/spanien/barcelona/forum/21976.aspx/spanien/barcelona/forum/21976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Lukas.RP
2007-12-04 17:51
Ämne: Ämne: Iker Ca....Jo, han kunde helt klart ha formulerat sig bättre. Han kunde sagt att efter alla titlar med Real så är jag mer sugen på en stor titel med det spanska landslaget.

Han som skrivit artikeln gillar btw nog att använda fetstil. :P
Roland
2007-12-04 17:33
Ämne: Iker Casillas uttala....
jo men man är väl ändå lite korkad om man gör en sådant uttalande. dock accepterar nog real fansen det iaf, och det låter nog rätt bra i de inhemska barcafansens öron också =)
Lukas.RP
2007-12-04 17:27
Iker Casillas uttalande måste svida för alla maränger: "Jag vinner hellre Em med Spanien än ligatiteln med Real". Men självklart förstår jag honom då han aldrig har vunnit något stort mästerskap med Spanien, samtidigt som han med Real har vunnit många stora titlar. Alla jagar efter nya titlar...
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 17:00
Grejjen är att ni har inte en sånn defensiv som oss, så då blir casillias tvungen att rädda er hela tiden.

vår defensiv sköter det mesta så valdes har inte mycket att göra ;)

Men när det verkligen gäller så räddar han oss ;) exempelvis, CL finalen mot Arsenal han rädda oss 2-3 gr när henry kom ensam mot honom.

ett annat exempel är senaste el clasico när de slutade 3-3.. ni alla minns när vanistelroy kom öppet mot honom och försökte chippa över, då rädda han oss ;)
Real Madrid Metze
2007-12-04 16:59
Kan hålla med om att Valdes blivit bättre på sistone, men jag syftar inte bara på såna tabbar som mot Valencia för 2 år sedan, utan även dåliga ingripanden som mot Betis när ni tappade poäng i sista minuten, när han tappat bollar efter hörnor osv.

Dock har han i år gjort några riktigt bra matcher och räddat er, så som Iker ibland räddar oss.
Barcelona kevina
2007-12-04 16:53
snacka om *Good timing*.. welcome back eto`o
Barcelona 4everBarca
2007-12-04 16:50
Till Traore Rosenborg:
Jag har lust o skalla dig bara så du vet..
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-04 16:48
Skitroligt att Eto'o är tillbaka!!! Han kommer göra hattrick i El Clasico!!!
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 16:37
Metze

jag vill inte starta disskussion
han kanske inte är världens bästa men han har visat klass den här säsongen..

i CL har han bara släppt in 2 mål sen februari!
och han sköter sig väldigt bra i ligan.

men grejjen är att alla kommer ihåg hans tabbar som han gjorde för 2 år sen när han passa ut den till david villa 2 gånger... men va ska man göra folk har svårt att glömma det.
Lukas.RP
2007-12-04 16:36
Metze

Skojar gör han nog inte, men han är förmodligen den enda här inne som anser att V.V är världens bästa målvakt.
Real Madrid Metze
2007-12-04 16:19
Ämne: Angående Eto'os i....
Jag vill absolut inte provocera, men du måste skoja när du säger att Valdes är världens bästa målvakt. Han är ju eran största svaghet.
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 16:16
jag vet inte riktigt men deco brode väl komma tillbaks under veckan har jag för mig.

men e inte säker
Barcelona HeNrY!!
2007-12-04 15:59
Ska bli riktigt kul att se Lejonet på plan igen! Men nån som vet hur det är med Deco?
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 15:50
Äntligen är lejonet tillbaakkss!

han kanske medverkar i matchen mot deportivo under helgen
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 15:28
jag själv älskar ronaldinho men maradona överdriver lite med att låta dinho vara en av dom 3 bästa

han sa såhär
“Rooney, Ronaldinho and Messi would have been the worthy winners,” he said.

okej messi jag vet de där e klart o tydligt topp3 i världen men rooney och ronaldinho hör absolut inte till topp 3.
Barcelona Smogen
2007-12-04 14:39
Ämne: hejsan jag undrar hu....
Varför i hela friden frågar du inte på Milans forum om Kaka?
Lukas.RP
2007-12-04 14:37
Maradona själv talar ut om vem som borde ha vunnit guldbollen.

Se länk.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-04 14:34
Ämne: Samu friskförklarad ....
Härligt!, hur e det med Deco ?
Barcelona Rambla
2007-12-04 13:57
Samu friskförklarad av läkarna i morse. Han tränar med resten av truppen i kväll. Han är aktuell för spel på söndag. Äntligen!
Valencia Edu90
2007-12-04 13:48
hejsan jag undrar hur ofta kaka spelat som yttermittfältare?
Barcelona Ordem e Progresso
2007-12-04 13:01
Det ar ju inte sa att skribenten till "Antligen Robinho ar avundsjuk pa var Messi. Forsoker intala sig sjalv och alla andra att Robinho egentligen ar battre.

Dem sista meningarna ar dem mest patetiska.
Redaktionen
2007-12-04 11:21
Och där tycker jag att vi drar ett streck i debatten om Messi, Ronaldo & Kaka.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-12-04 11:21
C. Ronaldo gjorde inga mål eller assists mot Pool, Chelsea och Arsenal förra säsongen och var helt värdelös i de matcherna. I CL gjorde han sina första mål mot Roma som var usla den kvällen. Ronaldo hade det svårt även mot Celtic och Lille. Och vi ska inte ens snacka om Milan matchen. Gattusso käkade upp honom upp och ner. Tacka Rooney och Schools vet jag för att United vinner mot stora lag. För när det verkligen gäller så är det de två och inte Ronaldo som dominerar.

Klockrent, håller med till 110%
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-12-04 11:19
Haha Traore Rosenborg!

Ronaldo är en diva som sätter sig själv famför allt annat. Detta har jag sagt förut, han gör bara bra matcher och mål mot sämre lag. Förra säsongen gjorde han inte ett enda mot storlagen och spelade piss, han gjorde iofs mål mot Arsenal denna säsong, men kom igen, öppet mål och om du såg matchen spelade han skit!
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-12-04 11:12
Traore Rosenborg!

Lugna dig ett par hekton.. Jisses.

Han kommer inte ge sig och det kommer inte du heller så lämna det vid det...
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-12-04 11:08
Angående Eto'os intervju.. han säger att fotbollen är galen som inte har med Iniesta bland de tio bästa och visst har han rätt. Men det som är roligt höra är att han säger att han skulle ge Messi eller Iniesta guldbollen och på tredje plats säger han, efter att ha tvekat med Drogba, Victor Valdes. Och Valdes är grovt underskattad. Han är bäst enligt mig i världen. Buffon tycker inte jag är lika bra som han har varit, får intrycket att han lever på sitt rykte så att säga. Men jag har ju inte följt de andra i världen så som jag följt Valdes men ja, Valdes är en man för landslaget lätt.

MQUC:
Fint initiativ :)
Traore Rosenborg!
2007-12-04 10:59
Den enda som är knäckt är du, så knäckt att du inte är välkommen till detta forum längre. Lär dig veta hut och gå istället någon annanstans. Att gå till personangrepp och andra hotfulla tillrop fungerar inte. Adjö!

/Red
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-04 10:33
Barcelonito

Håller med deig till 100%
Barcelona Barcelonito
2007-12-04 02:15
Traore Rosenborg!

C. Ronaldo gjorde inga mål eller assists mot Pool, Chelsea och Arsenal förra säsongen och var helt värdelös i de matcherna. I CL gjorde han sina första mål mot Roma som var usla den kvällen. Ronaldo hade det svårt även mot Celtic och Lille. Och vi ska inte ens snacka om Milan matchen. Gattusso käkade upp honom upp och ner. Tacka Rooney och Schools vet jag för att United vinner mot stora lag. För när det verkligen gäller så är det de två och inte Ronaldo som dominerar.

1. Kaka
2. Messi
3. Ronaldo

Messi och Kaka har gång på gång visat att de är stora matchernas lirare. Ronaldo är inte i närheten av den farligheten.

PS. Säg inte att han har varit grym mot Chelsea och Arsenal. Ni förlorade båda matcherna mot Arsenal och Ronaldo var värdelös. Du vinner inget på att ljuga. Det finns alltid de som vet fakta och inte låter sig luras.
Las Palmas Pio pio
2007-12-04 02:02
För er som förstår spanska så blev Samuel Eto´o intervjuad av De La Morena på hans program "El Larguero" - se länk.

"Jag har inte jäktat för att komma tillbaka. Guldbollen hade jag gett till Messi eller Iniesta. Iniesta är en världsspelare. Bojan kommer att bli en storstjärna" De La Morena undrade om han hade jäktat på för att komma tillbaka i år igen, Eto´o menar på att tvärtom han har faktiskt tagit det lugnare. Skönt!

"Jag börjar bli gammal nu. Min relation med Ronaldinho har alltid varit bra, laget behöver han och han är lugn. Jag är redo för att spela nu"

"Fotbollen är galen" vad hans svar när han fick veta att Iniesta inte var med bland det tio bästa i Ballon D´or omröstningen.

Eto´o fick en hel del frågor från De La Morena (ska tilläggas att De La Morena är en mkt god vän till Eto´o) som Eto´o svarade med en förkrossande ärlighet, som han brukar. =)

Så det verkar som att Eto´o kommer med största säkerhet att göra comeback på söndag mot Deportivo.

Annons: