/spanien/barcelona/forum/21975.aspx/spanien/barcelona/forum/21975.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-11-28 23:40
Ok, Madrid gör en halvtaskig match mot ett skadedrabbat Bremen som trots det sliter till sig segern. All heder till Bremen. Genast ska forumet odugligförklara Madrid. Ni tycks ha glömt bort vår taskiga bortaform i ligaspelet så här långt. Eller? Det är lätt att vara kaxig i medvind.

Snälla, börja inte jämföra Casillas med Valdes nu också. Orkar vi verkligen med idiotiska och meningslösa diskussioner med maränger?
adiiL
2007-11-28 23:39
Reals backlinje hittils är ju bara för dålig.

Barca har totalt sätt under hela säsongen släppt in 12 mål medans Real har släppt in 22 st. Realfansen ska nog inte skryta om Ramos för mycket..
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-11-28 23:38
A.Gaudi

Shit mannen trode verkligen inte att du skulle säga detta om Valdes. Han har visst räddadt oss ett fler talet gånger det kan alla på Barca forumet hålla med om. Tycker Casillas har gjort konstiga ingripanden i år.
Jag tycker i alla fall att du har fel där om Valdes att han inte räddar oss ofta. Men ssen andra sidan så har inte motståndar laget mycket chanser mot oss när vi väl spelar på topp
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-28 23:38
Ämne: Ronaldinho_Messi_10 ....
då får du börja förbereda dig :P..
Raul, va ska man säga om honom, han e ju totalt värdelös !..
Real har så otroligt kasst lag måste ja säga.
Sergio ramos (godkänd) pepe(släng) cannavaro(överskattad,släng) marcelo (slääng)
Sneijder (överskattad) Diarra (släng) Guti (SLÄNG)
Robinho (duger) Nistelrooy (duger) Raul (Släng)
...
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-28 23:37
A.Gaudi

Valdes inte räddar oss? med vårat hittills knackiga försvarsspel och han ligger trots det före Casillias i Zamora ligan:
VÍCTOR VALDÉS
BARCELONA
10 GOLES
Partidos: 13
Media: 0,77

IKER CASILLAS
REAL MADRID
13 GOLES
Partidos: 13
Media: 1

Tänk då också att Real leder ligan(Tragiskt nog).
Om han inte är bättre så är han iallfall minst lika bra!
2007-11-28 23:33
Ronaldinho_Messi_10

Vinner Barca med 6-1 så kommer jag kyssa dig :P

En rolig grej som ja kom och tänka på. Snacka dem inte om att Raul var på nytt född? Om ja ska vara ärlig så hade Ezquerro gjort det bättre än Raul :P
Barcelona A.Gaudi
2007-11-28 23:32
ni som säger att Valdes är bättre än Casillas har nog blivit lite bländade av barca ljuset tror jag nog ^^

Casillas räddar poäng åt real varenda match, nära på iaf. tycker inte det är Ofta som Valdes är den som räddar oss i matcherna. Casillas är extremt bra, utom honom skulle real aldrig kunna slåss om ligaguldet.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-28 23:31
Men såvidare jag vet så är det väldigt lite chans att Real Madrid inte kvalificerar sig vidare? Har jag fel?
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-28 23:26
fy fan va skönt att Real torska !!.. tycker att dom har så fruktansvärt dålig backlinje.. skulle va kul o kolla upp hur många mål dom har släppt in hela denna säsongen.. Vi kommer ÄTA upp Real !!.. 6-1 tippar ja..
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-28 23:24
Dagens inlägg hämtat i real forum självklart!

Namn: robinho99
Sänt: 2007-11-28 23:18
Tjena grabbar jag tycker vi borde sälja ruud han kan inte ens ta emot bollen.köp benzema eller vad han heter o queresma
2007-11-28 23:17
BTW så är Valdes bättre än Casillas

Visca Barca Y Valdes

Håller så j*vla hårt med! Skönt att fler än jag tycker så!
Barcelona El Culé
2007-11-28 23:17
ViVa BARCA!!:

Enligt vad rapporterna sagt så borde han vara redo för spel om en - ett par veckor, sen hur matchträningen är väl en annan femma.

Begriper mig inte på vad som är fel med Valencia. Nog för att vi har haft problem, men inte på långa vägar.
Nu skall dom väl hitta formen lagom till Valencia-Barcelona mötet!!
2007-11-28 23:15
För några veckor sen tyckte hela Real Madrid och RED att Guti var lika elegant framspelare som Zidane. Nu vill dem inte ha kvar honom och vill sälja han direkt.

Innan Säsongen var slut 06/07 så ville alla i Real M ha Schuster fast det gick bra för Capello och Real. Dem ville se bättre och offensivare fotboll, tycker inte att det ser bra ut i alla fall. Nu vill dem ha Mourinho, fattar inte vad dem tänker med asså. Tycker Fansen som klubben är ett stort skämt som förtjänar att vara i Uefa Cupen. För i CL är det dem allra bästa klubbarna som ska vara där, i alla fall i slut spelet.

Real kommer alltid att vara ett köp lag!

Jag är så glad att jag håller på världens bästa klubb som satsar på sina talanger och vi spelar den finaste fotbollen. Vi är bäst i Europa och kommer ta hem CL. Vi är inte ens i den form som vi är absolut bäst i och spelar ändå så här bra. Om vi inte får några tunga namn skadade så kommer vi ta Champions League titeln i år.

BTW så är Valdes bättre än Casillas

Visca Barca Y Valdes
Barcelona Beguiristain
2007-11-28 23:10
Undrar hur i hela friden Pepe kunde kosta 30 miljoner euro, han gör ju inte någon glad. Ingick han i någon deal med Kakas agent månne, typ köper ni Pepe så kommer Kaka. Han kan bli Primeras största flopp sedan våran egen Giovanni.
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-28 23:08
Visca BARCAAA!!!! Nån som vet när deco gör comeback?
Barcelona Captain Fantastic!
2007-11-28 23:03
Helt sjukt! Valencia ute ur CL i gruppspels-fasen och kanske borta från UEFA cupen också! Detta av Spaniens talangfullaste lag (sett till antalet spanjorer i truppen).

Helt sjukt, undra verkligen hur mycket tid de kommer att ge Koeman? I tuffa tider brukar inte tålamodet vara länge hos spanska klubbägare...ja, om man inte heter Joan Laporta :D
Barcelona Criff
2007-11-28 23:01
hahahhaha hög nivå på Reals forum, synd man inte kan skriva där. Kolla denna,

Kommentatorn ska jag inte ens kommentera. Han kallar Diarra för Diego som inte ens spelar och han är knappast ----neger----.
Barcelona Criff
2007-11-28 22:57
Så otroligt skönt att Real förlorade, tycker deras fans behöver komma ner på jorden igen.
Silken match Bremen gjorde, vilket slit.
Synd om Rosenborg, men dem va helt kassa i avsluten.
Marcelo mot Messi kommer bli en intressant duell om Schuster verkligen vågar sätta han där :P
Barcelona Myrran
2007-11-28 22:49
Messidonaa

Ja, några spelare var skadade osv. men i CL är det så himla små marginaler som gör allt, speciellt mellan storlagen. Vi kunde tex. vunnit med 2-0 igår om det inte skulle varit för två tacklingars skull. Så länge det är en jämn match kan allt hända, båda lagen kan vinna motsatt som i en match som Rosenborg - Chelsea eller Liverpool - Besiktas.
Barcelona ViVa BARCA!!
2007-11-28 22:47
Vi kommer äta upp real! Längtar att se Messi mot Marcelo.
2007-11-28 22:47
Han ska alltså få vinna balon d'Or tack vare CL, Då hade dom väl lika gärna kunnat ge den till Pippo.
Barcelona Myrran
2007-11-28 22:46
Någon som såg Rosenborg - Chelsea? Vid 1-0 eller 2-0 målet så filmade dem Chelsea tränare (Avram Grant?) med ett stort hånflin i ansiktet. Och så här i jule tider tyckte jag att han verkligen liknade Grinchen. Typ som i länktips.

Tackar Evicka för utfyllnaden har inte någon alls koll på Bremen förutom att Diego och Rosenberg spelar där.
Barcelona Messidonaa
2007-11-28 22:43
Myrran

1-1 fick vi, dom fick 3-2 plus att kanske 3-4 st var skadade av bremen, diego var en av dom.

och tänk på att dom har förlorat deras stjärnanfallare klose ;)
Barcelona Evička
2007-11-28 22:41
Ämne: Snälla, Bremen är in....
Precis, dessutom har Werder sina fem kanske bästa spelare skadade eller avstängda.
Barcelona Jugador
2007-11-28 22:40
Skönt att se real torska.
Barcelona Visca_Barca
2007-11-28 22:40
kollade på real forum

en godis =)

Namn: REAL " Robban" MADRID » Svara inlägg
Sänt: 2007-11-28 22:27
sälj GUTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Myrran
2007-11-28 22:39
Snälla, Bremen är inte ett dåligt lag. Bremen på borta plan är en extremt svår match så om nu Real förlorar med 3-2 är det inte så skamligt. Hur gick det för oss förra säsongen på bortaplan mot Bremen? 1-1 blev det för er som inte kommer ihåg.
Barcelona Rambla
2007-11-28 22:38
Schwester såg inte glad ut.
Jisses vilket dåligt försvar de har i dagsläget.
Barcelona #messi#
2007-11-28 22:34
Förlust för real hahahaha
Barcelona Palle Kuling....
2007-11-28 22:31
#messi# Jaha, ok
Annons: