/spanien/barcelona/forum/21967.aspx/spanien/barcelona/forum/21967.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MQUC
2007-12-03 23:25
Hej alla blaugrana fans!

Jag skulle bara vilja uppmana de som kan att bli världsförälder i UNICEF som gör ett riktigt bra jobb runt hela världen. 200:- i månaden har de flesta, om de vill råd med att lägga på något som hjälper så mycket och så många.

Så som sagt jag hoppas att jag får med mig några nu iaf, för att en kan inte göra allt men alla kan göra något.
Traore Rosenborg!
2007-12-03 23:20
Messidonaa
aaaa det tycker jag ocksåå.. Ronaldo är världens bästa fotbollspelare... Det är ingen snack om saken. Men vilka andratvå anser du är bäst?

1: Ronaldo! (Ingen snack om saken killen äger i varje match, Klubb och Landslags matcher. Bäst)

2: Kaka! ( Vann guldbollen men tror ej att han tar player of the year priset eftersom han e lite skakig i Serie A)

3: Zlatan/Messi/Drogba (Någon av dessa herrar kommer nog göra upp om denna platts.. Alla de är guld värd för sina lag.
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 23:14
Ronaldo måste vinna världens bäste spelare.. asso de e bara ett måste

jag kan babbla upp misnt 5 saker han har gjort för att förtjäna det.
Traore Rosenborg!
2007-12-03 23:02
Messidonaa
Cristiano Ronaldo är BÄST I VÄRLDEN! Det är absolut ingen snack om det. Killen spottar in mål + att han har gjort 5 assister.

Ronaldos facit: Premier League: 12 matcher/8 mål+ 4 assist. Champions League: 5 matcher/5 mål + 1 assist.

Totalt: 17 matcher och 13 mål samt 5 assist! Det är GRYMT!!!!!

RONALDO ÄR BÄST I VÄRLDEN!
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 22:43
aa iförsig de e lite för tidiigt att snacka om det.

på tal om topp 3 i världen
cristiano ronaldo har gjrot 2 mål och man u leder med 2-0 nu mot fulham

cristiano är riktigt bra måste man erkänna
han har gjort hela 5 mål i CL också.
Spanien Fotboll10
2007-12-03 22:39
Messidonaa

Kanske lite väl tidigt att spekulera i det nu.
Barcelona Vampíro
2007-12-03 22:37
Satt och kollade på en Eto'o video på YouTube och fan vad jag saknar den mannen. Under 2004-2006 var han hur bra som helst, det fanns inget lag som kunde stoppa honom lite som det är med Drogba idag. Nu hoppas jag bara att han kommer tillbaka från skadan på samma sätt som Messi gjorde förra året. Det tog bara 2-3 matcher för Messi innan han gjorde hattrick på madrid.

Riktigt tråkigt dock att han lämnar för afrikanska mästerskapet i januari men jag hoppas han tar hem skytteliga titeln där. Nu längtar jag bara tills Deportivo matchen då vi kanske äntligen får se Samuel Eto'o igen.

Visca Barça y Eto'o!
Barcelona Barcelonito
2007-12-03 22:19
Messidonaa

Ingen vet hur vi kommer starta mot Depor än så länge. Hur ska man då veta hur vi ställer upp om 20 dagar?

Angående Robinhokrönikan. Sluta diskutera det. Hela fotbollsvärlden är eniga om att Messi är top 3 och om vi hade vunnit La Liga eller CL förra året hade han utsetts till den bästa. Samuel från Sverige som håller på Real kan inte veta bättre än de bästa journalisterna i världen och förbundskaptenerna. Orka bry sig ens om nåt sånt.
Barcelona Barçelona
2007-12-03 22:18
Messi video ... Målet mot Getafe ! :D
Barcelona L.Messi19
2007-12-03 22:12
Jag själv skulle vilja
Valdes
Zambrotta-Puyi-Marquez-Abidal
Xavi-Toure-Iniesta/Deco
Messi-Eto'o-Ronnie

Men jag tvivlar på att de blir så ;/
Barcelona 4everBarca
2007-12-03 22:11
ni som räknade robinho och messis statistik, flöm inte att 2 av robinhos mål är sooolklara offsider !!!...
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 22:06
nån som har någon aning om hur vi kommer starta mot real madrid om då alla spelare är tillbaks ?
Barcelona Myrran
2007-12-03 22:06
Captain Fantastic

Tackar för att du gjorde mig nyfiken och så fick jag ett riktigt gott skratt. Det är så man gör tjuvnyp med stil!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-03 21:41
Hahahaha, jag älskar bilden och främst kommentaren till den på vår förstasida!

Jag antar att redaktionen la upp den i samband med Real:s senaste krönika? :D

Den har antagonismen mellan Real och Barca är fan priceless! Det går inte att köpa, eller hitta på :D
Lukas.RP
2007-12-03 21:28
Ämne: Lukas.RP:

De ska ....
Jasså, det förklarar saken. Tack! Får man lite fotboll imorn då. :D
Barcelona kevina
2007-12-03 21:27
med Messi, Bojan ,Giovani, iniesta, eto`0, fy vilka motorer. vi behöva knappast backar llr målvakt för att vinna en match med alla 5.. lol.. just det, och ronaldihno, när han har insett att han måste kämpa lite hårdare nu förtiden
Barcelona Vampíro
2007-12-03 21:25
Lukas.RP:

De ska ju iväg till VM för klubblag snart och därför spelas den gruppen klart imorgon.
Lukas.RP
2007-12-03 21:21
Kanske lite off topic, men är det någon som vet varför Milan lirar CL imorn?
Barcelona kevina
2007-12-03 21:17
nä men gud, vrf e ni här inne o verkligen slåss om Messi e bättre än Robinho? låt spelet snacka för sig själv. låt spelarna visa vad de gär för... och tydligt i dem senaste matcherna har vi verkligen kunnat veta vem som e bäst.. gissa!
Barcelona Alex_Malmö
2007-12-03 21:04
Måste få lufta mina barcalungor nu, föler ofta debatten men brukar lägga min egen åsikt vid sidan om för det gör ni redan så bra. Sliter ni som jag hårstrå med bortamatcherna, skadorna och reals topplacering? Trots allt är det en underbar säsong med nya superbarn på topp, en henry som bara måste bli ännu bättre, ett hungrigt lejon som väntar på att äta upp våra motståndare, transferrykten och strålande nyförvärv. Det händer bara för mycket nu och är det en orsak till våra brister? Ändå har det sällan sett bedrövligt ut. Men vad är det som saknas för att vi ska vara det där snäppet bättre än resten av alla europas lag? Speliden? Riijkard? Laporta? Ronaldinhos form? Skadorna? Ödet? Givetvis spelar allting en roll men vilken är nyckeln till framgåg. Jag blir bara inte klok på det.

Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-03 20:55
Hur är det med Etoo?, kan han göra ett inhop mot deportivo och sen spela matchen mot stuttgart så han får lite matchtempo.
Barcelona Bubbão
2007-12-03 20:52
samuel eto'o ska va den ni snackar om messi robinho e braa spelare båda två men eto e den man saknar mässst av allt !!!!!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-03 20:51
"I want to publicly thank Massimmo Moratti for his kind words that he has said about me and it makes me proud to be recognised by a person of his stature," he said in an interview due to be published this week in Guerin Sportivo.

"But I have Barcelona in my heart and want to stay here for a long time."

Omg vad jag älskar den killen. Han är helt underbar.

Messi vs Robinho ?. Messi alla dagar i veckan :)
Lukas.RP
2007-12-03 20:44
Jag kunde inte låta bli att hämta detta inlägg från Reals forum:

"asså varför skriver massa barca fan mm här inne? kan ni inte hålla er till erat egna forum?. och i dagsläget är robinho en bättre spelare en messi. såg ni inte hur bortplockad han blev mot lyon. och han va ju inte världensbästa mot espanyol heller direkt?. medans robinho levererar och glänser mer en någonsin. HÅLL ER TILL ERAT EGET FORUM!"

Hur kul som helst. :) Slutdiskuterat, Messi är bättre.

Alex_Malmö

Håller med dig, Iniesta är underskattade och i mina ögon är han i dagsläget en av Barças viktigaste spelare tillsammans med Messi. Han gör som sagt aldrig en dålig match och har på senare tid dessutom börjat göra mål. :D
Barcelona Alex_Malmö
2007-12-03 20:27
Däremot höjer jag på ögonbrynen för var match jag beskådar iniesta. Han har en otroligt hög lägstanivå och hade han inte varit den cule han är tror jag att var coach hade drömt om att få hans namn på kontrakt. Jag tror knappast det dröjer länge till innan omvärlden erkänner Iniesta som en av dem absolut största spelarna i dagens fotboll. Dess värre tror jag inte ronaldinho kommer tillbaka sin forna överlägsenhet men den dagen han själv inser detta kommer han kanske börja kämpa och våga igen. Det är bra nog för att få en plats i vår elva. Å andra sidan tror jag mer på bojan, dos santos, etoo och messi samtidigt som henry kommer växa långsamt med sitt nya lag, liga och spelide.

Real Madrid Shac81
2007-12-03 20:25
Jag tycker inte att man ska behöva föra en diskussion eller dra jämförelser mellan Robinho och Messi. För mig e d solklart även om jag e Madridista att Messi är några klasser vassare. Messi är en spelare som vilket lag som helst i världen vill ha. Robinho har varit bra de senaste månaderna och han verkar äntligen blomma ut till den spelare som d spekulerades om förut. Men Messi e en klass för sig. Jag är en stor Messi fan. såom jag skulle välja mellan Messi och Robinho så skulle jag defenitivt välja Messi. Men missförstå mig inte , jag e väldigt glad att Robinho e äntligen på G, o jag hoppas att han kommer att nå Messi klass i framtiden.

Hala Madrid ý Hala Robinho
Barcelona Alex_Malmö
2007-12-03 20:13
Samuels P's artikel var skoj läsning, ännu roligare att gå direkt till vårt forum och beundra reaktionerna. Jag kan föreställa mig hur många barcafans slickade sig om munnen liksom jag för att väcka en debatt som känns föga intressant i dagsläget. Robinho är fantastiskt bra just nu men inte riktigt på den nivå som kaka, ronaldo, messi, drogba och zlatan befinner sig på. Jag ger alla tvivlare två kanske en säsong till innan den debatten känns aktuell. Inget ont om dig Samuel du hejar bara på ditt favoritlag men skönhet förblindar. Trots allt är det är kul att du känner så om robinho - det nöjet ger jag dig gärna.
Barcelona Kalle.
2007-12-03 20:05
BARCAAAAAAA!
Ungefär så tycker jag också att man kan beskriva det.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2007-12-03 20:02
Jag tycker att Messi är som en Ferrari och Robinho är som en Opel calibra.
Las Palmas Pio pio
2007-12-03 20:00
Lukas.RP

Messi har 4 mål 1 ass
Robinho har 3 mål 1 ass
Annons: