/spanien/barcelona/forum/22031.aspx/spanien/barcelona/forum/22031.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jugador
2007-11-18 22:50
Skönt skott av Kaká, 0 - 1.
Barcelona Ghazza
2007-11-18 22:47
Afr3M,

Kolla länktips.

Edit: Själv satt jag på Lateral 1 i mitten. Riktigt skön stämning =)
Barcelona Ghazza
2007-11-18 22:46
Jag tycker nästan Brasiliens bänk är mer imponerande än laget på banan. Dani Alves, Elano, Diego... Mums.
Barcelona Afr3M
2007-11-18 22:25
Hallå alla barca fans nu äre så att jag drar ner till barca på fredag för att se barca spela men undrar om någon har nån karta på läktaren så jag vet vart jag sitter???
Lukas.RP
2007-11-18 22:15
Ah Ronnie från start, nu ska jag gosa ner mig i sängen. :D
Barcelona tribente_magico
2007-11-18 22:13
hahaha, barcelonito, klart roligaste man läst på länge, nu kan man sova gott:P
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-11-18 22:09
Någon som vet var man hittar Brasilien via Stream? Jag har inte tv4sport...
Lukas.RP
2007-11-18 22:02
Ämne: Hej! 19:e november 2....
Haha, sköning. Ska också börja bokföra lite roliga uttalanden från marängernas forum! :D
Barcelona Ghazza
2007-11-18 22:00
Barcelonito,

Haha, att du orkar =D
Barcelona Barcelonito
2007-11-18 21:54
Hej! 19:e november 2005 vann Barca över Real med 3-0 på bortaplan. Imorgon har det gått 2 år :D SÅ jag letade fram några kommentarer från Reals forum efter matchen för att hylla den fantastiska kvällen :D

"MESSI? ÅRETS _F_L_O_P_P_ ( KILLEN ÄR SÄMST! HANS FÖTTER VERKAR VARA SNEA, ELLER SÅ KAN HAN INTE TRÄFFA BOLLEN RÄTT! ) Robinho är BÄTTRE än Messi. Slutpratat. "

"Jag skäms över Real.... "

"Vi förlorade ikväll, vi blev förnedrade. I vårat hem, våran borg våran hemmaplan. Dem våldtog oss i vårat hem. Det är förjävligt. Jag sitter och gråter. Jag mår dåligt. Den där klumpen i magen ni vet. Det är förjävligt."

"Måste säga att man vart imponerad av att se publiken applådera åt en barca spelare.
Svårt att se att det skulle hända i Nou Camp där publiken är mer galna. "

"FAN FAN FAN FAN FAN!!! FAAN! gråter.. kmr gråta i veckor! försöker att låta bli att vara en sånn överdriven FAN men det går bara inte! jag håller trots allt på REAL MADRID!!!! "

"hela laget kunde inte stoppa Ronaldinho ..pinsamt...."

"matchen slutade (0-3) fick jag en klump i min mage och önskade att vi inte spelade matchen mot Barcelona idag =( Real svek min dag.. "

"Fy Faan va pinsamt !! ja kan inte fatta det..ja tycker så synd om dom som betalade för att se den matchen"

" Bara att applådera Barça och Ronaldinho! Ta förlusten och lär sig av sina misstag! Hoppas Luxe inser att det var bedrövligt av honom att inte byta ut Zidane. "

"jag tror jag spyr, vafan gjorde zidane på plan egentligen? och helguera kan man klanta sig oftare än vad han gjorde? "

"FAAAN VAD VI SUGER ASSÅ...E SÅ ARG...
perez kan fan inget om fotboll...
Lägg rekord bud på ronaldinho...sen kan vi börja om igen.."

Haha... lika roligt varje gång när man tänker på den kvällen..

Lukas.RP
2007-11-18 21:51
Snart börjar matchen, återstår att se om "Ronnie" springer i på planen! :D
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-18 20:43
Världens mest underskattade målvakt .

anågende Messi till Man city, det är bara bullshit. Ingen i världen kommer att få VÅR Leo Messi.
Barcelona Barcelonito
2007-11-18 20:25
Haha vad talar för att Messi byter Barcelona mot Man. City? :D hahaha
Lukas.RP
2007-11-18 20:14
Ämne: Lukas.RP

Att Abra....
Jo tack, så långt förstår jag också mannen.

Det var just därför jag ville ha en mer utförlig översättning. ;-)
Barcelona FCB10
2007-11-18 20:10
Lukas.RP

Att Abramovich's Man City alltså Thaksin Shinawatra kanske köper Messi. Men är också intresserade i Ronaldinho och Kaká.

Bara bullshit!,,,
Lukas.RP
2007-11-18 20:03
Någon som kan förklara vad som står i den här artikeln? Förstår delvis, men uppskattar om någon som kan bra spanska kunde översätta. :-) Se länktips...
Lukas.RP
2007-11-18 19:54
Ämne: Lukas.RP

Visst at....
Jag tror alla former av tidningar osv skriver in Ronaldinho i deras så kallade "troliga uppställning". Varför? Locka tittare...

Den riktiga kommer väl som du säger lite närmare inpå matchstart.
Real Madrid Prometheus
2007-11-18 19:50
Lukas.RP

Visst att man aldrig vet vart man har Goal men jag fann deras sk. "troliga uppställning med Dinho från start. Den helt klara lär väl komma om nån timma eller så skulle jag tippa på.

Possible First Elevens (Unconfirmed)

PERU (4-4-2): Butrón, Salas (De la Haza), Alberto Rodríguez, Santiago Acasiete and Juan Vargas; Jayo, De La Haza (Lobatón), Nolberto Solano and Jefferson Farfán; Claudio Pizarro and Paolo Guerrero

BRAZIL (4-2-3-1/4-4-2): Doni; Maicon, Lúcio, Juan and Gilberto; Gilberto Silva, Mineiro, Ronaldinho (Elano / Diego) and Kaká; Robinho and Vágner Love

Referee: Carlos Torres (Paraguay)

Linesmen: Manuel Bernal and Amelio Andino (both Paraguay)
Länktips: www.goal.com
Lukas.RP
2007-11-18 19:33
Lite kul info!

22.05 på TV4Sport, Peru-Brasilien! Ska försöka hitta laguppställning för Brasilien nu. :-)

Edit: Det är VM-kval btw. Läste nu att Ronnie är småskadad och det är inte helt säkert att han startar, men mycket möjligt.
Lukas.RP
2007-11-18 19:29
Vi har den ultimata spelartruppen, det kan ingen säga emot. Det ända vi behöver är ett bra jobb med truppen nu, då kan vi vinna vad som helst hur många gånger i rad som helst. That's it!

När Eto'o och Deco är tillbaka kan bara vi själva stoppa oss!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-18 19:09
Ämne: Ämne: Ämne....
jag skulle inte se det som det bästa, keep Dinho! vill inte se nån Diego i barca nu, vi har alla vi behöver när etoó och deco blir spelklara igen, ingen diego, ser inte han som en möjlighet i barca.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-18 19:07
Ämne: Manchester United....
åker personligen till Manchester och spottar alla ledare i united i ansiktet om dem försöker få etoó och bytas mot Saha. :P alldrig, barcelonito, jag skulle inte äns ha bytt teves och ronnie tillsammans mot Etoó, aldrig. !
Barcelona Cúles
2007-11-18 18:44
Iniesta före diego alla dagar i veckan.
blablabla
2007-11-18 18:38
Ämne: Ämne: Ämne....
Jämfört med Kaká,Messi,Ronaldo exempelvis?
Real Madrid Shi
2007-11-18 18:16
Ämne: Ämne: Jag per....
Som jag har sagt 5 gånger tidigare, jag tänkte hur ni skulle se Diego PÅ Ronaldinhos position i en FRI roll.

Kvickhet har han massor av.
Real Madrid dränthe
2007-11-18 18:11
kan ni vara snälla och spärra några cules som kommer och skriver nånsens i madrids forum?
blablabla
2007-11-18 18:06
Ämne: Jag personligen ser ....Värvar man Diego har man spelare som Deco,Xavi,Iniesta och kanske den viktigaste på mitten, Touré. Men även om man SKULLE sälja Deco och köpa Diego har jag svårt och se vem han ska bänka. Tourè? tror inte det eftersom han är i mina ögon viktigast. Xavi eller Iniesta känns ju inte logiskt?
Är väl ni som är mer beroende av en sådan spelare egentligen? inte Barca.
blablabla
2007-11-18 18:04
Ämne: Jag personligen ser ....
Nja inte allt eller? fysiken och snabbheten är väl något som han inte har så mycket av väl?
Real Madrid Shi
2007-11-18 17:59
Ämne: Shi det handlar inte....
Du verkar ha fått Diegos spelartyp om bakfoten. Han är ingen Deco spelartyp först och främst även om han kan vara det, han kan både vara en Deco typ och en Spelare som spelar i en fri roll som den Ronaldinho har. Diego påminner väldigt mycket i sin spelstil om
Kaká och han är mer släpande anfallare med enorm spelskicklighet än en Iniesta.
Barcelona lundell
2007-11-18 17:52
Hellre Nasri!
Annons: