/spanien/barcelona/forum/21997.aspx/spanien/barcelona/forum/21997.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-11-25 16:27
Fifas pris utses av alla förbundskaptener och lagkaptener i olika landslag. De får självklart inte rösta på spelare från egna landslaget. Aragones och Casillas står för Spaniens röster t.ex.

Uefas pris utses av 50 journalister och presenteras av en fransk tidning.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-25 15:56
Milan är katastrof, Kaka likaså... Messi vinner balon d'or

När delas den ut? är det en jury som utser eller är det någon form av röstning?
Barcelona Barcelonito
2007-11-25 15:55
Ronaldo med långt hår fixade en billig straff för Milan men Kaka missade. Milan ligger under med 1-0 mot Cagliari.
Barcelona Saman.
2007-11-25 15:27
Skönt med vinst igår bara 2 poäng skillnad gentemot real madrid nu!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-11-25 15:09
Lejonet är tillbaka!!

PS: Kolla in Ronnies frissa! Känns konstigt att se honom utan hästsvans :D
Barcelona Criff
2007-11-25 15:04
Reals mål igår var ju offside! TUR!!
Barcelona T#11
2007-11-25 15:04
För er som kriteserar ronaldinhos senaste form, se länktips!!!! målgjesten i slutet är tillägnat till er, hehe ;)
Barcelona J.J
2007-11-25 14:39
Ämne: Valdes

Zambrotta-....
Visst har vi ett världslag men inte en chans att vi petar Yaya. Vi måste spela med en defensiv backup. Framförallt i de svårare matcherna!
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-11-25 14:26
Valdes

Zambrotta-Milito-Puyol-Abidal

Xavi-Deco-Iniesta

Messi-Henry/Eto´o-Ronaldinho

Vi har ett världslag på pappert, det känns trisst att vi inte når upp i den kapaciteten som de skulle klara av. Men som sagt när Eto´o, Deco och Ronaldinho är tebax ja då så kommer vi börja lira som matchen på Bernabeu hösten 05. Och kommer vi göra det, ja då kan marängerna glömma allt vad en la liga titel heter.

Forza Barca!
Barcelona Barcelonito
2007-11-25 14:23
"La Bomba" Navarro gjorde 28 poäng och Pau Gasol 21 när deras Memphis Grizzlies vann över Washington Wizards inatt i NBA.
Barcelona the culé
2007-11-25 14:21
Nån som vet vart man kan ladda ner hela matchen, brukar alltid vara nån som vet det.

Haha de e grymt kul och läsa inne på reals forum, nu hatar alla helt plötsligt Guti och förra veckan så skulle han vara given i Spaniens landslagstrupp .
Barcelona Edwin2
2007-11-25 14:19
Ämne: Jag saknat Deco och ....
Hej!

Tror inte att det dröjer länge innan vi kan se Deco, Ronaldinho och Etòo i spel.
Barcelona V ValdeS
2007-11-25 13:55
Jag saknat Deco och Eto, Ronaldinho... Längtar och se dem spela tillsamans igen i el clasico !!
Barcelona Hoshiar
2007-11-25 13:33
E det nån som vet vart man hittar videon där det blir lite bråk Matchen från igår

Skulle vilja se den när yaya toure plockar bort 3 st med armarna
Barcelona Messidonaa
2007-11-25 13:29
Ämne: klart det går mkt ry....
Han behöver mindre än 2 säsonger till och med.

förra året han va mest kritiserad i hela världen nästanm, tidiningarna skrev att han var överviktig vet inte vad.. men iaf så gjrode han 20 mål i ligan.

och tänk på att de fanns en tid då etoo var skadad i 5 månader och messi i 3 månader, då tog ronaldinho hand om allt han höll barca uppe på topp fastän det inte fanns någon messi eller etoo.
Barcelona Hoshiar
2007-11-25 13:25
Asså Krkic kommer inte att peta Ronnie . Han fick chansen och gjorde det..
Barcelona Giovanni17
2007-11-25 13:05
Ämne: Om ni skulle sälja r....

hahah de tror jag ju säkert har du länk till det att om han lämnar barcelona som han inte kommer göra och då hammna i Madrid istället.
Ofta man går till en sämre klubb som Madrid.
Barcelona Ravo
2007-11-25 12:45
Ämne: Skönt med seger men ....
El clasico har ju alltid en annan tempo på matchen oavsett hur man har spelat tidigare. Så man ska inte säga att de kommer vara mycket bättre då, det kommer ju även vi.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-25 12:45
Ämne: Om ni skulle sälja r....
Glöm det
Barcelona Rickiboy
2007-11-25 12:39
nämen sportal snälla?
de som jobbar där vet inte ens vad matchen igår sluta. Ronnie eran slut?
Bojan gör en bra match och gör mål så nu plötsligt har han tagit över ronnies era?, please
Barcelona Mr__Salgado
2007-11-25 12:39
Om ni skulle sälja ronaldhino, så skulle madrid vara hans första val, han har sagt att han älskar att spela i Spanien och om barcelona inte vill ha honom så skulle han gå till en annan topplag i Spanien alltså real madrid, Blir en Figo deja vu hehe
Barcelona A.Gaudi
2007-11-25 12:29
klart det går mkt rykten runt ronaldinho just nu. mannen är i obalans. "skandalen" om det svarta fåret, en hel del missade matcher pga av "fatigue" och mkt mera. det är bara att acceptera.

men även om jag inte håller med att gaucho-eran skulle ta slut i år så tycker jag att man fick se lite glimtar av framtiden igår. vilka det är som kommer att bära klubben på sina axlar framöver.

Ge ronaldinho 2 säsonger till att besvara sina kritiker.
Barcelona roooonaldinho
2007-11-25 12:06
dom ska alltid komma med dåliga ryckten om ronaldinho

läs får ni se
Barcelona Tompa
2007-11-25 10:43
Skönt med seger men det finns ingen anledning till att slå sig för bröstet för mycket. R Huelva var riktigt dåliga och hade vi inte vunnit den här matchen så vadå? Ja, inte hade det varit bra inför fortsättningen i alla fall...

Spelet första halvlek var allt annat än bra och det var först efter bytena i andra halvlek som det blev fart på spelet. Nu väntar några svåra bortmatcher fram tills jul plus El Clasicó. Marängerna må inte ha varit bra igår heller men ska vi slå dem 23 december så krävs mycket bättre spel än så här. De kommer vara mycket bättre då.

Bojan, sicken 17 åring!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-25 10:22
Haha såg just Gutis utvisning, bra kapten guti!
Barcelona Kalle.
2007-11-25 08:53
Fin andra halvlek igår.
Bara 2 points efter nu! Så fort jag sänker förväntningarna inför en match så går det bra ;)
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-25 04:01
Saknade av ronaldinho är riktigt stor =(.. han måste verkligen komma tillbaka snart o bjuda på sina trollerier.. kolla gärna in videon, bästa o känsligaste ronaldinho filmen tycker jag.. ja får tårar redan efter första 15 sekunderna.. och låten e hur underbar som helst.. kom tillbaka snart !! *ber*
2007-11-25 03:58
Ämne: tarrak:

Det är be....
Håller med dig Rambla.. blev också väldigt "besviken" på honom.. tyckte inte han va bra idag. sprang fel och passade inte vid rätta tillfällen, förutom vid bojans mål, då stod jag upp och applåderade henry. och bojan förstås. vilken stjärna han är !!..
2007-11-25 03:52
Under hela matchen tänkte jag: snälla ta in bojan o ut med guddy så vinner vi..resten vet ni nog =)..riktigt skön vinst idag !!
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2007-11-25 02:57
Tack för måleeen valdes:) bojans var fiint asså! missade matchen idag:( nån som bara snabbt kan säga vad jag missat?
Annons: