/spanien/barcelona/forum/21974.aspx/spanien/barcelona/forum/21974.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-12-21 11:05
Ingen aning, men bör väl kommer upp någon länk då det närmar sig 12.
Barcelona Saman.
2007-12-21 11:04
Hmm var ska man trycka sen för att man ska börja streama?
Barcelona Ghazza
2007-12-21 10:46
Ämne: hej jag är i skolan ....
Kolla länktips!
Barcelona roooonaldinho
2007-12-21 10:43
hej jag är i skolan och jag undrar om det finns nått sätt jag kan se på cl lottningen

tacksam för snabba svar
Barcelona Ghazza
2007-12-21 10:10
Ämne: Tja, jag undrar om d....
Jag är medlem i penyan. Något du undrar över?
Barcelona L.Messi19
2007-12-21 09:48
Pio pio

Hahah vet inte varför men jag fick en varm känsla inom mig när du skrev så där :D:')
Las Palmas Pio pio
2007-12-21 09:40
Looae

Ja, det är jag! ;-)
Barcelona Kalle.
2007-12-21 09:21
Börjar närma sig.
Hoppas att både Ronaldinho och Deco spelar från start.
Dinho, Eto'o och Iniesta där uppe.

Visca el Barca!
Barcelona FCB#19
2007-12-21 09:19
Messidona

Madrid cabron saluda al campeon= Madrid Bastards salute the Champions

Länktips:
Real Madrid Metze
2007-12-21 09:15
Alla som kommenterat mitt inlägg// Jag hoppas ni förstår det som ett skämt med lite allvar i sig, jag påstår inte att jag är en talangscout men förstår mig på fotboll precis som de flesta på det här forumet och vårt forum gör (det finns ju vissa undantag både här och hos oss). Jag tror inte jag är avundsjuk på er för att ni har Bojan, men kanske. Dock finns det lite sanning i om att man kan se om en spelare är bra på ett drag (man kan alltså bara se om han är bra, inte dålig eftersom man alltid kan göra misstag).

Visca_Barca// Metze har varit helt okej, tvivlar dock på att han är en av de största haha :D
Real Madrid Looae
2007-12-21 03:12
Pio Pio /
Är du en Culé ? Tacksam för svar ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2007-12-21 02:13
Messidonaa//

Madrid ungar säg hej till mästarna.
Barcelona Hogir
2007-12-21 01:34
dem har en hemsida också (kolla länk).
Barcelona Hogir
2007-12-21 01:33
Tja, jag undrar om det är någon här som är medlem i': Penya Barcelonista de Suècia?
Barcelona Messidonaa
2007-12-21 01:12
vad betyder det där Eto'o sa efter ligaguldet;

Madrid cabron saluda al campeon.
vad betyder det ?
Barcelona andreasbarca
2007-12-21 01:03
visst har faktiskt Guddy och Giovanni vart bra. Men Ronaldinhos senaste matcher liksom Decos inhopp var också bra. Om inte dom startar på söndag måste jag säga att mitt förtroende för mister inte är speciellt stort. Att det sen pratas mycket om att Henry kan komma att spela är för mig obegripligt. Där har vi en spelare som faktiskt vart totalt värdelös under sitt första halvår i klubben. Han har sänkt tempot i matcherna och verkar hellre vilja spela som släpande anfallare än den toppforward han faktiskt skall agera som.

Att sätta in en så oerfaren spelare som Giovanni bara för att in den största matchen låter nte som ett klokt val. Dinho har ju verkligen inte varit sämre än honom, inte en chans. Och Deco tycker jag gjorde det kanon när an kom in, vilken motor det är.

Bara två dagar kvar till julafton ;)
Barcelona Ghazza
2007-12-21 01:01
Personligen tror jag att Rijkaard satte Deco och Dinho i reservlaget endast av en anledning. Deco är nyss är tillbaka från skada, och Frank vill nog att han ska ställas mot svårare motstånd. Han lär ju komma upp i tempo snabbare om han möter Toure och Xavi på träningarna istället för Marc Crosas exempelvis.

Samma sak med Dinho.. Han ställs troligen mot Ramos på söndag, så varför inte ladda upp med någon minst lika tuff alá Puyol?

Menmen, på söndag får vi se...
Barcelona Criff
2007-12-21 00:55
Alltså det där med att Deco & Ronnie spelade med reservlaget på träningen.
Matchen mot Deportivo så körde Rijkard också med den potentiella startelavn mot reservbänken, det är nog därför det lär bli så denna gång också.
Hoppas jag har fel för jag vill se båda på planen.
Barcelona Ghazza
2007-12-21 00:22
Rambla,

Hehe, vid närmare eftertanke orkar jag nog inte med den diskussionen heller. Vi får hoppas att mitt inlägg så snabbt som möjligt befinner sig på sida 2 ;)
Barcelona Visca_Barca
2007-12-21 00:17
skulle nån kunna ge mej en länk där man kan beställa matchbilljeter till barca matcher eller?
tacksam för ett savr
Barcelona Abbe_
2007-12-21 00:14
Metze

De där orden måste man ju bara spara någonstans på hårdisken.

De plockar jag fram om ett par år igen, när vi ser om dina kunskaper är sanna :-).
Barcelona Rambla
2007-12-21 00:10
Ghazza:

Schhhh, börja nu inte älta om diktatur, demokrati eller politik överhuvudtaget för då kommer King_raul genast in hit med sina sedvanliga flosker. Jag är inte upplagd för det nu. ;)
Barcelona V ValdeS
2007-12-21 00:02
ni som inte har Eurosport kanal kan bara spara länken till imorgon!
lottning direkt med bra bild utan att hacka!!
Barcelona Ghazza
2007-12-21 00:00
Det är alltid roligt när en tomte från Madrid spyr sin galla här. Lite roligt är det också att fler och fler maränger hittat hit, trots att de stängt ner sitt egna forum för utomstående.

Hmm, det får mig att tänka på en gammal krönika av Juneborg där han beskriver rivaliteten mellan klubbarna. "Diktatur mot demokrati", passar tydligen lika bra idag som för 50 år sedan..
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 23:55
Rambla

Läste det! Skönt faktiskt, en levande legend som började spela i Barcelona som 8-åring. Ännu ett exempel på en "seny". ;-)
Barcelona Rambla
2007-12-20 23:52
Amor verkar vara lite bättre nu. Han andas utan respirator. Gud så skönt. Hoppas verkligen att han tillfrisknar nu.

Anims!
Barcelona Visca_Barca
2007-12-20 23:49
Metze
hahah vilken scout du är :)
hur bra kommer eran tysk bli? du har ju hans namn =). han finns inte ens på bänken . kan inte du ringa till real madrid o säga metze kommer bli bäst i världen eller? :P

madrids tomte =)
Barcelona Cristocea
2007-12-20 23:49
Själv ser jag Gai som Barcas största talang efter Messi. Men Bojan kan bli absolut världens bästa spelare.
Barcelona Rambla
2007-12-20 23:47
Pio:

Precis. Herregud, Bojan är fortfarande bara en pojk. Han fyllde 17 så sent som i augusti. Hans kropp och muskelmassa har knappast ens växt färdigt ännu. Det är direkt okunnigt att redan nu dömma ut honom. Hans första säsong som senior och i a-truppen är en lärotid för honom. Det syns lång väg att han besitter stor talang. Med rätt coaching kan han bli hur bra som helst.
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 23:42
Rambla

Man tycker lite synd om han. Först slänger de ut 30 millar på Pepe som har spelat 5 matcher och redan nu är han en Madrids bästa värvningar.

Nu säger han emot ungefär alla scouter, Rijkaard o co. genom att säga att Bojan aldrig kommer att bli nåt. Till och med en viss Juan Santisteban som tränar u-21 och har bl.a. haft Raúl en gång i tiden säger att Bojan är det största talangen han någonsin sätt. Och framförallt så menar han på att Bojan är den mest ödmjuka spelaren han någonsin haft.. Men Metze kanske kan upplysa oss på ett bättre sätt? För han verkar vara en scout utöver det vanliga.
Annons: