/spanien/barcelona/forum/22020.aspx/spanien/barcelona/forum/22020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bojan#27
2008-06-06 18:22
Någon som vet när affären kommer bli klar med alves om den går igenom?
Barcelona Myrran
2008-06-06 18:18
Snälla, dos Santos hade ett år kvar på kontraktet och krävde en lön som ledningen inte ansåg att han var värd. Ska man behålla han en säsong till och låta han gå gratis istället? Ska man ge han en lön han inte förtjänar? Enda rätta tycker jag var att sälja om de inte kommer överens om kontraktet. Struntar i om han är lovande etc. Kommer man inte överens så gör man inte det.

Lycka till i Tottenham säger jag till dos Santos ännu en La Masia produkt som troligen kommer glänsa i PL.
Barcelona Allendinho
2008-06-06 18:18
Jag undar varför barcelona inte köper liknande spelare som ronaldo, dom kan ju typ köpa Nasri, Ibrahimovic, Bale,Richards vad tycker ni?
Barcelona tarrak
2008-06-06 18:13
Men kan alla bara inse att Giovani inte blivit såld för att han varit dålig. Det finns massa artiklar i ämnet, läs dem!
Valladolid Magnito_perez
2008-06-06 18:12
Helt sjukt dåligt att sälja Gio Dos Santos. Skulle någon ha sagt förra året att skulle sälja klubbens unga guldklimp skulle man blivit totalt utskrattad och hånad. Alla kan ha dåliga säsonger, fast å andra sidan visade han sin klass när man tror på han, smällde ju in ett hattrick mot Murcia bara sådär..
ganska så irriterande att man säljer den enda riktiga aspiranten på den nya "04-05ronaldinho"

Nästa säsong kanske Gio skulle gjort 10 ligamål och Bojan få det tyngre med 3 mål i ligan..Finns ingen logik i målform i den åldern, därav galet att sälja han.. killen är ju litet barn fortfarande.. Men sjukt spännande att följa Spurs nästa säsong med Berbatov,Modric,Lennon,Gio.. rätt bra laguppställning för ett plats 11 lag..
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2008-06-06 18:05
Jaså, inget Barca hjärta..
Barcelona Giovanni17
2008-06-06 17:58
Ämne: Vill ni se Giovani f....
Kimmpa_fcb//

Om det va till mig det riktades mot så va det ett skämt.:D
Barcelona Giovanni17
2008-06-06 17:57
Men jag ser inget hot mot oss om han går till real då vi redan har köpt alves o känns ju som han inte kommer ha nån chans mo alves :Px)
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-06 17:56
Vill ni se Giovani floppa? hmm, varför det?
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 17:53
Giovani17

Jag hoppas verkligen det, det kanske håller tyst på PL-fansen 8D
Barcelona Giovanni17
2008-06-06 17:45
va tror nu går ronaldo till real? skulle inte vatt fel att se han spela för dem.

Då blir det väl dags att byta sitt nickname hahaha ähhhjag tyckte det va väldigt synd att han lämnade men men hoppas på att Gai flyttas upp och gör Succé och att Dos Santos gör en flop i Tottenham hahaha nä skoja.
Barcelona BlueRed
2008-06-06 17:33
Ämne: BlueRed

David Vil....
ah ok då :) David Villa ja, men ser hellre Etoó än Benzema,

Huntelaar
Villa
Benzema
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 17:33
Kimppa_fcb

Inget slår ändå Eto'os och Ronnies sammarbete. De få matcherna som de spelat tillsammans den här säsongen så har anfallspelet funkat relativt bra.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-06 17:30
BlueRed

David Villa, Benzema (Inte så trolig).
Barcelona BlueRed
2008-06-06 17:27
Ämne: Jag hoppas verkligen....
Frågan är om dem håller samma klass som han? Huntelaar verkar inte lämna Ajax, jag hittar inte någon mer än Huntelaar som skulle kunna ersätta han faktiskt.
Barcelona BlueRed
2008-06-06 17:26
Ämne: Gaucho_10//

Varfö....
Dem frisparkar som Henry har tagit dem senaste matcherna han fick lira när Dinho inte varit med har varit outstanding, dem är på mål och dem är hårda och farliga, han har känslan för frisparkar, jag ser han som vår förste frisparksskytt om Dinho inte lirar.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-06 17:24
Jag hoppas verkligen inte att Mancini köps, gillar inte honom och ser ingen plats för honom.
Han är ju en vänster springare så han tar säkert Ronaldinhos gamla position, men är han tillräckligt bra för det?

Messidinho_10

Kris om Eto'o säljs? Varför det? Finns många anfallare som man kan köpa om han går.
Barcelona BlueRed
2008-06-06 17:24
Kommer inte Laporta hem idag från USA? Alves borde bli klar då idag/imorgon?.
Barcelona Messidinho_10
2008-06-06 17:05
Vilken jävla miss av Laporta att släppa 2Santos. Att ha uppfostrat honom i så många år och sen bara sälja honom så tidigt är ett STORT misstag. Nu måste vi se till och behålla våra anfallare annars är det kris om ETO oxå skulle säljas.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 16:51
Montjuïc (D.E.P. PUERTA)

Han ville ju inte lånas ut!
Barcelona Andreas-3
2008-06-06 15:56
Gios kontrakt går ut nästa år och han kom inte överens med styrelensen om ett nytt kontrakt, därför såldes han för en billig peng. Han skulle gått gratis nästa år annars.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-06 15:55
Synd att vi tappar Giovani Dos Santos. Riktigt dåligt av ledningen att låta honom gå till ett så lågt pris. Hoppas vi värvar in Alves och någon offensiv kraft så är truppen spikad :)
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2008-06-06 15:38
Sicket misstag att sälja Dos Santos till SPurs.

Inget jäkla tålamod alls! Låna ut honom till Spurs och låt honom sedan komma tillbaka och visa varför han flyttades upp till A-laget till den gångna säsongen.

Alves på väg in? Jag gillar Alves men allt snack om honom känns lite oroande, som med Dos Santos... När man hör folk säg att Alves är på väg in är det som att höra Marängerna snacka om att Ronaldo är på väg till de. Som att han ska göra Barca till 05/06 bra igen.
Det tror jag inte men som sagt, jag är himla glad om Alves kommer till oss. Men jag väntar med att hylla en spelare till efter säsongen.

Vamos Barca mia!

PS. Grattis Sverige!
Barcelona PILMÀ
2008-06-06 15:22
Barça är alltid dåliga på att sälja spelare F*N.
Barcelona Unicef
2008-06-06 15:18
skulle vart skönt att sett Alves klar nu, då har vi stärkt defensiven något grymmt enligt mig, tex att kunna spela med dubbla pivots för tex borta matcher Yaya Keita känn på den=) sen kommer de bli riktigt kul längre fram i leden! BTW fy fan vad dåligt vi fick in på Gio! vi kommer säkert få samma pengar för Guddy!
Barcelona PILMÀ
2008-06-06 15:16
Säger bara lycka till G2S i PL trots att jag inte kan hålla kvar tårarna just nuuuuuuuuuuuuu.
Synd att man tappar en sådan talang, med ett sådant skjukttttttt summa F'n också.
Har aldrig tvivlat på hans potentiell.

G2S du borde ha bytt AGENTEN F' F*N synddddddddddd.

Hoppas nu att Gai flyttas upp men absolut inte samma spår.
Kwake
2008-06-06 15:04
Gaucho_10//

Varför skulle inte Henry våga ta frisparkar? han gjorde ju alltid det i Arsenal. Skulle tro att tränarna i Barca rankar Xavi/Ronaldinho högre? fast jag tycker Henry är minst lika bra frisparkskytt som Xavi iallafall.

Henry hade gjort mer mål om hade han fått ansvar att ta frisparkar och straffar som han gjorde i Arsenal.

Fast nu klagar jag inte, straffar har Barcelona för det mesta satt i år, men att sätta frisparkar har varit lite trögare. Med tanke på hur bra frisparkslägen dom fått.

Jag tror även och hoppas att även Ronaldinho och Eto´o stannar, för Barcas skull.
Barcelona Kallé
2008-06-06 14:43
Barca o Mort!,

Är rätt så säker på att Henry kommer lyckas bättre nästa säsong även om jag inte tycker han har vatt dålig 07/08. Han gjorde en del mål också.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-06 14:41
Kallé

Thuram och Deco slutar/säljs iallafall tror jag.
Själv är jag en REM-fan så hoppas att både Ronnie och Eto'o stannar. Hoppas att Henry drar men den chansen är liten. Vill gärna också att Rafa stannar då jag gillar hans spelstil och han passar ihop med alla mittbackar.
Barcelona Hoshiar
2008-06-06 14:37
----Messi----

Hoppas jag med
Annons: