/spanien/barcelona/forum/2202.aspx/spanien/barcelona/forum/2202.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2015-07-16 22:51
Guardiola10

Det är tyvärt inte sant. De har talat men kom ej överens enligt Catalunya radio.
Barcelona Guardiola10
2015-07-16 22:45
Rapportera om att Laporta och Benedito går ihop, för o vinna valet!!
Fan va gött! Visca! We are Unicef, you-Qatar!
Barcelona Junta Dimision
2015-07-16 21:57
@( Xaviesta ):

Känner exakt samma sak!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2015-07-16 21:09
Raiola (agent Pogba): "If Laporta wins the presidential elections, there's a big chance that Pogba will end up at Barcelona." [efe]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ( Xaviesta )
2015-07-16 20:12
Blaugrana91 Min röst går till Laporta även om jag inte vet vad han har för planer i minsta detalj. För mig är det viktigare med hans intentioner och där är det ingen som slår honom på handen. Tvättäkta culé som vill Barcas bästa! Inte rädd för att modernisera oss men väldigt klar med att det måste ske på rätt sätt. Med beslut som bevarar klubbens anseende och värderingar. Utan att signa en deal med djävulen och utan att rea ut klubbens själ, släppa legendarer utan vidare samt ljuga cancer patienter rakt i ansiktet. För mig är valet enkelt, men jag förstår ändå dom som föredrar Benedito. Han är väl inte helt fel heller. Men dom som föredrar Bartomeu är förmodligen inte tillräckligt insatta i hur klubben fungerar, må det så vara katalanska socios sedan 50 år tillbaka eller en handfull simpla människor uppe i Sverige. Bartomeu är tumör som måste skrapas bort från den här klubben. Att rösta på honom är att föredra och förespråka vapen när valet gäller fredsavtal. I en drömvärld hade valet handlat om vem av kandidaterna man INTE vill se som president och då hade ju Bartomeu åkt på en jordskredsförlust. Vem som helst utom Bartomeu, men allra helst Laporta!
Barcelona DM1982
2015-07-16 19:48
[QUOTE=Barclasico]Får Barca spelare också rösta? [/QUOTE] Om de är socios får de självklart rösta.
Barcelona Barclasico
2015-07-16 19:26
Får Barca spelare också rösta?
Barcelona Diar Shekha
2015-07-16 19:22
"I have two very good Argentinian friends. One of them is from Rosario (??), the other one from Mendoza. They vote Laporta" (@JoanLaportaFCB)

Messi messi. :)
Barcelona Blaugrana91
2015-07-16 19:20
Har någon hört vilket företag som Laporta haft kontakt ang. tröjsponsorn? Valet är om 2 dagar och människan har ju knappt informerat vad han vill... Jag hade inte haft något emot att Laporta vann, hade varit spännande att se honom som president igen. Men som sagt när man inte vet vad han vill så känns det inte bra. Därför är Bartomeu enligt mig i förarsätet.
Barcelona Rambla~
2015-07-16 19:08
Valdes har verkligen satt sig rejält i skiten nu i United. Fast det borde inte komma som någon överraskning är galningen van Gaal när den du har att göra med. Precis allt är möjligt att ske i en klubb med denna tränare. :)
Barcelona DM1982
2015-07-16 18:22
Ter Stegen will cut his holidays short. Had permission to rest until 30 July, but will travel with team to United States on Sunday. [sport] Bra inställning.
Barcelona Zellick
2015-07-16 18:16
[QUOTE=enkos]Vidal klar för Bayern för 40 mil euro [/QUOTE] Källa?
Barcelona enkos
2015-07-16 18:13
Vidal klar för Bayern för 40 mil euro
Mascherano#14 el Jefecito
2015-07-16 17:30
Är det bara jag som tänker att detta helt nya Flight Without Wings gör en av de bästa pr-kampanjerna någonsin? Jag menar, finns det någon realistisk chans att Benedito vinner valet? Och om han nu skulle göra det, hur nära är man isåfall ett riktigt kontrakt med dem där det faktiskt kommer in denna summa pengar? Känns ju som att dom kan dra sig ur om de vill även om han vinner valet. Eller finns det någon form av förhandskontrakt?

Än sålänge har de ju inte behövt lägga en krona på något som har gjort de omtalade globalt pga en valkampanj. Det är väldigt smart, med tanke på att de om ett par dagar kan säga, "Vad synd att du inte vann valet Herr Benedito!"

Om de nu är seriösa så borde de ju kunna bli tröjsponsorer även om Laporta vinner. Eller tillomed om Barto sitter kvar, fast det skulle den hunden aldrig gå med på.

Nä, jag är faktisk skeptisk till detta. Men jag hoppas att jag har fel och blir gärna motbevisad :)
Barcelona enkos
2015-07-16 17:11
Varför spelar Barca mot Getafe den 26 augusti istället för ordinarie omgång 10 den 28 oktober? Spelas VM för klubblag i oktober i år?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-16 17:07
fan borde ha hästen där det står flight
Barcelona Cule4life
2015-07-16 16:02
Orka ha ett annat lands namn på tröjan
Barcelona Barcelonistas
2015-07-16 15:40
Elr Barca ska ha dom största och mest kända som sin sponsor.
Barcelona Barcelonistas
2015-07-16 15:38
En Unicef logga kan aldrig bli ful på en Barca tröja. Ska man ha en sponsor så ska det vara det bästa och största. Barcelona är inte bara världens bästa klubblag utan man är också historiens bästa, med den bästa spelaren genom tiderna Leo Messi. Microsoft Apple Är bland världens största jag tar hellre dessa än Qatar, flight osv.
Barcelona 11-9-10
2015-07-16 15:32
Junta Tänk dig vilket avtal han hade fått fram ifall han var president.... Nej han är min favorit, dock så har laporta ökat takten
Barcelona Gio Style
2015-07-16 15:29
@Barcelonistas:

Tar du hellre en snygg Qatar logga före en ful Unicef?
Barcelona Junta Dimision
2015-07-16 15:05
Måste bara påpeka att det är fantastiskt hur Benedito lyckats få fram denna sponsor, ypperligt imponerande! Om han inte blir presi nu ser jag gärna honom som en framtida president.
Barcelona Barcelonistas
2015-07-16 14:31
Liunil Masse - Qatar är finare faktiskt. Kan vi inte ha Apple med äpplet på tröjorna. Elr Microsoft. Flight , Qatar Emirates osv nej tack.
Barcelona Barcelonistas
2015-07-16 14:23
Tyst i Madrid lägret vad gäller värvningar indeed! Pengarna går antagligen till förbundet för Real kan inte göra mycket mer. Hur ska dom toppa MSN? Julian Faubert finns ju att köpa visserligen men tror inte att hane så intresserad av att gå tillbaks ditt. Sist somnade han ju... Juande Ramos stod och klippte naglarna mitt under en match, Schuster sket på sig inför clasicot och fick sparken... Nej att träna Real Madrid är alla coachers värsta Madröm, por que? Jo för att Barcelona är deras motståndare.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-16 14:16
Vad tycker ni? :)
Barcelona Barcelonistas
2015-07-16 14:11
Det kommer bli oerhört tufft att vinna la liga i år. Det finns inte en chans att Perez med förbundet i spetsen kmr tillåta ännu en säsong utan ligatiteln. Desperationen är stor i Madrid, 1 liga titel på 7 år lika många som Atletico vilket är pinsamt dåligt. Under Pep vann vi 3 raka ligatitlar under Peps sista säsong så vet vi alla vad som hände. Domslut efter domslut, straff efter straff, medan vi blev blåsta på allt under hösten. Sen när allt va avgjort ja då kom straffarna för oss... Perez världens bästa president var det någon som sa. 1 ligatitel på 7 år, 1 miljard kr för en spelare som Bale? Nej ligatiteln kmr bli oerhört svår att vinna, precis som Simeone sa.
Barcelona koeman92
2015-07-16 14:07
Någon som har de senaste opinionsmätningarna? Har letat i både sport och MD men hittar inget. Det måste ha skett en förändring nu efter den senaste debatten.
Barcelona ( Xaviesta )
2015-07-16 13:39
Daniel Olsson, tack för en av dom bästa artiklarna jag har läst på SF någonsin! Skrämmande bra skrivet.
Barcelona Erik Satie
2015-07-16 12:10
grattis världens bäste Defensiva Mittfältare Sergio Busquets!
Barcelona Neymar N11
2015-07-16 06:34
@messi10stats: BREAKING: Messi has won the 'Best International Athlete' award at the 2015 ESPY award show. Congratulations Leo.. http://t.co/EfaCi1Q2tS
Annons: