/spanien/barcelona/forum/22017.aspx/spanien/barcelona/forum/22017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-19 22:12
Läsvärd intervju med Txiki Begiristain ; )
Barcelona FCB10
2007-11-19 22:08
EYY!!

kolla länktippset. HAHAHA!!
Flow
2007-11-19 21:50
Criff/

Haha, hur knäcker man någon genom att skriva massvis av svordomar etc? Jag grundar det på att du inte har någon kunskap om fotboll, som det uppenbarligen verkar.
Barcelona FCB10
2007-11-19 21:50
Barcelonito

haha okej,.. ska söka genast.

snart var det exakt 2 år sen Ronaldinho dribblade bort halva madrid (a)
Barcelona Barcelonito
2007-11-19 21:39
FCB10

haha det är bara att ändra från inlägg till datum där du söker. Det finns så mycket godis från den kvällen :D Vid den här tiden ledde Barca med 1-0 för två år sen...

Jag köpte matchen för 50 kr igår från rapidshare. Det skulle ta lång tid att ladda ner den då den e i 8 olika delar och man måste vänta 130 minuter innan man kan ladda ner varje del.
Barcelona Linus
2007-11-19 21:33
roooonaldinho//

Jag tror till 99% att jag har hela matchen hemma. År på arbete nu, men ska kolla det under morgondagen...håll bara kontakten om du vill jag ska skicka den senare i veckan...
Barcelona roooonaldinho
2007-11-19 21:21
finns det någon som har matchen mellan real o barca när vi van 0-3
vill få dom goda minnerna tillbaka när ronaldinho krossar hela real

jag menar hela matchen
skulle vara jävligt tacksam om snabba svar
Barcelona Criff
2007-11-19 21:07
Ämne: Criff//

Jag har e....Flow, Dåligt vokabulär eller Dålig vokabulär? Snacka om att kasta sten i glashus.

Vad baserar du min inkompetens på? På att jag totalt knäckte dig eller vadå?
Lukas.RP
2007-11-19 21:04
Ämne: Barcelonito

Hur g....
Han sparade förmodligen dem för 2 år sen. :-)
Flow
2007-11-19 20:51
Criff//

Jag har en stark känsla av att du är ytterst inkompetent vad gäller fotboll.. Dålig vokabulär också.
Barcelona FCB10
2007-11-19 20:46
Barcelonito

Hur gjorde du för att gå tillbaks så långt o leta efter dem kommentarerna?

Juste 2 år sen (A) oförglömligt...
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-19 19:48
Ämne: jag läste nyss en ny....
nope tycker att Bojan ska lira, han är bättre än G2s i mina ögon, har spelat bättre dem matcher han har fått lira jämfört med giovani
Barcelona Gaucho 10
2007-11-19 19:48
jag tyckte redan när Diego spelade i porto att man skulle köpa honom.
Spanien Fotboll10
2007-11-19 19:39
Bojan har koll på läget!
Barcelona FCB#19
2007-11-19 19:13
jag läste nyss en nyhet att bojan kan komma peta ronaldinho inför helgen men jag tkr att g2s borde få chansen vad tkr ni ??
Barcelona Barca 666
2007-11-19 18:50
HAHAHAHAHA på tribalfootball.com finns en del av en ny interview med Calderon där Calderon säger att Madrid kommer vara 10-12 poäng före Barcelona efter el clasico.

Jag säger bara som Xavi i interviewn innan förnedringen av Madrid 2005 när Ronaldo & comapny var alla säkra på att de skulle lätt vinna över Barca men vi alla vet att istället fick Ronaldinho applåder, Xavi sa:

"Lätt att snacka men att verkligen vinna över oss e svårare än vad de tror. Vi kommer alltid gå för vinst o viker inte ner oss iförsta taget"

Personligen tror jag att vändningen av vår säsong kommer just efter el clasico vi kommer vara med i toppen, vinna mot Madrid & sen kommer gamla Barca tillbaka. Sen hoppas jag på titlar.

Forza Barca

Barcelona RonaldinhoKungen
2007-11-19 18:40
Ämne: Ni snackar som om di....
Saken är att han inte ens försöker 9/10 gånger nuförtiden.
Real Madrid por_favoor
2007-11-19 18:38
Ni snackar som om dinho har slutat helt som fotbollsspelare. Han kanse inte är så bra som han var för några år sedan, men han är utan tvekan en av de absolut bästa spelarna i världen när han vill.
Real Madrid Shi
2007-11-19 18:34
Ämne: Vad jag vet, som Bar....Så du påstår att 3 år utan titlar och CL varje år och dessutom sluta 2a i 2 av de 3 titellösa åren är värre än 5 titellösa år och nått år utan CL?

Vill inte starta en onödig hatdisskution så vi lägger ner det här. Men jag vill bara påpeka en sak att Reals kraftiga svacka kan verka större än allt annat på grund av Real Madrids stora medialaexpantion, alla sitter och småflinar eller gapskrattar eller bara är allmänt nöjda när en jätte faller.
Lukas.RP
2007-11-19 18:31
Vad jag vet, som Barcelonito också säger, så var Reals "svacka" (om man nu ska kalla det så för Barça) ganska mycket djupare.

Trots att denna dag för min del har förmultnat i att plugga till ett megaprov i historia, så ska det tamefan firas med lite Youtubeklipp senare. :D Den kvällen glömmar man som sagt inte lätt...
Real Madrid Shi
2007-11-19 18:27
Ämne: Shi

Det var en fa....
Syftar inte på denna period, utan ökenvandringen (inte i syfte att provocera).
Barcelona Barcelonito
2007-11-19 18:26
Shi

Det var en fantastisk kväll som inte borde glömmas. Det ska firas ;) Så är det med det. Barcelonas "hårda tid" är inte så hård än som du tror. Början av säsongen, vidare i CL lätt och 4 poäng efter i ligan. Så himla illa är det inte.
Real Madrid Shi
2007-11-19 18:21
Ämne: Barcelonito
Nu ska ....
Går det dåligt för det egna laget så får man gotta sig i andras misär under hårda tider, kommer ihåg att det fanns några marängsnorungar höll på och tog upp tider då det gick dåligt för er, kan säga att de klarade inte en sekund innan de blev totalt sågade av diverse culés.

Man ska inte kasta sten i glashus.
Barcelona PILMÀ
2007-11-19 18:17
Barcelonito
Nu ska jag också gå in Reals Forum och leta efter några roliga Kommentator.
Det sista var skönaste där det stog.

(("FAAAN VAD VI SUGER ASSÅ...E SÅ ARG...
perez kan fan inget om fotboll...
Lägg rekord bud på ronaldinho...sen kan vi börja om igen.."
Barcelona Barcelonito
2007-11-19 18:10
Hej! 19:e november 2005 vann Barca över Real med 3-0 på bortaplan. Idag blev det 2 år sen. SÅ jag letade fram några kommentarer från Reals forum efter matchen för att hylla den fantastiska kvällen :D

"MESSI? ÅRETS _F_L_O_P_P_ ( KILLEN ÄR SÄMST! HANS FÖTTER VERKAR VARA SNEA, ELLER SÅ KAN HAN INTE TRÄFFA BOLLEN RÄTT! ) Robinho är BÄTTRE än Messi. Slutpratat. "

"Jag skäms över Real.... "

"Vi förlorade ikväll, vi blev förnedrade. I vårat hem, våran borg våran hemmaplan. Dem våldtog oss i vårat hem. Det är förjävligt. Jag sitter och gråter. Jag mår dåligt. Den där klumpen i magen ni vet. Det är förjävligt."

"Måste säga att man vart imponerad av att se publiken applådera åt en barca spelare.
Svårt att se att det skulle hända i Nou Camp där publiken är mer galna. "

"FAN FAN FAN FAN FAN!!! FAAN! gråter.. kmr gråta i veckor! försöker att låta bli att vara en sånn överdriven FAN men det går bara inte! jag håller trots allt på REAL MADRID!!!! "

"hela laget kunde inte stoppa Ronaldinho ..pinsamt...."

"matchen slutade (0-3) fick jag en klump i min mage och önskade att vi inte spelade matchen mot Barcelona idag =( Real svek min dag.. "

"Fy Faan va pinsamt !! ja kan inte fatta det..ja tycker så synd om dom som betalade för att se den matchen"

" Bara att applådera Barça och Ronaldinho! Ta förlusten och lär sig av sina misstag! Hoppas Luxe inser att det var bedrövligt av honom att inte byta ut Zidane. "

"jag tror jag spyr, vafan gjorde zidane på plan egentligen? och helguera kan man klanta sig oftare än vad han gjorde? "

"FAAAN VAD VI SUGER ASSÅ...E SÅ ARG...
perez kan fan inget om fotboll...
Lägg rekord bud på ronaldinho...sen kan vi börja om igen.."

Haha... lika roligt varje gång när man tänker på den kvällen..
2007-11-19 17:23
Ämne: Jag är rädd för att ....
jag tror han kommer tillbaka, hård träning, hjälp från hela laget, och att han slutar fokusera på onödiga grejjer som att fixa nya skor hela tiden och ha det finaste på plan, sätt på han ett var jumpadojjor och lek, :).

säger inte att det är skorna då som gör han dålig men det är inte lite reklam nike gör med honom, låt killen vara och låt han spela.
2007-11-19 17:21
vet inte om nån har länkat det här innan men jag gör det ändå, Ronaldo Vs Zidane, nån match för att samla in pengar eller nåt kanske bara för att dem vill spela, inte läst hela men titta för er som inte sätt,

valdes och Guddy med på plan tydligen den här matchen
Barcelona PILMÀ
2007-11-19 17:15
Ämne: alltså jag kan inte ....
Det gör väl alla t.o.m. jag (Gråter) faaaaaaaan.
2007-11-19 17:15
Ämne: alltså jag kan inte ....
håller med dig, du överdriver verkligen inte, får tårar när man ser vad han kan göra men inte gör det nu, kommer bli mycket besviken om inte rijkaard ger han en chans och komma i form, det kommer han ångra Mycket mycket om han inte låter honom och hjälper honom.
Barcelona Cúles
2007-11-19 17:04
alltså jag kan inte se filmen alltså jag börjar fan gråta, kolla publiken när dom ställer sig upp för han, när han tar sig förbi osasuna spelaren. otroligt!
Annons: