/spanien/barcelona/forum/21985.aspx/spanien/barcelona/forum/21985.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
RuudsLilltå
2007-11-27 22:59
Alltså straffen som dem får är ju lite underlig. det är ju fransosen som kliver på backens fot och faller :/
Barcelona L.Messi19
2007-11-27 22:58
Ronaldinho_Messi_10

Han bröt ju bollar i mittfältet som skulle produceras till anfall hela tiden ju, lite av Decos roll tycker jag och han pressade ju mycket!
Barcelona Messidonaa
2007-11-27 22:57
Ronaldinho var okej gemfört med guddy som fick spela i 70 min och missade 2 lägen som dinho aldrig skulle missat
Barcelona Señor Hadi
2007-11-27 22:57
Ja, alltså det här med visslingarna så hade ju inte kommentatorerna något riktigt svar på varför dom visslade, de sa ju något i stil med "publiken vet vad ronaldinho kan göra". Tror mer det faktum att han spelade i PSG spelade roll, lagen är ju trots allt rivaler.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-27 22:56
Artikel i Sportbladet*
Barcelona Rambla
2007-11-27 22:56
Ämne: Ämne: Härlig ....
Ja, jag vet inte var du befann dig under matchen. Han slet som hela tiden så länge han var på planen. Satte press på deras bollhållare på mittfältet. Missade du det eller?

Första chansen lutar han sig för mycket tillbaka när han får passningen av Messi lite bakom sig. Andra chansen skjuter han direkt på passningen och målvakten gör en bra räddning.

Han gjorde en bra match enligt mig. Om du tycker annorlunda. Fine!
Barcelona L.Messi19
2007-11-27 22:54
Tycker Dinho gjorde en väldigt bra match, han visade sin teknik lite spelglädje och fina passningar, enda som fattades var rörligheten utan boll. Tänk på hur mycket visslingar han fick ta då!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
LorenzoRosa

BortSKYLLNING?

Kanske att du menar bortförklaring?
Barcelona andreasbarca
Ämne: Ämne: HAHA va....
haha sämsta svenskan någonsin på dig va? va gör du i vårt forum förresten? Tungt att ditt lag inte spelar CL va? men ni gjorde en bra match mot Juve i helgen ;)

Nu ska ja förklara min "bortskyllning". Barca behövde en poäng för att bli klara. Det innebär att man får en match att lufta spelare. Dessutom spelades matchen på bortaplan mot Lyon, ett klasslag. Att då spela bra fotboll och få med sig 2-2 tycker jag är helt ok. Men men det är klart det är inte samma sak som att kämpa i mitten av serie A...........
adiiL
Att det inte blev vinst spelar ingen roll. Huvudsaken idag var att vi fick visa upp den vackra fotbollen igen. Mycket bra!

Är det nån mer än mig som tycker att Ronaldinho såg jävligt trött ut?
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-27 22:53
Ämne: Härlig match utav Gu....
Härlig match av guddy ?.. felpass hela jävla tiden och 2 mycket bra lägen som han missar när han kan punktera matchen !.. om du tycker att han slet som ett djur så vet inte grabben hur man löper, för BOLL vann han aldrig !!... vi måste ha sett på två olika matcher..
Barcelona Rambla
2007-11-27 22:53
Señor Hadi:

Jag håller i det stora hela med om Bojan. Samtidigt är han bra i andra situationer. Sett till en hel match på 90 min så räcker han självklart inte till ännu. Dock är det oerhört viktig rutin han skaffar sig att få spela sådana här matcher. Helt klart så väger han för lätt i närkamper som du beskrev.
Barcelona Rambo~
2007-11-27 22:52
HEhe Krkic? Okej han gjorde 2 bra passningar eller vad det nu var, men att Krkic sedan inte vann en ända höjdboll/närkamp är naturligt. Och trots detta så får han 90 min, fel, Ronaldinho borde ha fått starta den här matchen. Krkic borde hoppat in i andra...
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-27 22:51
Ämne: Tycker heller inte D....
håller absolut inte med dig !!.. tycker dinho gjorde ett helt godkänt inhopp apropå allt han har fått stå ut med senaste tiden..
Spanien LorenzoRosa
2007-11-27 22:50
Ämne: HAHA varför göra mer....
Dummaste bortskyllningen någonsin.
Delarocha RIP Puerta
2007-11-27 22:49
Finns enligt mig ingen större talang i världen än Bojan för tillfället. Killen är 17 år och slår en passning som itne ens Riquelme hade kunnat slå.
Barcelona Señor Hadi
Andreas-3

Visst han la sista passningen till båda målen MEN han spelar i den centrala anfallsrollen. Han lyckades ju inte att vända upp rätt ofta med bollarna och när han väl gjorde det drog han på något halvtaskigt skott, men å andra sidan kan man ju inte kräva för mycket av honom. Tycker ändå det var rätt tufft att han fick starta, skulle nog tycka ett inhopp på 20 min skulle passat bättre. Skönt att vårt lejon snart är tillbaka får hoppas att han har kvar siktet!

Visca el barca!
Barcelona Criff
Tycker heller inte Dinhos inhopp var alls bra, han sprang minst utav alla fast dem andra varit på plan i 70 minuter.
Sen hans passningar slår aldrig fel, men vi behöver kämpa vilja och hade Dinho startat hade matchen varit förlorad 100%.
Barcelona andreasbarca
HAHA varför göra mer än vad som krävs när det skall spelas ca. 50 matcher under en säsong? Och jag hoppas att dom släppte in den där straffen för att göra en maräng fattigare....men håll i tårarna grabben..dom behövs 23 december när du ska gråta över en förlust i El Clasicó...
Barcelona Saman.
2007-11-27 22:48
Justdoit

Du kanske borde läst på mer om matchen idag innan du satsar pengar som en tok? Och vad hade du i odds 22 liksom på 5 matcher. Räkna ut sanolikheten på det också och räkna med din okunskap inom ja.. det mesta.
Barcelona Captain Fantastic!
Grymt resultat, vi borde ha vunnit men jag grämer mig inte allt för mycket då jag tycker om fransk fotboll. ´Det är bara kul att Lyon fortsätter i CL.

Vilken jävla match av oss däremot! Grymt passningsspel och vilken jävla anmma! Vart in i hela friden har detta varit hela året?

Tycker dock att Barca ska ligga lågt och vänta allt mer, vårt första mål var ju ett klassigt kontringsmål :D Vi borde hålla på med det allt mer.

Nu mot de avkyvärda pericos! Där måste jävla anamma visas, efter Real så ligger defenitivt Espanyol på min absoluta "shit-list"!
Barcelona L.Messi19
justdoit

Om du inte kan fotboll ska du inte tippa heller ;)

Krkic är kanske en av världens största talanger medan Henry och Eto'o är skadade.

Medgångsfan gå och lägg dig och se aldrig mer på fotboll.

Och att man backar hem är väl naturligt om man är vidare men kryss?

Du tror inte att Madrid hade backat hem heller?
Barcelona L.Messi19
2007-11-27 22:47
justdoit

Krkic är kanske en av världens största talanger medan Henry och Eto'o är skadade.

Medgångsfan gå och lägg dig och se aldrig mer på fotboll
Barcelona ZARM
Härligt, vi är vidare:) Tycker alla slet och kämpade. Kul att se ronnies utmärkta crossbollar. Bojan var grym!

Barcelonito// Jag tror att många har reagerat över skillnaden på borta plan mellan liga spelet och CL, spelarna verkar helt enkelt mer taggade.
Barcelona Jugador
justdoit

Varför satsar du på oss då? sopa...
Barcelona L.Messi19
justdoit

Medgångsfan gå och lägg dig och se aldrig mer på fotboll
Barcelona Meley
Hahaha, rolig snubbe :D

Ring Rijkaard och skäll ut honom också :)
Barcelona Criff
HAHA Bojan stod för 2 assister om man räknar straffsituationen som en passning, så att Krkic suger faller igenom. Idiot Madrid fan, gå tillbaka och köp spelare.
Barcelona Cristocea
justdoit//

Finns inga större talanger än Krkic här i Sverige.
Barcelona Messidonaa
2007-11-27 22:46
just do it

lär dig fotboll inann du oddsar nästa gång ;)

bortaplan mot lyon ?
ni real förlora där 3 år irad
Annons: