/spanien/barcelona/forum/21972.aspx/spanien/barcelona/forum/21972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Älskar Barcelona
2007-11-29 22:56
Eto'o är tillbaka Grabbar nu j'vlar ska alla lag få sig omgångar Trion är tbx Ronaldinho,Etoo,Messi
Barcelona andreasbarca
2007-11-29 22:40
Ämne: Har ni inte tänkt på....
Iniesta är grym och en av världens bästa spelare. Även en av mina favoritspelare och det har han varit sedan han gjorde sina första inhopp i a-laget. Men att säga att han har allt som Dinho hade för två år sedan är nog att ta i lite. Den formen han hade tror jag ingen fotbollsspelare någonsin haft. Det han gjorde på planen går inte att beskriva med ord. Jag vet, jag har postat denna video tidigare, men kolla så förstår ni. Helt otroligt....
Barcelona tarrak
2007-11-29 22:29
*

Vad försöker du påvisa? Att Motta orsakat två frisparkar? Inte speciellt uppseendeväckande och passar bättre i Atléticos forum.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-29 22:28
Gamle Barça spelaren Toni Calvo har nätat för Aris borta mot Bolton, det står 1-0 till Aris,
Barcelona *
2007-11-29 22:20
Hmmmmmmmmmmm bara två frisparkar hittils!!!

74 Motta (Atlético) gives away a free-kick following a challenge on De Visscher (Aberdeen)
39 Motta (Atlético) gives away a free-kick following a challenge on Ja. Smith (Aberdeen).
Siempre Futbol.
2007-11-29 22:17
Lasse Kinch må vart dålig som kommentator, men tänk om Barcelona redaktionen skulle gå till attack för alla fel Robert Pärlskog gjort genom åren!

Vem fan bryr sig om vad Kinch säger, orka göra en artikel om det.

För övrigt känns det förjälvigt att Henry står utanför truppen och att Messi är tveksam! Dessa skador!
Barcelona tarrak
2007-11-29 21:48
Hoshiar

Vet inte om jag håller med direkt, det är väl oftast storlag som gör mål i slutminuterna. Det tidigare derbyt vann ju Espanyol ganska enkelt efter att tagit ledningen 30 min in i matchen och undantaget några minuter efter Saviolas kvittering höll man det matchen igenom.

När vi ändå är inne på det där med statistik: Barcelona har inte lyckats vända ett underläge till seger sedan mathen mot Zaragoza 12 nov 2006. Det är något som tåls att diskuteras.
Barcelona Hoshiar
2007-11-29 21:28
Jahaa !! Då var vi framme i en sån här ''Het Derby

Asså jag hatar såna hära lag som Espanyol för att dom kan aldrig avgöra elr kvittera en match tidigt vi såg förra säsongen. Man blir så arg när man släpper in i 90 min man blir framför allt arg när man kollar på klipp från föra året målet i 90 min förstörde vår guldfest

Fan alltså vi hade allt i våra händer men det
e sånt som händer
Barcelona Myrran
2007-11-29 19:31
Ska bli kul med ett Barcelona derby till helgen. Hoppas på en comeback av Eto'o, behövs verkligen om Henry går skadad.

Ne nu får man värma upp till helgen med en skön återblick på CL finalen mot Arsenal!
Barcelona Barcelonito
2007-11-29 19:31
HomerJ

Jag skrev inte att Milan hade tur när de vann. Jag skrev att de hade tur att de kunde vila sina spelare så att de skulle vara pigga och utvilade i CL. Att du inte kunde förstå det efter mitt inlägg visar bara din okunskap om svenska språket.
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-29 19:00
Ämne: Tycker ni har fantas....
Skönt o höra från en real supporter =).. Henry kommer inte spela mot espanyol men är förmodligen tillbaka nästa match, så det e inget allvarligt..
2007-11-29 18:59
Ämne: hur fasen kan Thuram....
Till Smogen: jo visst vill man att Etoo gör comeback mot la coruna :D.. för då e jag oxå där :D.. plus att comebacken hade varit bättre på Nou camp så han får ta emot folkets jubel..
Real Madrid Alex_Ronaldo
2007-11-29 18:56
Tycker ni har fantastiska spelare i ert lag.
Fantastika talanger som kommer att bli bäst i världern. Alltid kul att Kolla på Barca.Bjuder på underbar fotboll.Hur mår Henry?
Real Madrid Alex_Ronaldo
2007-11-29 18:56
Tycker ni har fantastiska spelare i ert lag.
Fantastika talanger som kommer att bli bäst i världern. Alltid kul att Kolla på Barca.Bjuder på underbar fotboll.Hur mår Henry?
Barcelona Aubri
2007-11-29 18:55
Önske tanke eller rent fakta????

Inbildar jag mig eller har Etó mognat och blivit mycke bättre när han väl pratar med press o journalister? Verkar som Zlatan och Etó lärt sig läxan den hårda vägen och vet nu vilka som är de riktiga fienden (Journalister). Skön råd han ger Bojan också, att va redof ör dagen då pressen inte berömmer än längre osv på FcBcarca offiella sida...
2007-11-29 18:54
..
Barcelona JoeyLa
2007-11-29 18:21
haaha krille94

tvär skön krönika... båda startelvorna var makalösa med andra ord, i mina ögon så va iniesta matchens lirare, men men alla har sina åsikter, men iniesta är enligt mig den viktigaste i hela barca, ja, ännu viktigare än messi och puyol, killen är perfekt, fattas bara längden, en tidsfråga innan de största i Fifa börjar inse denna talang och låter honom bli nominerad till världens bästa, omg vilken framtid barca har, helt sjukt !!!
Visca El Barca
Barcelona krille94
2007-11-29 18:12
Spelare som var bra i Lyon. Squallini var riktigt stabil och spelade väldigt säkert och rede ut situationerna på ett strålande sätt. Fabio Grosso var grymt bra på sin kant och var grymt bra defensivt och var riktigt riktigt bra på sin kant. Fabio Santos gjorde en kanon match och gjorde otroligt mycke nytta på mitten och var den som byggde upp spelet för Lyon och det var oförstårligt att han byttes ut. Juninho gjorde en makalöst bra match och var Lyons bästa spelare och var matchens lirare efter Messi. Juninho var helt makalös och var kungen i Lyon och skapade näst intill alla chanser för Lyon och gjorde båda målen för Lyon och det första var en fantastiskt fint frisparks mål som Valdes borde tagit fast det var ändå helt underbar frispark.
Barcelona krille94
2007-11-29 18:04
Spelare som var bra i Barcelona. Zambrotta tycker jag gjorde en väldigt bra match oh var väldigt stabil och det skapades knappt nånting på hans kant. Milito gjorde en prckfri match och vann sin duell hela tiden grymt bra var han. Abidal var grymt stabil på sin kant och spelade tufft på ett fantastiskt sätt och knuffade bara undan Lyon spelarna riktigt bra och han spelade enkelt. Yaya Toure gjorde en strålande match och van sin duell nästan hela tiden och gjorde extremt mycket nytta i det tysta. Messi gjorde en helt fantastiskt match och var matchens lirare han var helt outstanding på sinkant och gjorde så mycket bra saker och skapade många chanser helt fantastisk är den här killen och han gjorde ett mål också. Iniesta var makalöst bra och skapade chanser och gjorde bara bra saker när han fick bollen helt strålande och gjorde också ett mål.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-11-29 17:49
Ämne: Hoshiar..

Iniesta....
Som han spelade då är han enligt mig den bäste genom tiderna - spelmässigt.
Barcelona A.Gaudi
2007-11-29 17:20
Hoshiar..

Iniesta är väldigt bra just nu.. men ronaldinho för 2 år sedan var legendariskt bra. han var utomjordlig, iniesta är väldigt bra men ronaldinho för 2 år sedan, naee. Ronaldinho var som en gud och för mig(under den perioden) den bästa spelaren sedan maradona.
Barcelona krille94
2007-11-29 17:03
Matchen mot Lyon borta. Jag tycker Barcelona startar fantastiskt bra och dominerar totalt och får ett tidigt mål 0-1 efter en underbar boll från Krkic och Iniesta gjorde säkert mål. Efter det var dominanta Barcelona och Barcelona bjöd Lyon in i matchen fast det var underbar frispark från Juninho 1-1. Barcelona var totalt dominanta första kvarten fast Lyon fixade 1-1. Efter det var det jämnare och det var fantastiskt match där det höll världsklass och första halvleken slutade 1-1. I andra tycker jag det var väldgt jämt och väldigt fin fotboll och Barcelona fick också en straff som Messi satt oehört säkert 2-1 efter det var Lyon lite bättre fast Barca hade ett fantastiskt försvarsspel och släppte Lyon spelarna knappt nån gång bara en gång och då blev det straff som Juninho satte väldigt fint och efter det var det en underbar sista kvart och det slutade 2-2. Det var nog den bästa matchen jag sett i år den var helt fantastisk. Jag tycker Barcelona dominerade kraftit första kvarten fast efter det var det jämt och det var helt makalös fotboll och jag tycker ändå det var rättvisst 2-2.
Barcelona Hoshiar
2007-11-29 17:03
En fråga e zlatan och totti nominerade till årets spelare
Barcelona FCB#19
2007-11-29 16:53
grabbar goda nyheter :D

http://fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/spanien/594366.html
Barcelona Hoshiar
2007-11-29 16:38
Har ni inte tänkt på att Iniesta har allt som ronalinho hade för 2 år sen asså den speeden som inietsa har hade ronaldinho för 2 år sen asså det var helt sjukt att kolla på barca
Las Palmas Pio pio
2007-11-29 16:31
En annan nyhet är att Espanyol nu har skickat brev till alla klubbar i La Liga. I detta brev meddelar dom att det från och med nu kommer att fortsätta spela även om någon spelare ligger ner och hävdar en skada.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-29 16:12
Det här var nog det vi alla velat höra just nu, en ändring på attityden hos spelarna. Jag kan nog hålla med Xavi, mot Lyon såg det väldigt bra ut på många håll, hoppas bara att det fortsätter så. Sätt fart direkt mot Espanyol, precis som man gjorde mot Lyon i tisdags. Vi vet ju alla vad ett tidigt mål betyder för oss.
Las Palmas Pio pio
2007-11-29 16:08
Jugador

Jag är inte Rambla men utifrån vad som står i tidningarna så följer Messi endast ett särskilt träningsprogram så att han är 100 procentig till matchen mot Espanyol.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-29 16:07
Messì tror jag spelar, så även Ronaldinho, men den bästa nyheten hade man ju fått om Samu också kunde delta. Fast vi har andra spelare. Iniesta kan spelare på topp, och att man lägger Gudy på mittfältet. Sen har vi ju även Bojan i Giovani.
Barcelona Smogen
2007-11-29 16:07
hur fasen kan Thuram, Oleguer och Guddy ha överanstängda muskler? De har ju inte spelat mycket denna säsongen.

Hoppas Etoó får göra en ordentlig comeback mot La Coruna nästa vecka, då sitter jag på tredje raden vid ena hörnflaggan....dit jag hoppas Eto'o springer efter han gjort mål... :)
Annons: