/spanien/barcelona/forum/22026.aspx/spanien/barcelona/forum/22026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona r.Hyder
2007-11-15 11:47
Rambo~

Jag sa att "Bojan är fan bättre som ALTERNATIV till våra anfallare" inte att han var en bättre spelare :) lite skillnad. Men Adriano skulle vara så enormt onödig att köpa då vi redan kommer ha Eto'o och Henry som kommer växla på centerpositionen. Tror du att någon av Rijkaard, Adriano, Eto'o eller Henry kommer tycka om den situationen som kommer att uppstå? Adriano kommer vara för dålig och inte få spela, han börjar gnälla och vips så har vi samma situation som i Inter. Inte värt. Istället satsar man på en egen produkt i Bojan och låter han utvecklas i en lagom takt. Ett bättre alternativ som 3:e anfallare är Bojan och inte Adriano enligt mig:)

Visca El Barça!
Barcelona Barça-fan
2007-11-15 10:30
Rambla har som så många andra rätt. Det är inte nya spelare som behöver handlas in. De som påstår det ser inte den enorma potential, bredd och styrka som finns i dagens trupp. Nej, det är istället viljan och kämparglöden som bara måste finnas där inför varje matchstart. Men som så många gånger förr så är det oftast tränaren som får lämna när saker och ting inte stämmer för att man anser att den positionen utgör störst skillnad. I själva verket är det spelarna som bär det yttersta ansvaret.
Barcelona Barcelonito
2007-11-15 02:36
Historien har visat oss att det inte bra att umgås med Ronaldo och Adriano. Låt de hålla sig till Italien. Förstår inte vad en spelare som Kaka gör där. Finns det nåt som är rätt i den ligan?
Barcelona Rambla
2007-11-15 00:41
Han är ju överflödig. Ser du inte det? Vi har tillräckligt med anfallare. Problemen är inte truppen, vi kan knappast önska oss en starkare trupp. Det är annat som behöver fixas till, så som attityd och uppoffring. Att spela som ett lag där alla jobbar för varandra. Inte i enstaka matcher som varit fallet utan i alla matcher.
Barcelona Rambo~
2007-11-15 00:34
Ämne: Rambo~:

Jag hatar....
Visst jag håller med de mesta du säger, men tror att Rijkaard är en av få tränare som skulle kunna få igång honom, annars håller jag med, jag är neutral i den här fågan skulle inte gråta blod om vi lånade honom precis.
Barcelona Rambla
2007-11-15 00:26
Rambo~:

Jag hatar inte Adriano. Han är i sina bästa stunder en bra spelare men i dagsläget har han stora motivationsproblem som det ser ut, eller åtminstone har haft det. Nu får han väl inte chansen just för att laget han spelar i går bra utan honom. Vi har nog med våra egna problem när det gäller Ronaldinho. En partynisse till? Nej tack om du frågar mig. Dessutom, vi har anfallare så det blir över. Vem ska han peta? Samu eller Henry? Skulle inte tro det.
Barcelona Rambo~
2007-11-15 00:18
Haha kk, värst vad ni hata den spelaren? Kanske för att ni är rädda att R10 ska bli som honom? Hehe Bojan bättre? Visst jag gillar bojan och tycker att han är en grymm talang men börja inte överdriva hans förmåga, visst killen har potential att bli något stort.
Barcelona r.Hyder
2007-11-15 00:11
Adriano? Aldrig, Bojan är fan bättre i nuläget som alternativ till våra anfallare.
Barcelona Rambla
2007-11-15 00:07
Heh, Adriano. Vi har redan ett brasilianskt problembarn som är ur form och som ser allmännt slö ut. Ska vi ta hit en som gått ner sig ännu värre?
Barcelona Messidonaa
2007-11-14 23:33
Nej tack till adriano!
Barcelona Roni#10
2007-11-14 21:56
Vilken assist av Xavi till Bojan. Helt sjuk passning/sjukt inlägg. Riktigt bra iaf! Bra av Gudjohnsen att sätta två straffar.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-14 21:45
Du kan glömma det :)
Barcelona *
2007-11-14 21:44
Nej tack, tjockis?
Barcelona Rambo~
2007-11-14 21:33
Vad skulle ni säga om att låna ut någon av bojan eller g2s i vinteruppehållet? Och sedan låna in Adriano till barca en grymm centertank med en näsa för mål? Tror att Adriano skulle passa in väldigt bra i dagens barca. Tror att han skulle göra sitt yttersta på planen i barca, först o främst för att bevisa alla sina kritiker att han fortfarande håller, och sen är det inte varje dag man får chansen att spela i barca med duktiga spelare som ETo'o, Ronaldinho , Henry och Messi. Sen är han kraftig och stor. Tror att han kan ändra en matchbild. Aja vad säger ni ?
Barcelona Rambo~
2007-11-14 21:33
Vad skulle ni säga om att låna ut någon av bojan eller g2s i vinteruppehållet? Och sedan låna in Adriano till barca en grymm centertank med en näsa för mål? Tror att Adriano skulle passa in väldigt bra i dagens barca. Tror att han skulle göra sitt yttersta på planen i barca, först o främst för att bevisa alla sina kritiker att han fortfarande håller, och sen är det inte varje dag man får chansen att spela i barca med duktiga spelare som ETo'o, Ronaldinho , Henry och Messi. Sen är han kraftig och stor. Tror att han kan ändra en matchbild. Aja vad säger ni ?
Barcelona Giovanni17
2007-11-14 21:12
Ämne: Hur går det för herr....

hahaha ägd där av bojan krkic 27#

Kyligt hahaha
Barcelona Barcelona#7
2007-11-14 20:32
Nu när Transferfönstret öppnar så tycker jag att vi ska värva en ung mittfältare som inte klagar om han sitter på bänken.

Han ska köpas så att han kan vara reserv
Barcelona Barcelona#7
2007-11-14 20:31
Skönt att höra att Messi Skyddar Rijkaard.
Barcelona Messidonaa
2007-11-14 20:28
länktips, starkt av messi :D
Barcelona Born In Barcelona
2007-11-14 19:49
Jag kom att tänka på att Pepe (i det dära laget ni vet) inte har spelat så mycket.
Jag kollade upp siffrorna och han har spelat totalt 144 min! 144 minuter för en spelare som kostat 260 miljoner!!!!
Det är 1.8 MILJONER i minuter!!!! och då har jag inte räcknat lönen. Hade jag gjort det så hade nog kostnaden hamnat på ca 2 Milj/min
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-11-14 19:25
Ämne: Hur går det för herr....
5 mål i ligan och 4 assist, 2mål och 1 assist i CL.
Real Madrid real fen
2007-11-14 18:38
Hur går det för herry?
Barcelona barba
2007-11-14 18:33
Fyfan vad bra gjort av Rikjaard, Carrion borde aldrig mer få sätta sin fot på en fotbollsplan. Men det tar väl lite på psyket att bli bortgjord av våra två tonåringar. Påminner lite om Elfsborg efter att Valencia förnedrat de två gånger om angående filmningar - det ska smälla lite - jo, för det är väl det enda ni kan då ni inte har någon som helst bolltalang. Mathias Svensson måste varit mobboffret som gick bygg och snodde sin farsas öl. Sorry för off topic! :)
Las Palmas Pio pio
2007-11-14 18:31
adiiL

Inget att hänga sig på! Hade du förväntat dig något annan av en man som är Real Madrid-socio (medlem)? ;-)
Barcelona Fredeco
2007-11-14 17:56
Självklart måste man som tränare agera när man ser motståndare som i närkamper är ute efter att skada spelare. Allt annat vore ju väldigt konstigt från Riikjard, om han bara suttit ner och kollat när spelarna blivit nedsparkade.
adiiL
2007-11-14 17:50
Fan är det för kommentar Getafes president kommit med. Madridlagen verkar verkligen försöka göra allt för att störa Barca.
Barcelona Rambla
2007-11-14 17:23
Om han nu sa detta, vilket jag betvivlar, så borde han ha en medalj. Krossade knäskålar är ett lindrigt straff på Carrion efter de fula tacklingarna.
Barcelona Rambla
2007-11-14 16:02
Barcelonito:

Det är alltid lika pinsamt när mediokra spelare och mediokra lag försöker framhäva sig själva att de är så jävla bra. Det spelar ingen roll att tex Barca spelar ut lite sämre lag på Camp Nou. Dagen efter kan man läsa hur några spelare uttalar sig att domaren dömde till Barcas fördel och att det var därför de förlorade, inte att de ställdes mot ett bättre lag.

Vi såg alla matchen mot Getafe. Visst, all heder åt Getafe som spelade som ett lag, men vi såg också samtidigt hur pinsamt dåliga Barca var. Då får man läsa om hur Laudrup bara framhäver sitt eget lag, hur man tog bort Messi osv. Eh, ja Messi försökte ju verkligen förändra matchbilden och var ju väldigt rörlig. Det roligaste var ändå del la Red som inte alls tyckte att Barca var så dåliga som alla vill ha det till, utan det var Getafe som var bra och gjorde Barca dåliga. Allt för att framhäva sig själva. Ja, Getafe var bra det erkänner jag utan problem, men att inte kunna se hur dåliga Barcelona var och hur barcaspelarna uppträdde helt utan gnista, är bara skrattretande. Även Elfsborg hade slagit Barca den kvällen.
Barcelona Barcelonito
2007-11-14 15:36
Rambla

Haha han försökte väl få Real o köpa honom. Sjukt att man medvetet ger sig på en ung lovande spelare. Blir man gladare av att förstöra en spelare karriär? Rijkard har jag sett arg 2 ggr. Mot Espanyol borta när han slog sönder glaset och så igår. Helt rätt. Hoppas han kan bli lika förbannad på spelarna när de spelar dåligt.
Barcelona Rambla
2007-11-14 15:23
Haha, Carrion vilken nolla. Det är väl ändå typiskt att alla dessa mediokra spelare alltid suktar efter att få sina 15 sekunder av uppmärksamhet i media.

Han tålde tydligen inte att bli förnedrad av först en 18-åring och sen en 17-åring, att han medvetet försöker skada dem. Det är bra att Rijkaard säger ifrån, sån idioti ska inte få passera obemärkt. Hade det varit jag hade jag nog klappat till honom. Sen försöker idioten skapa rubriker genom att påstå att Rijkaard kallade honom för "hijo de puta". Det är ju bara att fråga de andra som stod intill vid sidlinjen om detta stämmer. Jag har svårt att tro Rijkaard skulle skrika något sådant. Nog för att klåparn förtjänade att få höra det.
Annons: