/spanien/barcelona/forum/22003.aspx/spanien/barcelona/forum/22003.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça-fan
2007-11-24 18:28
Enligt Marca så starta Bojan, Messi och Henry på topp och Iniesta, Touré och Xavi på mitten.
Barcelona Barcelonito
2007-11-24 18:25
Det är kanske dags för Rijkaard att spela med ordinarie backlinje under en längre period innan vi möter Valencia, Espanyol och Real. Är trött på alla kombinationer. Milito/Puyol, Marquez/Puyol, Marquez/Milito, Thuram/Milito, Thuram/Marquez... Det blir ingen förbättring och stabilitet på det sättet. Låt Milito och Puyol spela nu alla matcher.
Barcelona tarrak
2007-11-24 18:13
Exakt hur Rijkaard kommer att formera laget är svårt att säga, men att döma av förhandssnacket så lär Guddys slit belönas med en plats i startelvan. Om han eller Iniesta tar en plats i anfallet låter jag vara osagt.
Barcelona Messidonaa
2007-11-24 18:00
Ämne: Spelar Bojan från st....
antingen blire bojan från start tillsamans med messi och henry..
eller så flyttar iniesta upp på Ronaldinhos plats och då blire xavi, toure, gudjonsen på mittfältet
Barcelona Lionel Messi #19
2007-11-24 17:15
Spelar Bojan från start nu när inte Roandinho är med?
Barcelona Messidonaa
2007-11-24 17:11
Giovanni dos santos skadade sig i cupmatchen mot Alcoyano, och därmed missar dagens match och troligt nog missar han också nästa veckas CL match.
Barcelona tarrak
2007-11-24 16:40
Ämne: Kanske kan Gio spela....
Giovani skadade sig i senaste matchen och är inte med i truppen.
Barcelona Myrran
2007-11-24 16:39
Barcelonito

Är ens Gio med i truppen? Han är väl fortfarande skadad trots att han skulle va frisk till denna matchen som läkarna sa.

Tråkigt att inte Dinho är med i truppen, men kul att Crosas får vara med. Dock troligen på bänken. Skulle jätte gärna se han göra ett inhopp i matchen. Han är ju endaste mittfältaren på bänken om Iniesta tar Dinhos plats och Gudjohnsen går in i mitten. För min egen del får jag hoppas de visar matchen på O'Learys idag så man kan få någon glimt av matchen när man är ute och gör staden osäker. Vinst idag är det som räknas inget annat!
Barcelona Barcelonito
2007-11-24 16:38
Många gamla Monacospelare vi har i laget. Marquez, Toure, Henry, Thuram o Abidal. En tanke bara :)
Barcelona Barcelonito
2007-11-24 16:28
Kanske kan Gio spela från start också. Det var längesen sist han spelade ordentligt. Det gäller o ge honom speltid om han ska utvecklas.
Barcelona Messidonaa
2007-11-24 16:07
Okej, vad tror ni det blir, iniesta på anfallet tillsamans med messi och henry.. eller spelar han på mittfältet och bojan istället för ronaldinho ?
Barcelona Rambla
2007-11-24 16:04
Nej, det var ju vad jag skrev. Han vilas. Marc Crosas går in i truppen istället.
Barcelona Messidonaa
2007-11-24 16:02
Ämne: Ämne: på den ....Okej så han är inte ens med i truppen nu ?
Barcelona Rambla
2007-11-24 15:51
Ämne: på den officiella he....
Det du hänvisar till var vad som beslutades igår. Han kom först tillbaka igår till Barcelona kl. 09.00. Det är idag man beslutat i samråd med läkare och fystränare att han inte ska spela.
Barcelona Messidonaa
2007-11-24 15:48
på den officiella hemsidan så står det:

"Ronaldinho, Touré Yaya and Éric Abidal were the last to make it back from international duty as they trained for the first time on Friday. All three have been named in the squad,"

så enligt de är R10 med idag.. sen så hör jag att han inte ska spela ?

man blir lite förvirrad, ska han spela eller inte ??
Barcelona Barcelonito
2007-11-24 14:39
Exclusive

Den som inte kom med :D Nu är den nog framme :)
Barcelona Exclusive
2007-11-24 14:33
Ämne: Vill ni ladda ner El....
Vilken länk? =)
Barcelona Captain Fantastic!
2007-11-24 14:31
Ronaldinho kommer ej att spela kvällens match då det sägs att han är för trött. Han plats i truppen tas över av Marc Crosas.

Så som han spelat den senaste tiden så är detta en lättnad enligt mig. Förhoppningsvis så kommer Iniesta att ta hans plats ute till vänster i anfallet och Xavi, Toure och Gudjohnsen bygga upp mittfältet.

Jag tror att Iniesta på Ronaldinhos kant är den formation som kommer leda tillbaka till vårt vägvinnade spel. Vi spelade trotts allt magiskt innan det förra landslagsuppehållet då Iniesta tog den platsen, han var mycket bättre än Ronaldinho, och som Iniesta spelat den senaste tiden så tror jag att ingen kommer att tänka på Ronaldinho ikväll.

Det prov på teknik, snabbhet och utmaningsvillja Ineista visade mot Sevilla, Zaragoza och Lyon gav mig en antydan om att han i dagsläget är en mycket bättre spelare än Ronaldinho på den positionen.
Barcelona Barcelonito
2007-11-24 14:26
Vill ni ladda ner El Clasico som Barca vann med 0-3 så kolla på länken. Där trycker ni på Regístrate och skaffar er ett konto och ladda sen ner matchen gratis. Och det går snabbt.
Barcelona Saman.
2007-11-24 14:21
Är tvrättighetsbråken slut nu? Man har ju inte hört något på ett tag och de två företagen som bråkar verkar inte ha kommit på någon lösning än eller?
Barcelona PILMÀ
2007-11-24 12:50
tror att båda kommer att vara tillbaka om 3 veckor det talas även om att etoo kan vara med mot deportivo.
Barcelona Patrick Kluivert
2007-11-24 12:46
Hey Någon som vet hur länge Deco och eto'o kommer att vara borta ??
Barcelona PILMÀ
2007-11-24 12:36
Ämne: Lite intressant summ....
Killen är bra på allt möjligt.
Real Madrid King_raul [Bienvenido Aitor Antonio Puerta]
2007-11-24 12:26
Lite intressant summering av Messi och hans spel.
Barcelona Rambla
2007-11-24 12:21
Jag har för mig att Zambrotta avtjänade sin avstängning i cupmatchen mot Alcoyano. Fast i ärlighetens namn så borde han kanske ha fått minst 2 matchers avstängning med tanke på att det var ett direkt rött kort.
Spanien Fotboll10
2007-11-24 12:01
Hoshiar

Det var en ganska dum fråga.
Barcelona Tompa
2007-11-24 12:01
Hemmaspelet har det ju inte varit några bekymmer med hitills så jag förväntar mig en komfortabel seger i kväll. Allt annat än seger är ett misslyckande.
Barcelona De Goda
2007-11-24 11:44
Inte en chans att den blev upphävt. Han gick in med båda fötterna/dobbarna bakifrån. Men kanske gäller avstängningen till nästa helg????!!!!! :/
Barcelona PILMÀ
2007-11-24 11:40
Ämne: Ska Zambrotta spela?....
det är sant att Zambo fick rött men blev den upphävt?????
Barcelona PILMÀ
2007-11-24 11:38
kolla där Bojans idol*?
Annons: