/spanien/barcelona/forum/21964.aspx/spanien/barcelona/forum/21964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid SparkaBoll
2007-12-09 01:05
Kalle. :

Haha Milito.. Allt som den där snubben har, har Pepe.

Pepe har mycket mer och är helt enkelt en bättre mittback.

Sanningen svider, men så är fallet.

Jo försprånget ökar för ni kommer inte ta 3 pinnar imorgon. ;-)

Barcelona tarrak
2007-12-09 00:49
Barcelonito

Jag respekterar och accepterar att det finns väldigt mycket hat och starka känslor som vi ofta inte kan sätta oss in i, men i den stunden som man beslutar sig för att kasta en kniv eller ett glas mot en annan människa, så begår man ett övergrepp som personen inte förtjänar. Nog för att man själv tenderar till att se de här spelarna som någon sorts superhjältar, men de blöder samma blod som du och jag när de skadas.
Galáctico
2007-12-09 00:48
Ämne: Ämne: Shit, m....
Skönt att se att det finns folk som håller med om att det är fel att kasta in grejer fastän det är ens enga mest hatade lag som som får skiten. Personer som Tarrak,Rambla,Evièka är folk som man bör lära sej av. De vet vad de vet.

Barca-fan

Jag måste bara hålla med om att Cantalejo är Spaniens sämsta domare! Om inte värst.
Barcelona Edwin
2007-12-09 00:47
Ser framemot morgondagens match.

God natt.
Barcelona tarrak
2007-12-09 00:39
Paco Buyo

Nu behöver du inte ta det till sådana ytterligheter. :) Faktum är, att jag är minst lika imponerad av Ikers uppträdande i sådana situationer som av hans målvaktsspel. Trots att han är maräng, så är han helt klart ett föredöme inom toppfotbollen.
Barcelona Barcelonito
2007-12-09 00:38
tarrak

Jo jag förstår vad du menar men jag ser det andra som nåt mer attraktivt. Att när de möter Real ska de alla vara extra taggade och hämta deras Baskiska flaggor där det står "Vårt eget land" på. Då förstår man vad den matchen och fotbollen betyder för dom och att de inte accepterar spelare från andra ställen visar prov på deras stolthet som jag beundrar.

Deras åsikt kan va rätt eller fel. Det ska jag inte diskutera men de visar det på fotbollsplanen. Hoppas du förstår vad jag menar.
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-09 00:26
Dessutom träffades Casillas direkt av en plastmugg. Hur hade Dida reagerat på det?
Barcelona tarrak
2007-12-09 00:25
Barcelonito

Vad jag menade var att jag ville veta var din gräns för att orka ge publiken beröm gick. Precis som att jag hatar en publik som Atletics som kastar in saker, kommer jag att avsky Zaragozas när de "ughar" åt Eto'o. De positiva aspekterna av deras "passion" blir i sammanhanget så futtiga, att de inte känns värda att nämna. Förstår du mig?
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-09 00:24
En utfälld fällkniv såg det ut att vara på bilderna som repriserades gång efter annan. Dyker säkert upp i tidingarna imorgon, den verkade ligga vid sidan av planen.
Barcelona Rambla
2007-12-09 00:19
En kniv? Hur kunde du se det? Det enda jag såg kastas in var pappersmuggar och annat skräp. Spelar väl egentligen ingen roll, lika illa vad som än kastas in.
Barcelona Barcelonito
tarrak

Har redan satt gränsen genom att säga att det är fel att kasta in saker. Och har också skrivit vad som jag tycker är enligt mig bra och rätt.

Att vifta med sina flaggor och protestera angående vad de anser är deras rätt är inte samma sak som att göra apljud mot någon. Ser du skillnaden?
Real Madrid Paco Buyo
I ovrigt fick publiken berom av Reals President.
Vad nu hans omdome kan vara vart?
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-09 00:18
Ett av foremalen som kastades in av den passionerade publiken var en kniv.
Svart att forsvara.
Barcelona Messidonaa
2007-12-09 00:16
hoppas vi startar med REM på anfallet imorn!
Barcelona Rambla
2007-12-09 00:15
Metze:

Du kan sluta upp med dina försök att provocera här inne annars blir du spärrad. Det finns ingen anledning att du måste ge svar på tal om allt som skrivs om Madrid här inne.
Real Madrid Metze
2007-12-09 00:11
Ämne: Faaann!!! 1-0 V.Nist....
Palle Kulling// Oj, oj, oj vad du tar fel, men det gör inget, lycka till mot deportivo imorron, det lär behövas.
Barcelona tarrak
2007-12-09 00:09
Ämne: Nä, ser de orättviso....Ok, men var drar du gränsen? Tyckte du att det var ok när La Romareda visade sin "passion" mot Eto'o?
Barcelona Rambla
2007-12-09 00:07
De enda som är coola på San Mames är grabbarna med baskrar och som sitter och bolmar på cigarrer. :)
Barcelona Barcelonito
2007-12-09 00:04
Nä, ser de orättvisor på fotbollsplan har de möjligheten att göra dumma saker eller protestera genom att skrika saker. Som t.ex. straffen de kanske skulla ha fått när bollen tog på Diarras hand. Under matchen mot Real är fotbollsplanen deras heliga plats att kunna protestera mot något större. Visst är det passion de visar för det de står för.
Barcelona Kalle.
2007-12-09 00:03
Ämne: Palle Kuling.... :
....
7 dagar i veckan under ett år alla år. Snyggt!
Milito är tillsammans med Puyol och Cannavaro ligans bästa mittbackar enligt min mening.

Och nej, försprånget ökar inte. Ni har en match mer spelad och vi vinner imorgon. När vårsäsongen drar igång skiljer det endast en poäng.
Barcelona tarrak
2007-12-09 00:00
Ämne: Jo visst är det fel ....
Visst är det imponerande att höra vilket tryck det är på deras arena, men i samma stund som de börjar ösa in saker på plan försvinner min beundran.
Real Madrid petter.l
2007-12-08 23:58
Passion? Hat snarare. Idioter är vad de är.
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 23:57
Jo visst är det fel att slänga in saker men det jag menar är hur de låter och vinkar med deras "Baskflaggor" under hela matchen. De gör det alltid extra mycket när de möter Real och ger matchen en speciell känsla.
Real Madrid SparkaBoll
2007-12-08 23:56
Palle Kuling.... :

Pepe dålig?

Hahaha jag säger såhär..
Jag väljer Pepe före G.Milito 7 dagar i veckan under ett år ALLA år!

Försprånget ökar..
Barcelona Evièka
2007-12-08 23:55
Jag har svårt att gilla fans som visar sin passion genom att kasta in skit på motståndarlagets spelare.
Barcelona Braxingen
2007-12-08 23:53
tarrak

Så sant, så sant. Vidrigt och omöjligt att rättfärdiga.
Barcelona tarrak
2007-12-08 23:51
Ämne: Shit, man ser hatet ....
All skit som slängs in diskvalificerar beröm åt publiken, enligt min mening. Nog för att man kan avsky klubben, men man måste inse att det är MÄNNISKOR man slänger grejer på. Sorgligt!
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 23:45
Shit, man ser hatet genom hela matchen. Athletics fans kanske gör fel när de slänger in saker men herregud vilken passion de visar när de möter Real. Gillar Athletics fans riktigt riktigt mycket.
Barcelona Barça-fan
2007-12-08 23:44
Jo, hela domarkåren bör ju starkt överväga karriärsbyte.
Barcelona tarrak
2007-12-08 23:31
Ämne: Jag har sagt det för....
Det råder ingen tvekan om att han ger Burrull en hård match om titeln i alla fall...
Annons: