil inte va jävlig eller nått mot någon, men va är problemet? Hur kan man bara låta en va kvar? Hur känner sig den då liksom? Och Nina som ju gjort mest av alla där på länge, hon får inte följa med. Eller har jag fel, är det för att hon inte vill? Varför skrev du inget om fotbollsgalan som du var på Nina? Det hade varit kul att läsa för du skriver alltid så bra. Kanske kommer på söndag eller? Jag tycker i alla fall att alla som håller med om leave no man (or woman) behind ska göra sina röster hörda för det är inte okej att man tjör över folk som jobbar hårt sådär för man kan inte skylla på pengar när alla andra får vara med. Det är inte okej!
Delarocha RIP Puerta
2007-11-17 18:51
Att Ronaldinho gjort så mycket för den här klubben ska la fan inte vara en anledning att låta honom komma undan och kunna lalla runt? Man måste väl kunna ha krav på honom också även om han nu gjort så mycket för klubben. Enligt mig ett relativt löjligt argument...
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-11-17 18:29
Ämne: jag tycker dos santo....
Giovani kommer bara bli en i mängden tror jag, men Bojan kommer bli en världsstjärna.
Barcelona Messidonaa
2007-11-17 18:22
Fint mål av Bojan!
Barcelona Criff
2007-11-17 18:22
Vilket mål utav Bojan! haha.
Diego Capel kommer också bli stor, riktig kämpe!
Barcelona Gourmet
2007-11-17 18:19
jag tycker dos santos ändå uppvisar n jävla talang! jag tror killen kommer bli jävligt stor om man ger honom några år till!
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-11-17 18:17
Vad sägs om Samir Nasri och Lahm till nästa säsong:D?
Barcelona Gourmet
2007-11-17 18:17
ja håller med!
Barcelona Exclusive
2007-11-17 17:26
Hehe, varje fall kul han gjorde mål! =)
Barcelona Criff
2007-11-17 17:26
Flow du har verkligen koll på dina grejer, Motta lämnade Barcelona förra säsongen och att både Bojan och Dos Santos skulle spela från start låter ju väldigt genomtänkt med tanke på att Bojan har visat han inte riktigt håller kroppsmässigt att stångas med de största backarna, och Dos Santos som blir halvt misshandlad varenda match.
Det tar tid vännen.. man slänger inte in en 17 åring och säger "ERSÄTT Ronaldinho!!".
Las Palmas Pio pio
2007-11-17 17:23
Bojans mål som er som var intresserade!

Edit: Exclusive var snabbare än mig.. =)
Barcelona Exclusive
2007-11-17 17:21
Bojans och Capels mål igår!
Annons: