/spanien/barcelona/forum/21986.aspx/spanien/barcelona/forum/21986.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
King Lemur Shakiri
2008-03-23 12:22
Grabbar hoppas ni vinner ikväll. Har alltid gillat Barca's och Man utd spel. BÄST I VÄRLDEN... Hoppas ni vinner ligan. Lycka till.
Barcelona Smogen
2008-03-23 08:24
Förhoppningsvis har jag fel angående Ronaldinho, tycker bara hela situationen känns mer och mer märklig. först detta med Messis avskedsfest. sen är han skadad. Sen hittar inte läkarna något fel på honom, och berättar detta för alla som vill veta. Sen vill ronaldinho spela, men får inte. Sen mår han bra. Sen petas han igen, för att han trots allt är skadad.

detta är situationen sista veckan....och så här har det hållit på hela jävla säsongen. Jag har alltid tänkt att allt som media skriver om ronaldinho är bullshit, men jag börjar undra mer och mer hur det egentligen står till.

misstänker lite att han är deprimerad helt enkelt. han mår inte bra psykiskt, lite som Henry verkar ha det.
Barcelona El cule -19
2008-03-23 04:19
Foadinho_Tupac : Jag såg nyss Ronaldinho filmen ! Ja är rörd, vilken kille alltså.
Sen mot slutet fick man ju se massa klipp.
Ja hade nästan glömt bort hur bra ronaldinho var !

Ja fyller år snart och då ska ja önska mig en ronaldinho i form ! :) tack för filmen, den var underbar:D
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-03-23 01:26
Enligt Barças hemsida så Blev Ronaldinho i sista minuten utanför truppen p.g.a. känningar i högra benet och måste forsätta med behandling.

Om det är så som Smogen skriver att Rijkaard vill straffa honom för han inte skötte sig i Messis avskeds fest så är det otroligt oproffesionel av Rijkaard. Men jag tror faktis det inte är sant för han blev tvungen att ta spelare från B-laget, (inte för det är något fel me dom) men med en Spelsugen & Frisk Ronnie så tror jag man väljer honom spelar ingen roll hur arg man är på honom plus att Messi, Deco & Giovani är borta redan.

Hoppas han kan spela mot betis nästa helg där kommer han att behövas betis är ett bra lag hemma
Barcelona Shidenn
2008-03-23 00:59
Ämne: Såg Inter idag mot J....
Om vi inte kan få casillas eller buffon, vem vill du ha som ersättare för Valdes, Reina är inte bättre än Valdes. Cech är överskattad och om inte det så är han en självklar spelare för Chelsea. Valdes är bra men tyvärr med ett dåligt rykte. Senaste matchen var det inte hans agerande som sänkte oss om vi skall disskutera defensiven, det var helt enkelt dåligt spel av backarna.

Det set ut som att Milito är bättre med marquez än Puyol.
Barcelona Sürer
2008-03-23 00:45
Frodo

jag tycker bojan fick mer uträttat än etoo spelmässigt, bojan var mkt mer delaktig i spelet än etoo gudhjonsen med flera
Barcelona Frodo
2008-03-23 00:41
Ämne: Frodo

jag fattar ....
Jag skrev aldrig att han var sämst på plan, utan jag skrev att han var bland de sämre på plan, åtminstone bland Barcelonaspelarna. Han pressade väldigt lite vilket gjorde att defensiven blev lidande och Zambrotta fick ta nästan allt defensivt ansvar på den kanten. Dessutom brukar han oftast ha det svårt mot tunga lag och så var det även mot Valenica.

Missförstå mig inte nu, jag sågar inte honom vid fotknölarna nu utan säger bara som det är. Han hade det svårt mot Valencia och gjorde ingen större match. Däremot lyckas han alltid få några avslut mot mål och så var det även den här gången vilket är positivt, för alla vet vilken bra målskytt han är.
Barcelona Dizzy
2008-03-23 00:39
Såg Inter idag mot Juventus. Riktig grym match. Och jag satt och kollade på deras grymma målvakter. Dom är hur bra som helst. Tycker det är synd att vi inte har nån riktig grym målvakt. Tex Casilias,reina, buffon, cech. Vi är ett stor lag. Med massa cash. Tycker vi borde ha en riktig grym målvakt.

Jag satt och njöt vilka räddningar Cesar gjorde och Buffon. Helt sjukt! Ja säger inte att vi ska köpa Buffon nu eller nåt sånt tycker bara det finns bättre målvakter än Valdes:)
Barcelona barca__elve
2008-03-23 00:29
Jag hade gärna sett Maicon i barca framför Daniel Alves, men undra vad det skulle kosta att få Maicon till barca....
Barcelona Dizzy
2008-03-23 00:25
El cule -19

Vet att at madrid är bra. Men Sevilla hade hemma plan och allt det dära. Men men borde satsat på Valencia imorn som kan skaka Madrid:)
Barcelona El cule -19
2008-03-23 00:23
Dizzy - Inte för att verka kritisk men det var en väldigt riskfylld satsningen, ja menar at madrid är ju bra !
Barcelona Sürer
2008-03-23 00:22
maicon är tillsammans med dani alves o sergio ramos världens bästa högerback. etttag var han världens bästa men han är inte lika bra som förra säsongen
Barcelona Dizzy
2008-03-23 00:06
Åh! Jag förlorade nyss. Jag tippade att Sevilla skulle vinna idag. Och de förlora. Jag satsade 80 kr. Skulle vunnit om Sevilla vann idag och Barca imorn:(
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-03-22 23:49
Kommer ronaldinho va med i truppen mot Real Valladolid om inte, när är han tillbaka då ?
Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:33
Ämne: Giovanni17

Valien....
alltså typ U-19.... där kan jag många spelare från lirar med barca på FM vilka ungdomsspelare dem har helt sjukt.
Barcelona BARCA ALWAYS IN MY HEART
2008-03-22 23:32
hej det är så att jag ville köpa några barca posters ja kollade på gallerix i göteborg ja köpte ronaldinho och henry därifrån finns det några andra affärer i göteborg?
tack för svar
Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:30
där e 2 spelare jag hatar mest i fotbollsvärlden den första e PATO i AC Milan bara för att han just nu enligt alla är världens bästa talang någon som tycker det att han är världens bästa talang?
och den andra e Aguero i atletico madrid för er som inte visste det:P vf jag tycker det vet jag inte.
någon som tycker som jag skulle varit roligt att höra vem ni inte gilla:P
Barcelona Myrran
2008-03-22 23:28
Giovanni17

Valiente ÄR viktig i Barca B, har för mig att han är lagkapten. Han brukar spela pivote eller centralt i försvaret.

Juvelin A är det äldsta ungdomslaget i Barcelona. Alltså det lag som kommer under Barca B. Just nu spelar det mest 89:or och 90:or i laget. J. dos Santos och Thiago Alcántara står skrivna i detta lag men tror att Thiago har börjat matchas in i B-laget.

Och Iago spelade i Barca B förresten.
Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:20
Men jag tror nog låter kanske lite konstigt eller ja det är vad jag tror att valiente är nog en mkt viktig spelare i barcas b - lag så att inte låta honom bli skadad om han då får en chans att visa upp sig några minuter i A - laget om han då blir skadad dem minuterna han får spela kanske högt odds på att han blir skadad .... jag vet inte det är va jag tror.

Myrran:
va e Juvelin A för något

2-1 precis till atletico.
o rött kort till en sevilla spelare KAOS.
Barcelona Myrran
2008-03-22 23:19
Ämne: Barca benjamín A van....
Lite kuriosa om Benjamin A laget som vann cupen är ju att Eidur Gudjohnsens son Sveinn var med i Barca laget. För övrig hette Barcas pichichi i laget Carlos Aleña, kanske ett namn att lägga på minnet.
Barcelona El cule -19
2008-03-22 23:14
Ska man satsa på pengar på Valencia imorgon ?? 7.25 gånger pengarna ??
Barcelona Myrran
2008-03-22 23:13
Ämne: Varför får Vasquez, ....
Valiente är väl den som står närmast tycker man då, istället för Sanchez blir det då. Men Vazquez och Pedrito är de personer i anfallet som har större rutin. Gai är fortfarande ung och behöver mer tid innan A-laget. Annars är det Jeffren och Iago i mina ögon som står närmast att byta ut Pedrito, vet dock inte om Iago spelar i Barca B eller Juvelin A. Vazquez är central anfallare i Barca B och jag har för mig att han inte har någon direkt utmannare där så han känns ganska given.

Hoppas det gav något litet svar iaf.
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-03-22 23:09
Barca benjamín A vann ANEF cupen, dem slog ut Real Madrid i semifinalen hahaa alltid kul att vinna över franco laget. Någon av dem unga spelare kanske vi kommer se i A-laget om några 8-10år man vet aldrig;)
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-22 23:03
Skumt att Ronaldinho inte är med... ville se honom imorrn, tror att han är ganska spel sugen.

Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:00
Frodo

jag fattar faan inte hur du kunde tycka bojan va en av de sämsta på planen mot valencia.
Jag tyckte han skapade en hel del chanser men tyvärr så missa han dem,,...kom även förbi vänsterbacken väldigt många gånger & gjorde många bra löpningar i den offensiva delen som ledde till målchans... så sämst på plan va han verkligen inte.

Men bäst på plan va ingen tvekan om saken de va ju såklart iniesta.
Barcelona El cule -19
2008-03-22 22:59
Iniesta och Xavi är kungar, aldrig en dålig match. Vad gjorde bojan som utmärkte honom som "Bra" ??
Barcelona Frodo
2008-03-22 22:53
Ämne: FCB10

Han var ju ....
Iniesta var bäst på plan senast. Xavi gjorde också en mycket bra match.

Tyvärr var Bojan bland de sämre på plan senast.
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-03-22 22:36
FCB10

Han var ju inte dålig iaf...
Vem var bäst i Barça enligt dig då?
Barcelona FCB10
2008-03-22 22:31
CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]

Asså helt j'vla seriöst!! dem som skrev att Bojan var bäst på plan måste ju ha tagit nåt innan dem skrev det!!
Barcelona Jugador
2008-03-22 22:28
Vilken intensiv match det blev mellan Inter och Juve!
Annons: