/spanien/barcelona/forum/21970.aspx/spanien/barcelona/forum/21970.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona KePPa
2007-12-01 14:51
Hej, alla barca fans :D
Är det någon här som har en bra stream till derbyt ikväll? vore tacksam om det fanns någon.

Visca el Barca!
Barcelona Messidonaa
2007-12-01 14:47
Ämne: gamaz, fan va bra at....
jag vet inte riktigt, fastän oddsen är hög på juventus så tror jag verkligen att dom vinner.

men de e på san siro så de kommer bli svår match.
Delarocha RIP Puerta
2007-12-01 14:35
gamaz, fan va bra att du vet jag har gått och undrat hela veckan. Hur går det i Milan-Juventus matchen? Tänkte satsa pengar på matchen och nu när du vet hur det blir kan du väl säga mig vilka som vinner?
Barcelona Messidonaa
2007-12-01 14:15
även om kaka får priset, så är det väldigt bra om messi kommer på 2a plats.

tänk er en 20 åring som är världens andra bästa spelare, det är meriter det!
sen nästa år så tar han guld spiikat!
Barcelona Messidonaa
2007-12-01 13:59
Jag vet inte om jag ska tippa så att matchen slutar 1-2 eller 2-3 :P
Barcelona FCB10
2007-12-01 13:52
Bojan kommer göra första målet idag!! :D
Barcelona Messidonaa
2007-12-01 13:42
Saman

Nu är införrapporten klar
gamaz
2007-12-01 13:42
Ikväll blire pisk för er. Vi är helt klart det bättre laget! Jarque och Torrejon kommer att plocka bort Messi och Bojan! 2-1 och Tamudo och Valdo gör målen. Kom ihåg vart ni läste det först.
Barcelona FCB10
2007-12-01 13:31
OJOJOJ!!

Ni måste kolla videon. Det är Bojans alla mål mot Espanyol och 2 av dem målen han gjorde, gjorde han dem på sista minuten och de gav Barça ligan 2 gånger!
Barcelona Saman.
2007-12-01 13:26
Dags för en införrapport snart kanske? Dom kommer bara senare och senare...
Barcelona Messidonaa
2007-12-01 13:17
Idag blir det Kapten Puyols 250;e ligamatch!
Barcelona Criff
2007-12-01 12:39
4everBarca, Det finns massor, men beroende på vad du gillar för musik och folk.
Eftersom nästan allt i Spanien är relaterat tillm house så utgår jag från att du gillar house, och då är nog det bästa Shoko, fina damer, turister, men ändå stil.
Annars om du vill gå till Ronaldinhos favorit hak som heter Otto Sutz, lite mer rnb hip hop, men VIP avdelningarna ovanför själva discot är lite mer blandat och härligare folk.
Catwalk är en jättestor nattklubb som har en våning med Rnb/Hip Hop & en våning med House. Brukar ha grymma Live Djs som kommer på besök då & då.
Undvik La Rambla i alla fall, där är bara skit!
Barcelona Barca Barca
2007-12-01 12:05
Mycket viktigt att vi tar alla pinnar idag. Real förlorade mot Espanyol och vinner vi idag är vi kvitt. För Real slog Villareal borta medans vi förlorade den matchen. En av anledningarna till varför vi e lite efter Real i tabellen.

Sen när de gäller världensbästa spelare priset. Hade inte Milan vunnit CL hade Messi fått priset utan tveka. Men nu känns det så att priset kommer gå till Kaka.
Barcelona PILMÀ
2007-12-01 11:48
Vilket minne.
Barcelona Sürer
2007-12-01 11:42
något som jag tycker saknas med c.ronaldoär att han väldigt sällan är bra i de stora matcherna ..undantag roma 7-1 ..mot chelsea,liverpool,milan syns han knappt..det e skillnad där kaka o messi är de stora matchernas män
Barcelona LeoooMesssiiii
2007-12-01 11:28
4everbarca:

Orka säga att att C.ronaldo inte håller samma klass som messi och kaka, tycker till o med det e c.ronaldo som e bäst av dom 3, Kaka vinner pga champions league men mkt mer har han inte gjort, medans C.ronaldo har spelat bra för Man.United ungefär varje match och har snabbhet teknik och allt, fast gillar endå messi mest :D
Barcelona Cristocea
2007-12-01 11:18
Kalle.//

Länk ovan.
Barcelona Kalle.
2007-12-01 08:21
Någon som har en bra länk där jag kan ladda ner Real - Barca 2005 (ronaldinho show) som torrent. Gärna hela matchen med Svenska eller Engelska kommentatorer.

Tack på förhand!
Barcelona 4everBarca
2007-12-01 01:39
Skulle vara väldigt tacksam ifall någon kunde nämna Barcelonas bästa festställe (förutom nou camp :P) ?..
Barcelona 4everBarca
2007-12-01 01:37
Så tycker jag att Messi förtjänar guldbollen !!.. det står mellan honom och Kaka .. C.Ronaldo e duktig men håller inte samma klass som dom två..
Varför messi ?.. jo för att grabben kan skapa en målchans från ingen vart, bara sisådär..ingen i världen kan göra det messi gör.. Kaka behöver få lite yta innan han sätter fart.. men Messi kan göra det stillastående o bara explodera !!.. o det bevisar vem som är nr 1 i världen !..
Barcelona 4everBarca
2007-12-01 01:33
Att ronaldinho skämtar om något sånt på träningarna bevisar att han mår bättre och är gladare.... tror Dinho kommer vara riktigt bra imorn, o ännu bättre mot la coruna, o sen mot REAL kommer han explodeeera !!!.. Snälla dinhooo kom igen nuuu !!!!! (L)
Barcelona tarrak
2007-12-01 00:38
Nej varför lyssna på en nolla som Scholari, när man har tillgång till den store Beautiful_Barcas välgrundade åsikter.
Barcelona Barcelonito
2007-12-01 00:20
Henry är också våran. Bara ta o vänja sig vid det och visa honom den respekt och support han ska ha från en supporter.
Barcelona Beautiful_Barca
2007-12-01 00:06
Jag tror personligen vi får se vår gamla Dinho redan i år. Att han kan skämta om saken säger bara en sak till mig. Att han har insett vad det menas med saken och att han har tagit åt sig.

Det Scolari spottar ur sig har alla tidningar spottat ur sig de denaste månaderna och det är sånt som varje fjortis på Svenska Fans kan spotta ur sig. Scolari är ingenting!

Redan imorgon tror jag vi får se en Dinho på G och mor Real tror jag han blir sitt gamla jag. Händer det inte imorgon så händer det inte den här säsongen. Så tror jag. Inte fan ska vi behööva vara beroende av Henry när vi har våran Dinho? Så tror jag han tänker med.

Angående bilderna så menar jag helt enkelt att de ska ha en bild som en av oss har tagit. På oss själva eller på något annat. Oftast på en av oss.
Barcelona 4everBarca
2007-12-01 00:06
Ämne: Så länge Bojan, Inie....
haha håller med.. den startelvan vill ja se.. inte någon isbjörn tack..
Delarocha RIP Puerta
2007-11-30 23:58
Så länge Bojan, Iniesta och Messi spelar är jag nöjd.

Valdés
Puyol Milito Marquez Abidal
Xavi Yaya Iniesta
Messi Bojan Ronaldinho

vore väl att föredra. Möjligen ha isbjörnen på mittfältet och Iniesta vänsterkant, så länge polarpojken håller sig borta från avslutandet är jag nöjd med hans insats typ.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-11-30 23:53
Har ni hört att under dagens träning så skrek Roanldinho ut Jag är det svarta fåret efter att han missade en enkel passning under en övning men det blev ingen underlig stund tvärtom så började alla skratta

angående Scolaris kommentar så tror jag inte heller att Ronnie kmr komma tillbaka till Toppform 03-06 då var han nästan omänsklig men jag tror i alla falla han kan komma tillbaka till 75% av toppformen 03-06 men det räcker långt så vi borde ha tållamod med han
Barcelona Jabbe
2007-11-30 23:45
Jag tror Scolari Har faktiskt rätt jag påstår inte att vi ska sälja ronaldinho men jag tror han kommer inte till den toppformen han en gång var

kolla länktips
Barcelona 4everBarca
2007-11-30 23:35
Blir förmodligen så här imon:

VAldes
zambrotta, puyol, milito, abidal
toure
xavi iniesta
messi gudjohnsen/bojan ronaldinho
Barcelona 4everBarca
2007-11-30 23:33
här har ni truppen mot espanyol imon:

Valdés, Jorquera, Márquez, Xavi, Ezquerro, Iniesta, Puyol, Bojan, Milito, Messi, Ronaldinho, Abidal, Zambrotta, Gudjohnsen, Touré Yaya, Botía, Víctor Sánchez and Marc Crosas.
Annons: