/spanien/barcelona/forum/21995.aspx/spanien/barcelona/forum/21995.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-01-07 21:13
Nu är det ju så att Ronaldinho inte ens har kunnat träna de senaste dagarna. Så vad yrar du om?
Barcelona barcadinho
2008-01-07 21:09
Det är några här som är arga på att Deco är bänkad. Han missade några matcher på grund av en skada först och främst. Nu är han skadefri och är nog snart tillbaka till startelvan (utan tveckan när Toure är borta).
Det som gör mig mest arg är att Rijkaard bänkar Ronnie (nu sägs att han är skadad, men det var flera matcher innan).
Det är helt sjukt. Jag spelar med Ronnie i vilken form som helst. Han behöver spela och spela och spela. En gång gör han en snygg mål, en annan gång några fina dribblingar och fina frisparkar och tillslut lösnar det för honom.
Tänk bara cules om det lösnar till Ronnie nångång under våren (ju fortare ju bättre).
Och publiken. Idioter alla som buar och och förelämpar kungen. Man har framför sig en av de största spelare genom alla tider och man buar.
Man skulle istället ropa på honom varje match och hänga banderoller överallt med hans namn. Man ska pusha och uppmuntra honom och inte smutsa ner.
Och Rijkaard är med på hela det här idiotiska spelet mot Ronnie.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-07 20:32
Hur tror ni vi startar på onsdag mot sevilla.?

Toure, Dinho är inte med.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-01-07 19:40
Jag tror att Roma kommer radera real från Champions League.FORÇA BARÇA!
Barcelona Smogen
2008-01-07 19:19
Det blir nog en tuff match på onsdag som jag absolut kommer se, men ärligt talat. Tror att den stora skillnaden kommer vara att Sevilla har sin stora chans att vinna något i cupen. Ligan är ju nästan redan körd. barcelona däremot tror jag fortfarande hoppas på ligan mer än cupen. Om vi åker ut är det inte hela världen. ger oss en betydligt lugnare resa i vår, gentemot t.ex. ärkerivalerna Real, om dom nu skulle gå vidare...
Barcelona FCBTilIDie
2008-01-07 18:50
Ämne: Vad tycker ni. Själv....
Det här hade varit ett bättre val
Barcelona Vampíro
2008-01-07 18:34
Tompa:

Håller med dig till 100%. Att inte spela med Deco kan mycket väl innebära ännu en titellös säsong. Han styr och ställer på mitten och ingen annan i truppen kan axla den rollen. En frisk Deco bör gå före Guddy alla dagar i veckan och jag hoppas Rijkaard vet om det.

PS: AS har gjort det igen! Nu ska visst Barça vilja sälja Dos Santos till England. Man blir ju direkt inte förvånad.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-07 18:30
Vad tycker ni. Själv tycker att det är en jätte bra målvakt :)
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-07 16:31
Yaya toure har åkt till afrikanska cupen nu, och Ronaldinho missar sevilla matchen.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-07 16:30
Lippi : I want Barcelona job
Barcelona L.Messi19
2008-01-07 16:12
Tompa
Håller med dig, men när Guddy är i toppform kan man ju bänka Deco beroende på hans form. Menade bara att han inte kommer att ta Tourés plats.
Barcelona Rickiboy
2008-01-07 16:12
Onsdag 9 januari
21.55 Sevilla-Barcelona, åttondelsfinal spanska cupen, TV4 Sport
Barcelona Unikkati
2008-01-07 15:53
Angående matchen på onsdag så har vi något att frukta, men sen ifall några mins hur Ronaldiho spelade mot Real Madrid, så har dem något att frukta!
Måste påpeka en grej, om jag inte har fel, har inte Barcelona alltid då menar jag ALLTID!! gjort mål när våran lille 17 åring Bojan och Henry är på plan?
Man såg hur daniel lekte runt igår men frågan är ifall nu Rejkard startar med Abidal, tror ni att han komer att kunna leka så som mot Betis?
Barcelona Juan_Laporta
2008-01-07 15:39
Barca___ :
tack brorsan, nu e jag lättnad, men så glad e jag verkligen nte, vi såg hur Sevilla manipulerade Betis å så kmr säkert spelet att se ut på onsdag ifall nte rijkaard skärper försvaret, jag har sett många tabbar under min "Cules Tid" ,
men aja, alla hopp t våra spelare
en fråga till, läste att Dos Santos kan vara på väg bort på sportal.se ?
e detta sant ?
har någon i barca kommenterat detta ?
tror faktiskt nte det för Santos sa sj att han vill tilbringa mesta av sin säsong hära, lämnar han nu såe vet jag nte hur våra cules hjärta kmr hantera detta, stort Löfte
Forza Barca 3:D
Barcelona Tompa
2008-01-07 15:35
Angående frågan om Decos plats i startelvan är det egentlingen inget att diskutera ens. Han har många gånger visat att han är myckert viktig för Barcas spel (faktiskt en av lagets allra viktigaste spelare) och ingår han inte i Rijkaards planer för resten av säsongen kan vi nästan med 100 % säkerhet säga tack och adjö till allt vad liga och C.L titlar heter. Och Rijkaard har i så fall definitivt gjort sitt om jag fick bestämma. Att bänka en frisk Deco är tjänstefel.

Deco sticker om vi inte vinner något i år. Hur vet vi egentligen att han verkligen sagt så och inte pressen som vinklat det för att få sensationsrubriker?
Barcelona Messi-Lona
2008-01-07 15:28
kolla det här då
Barcelona L.Messi19
2008-01-07 15:14
ArnesBosnjaak

Jadu för det mesta filmade han ju eller passade!
Lägg ner det där för du vet att du får spärr snart. Orka jämföra spelaren det gjorde man när man var 10, men om vi nu ska jämföra så hur många gånger snurrade messi ert försvar förra året?

Inga mera videos nu för ingen här är intresserad så varför posta?
Real Madrid aRnesBosnJaak
2008-01-07 15:11
Här ni som sa att Robinho kom förbi bara en gång.

http://youtube.com/watch?v=P_GlBpIKVIo
Barcelona L.Messi19
2008-01-07 15:10
Ämne: Jag vill bara påpeka....Jag har Viasat Sport kanalerna men inte TV4SPORT..kanske beror på att jag bor i Finland för tillfället men ändå :D

Edit: TV4Sport inte TV4+ :P
Barcelona L.Messi19
2008-01-07 15:06
Ämne: Deco måste in i star....
Touré är ju pivote, så inte säkert ju. Han kanske spelar Edmilson istället, inte så smart med 3 offensiva mittfältare.
Barcelona Barca_Fan_87
2008-01-07 14:48
Jag vill bara påpeka att alla som har Viasat och har deras sport paket har fått Tv4 sport, det är bara att leta i kanal listan eller göra en kanal sökning. Jag har haft kanalen sen i torsdags.
Barcelona La Pulga
2008-01-07 14:14
Ämne: nu börjar de bli lit....
Jag håller med dig tv4 utnyttjar var fotboll intersse maximalt,och vill roffa av oss så mycket pengar som det bara går.Jag vägra köpa derass kanal 4sport.så jag strimmar in matcherna i protest,sämre kvalitet men om tv4 har förstör min fotboll säsong.
Barcelona Barca___
2008-01-07 14:04
http://fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/spanien/601939.html

DEM VISAR BARCA SEVILLA
Barcelona Barca___
2008-01-07 13:54
när jag kollade på mallorca - barca så sa komentatorerna att dem skulle visa real på onsdag
Barcelona Jacko
2008-01-07 13:47
Deco måste in i startelvan! Tar inte Rijkaard in han i startelvan när Toure spelar i Afrikanska mästerskapet så bör ju Rijkaard sparkas! in med Lippi...
Barcelona Juan_Laporta
2008-01-07 13:32
nu börjar de bli lite oroligt, blire Match på tv4 sport till onsdagen ?
Sevilla - Barca ?
tv4sport kan nte ignorera en sån match
Svara gärna :(
börjar bli galen ..
Barcelona Barcelonito
2008-01-07 12:06
Deco borde bänkas sålänge Rijkaard är tränare. Han har inget förtroende för sin tränare och det finns ingen garanti för att han skulle kämpa för mycket under matcherna.

Jag håller med Deco att Mourinho skulle va perfekt för Barca men han borde inte upprepa det så många gånger. Och när han säger att han lämnar Barca om de inte vinner nåt eller att han vill till United osv. så ska han bänkas och inte få en enda minut hur bra han än är.
Barcelona R.Gaucho 10
2008-01-07 11:37
Jag undrar hur det blir med Deco.Han verkar inte ingå i Rijkaards planer den här säsongen, då han sätter gudjohnsen före honom. Nu när Toure åker till afrikanska mästerskapen så vill jag verkligen se Deco i startelvan. Deco är fortfarande en viktig spelare för Barcelona, han är mittfältets kung. In med Deco i startelvan!
Barcelona PILMÀ
2008-01-07 09:31
Har hört talas om att Marc Crosas ska till R.Sociedad? i fall det är så blir det ett lån för att få lite mer spel tid? eller ska man sälja honom? det sista hoppas jag inte.
Tacksam för Svar.
Barcelona Tompa
2008-01-07 09:25
Återigen vinner marängerna utan att imponera spelmässigt men de är ruskigt effektiva. Trist men sant. Tänk om Barca hade haft marängernas effektivitet kombinerat med samma flödande offensiv som kännetecknar fotbollsfilosofin hos Blaugrana, ja då hade vi varit nästan oslagbara.

Stor elogé till Sevilla som gjorde en kanonmatch i derbyt.
Annons: