/spanien/barcelona/forum/21961.aspx/spanien/barcelona/forum/21961.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2007-12-21 00:55
Alltså det där med att Deco & Ronnie spelade med reservlaget på träningen.
Matchen mot Deportivo så körde Rijkard också med den potentiella startelavn mot reservbänken, det är nog därför det lär bli så denna gång också.
Hoppas jag har fel för jag vill se båda på planen.
Barcelona Ghazza
2007-12-21 00:22
Rambla,

Hehe, vid närmare eftertanke orkar jag nog inte med den diskussionen heller. Vi får hoppas att mitt inlägg så snabbt som möjligt befinner sig på sida 2 ;)
Barcelona Visca_Barca
2007-12-21 00:17
skulle nån kunna ge mej en länk där man kan beställa matchbilljeter till barca matcher eller?
tacksam för ett savr
Barcelona Abbe_
2007-12-21 00:14
Metze

De där orden måste man ju bara spara någonstans på hårdisken.

De plockar jag fram om ett par år igen, när vi ser om dina kunskaper är sanna :-).
Barcelona Rambla
2007-12-21 00:10
Ghazza:

Schhhh, börja nu inte älta om diktatur, demokrati eller politik överhuvudtaget för då kommer King_raul genast in hit med sina sedvanliga flosker. Jag är inte upplagd för det nu. ;)
Barcelona V ValdeS
2007-12-21 00:02
ni som inte har Eurosport kanal kan bara spara länken till imorgon!
lottning direkt med bra bild utan att hacka!!
Barcelona Ghazza
2007-12-21 00:00
Det är alltid roligt när en tomte från Madrid spyr sin galla här. Lite roligt är det också att fler och fler maränger hittat hit, trots att de stängt ner sitt egna forum för utomstående.

Hmm, det får mig att tänka på en gammal krönika av Juneborg där han beskriver rivaliteten mellan klubbarna. "Diktatur mot demokrati", passar tydligen lika bra idag som för 50 år sedan..
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 23:55
Rambla

Läste det! Skönt faktiskt, en levande legend som började spela i Barcelona som 8-åring. Ännu ett exempel på en "seny". ;-)
Barcelona Rambla
2007-12-20 23:52
Amor verkar vara lite bättre nu. Han andas utan respirator. Gud så skönt. Hoppas verkligen att han tillfrisknar nu.

Anims!
Barcelona Visca_Barca
2007-12-20 23:49
Metze
hahah vilken scout du är :)
hur bra kommer eran tysk bli? du har ju hans namn =). han finns inte ens på bänken . kan inte du ringa till real madrid o säga metze kommer bli bäst i världen eller? :P

madrids tomte =)
Barcelona Cristocea
2007-12-20 23:49
Själv ser jag Gai som Barcas största talang efter Messi. Men Bojan kan bli absolut världens bästa spelare.
Barcelona Rambla
2007-12-20 23:47
Pio:

Precis. Herregud, Bojan är fortfarande bara en pojk. Han fyllde 17 så sent som i augusti. Hans kropp och muskelmassa har knappast ens växt färdigt ännu. Det är direkt okunnigt att redan nu dömma ut honom. Hans första säsong som senior och i a-truppen är en lärotid för honom. Det syns lång väg att han besitter stor talang. Med rätt coaching kan han bli hur bra som helst.
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 23:42
Rambla

Man tycker lite synd om han. Först slänger de ut 30 millar på Pepe som har spelat 5 matcher och redan nu är han en Madrids bästa värvningar.

Nu säger han emot ungefär alla scouter, Rijkaard o co. genom att säga att Bojan aldrig kommer att bli nåt. Till och med en viss Juan Santisteban som tränar u-21 och har bl.a. haft Raúl en gång i tiden säger att Bojan är det största talangen han någonsin sätt. Och framförallt så menar han på att Bojan är den mest ödmjuka spelaren han någonsin haft.. Men Metze kanske kan upplysa oss på ett bättre sätt? För han verkar vara en scout utöver det vanliga.
Barcelona Rambla
2007-12-20 23:37
Metze:

Ah, är det du Metze, världens största talangscout? Varför sa du inte det direkt?

Bojan aldrig kommer att bli någonting? Heh, sluta upp med att vara så avundsjuk.
Barcelona Sersari
2007-12-20 23:34
Metze

"Jag ser direkt efter ett drag, en brytning om en spelare är bra eller inte. "

Vadå är du nån slags spågumma eller?
Barcelona Meley
2007-12-20 23:29
Metze
"jag är övertygad om att Bojan aldrig kommer bli en storspelare", den var ju bäst, haha.

Hoppas Barcelona säljer honom då, så vi inte förlorar en massa på att ha någon i klubben som inte kommer bli en storspelare.
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 23:24
Metze

Shit, då kanske du är på fel forum! Ring Real Madrid och bli scout för dem då vettja!
Real Madrid Metze
2007-12-20 23:23
Pio pio// Jag ser direkt efter ett drag, en brytning om en spelare är bra eller inte. Jag ser att Gago aldrig kommer bli någonting, jag är övertygad om att Bojan aldrig kommer bli en storspelare, jag ser att Yaya Toure kommer att bli en av världens bästa spelare och jag ser att Pepe är en av världens bästa mittbackar.
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-20 23:23
Jag längtar riktigt mycket till lottningen imorgon! hoppas Barca får möta Olympiakos!

Klockan 1 imorgon på Eurosport är det ju också UEFAcup-lottning, och det ska bli roligt att se vem Helsingborg får möta! Hoppas det blir Slavia Prag.
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-20 23:10
Ämne: Är jag ensam om att ....Nej, det är du verkligen inte!

Edit: Tack för att du la upp den här i forumet! Jag har inte sett hela innan, jag har bara sett några sekunder:p
Lukas.RP
2007-12-20 22:56
Är jag ensam om att nästan få tårar i ögongen när jag ser det här?

Se länktips
Barcelona Messidonaa
2007-12-20 22:50
asso det här med att Deco och Ronaldinho bänkas :S jag förstår inte det.

det började med att marca skrev det, och enligt dom så tror dom bara för att dom bänkade på träningen eller dvs va inte med i startelvan på träningen .. bara för det, betyder det då att dom ska bänka på el clasico ? :S
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 22:47
R_10_ME

Om du hade läst lite längre ner, så hade du nog sätt att detta redan diskuterats. Det står nämligen på Marca osv. så tips till nästa gång scrolla ner! ;-)
Barcelona ansar_iniesta
2007-12-20 22:45
har kan man följa lottningen imårn fast kanalerna kommer upp imårn också
Barcelona R_10_ME
2007-12-20 22:40
enligt fotbollskanalen.se ska ronaldinho och deco börja i bänken mot madird
Barcelona Barcelonito
2007-12-20 22:28
Eurosport och Viasatsport1 visar lottningen imorgon. Själv hoppas jag inte på Arsenal eller Liverpool men vill inte heller ha de lättaste. Schalke borde va bra nog och Roma tror jag Barca skulle slå ganska komfortabelt och samtidigt vara bra motstånd.
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 22:25
Metze
Jag har inte sagt att han har varit dålig,men han har definitivt INTE övertygat mig över att han är värd 30 (!!!!!!) miljoner euro. Och att skriva att han är Madrids bästa köp på flera år efter mäktiga* 5 (!!!) matcher från start och ett inhopp är ju bara befängt.

*= massvis med ironi!!
Real Madrid Metze
2007-12-20 22:23
RonaldinhoGaucho// Okej, om han var riktigt bra, då är Pepe världsbäst :D
Barcelona L.Messi19
2007-12-20 22:18
Sänds den på någon Viasat eller blir det datorn man får se på?:P
Barcelona PILMÀ
2007-12-20 22:15
Ämne: Ingen verkar bry sig....Själv Hoppas på Olyampikios.
Det innebär inte att jag är lite skrämmd av de stora lagen men vill möta de i kvartfinal.
Annons: