/spanien/barcelona/forum/21962.aspx/spanien/barcelona/forum/21962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Edwin
2007-12-08 18:27
Intressant krönika.
Håller med dig. Det är kanske är dags för en tränarbyte. Rijkaard har tillfört mycket till FC Barcelona. Det verkar nu dock som om han har tömt magasinet. Det är kanske inte längre en utmaning för honom att nå framgång med Barcelona. Bör han kanske söka sig till en ny utmaning. Nya mål.
Jag tror och hoppas på att ledningen har en plan B-lösning. Det är troligt att man ger honom en chans till fram till El Classico. Vinner Barcelona kommande tre matcherna, kommer han nog att stanna åtminstone hela säsongen. Kanske då till och med en till säsong. I annat fall skulle Murinho kunna vara en bra lösning.
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 18:14
Jo det vill vi nog göra. Krävs faktiskt en förändring i ledningen tycker jag.

Föreställ er Mourinho i Barca och Rijkaard i Chelsea. Och Barca och Chelsea möts i CL. Haha snacka om förändring. Då skulle jag vilja höra Frank säga: "Barca kan aldrig vinna över Chelsea 11-11." haha.
Barcelona #messi#
2007-12-08 18:02
Vad gör Murinho på vår sida vi vill inte byta tränare
Barcelona kevina
2007-12-08 17:56
det finns ju alltid spekulationer(löjliga spekulationer).. som El culé sa, vem fan bryr sig om vad Aftonbldet skriver? vi får hålla tummmarna att han stanna för 1-2 säsönger....(Ronaldinho alltså)
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 17:51
Haha hur vågar en Sunderlandspelare slå en Chelseaspelare i ansiktet och få rött kort när han har Roy Keane som tränare? Haha vill han ta självmord så finns det enklare vägar :D Jag skulle aldrig våga det.
Barcelona HeNrY!!
2007-12-08 17:27
Det är bara att gå in här och kolla och läsa! Ronaldinho stannar. Sorry Milan and Chelsea.

Viva Ronaldinho!!
Barcelona El Culé
2007-12-08 17:15
Men vem bryr sig om vad Aftonbladet skriver?
Tidningen har lägre trovärdighet än jag vet inte vad.

Räcker det inte med att Ronaldinhos bror själv har sagt att det är upp till klubben om Ronnie skall stanna eller inte?
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 17:14
Sir Alex Ferguson säger att han en gång i tiden blev intervjuad för Barcajobbet.
Barcelona Criff
2007-12-08 17:09
Alltså aftonbladet är så irriterande,

"Ronaldinho uppges nu vilja lämna Barcelona, men efter sin svaga höst med bara fem mål är budet
från Middlesbrough det enda."

BARA 5 mål? Fast han har suttit massa på bänken som artikeln själv säger och att han är formsvag.
Lägg därtill att den som leder skytteligan ligger väl på 8 mål?

Skrämmande hur dålig koll en sport journalist kan ha.
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 16:32
Oj vad Belletti är bra för Chelsea. Grym bra värvning Mourinho faktiskt. Han är nästan för teknisk för PL för o va högerback :)

Man ser fortfarande att han har tillhört Barca en gång i tiden. Han slår sällan långbollar från sin högerbacksposition och försöker alltid rulla fint genom mitten. Högerbackar i England brukar annars slå långbollar ofta och när de sätts under minsta press.
Barcelona Messidonaa
2007-12-08 15:09
jag har också en sånn stark känsla att de kommer gå väldigt bra i anfallet om vi startar med REM!
Barcelona samot
2007-12-08 15:04
hahaha rolig läsning på aftonbladet.dom borde hålla sig borta från sport kan ju inte ett skit om fotboll!!
Real Madrid ENIRO
2007-12-08 14:59
Ni kan få igång Dinho med ett hård hård tränning.
Tro på han kommer komma igång snart och era Ledning smarta och ger honom ultimate tränning.
Men en som är kung i ert Lag är Leo Messi.
Barcelona lundell
2007-12-08 14:45
Var bara lugna, Ronaldinho kommer ge svar på tal på sön. Sen kan vi bara le mot dom andra lagen..

Har en känsla att vändningen kan komma.
Men jag har haft fel förr.
Barcelona Edwin
2007-12-08 14:37
Ämne: Scolari: Ronaldinho ....Ronaldinho kommer att stanna i Barcelona, tror jag. I alla fall en eller två säsonger till. Måste först få igång yngre spelarna. Sen kostar han ju en hel del vilket gör att man inte släpper iväg han för en billig penning.
Ronaldinho kommer att få upp farten nu, hoppas jag, när Eto'o "is back in action".
Barcelona Messidonaa
2007-12-08 14:17
Scolari: Ronaldinho Should Leave Barcelona
Barcelona Messidonaa
2007-12-08 14:15
Kolla vad aftonbladet har skrivit.
Barcelona PILMÀ
2007-12-08 13:30
Etoo och Deco tillbaka
Barcelona HeNrY!!
2007-12-08 12:38
Agent: Mourinho will reject England for Barcelona return

Italian super agent Enzo Bronzetti believes Jose Mourinho will be the next coach of Barcelona.
The former Chelsea manager is interesting England, but Bronzetti said last night: "I am certain he won't be coaching England, everything is pointing towards Barcelona.

"I understand that he will take the place of (Frank) Rijkaard."

Bronzetti is close to both Real Madrid and Barca in Spain. Jag vill gärna se Mourinho. Skulle vi förlora mot Valencia och Madrid så kan jag säga 100% att Mourinho tränar Barcelona!
Barcelona Messilover19
2007-12-08 12:17
Vad jag kommer ihåg så nätade Eto´o direkt efter sin förra skada, men det är sant som du säger.. Han måste få lite tid.
Villarreal Fill
2007-12-08 12:13
Barcelonito

Sköna kommentatorer iallafall. allt annat än Perlskog;)
Barcelona Lionel Messi #19
2007-12-08 12:09
Hoppas att Eto'o gör comeback idag och Roanldinho visar att han kan spela fotboll och Messi behöver bara fortsätta som han brukar gör för det gör han bäst i hela världen :D:D

Forza Barça y Lionel Messi
Barcelona Tompa
2007-12-08 11:26
Man behöver i alla fall inte oroa sig för att Etóo inte kommer vara laddad, lejonets fighterhjärta är enormt. Vi kan dock inte kräva att han gör mål direkt efter ett så pass långt skadeuppehåll. Men ingen blir nog förvånad om han nätar direkt. Underbart i så fall.

Själva matchen då? Deportivo är bara en blek skugga av vad de har varit. Allt annat än seger är därför ett misslyckande.
Barcelona Nils Byrfors
2007-12-08 10:14
Hej alla!

Om någon har eller vet hur man kan få tag på Laporta-dokumentären och andra bra dokumentärer om FC Barcelona, så får ni gärna PM:a mig. Eller maila nils.byrfors@fantv.se
Barcelona Kalle.
2007-12-08 09:32
Tror det blir R,E,M imorgon. Så underbart!

På barcas hemsida så står det att på två-måls spelet hade de tre spelat tillsammans med spelare som brukar vara ordinarie i startelvan. Och det är ju positivt!
Stod också att Ronaldinho och Eto'o hade glänst.

Tror det blir en trevlig söndags-kväll!
Visca el Barca.
Barcelona PILMÀ
2007-12-08 08:11
Verkar inte Henry trivas bra mot Real? Länken.
Barcelona Messidonaa
2007-12-08 01:57
Ämne: Är det 24 december v....
jag tror det är den 23e.
Barcelona HeNrY!!
2007-12-08 01:48
Är det 24 december vi möter Madrid?
Barcelona Messidonaa
2007-12-08 01:10
“Never has a President expressed more desire for a player than Berlusconi has for Ronaldinho,” Bronzetti told Radio Centro Suono Sport.

Berlusconi verkar inte släppa taget om dinho.
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 00:42
Vem glömmer deras seger mot Milan? 4-0, klassisk match. Fantastiskt. Titta på länken och kom ihåg :D
Annons: