/spanien/barcelona/forum/21991.aspx/spanien/barcelona/forum/21991.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-28 00:31
Ronaldinho_Messi_10

Håller med dig vill också se Dani Alves. Tror han kommer spela för barca i sommar.
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-28 00:31
Ämne: Ronaldinho_Messi_10 ....
det va en konstig fråga du ställde faktiskt..svårt o svara på :P.. men jag menade att båda två har framtiden framför sig.. 2 otroliga talanger !!.. så man kan knappast säga att den ena e bättre än den andre när dom e 17-18 år...
Barcelona Barcelonito
2007-11-28 00:29
Ronaldinho_Messi_10

Hur kan 2 spelare va minst lika bra?
2007-11-28 00:28
hade varit så underbart med en deco, etoo, och ronaldinho i form i dagsläget.. och köpt in Alves o sålt zambrotta...
valdes
Alves..puyol..milito..abidal
toure
iniesta...deco/xavi
messi...etoo...ronaldinho...

hade inte suttit fel :P..
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-28 00:25
Nån som vet när Deco gör comeback?
2007-11-28 00:25
Ämne: Ni som tycker Bojan ....
tycker att bojan o dos santos e minst lika bra.. men dom två ska vi inte ens jämföra för båda spelar för oss o gör det otroligt bra...
2007-11-28 00:24
hoppas han debuterar mot la coruna =)..så ja kan skrika ut min glädje,, för då sitter ja på nou camp :P !!..
Barcelona Criff
2007-11-28 00:23
Ni som tycker Bojan är såååååå mycket bättre än Dos Santos borde kolla länktipset.
2007-11-28 00:22
Ämne: Kvällens mål!

Jag....
ja definitivt !!.. gud vad man saknar lejonet !!.. hade varit så underbart med en frisk etoo senaste matcherna..han behövs mer än förr måste ja säga.. ETOOOOO !!!!!!
Barcelona LeoooMesssiiii
2007-11-28 00:16
Messi, Iniesta, Toure och Abidal har nog vatt dem bästa i barca dena säsongen, men asså guddjohnsen han är sämst asså, hela tiden fel pass, han kan inte äns spela enkelt fotboll, J**** amatör
Barcelona Rambla
2007-11-28 00:13
Kvällens mål!

Jag tänkte på en sak. Hade vi haft en fulltränad Samu på planen i kväll så hade det blivit vinst med minst 5-2. Han hade sprungit sönder Lyons försvar vid våra omställningar.
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-28 00:13
Visca BARCA!!!
Barcelona Barcelonito
2007-11-28 00:09
Vi är det enda storlaget som under säsongen haft och kommer ha hela 6 egna produkter från start. Det är så himla framgångsrikt att det inte går o förklara.
Barcelona Rambla
2007-11-27 23:56
Valdés:

Nu har väl Guddy knappast tagit någon plats på mittfältet? Han brukar spela nu bortamatcher där Rijkaard vill ha lite fysik. Speciellt nu när Deco varit skadad. Nu när Deco snart är tillbaka så blir det ju självklart bänken igen för islänningen.

Jag vet inte vad för sorts tuggummi Valdés tuggar. Eftersom han också ofta tuggar tuggummi under matcherna så kanske du visste. ;)
Barcelona L.Messi19
2007-11-27 23:50
Ämne: någon som kommer ihå....
Ingen anning faktiskt men jag tycker det lutar lite åt Iniesta, Xavi eller Abidal-hållet:P
Barcelona Valdés
2007-11-27 23:49
Barcelonito; i varenda ligamatch Zambrotta spelar skapar motståndarlaget mängder av målchanser pga hans defensiva brister. Även i CL-spelet är han väldigt osäker, idag stod han ex för en frispelning av en Lyonspelare men som tur var blev inte den direkt avgörande.

Rambla; vi har helt klart olika uppfattning om Gudjonsen, det skulle behöva vara många skador för att han skulle ta en plats på mitt mittfällt. Yaya, Deco och Iniesta är självklara förstahandsval. Xavi och Marques står närmast på tur osv, osv.....
2007-11-27 23:48
Ämne: Tycker vi borde vara....
Jag tror att vi slår espanyol =).. idag efter lyon matchen så tror jag alla barcelona spelare kännde av hur bra dom egentligen kan vara.. så ja tror det håller i sig mot espanyol..0-2 ! messi och henry målskyttar
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-27 23:46
Tycker vi borde vara glada att vi är klara från gruppen. Och nu siktar vi oss mot Espanyol matchen som är hur viktig som helst! Vad tror ni om den matchen.
Barcelona Klint
2007-11-27 23:45
Lite funderingar efter matchen som ni gärna får besvara.

Varför blev Rijkaard så förbannad? Varför blev Yaya Toure så irriterad på Juninho? Varför tappar alltid Milito bollen över sidlinjen 3-4 gånger per match?
Barcelona Messidonaa
jag frösöker inte säga att ronaldinho var kung..

20 min är för ltie tid för att betygsättas men dom som såg matchen så kan man inte klaga..

han gjrode några fina passningar/crossbollar
han sprang inte värsta mycket men det vet vi alla sedan 10 matcher tillbaka så har han slutat srpinga..

men hans insats var helt okej. så det stör mig när alla klagar på att straffen var hans fel.
Ämne: underligt att fokus ....
de va nog för att de sparkade messi på hälarna hela tiden i situationen innan...
2007-11-27 23:44
någon som kommer ihåg vem som "skapade" frisparken som ledde till lyons första mål ???
Barcelona Messidonaa
2007-11-27 23:43
Ämne: Messidonaa

jadu j....
jag har inte sagt att du har klagat på hans insats

men jag såg att någon skrev att dinho inte skulle klara av det guddy gjorde på 70 min
då tänker man efter.. vad gjorde guddy igentligen som gör så att alla kan snacka om honom som om han vore kung
Barcelona A.Gaudi
2007-11-27 23:42
underligt att fokus hamnar på guddy..

vad som fick Rijkaard att explodera är det jag undrar över...
Barcelona Klint
2007-11-27 23:42
Iniesta har väl i princip varit lysande i varenda match den här säsongen. Spanska landslaget inkluderat. Han, Messi och Yaya Toure har varit lagets i särklass bästa spelare så här långt.
Barcelona Messidonaa
2007-11-27 23:41
Ämne: Ämne: äntlige....
aa så folk glömmer själva abidal som tacklade ner keita men dom kommer ihåg finten som keita gjorde 5 sekunder innan målet
Barcelona Rambla
2007-11-27 23:41
Ok, jag får nog förklara lite tydligare. Jag har inte klankat ner på Ronaldinhos insats som vissa här tycks tro. Jag vände mig mot kritiken mot Guddy och tog några situationer med Ronaldinho som jämförelse efter att några hyllat dennes insats samtidigt som de spydde galla över Guddy. Jag tycker själv annars att Ronaldinho gjorde ett helt okej inhopp och som Valdés skrev så bidrog han till att hålla i bollen när laget ville spela av tiden.
Barcelona L.Messi19
2007-11-27 23:40
Messidonaa

jadu jag har inte klagat:P Jag är nöjd med hans insats, klagar bara på alla som tycker Guddy var "en sopa" som missade 2 skott i matchen trots att han var en av dom som kämpade mest och vann bollar.
Barcelona Kapten11
Duda

Ja, han är fantastisk.
Det har kommit fram en hel del spanska offensiva mittfältare dom senaste åren, men varken Joaquin, Reyes, Navas, Vicente eller någon annan, kan jämföras med Iniesta. Han är magnifik, och dessutom börjar han äntligen få ett riktigt erkännande.

Jäkla tjat om Guddy nu. Måste det alltid finnas en hackkyckling? Vem skulle annars spela på hans position, Iniesta var ju fantastisk på yttern.
Barcelona ViVa BARCA!!
Tycker vi borde vara glada att vi är klara från gruppen. Och nu siktar vi oss mot Espanyol matchen som är hur viktig som helst! Vad tror ni om den matchen.
Annons: