/spanien/barcelona/forum/22002.aspx/spanien/barcelona/forum/22002.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-01 22:25
Keyten

du kan anta vad du vill, jag bryr mig inte om vad du antar och du blev säkert madrid fan efter er ligaguld förra året.
Barcelona Rambla
2008-03-01 22:25
Vi kan inte skylla på att Yaya saknades idag. Han blev av fystränare och läkare rekommenderad att vila denna match och det måste Rijkaard lyssna på. Dessvärre så är Marquez också skadad och vi fick lita till Edmilson som varit borta i över ett halvår från fotbollen.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-03-01 22:24
Raúls mål var varken hands eller offside. Om man kollar noga så ser man att han backar i sista sekunden sen när inlägget kommer går han fram igen och modigt nickar in den.

Keyten
Giovanni17

Tyvärr så har jag inte sett matchen än.
Men dömde Domaren mål, då är det mål. det går inte att ändra på det.

Även ni har fått med er en del fel bedömda mål!
Real Madrid Valdebebas
Rambla

Nej, men det kan inte vara annat än en tidsfråga.
Keyten
2008-03-01 22:23
Ronaldiinho

Jag antar att du börja "hejja" på Barca efter CL-vinsten.
Så patetiskt!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Kan inte den som är ansvarig för detta forum göra samma sak som madril forumet gör den bara för Barcelona fans så vi slipper alla idiot madrid fans här inne
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
Captain Fantastic!//

Ja, och det är inte första gången de händer heller. De känns som Ronaldinho är den man först kollar efter så fort en spelare får kontroll på bollen. Ronaldinho behöver inte sköta allt själv. Kan inte Laporta åka till Skottland och ta med sig ett riktigt råskinn. De hade nog satt skräck i vissa primadonnor i La liga. Jag hade velat se Guti mot en stereotyp-skotte :-)

Vi har för många spelare som är lika varandra. Som gör likadana saker. När de går bra så går det inte att stoppa oss, när de inte går bra då är vi nog ett utav de sämsta lagen i serien. Helt ärligt, det känns som det inte finns en plan b, c, d.

Att kunna med en enda handrörelse från tränaren få hela laget att tänka på samma sak och sen spela efter det. Nej, utan vi är för beroende av indivudella prestationer.
Barcelona Rambla
2008-03-01 22:22
Valdebebas:

Tror du att Rijkaard riskerar att få sparken efter i kväll?

Svarar du ja, dumförklarar vi dig. :D
Barcelona Giovanni17
2008-03-01 22:22
Keyten

men du måste ju hålla med om att det va offside eller hur.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-01 22:21
Ämne: Nemo - Gudjohnsen

keyten

....snälla vare inte ni som gjrode låtar om henrys offside mål så sluta snacka..
ert mål var REN offside så du menar att vi ska glömma det eller? ni stog ju och tjatade 3 dagar om att Eto'o tog bollen med handen i valencia mötet
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-01 22:21
Tycker alla ska sluta snacka om Raúls mål. Det kanske var hands, men resultatet ändras inte. Vi är bara less just nu för förlusten och dom glada för deras vinst.

Visca el barca!
Barcelona Culeeees
2008-03-01 22:20
Jugador

skärp dej !,
skaru ge upp hoppet för en match ?
Keyten
Nemo - Gudjohnsen

Jag är så trött på att "ni" hela tiden skyller på offside etc. när ni förlorar!
Real Madrid Valdebebas
Ride_The_Big_One(6)

Diskuterade kvällens match, Atletico - Barcelona, en diskussion som minst sagt rör Barcelona.

----------------------------------------------------

Hur tror ni Rijkaard ligger till nu, tror ni han avgår på eget intiativ eller är beredd att ta sparken?
Barcelona Rambla
Nemo - Gudjohnsen

Barça har haft fler och längre skador än vad Madrid haft. Det glömmer de gärna att lyfta fram. :)
2008-03-01 22:19
Haha. Jag vet inte om Madridfansen försöker trösta eller om de försöker provocera?

"Barcelona kanske skulle skaffa sig psykologer. Om de redan har det så borde de få sparken för barcas spelare har inte psyket. Jämför det med Juande Ramos som har förvandlat självaste Tottenham till ett vinnarlag. Han har ett helt psykologteam och deras spelare är mycket starkare mentalt nu."

Och sen har Juande Ramos inte visat sig på den stora scenen än. Vad vet du, han kanske är en underdogtränare. Kolla bara på Mourinho. Han vann Champions Leauge med Porto. När han kom till Chelsea hade han alla pengar i världen. Han lyckades inte vinna Champions Leauge.

Vi kan väl få låna lite psykologer från Real Madrid. Speciellt han som fokuserar på Sergio Ramos. Han verkar vara duktig!
Barcelona Jugador
2008-03-01 22:19
Culeeees

Men herregud, Har du sett matchen?
Barcelona Criff
2008-03-01 22:18
Alltså ni överdriver lite allihopa här inne.
Vi var obesegrade i 15 omgångar, en förlust kommer ALLTID förr eller senare.
Vi har historiskt sett alltid haft problem med Atletico.
Spelet var bra idag, backlinjen var katastrofal.
Edmilson är helt ur form. (Rijkaard??)
Men att skylla förlusten på Rijkaard är ändå fel, för jag menar han hade bästa tänkbara försvar. Sen att dem inte vaknat på rätt sida kan inte han hjälpa.

Bryt ihop och kom igen.
Barcelona Captain Fantastic!
Nemo - Gudjohnsen/

Det är just det som är felet, de är så jävla rädda för dessa skräck historier om Torres och Kun och så vidare. Kun gjorde inget i första halvlek som var värt att nämna (dock magisk i andra).

När det där turmålet kom så såg man besvikelse och djup misstro på laget i spelarnas ögon. Som om hela deras vräld rasat samman.

Jag hade bara intalat mig själv att det var ett jävla tur/skit mål som händer inom fotboll, vi äger dessa jävla sopor och tar tag i oss och massakrerar de! Deras backlinje är skit och det bara är en tidsfråga tills vi sätter en 2-1:a...men nej, de ska hänga med huvudet och tappa allt hopp! Fy faaaaaaaaan!

De hade inget spel i andra, vi kunde enkelt sopat banan med de om de tagit sig i kragen efter Ronaldinhos mål och gasat framåt. Ett sådant mål ska inspirera ett lag, de la sig pladask i röven.

Inget jävla psyke alls!
Real Madrid Shi
Jag ber er Barca fans att ignorera alla vita idioter som kommer in hit för att provocera, det är samma personer som inte kunde sova förra omgången när det var 2 poängs skillnad!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-03-01 22:17
RoyalMadrid

Haha ni är så oskyldiga va?
Stick gröngöling, du blev säkert madrid fan under ligaguldet förra året.

Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2008-03-01 22:16
Sen skulle jag ge det lilla jag hade kvar för att få se vad folk här inne skulle göra om de fick vara tränare för Barca en vecka, förutom att skita på sig när de kommer in på Camp Nou... Det är väldigt mycket kunnande här inne...
Barcelona Visca_Barca
2008-03-01 22:15
RoyalMadrid.
ni vinner en match men glöm inte att ni förlora nästa match. så är det med madrid. 6 matcher 2 vinster =)
Barcelona Ronaldiinho
Vinner vi CL och CdR så har Rijkaard gjort ett väldigt väldigt bra jobb!

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Valdebebas

Om du vill hylla atl så är du i fel forum.

Du kanske är här för att provocera kanske?
Jag är så trött på Real Madrids snack om skador. Nästan som att begreppet "skada" är helt nytt för dem. Alla lag får skador det är bara normalt. Vissa mer än andra.

Robinho, får se om han kan frälsa er i veckan.
Barcelona OkkaPokka1
Om det var anfallproblem tidigare så äre nog försvarsproblem nu. Bara Milito i backlinjen som är bra just nu. Och Puyol gör nog den sämsta match jag sett honom göra.

Hoppas Rijkard fixar dessa problem tills nästa ligamatch mot Villareal. Eller tills tisdag mot Celtic, För en Repris av denna match på Camp Nou mot Celtic. Ja då är vi ute ur CL.

Fast det händer aldrig:)
Visca el Barca!
Utvandrad Guling
2008-03-01 22:14
Kan man säga att det var små marginaler som avgjorde matcherna idag? Eto´o tveksamt avvinkad för offside, Raul tillåts kvittera i en relativt klar offsideposition... Men men, det är inte på sånt som ligor avgörs, det brukar jämna ut sig...

Man får iaf ta med sig en sak ifrån dagens match, behöver inte säga vad det är va;)?
Utvandrad Guling
2008-03-01 22:14
Kan man säga att det var små marginaler som avgjorde matcherna idag? Eto´o tveksamt avvinkad för offside, Raul tillåts kvittera i en relativt klar offsideposition... Men men, det är inte på sånt som ligor avgörs, det brukar jämna ut sig...

Man får iaf ta med sig en sak ifrån dagens match, behöver inte säga vad det är va;)?
Annons: