/spanien/barcelona/forum/22023.aspx/spanien/barcelona/forum/22023.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Manixx
2007-11-21 21:01
Ämne: Om vi är så pass dum....
Barcelona vill ha spelare som "förstör" måtståndarnas anfallsspel, inte det egna lagets.
Real Madrid Shi
2007-11-21 20:58
Om vi är så pass dumma att vi säljer Diarra tycker jag ni gör ett kanonköp om ni köper honom. Hade passat otroligt bra hos er!

Lägg ner skitsnacket med att man måste ha teknik och det skitet fotboll handlar inte bara om finlirare.
Barcelona Vampíro
2007-11-21 20:58
Henry har gjort mål för Frankrike som spelar mot Ukraina. Det står 1-1 just nu.
Barcelona Messidonaa
2007-11-21 20:28
1-1 sverige lettland.

skönt om alves kommer till barca :D
Lukas.RP
2007-11-21 20:25
Dani Alves skulle däremot inte sitta helt fel. Eller vad säger ni? :-)~
Barcelona FCB10
2007-11-21 18:20
haha fan va sköönt. När vi köpte Touré Yaya så sa alla madrid fans:

ååhhh han suger, diarra k****ar han upp o ner.. ja vet inte vad

o nu fick dem svaret med att han är 10000 bättre och att inte ens madrid vill ha han!! HAHAHA!!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-21 18:04
Ämne: Ämne: Diarra ....
haha så sant så sant, passningspel har vi bäst i världen! 65-35 bollinehav till oss varje match?:P

det är att han spelar så fult också, vill inte ha någon sådan i barca, visst Touré har fått ett par gula nu också men knappast för lika grova tacklingar som Diarra, yaya kommer bli bättre än han också tror jag i alla fall.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-21 17:59
huuaah, Real bjuder på drogba:( jag som drömde om att ha honom i Barca, vilken lirare han är, stark som tusan, vinner alltid luft dueller? inte världens snabbaste men ganska snabb, allt en forward behöver. Ruud förlänger med Real också har jag hört, kanske för att ha honom som bänkvärmare till Drogba när han avgjort matcherna.
Barcelona L.Messi19
2007-11-21 17:35
Barca hade mest publiksnitt förra året :) Kanske för att dom har största arenan men ändå :D
Barcelona Barca Barca
2007-11-21 17:22
Ämne: Diarra till salu? Va....
Tre saker som är obligatoriska för att platsa i barcas tre manna mittfält:

Passningsspel av ytterstavärldsklass

Första touch

Klokhet

Tror inte Diarra har någon utav dom tre ovannämnda alternativen. Han har en viss klokhet men spelar äckligt fult. Sånna vill vi inte ha i Barca.

Dani Alves som högerback? Varför inte, men viktigaste är att Sevilla inte begär allt för stor summa för honom. En Daniel Alves och Abidal på varsin kant, då skulle vi få motståndarna att se ut som rena stolpskott. Blir han för dyr finns det andra alternativ, Rafinha riktigt jä*la bra ytterback och en annan brasse vid namnet Ilsinho som spelar i shaktar. Ilsinho har jag inte sätt så mycket av, men riktigt grym dribblande ytterback om man nu kan kalla han så, deffensiven brukar gå för hackor ibland.
Barcelona Criff
2007-11-21 17:22
Har också tänkt på en värvning utav Diarra, han är en väldigt duktig defensiv mittfältare.
Just därför tror jag heller inte Real kommer sälja honom utan det är falskt rykte, för Schuster har han som första val på den platsen och sen Gago som Rotationsman. Så ser jag det som i alla fall.
Just också för rivaliteten så ser jag hellre en Tiago istället även fast jag sett mindre utav denna spelare men har hört han ska vara grym.
Barcelona L.Messi19
2007-11-21 17:03
YayaYaya

Varför villja ha den spelare som spelar fulast fotboll i La Liga? :)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-11-21 16:36
YayaYaya

Barca var i behov av en pivote som är stark deffensiv som sätter skräck som samtidigt är bra offensivt, jag tyckte Barca gjorde ett bra köp i Yaya. Varför ska vi slösa en förmögenhet på en spelare som vi inte behöver?

Yaya må inte ha lika stor status som Diarra men han kommer växa till en stor spelare, lite synd bara att vi är inne i en krånglig period där saker och ting inte funkar lika bra.
Barcelona YayaYaya
2007-11-21 16:34
Diarra till salu? Varför inte köpa honom, han passar perfekt i den stil som Rijkaard letar efter. Där har du den nya Davids.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-11-21 16:30
Lion-E

Du ska ha cred för att du försöker hålla peace mellan cule bröder och systrar, men av det jag läste så såg jag inte röken av några hot.

Bägge vädrade sina åsikter, ibland är det väl bäst att ta det via Pm så att man inte stör alla anddra.

Aja nu blickar vi framåt.

Criff

Spanien är i stort sett vidare och lär ställa upp med sitt reserv lag, de har ändå kvalite att slå nordirland men jag tror på 2-2.

:)
Barcelona Criff
2007-11-21 16:27
Det började som en fotbollsdiskussion haha :) Skit i det nu.. Jag tror Spanien åker på stryk ikväll, tror dem slappnar och känner att det är klart och Healey gör ett Hattrick eller nåt :P
Barcelona Lion-E
2007-11-21 16:19
nää men fan.. skit i han bara... de finns så mkt annat å snacka om ...
Barcelona Criff
2007-11-21 16:18
Lion-E hot???
Barcelona Lion-E
2007-11-21 16:17
va e detta för krig mellan dig (criff) o han (flow) va hadlar de hela om.. skippa skit snacket.. snacka fotboll istället för å komma me tomma hot mot varann.. fan älska sporten håll inte på larva er
Barcelona Criff
2007-11-21 16:08
Tänkte mer för det är tråkigt för andra att se och jag har inte lust att åka på en ban, men du visar verkligen din ålder nu.
Flow
2007-11-21 16:07
Criff, jag är rädd att du inte kan ge mig order, synd för dig.
Barcelona Criff
2007-11-21 16:06
Flow, skrev jag inte innan att du skulle skriva till mig privat om du ville något? Förstår du inte svenska?
Barcelona L.Messi19
2007-11-21 15:58
Barca_92

No shit?:P
Barcelona Barca_92
2007-11-21 15:55
Tja!! Messi, jag säger bara det! Vem vet vad denne lille argentinare kommer att bli i framtiden!!!Jag skulle redan nu kunna påstå att han är bland de 5 bästa i världen!!
Barcelona Exclusive
2007-11-21 15:24
Men lägg ner ert trams nu!
Flow
2007-11-21 15:20
Criff//

Aaa, du kör den klassiska "jag undviker vad han skriver och fokuserar på en enda sak"-stilen. I like it. Not.
Barcelona Rambla
2007-11-21 15:14
Ämne: Rambla:
Nej, förstå....
Tja, en annan högerback kanske kunde vara Schalkes Rafinha. Fast även han verkar vara gnällig och sen så är han inte lika bra som Alves. En sjukt bra högerack är ju annars Maicon i Inter. Där snackar vi urkraft som bombar nerför högerkanten som det värsta expresståg. Problemet är väl bara att han nu nog är omöjlig att värva.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-11-21 14:39
Ämne: Cristiano Ronaldo är....
Är han ? I länktipset ?
Vad snackar du om ?

Smitta oss inte med den smörjan!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-11-21 14:38
Rambla:
Nej, förstår vad du menar. Jag menar inte divafasoner på det sätter, självklart inte. Möjligen fel ordval. Det jag ville påpeka gjorde du. Hans lite fula spel, gnäll osv. Dessutom har han ju lite stjärnstatus över sig. Då ställer jag mig frågan om det är rätt att ta in en sådan "stjärna" till i laget. Finns det ingen högerback som är lite mer motsvarar Yayas Toures status. Dvs. Billig, riktigt bra, ung och riktigt bra utvecklingsförmåga.

Brunito:
Jag tror Rijkaard varken kommer bänka Ronnie eller Henry då de kommer säkert ta 4-5 veckor efter första inhoppet att hitta toppformen. Därefter åker han ju till AA. I mars och framöver kommer vi däremot säkerligen få se en hel del skiftningar i anfallstrion av de 4a fantastiska. Beror väl dessutom på vilken form Ronaldinho hittar efter nyår. Kommer han tillbaka i gammalt gott slag så får nog Henry och Etoó växla.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-11-21 14:26
Cristiano Ronaldo är i Barcelona för att prata med Laporta!
Annons: