/spanien/barcelona/forum/22027.aspx/spanien/barcelona/forum/22027.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Palle Kuling....
2007-11-20 20:41
Shit, vad jag saknar domaren Collina!!
Barcelona Sersari
2007-11-20 19:11
Hallen81

Har samma funderingar som du. Ska åka med en kompis, men vet inte när jag ska åka beroende på bestämd matchdag. Men tror nog det blir ryanair där vi åker den 21 och är tillbaks den 24:e.
Barcelona Hallen81
2007-11-20 19:05
Sersari: Vi är 3 st som ska åka, vi ska sitta på kortsidan/svängen fanns inga kvar på långsidan.

Jepp 2 nätter på Hotel, men funderar på vilka dagar....
Barcelona Sersari
2007-11-20 18:54
Hallen81

Jag har faktiskt också bestämt mig för sifotbollsresor.se Det enda de sa till mig är att man sitter på långsidan, ganska högt upp.
Är det inte så för dig med?
De säljer inte biljetterna separat, så du kommer köpa ett 'paketpris' eller hur?
Barcelona Hallen81
2007-11-20 18:49
Fredeco: De jag har bestämt mig för, www.sifotbollsresor.se hade fortfarande en hel del biljetter kvar, iofs på de lite billigare sektionerna. Tribuna och Lateral var nästan slut.

Men de kunde inte säga vilket datum matchen gick, har hört rykten om den 21/12 idag, kan det stämma?
Barcelona Sersari
2007-11-20 18:44
Fredeco

Vartifrån beställde du dina biljetter???
Var du tvungen att köpa ett 'paketpris' med biljetter, hotell osv?
Barcelona Fredeco
2007-11-20 18:10
Hallen81:

Du är nästan ute i sista sekunden för att få biljetter till El Clasicó. Jag beställde för ca 3 veckor sen och då var de nästan slutsålt överallt. Men de kan säkert ändå finns tillgängliga biljetter.

Sen skiljer de nästan inget i pris på de olika resebolagen.
Real Madrid räven
2007-11-20 18:08
Vad tror ni om ligamatcherna som återstår i år?
Recreativo, Espanyol, Deportivo, Valencia och Real.. 15 möjliga poäng... Vad är godkänt? 10 poäng? Espanyol, Valencia och Real blir mycket roligt att se!

Förresten, det är så att jag bor i Norge nu och ska införskaffa mig en parabol... Ska bara vara här i 6 månader och allt verkar ju tvunget behöva bindas på 12 månader.. Hur kan man köpa matcherna, få in utländska, svenska kanaler som visar La liga..? Har förstått att spansk fotboll inte på långa vägar är lika stort som i Sverige.
1000 tack för all hjälp
Barcelona Barcelonito
2007-11-20 17:51
Fc Barcelona / Ronaldinho

Det är mer att han har utvecklats till den han är nu. På två år har han förändrats helt enkelt. Fysisk är han inte heller samma Ronaldinho som innan så han försöker finna andra vägar att imponera. Den gamle Ronaldinho får vi nog inte se men han kan utveckla sin nya spelstil och behöver en ny position på planen för det.
Lukas.RP
2007-11-20 17:28
Tycker också att det är helt rätt att låna ut Crosas till ett lag då han kan få mycket speltid och bra erfarenhet. För att sedan återvända till Barça som en mer utvecklad spelare!

(Kolla gärna in min blogg) Se länk...
Barcelona El Culé
2007-11-20 17:25
Hallen81:

Det spikade datumet enligt La Ligas egen hemsida är den 23/12, men kan nog ändå ha med 22/12 i tankarna för säkerhets skull.

Jag har däremot ingen aning om vilket företag som är bäst. Borde vara hugget som stucket.

Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-20 17:22
Bra att/om Crosas blir utlånad, han måste få speltid om han ska blomma ut till den "Nya Guardiola"
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-20 17:19
Ämne: Fc Barcelona / Ronal....
Varför byter han spelstil?. när han har varit världens bästa spelare med den spelstilen han hade?
Barcelona Barcelonito
2007-11-20 16:46
Fc Barcelona / Ronaldinho

Ronaldinho har bytt spelstil. Han är mer en Rivaldo-typ nu. Ska Rijkaard få det bästa utav honom så får han komma på nån ny formation.
Barcelona Hallen81
2007-11-20 16:42
Hej.

Har två frågor som jag hoppas få svar på.

1, När spelas El Clasico, har hört allt från 21-23/12 är dte någon som har någon bra inside?

2, Vilket bolag är billigast och seriösast på resor dit, har varit inne på flera sidor och har i princip bestämt mig men ville höra med mina Cules först.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-20 16:30
Det jag vill komma fram till är att varför Ronaldinho inte utmanar. Utmana, utmana skit i om du inte kommer förbi. Saknar värkligen den gammla Ronaldinho. När jag kollar filmerna filmer ni skickar så vill jag bara gråta.
Barcelona Barcelonito
2007-11-20 16:29
Den Cruyff tröjan som nån har länkat är mycket värt att köpa. Maradona och Cruyff är de största spelarna vi har haft i Barcelona men Cruyffs värde för Barca går inte att jämföra med nåt annat. Är det en tröja jag ska ha är det hans och Guardiolas.
Barcelona Abbe_
2007-11-20 16:25
Lukas.RP

Jag ser positivt på det där. Det är så sant som det står, spela med Barça B är för dåligt. En utlåning skulle vara bra!
Lukas.RP
2007-11-20 16:16
Se länk. (Visserligen tribalfootball, men ändå.)
Barcelona Boswin
2007-11-20 15:58
Ämne: Diego eller Quaresma....
Jag tänkte eftersom barca spanar på Diego och Quaresma är väldigt intressant för storklubbarna. Jag tror i alla fall att Quaresma skulle göra större nytta i laget idag än när han var orutinerad. Men att vi behöver dom är en annan fråga. Undrar bara vem av dem två som skulle vara bäst i barca??
Barcelona Der Afro
2007-11-20 15:53
Ämne: Ämne: Diego e....
Quaresma fick ju aldrig chansen av Mister. Eller jo, han fick starta en (1) match. Och då gjorde han mål.
Barcelona FCB--10
2007-11-20 15:42
Ämne: Diego eller Quaresma....
Just nu så behöver vi ingen av spelarna.

När Deco drar kan vi köpa in Diego som skulle vara en utmärkt ersättare(Om han inte blir köpt av någon annan klubb).

Quaresma har redan varit i klubben, men var inte så lyckosam som vi hoppats på.
Barcelona Boswin
2007-11-20 15:40
hehe hur skulle dom annars reagera?? :P Lite kul att läsa vad Real lägger energi på att ta upp gamla minnen med suppotrar som applådera åt en spelare som bjöd dom på något dom inte är vana vid. Svek och svek... Dom får applådera åt Messi istället när det är dags för el clasico. ;) Och Ronne med får man hoppas. Det är ju skillnad att hylla Ronaldinho som Real-fan än att hylla van Nistelrooy som barca-fan!
Barcelona L.Messi19
2007-11-20 15:32
Taget från Reals artikel "Top 10 värsta minnen" nr1 :
Men vad jag som supporter aldrig kommer glömma är att hur dessa så kallade supportrar kan applådera för Ronaldinho. Helt oacceptabelt, det måste ha funnits andra sätt att reagera på. Jag ser det som ett svek och det brinner fortfarande i mitt hjärta så kallade Real Madrid fans kan göra så. Kräv tillbaka pengarna, lämna arenan eller bojkotta matcherna vad som helst förutom att hylla motståndarna och storma plan självklart!

Hehe avundsjuk eller vad?:P
Barcelona Sóm més que un club
2007-11-20 15:00
Ämne: Grabbar vet ni vem j....
Patrick Kluivert :
ujuj, hade glömt 1-0 mâlet, eftersom 3-0 mâlet gâtt till historian men det är grymt. där Messi driver fram lämnar över / Eto'o knycker bollen frân honom vänder upp och skjuter maskerat ett par tiondelar innan man väntar sig och lurar alla. Ett klassnummer. Man saknar onekligen Eto'o.
Barcelona Boswin
2007-11-20 14:59
Diego eller Quaresma?? Få höra nu! Vad tycker ni??
Två av mina absolut favoritspelare i europeisk toppfotboll... vem ser vi helst i barcatröjan??
VISCA EL BARCA!!!
Barcelona hujinho
2007-11-20 14:57
FORZA BARCA bästa äger alla lag R.Madrid är sämst av alla lag:P
Barcelona hujinho
2007-11-20 14:57
FORZA BARCA bästa äger alla lag R.Madrid är sämst av alla lag:P
Barcelona Sóm més que un club
2007-11-20 14:47
Ämne: Jag vet inte om denn....
Ja, min röst gâr pâ 1970's bortatröja, länktips.
Nja skämt âsido, jag gillade 04/05 och kappa-tröjorna som vi hade men glömt när. Nâgra fina 80-tals tröjor finns ocksâ.
Sedan har vi en hel del obskyra bortatröjor pâ samvetet, som 1970.
Barcelona Patrick Kluivert
2007-11-20 14:38
Grabbar vet ni vem jag saknar mest av ALLA, Henk ten cate tiden han var coach i barca var tiden då barca var som bäst. MEd Henks defensiva kunskaper och rijkaards offensiva var barca oslagbara. Rikaard har en gång sagt såhär "Jag är inte 1:a coach det är jag och ten cate tillsammans". Saknar den tiden säsongen 2005 ligatitel och Champions League titel :) Vi får hoppas på att den tiden kommer tillbax, elr ten cate.

Ps: kolla på länktipset man blir såå glad när man ser dem spela sådär :). http://www.youtube.com/watch?v=J493UUpf-Ck

Kommentera gärna ;)
Annons: