/spanien/barcelona/forum/21958.aspx/spanien/barcelona/forum/21958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hoshiar
2007-11-29 16:38
Har ni inte tänkt på att Iniesta har allt som ronalinho hade för 2 år sen asså den speeden som inietsa har hade ronaldinho för 2 år sen asså det var helt sjukt att kolla på barca
Las Palmas Pio pio
2007-11-29 16:31
En annan nyhet är att Espanyol nu har skickat brev till alla klubbar i La Liga. I detta brev meddelar dom att det från och med nu kommer att fortsätta spela även om någon spelare ligger ner och hävdar en skada.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-29 16:12
Det här var nog det vi alla velat höra just nu, en ändring på attityden hos spelarna. Jag kan nog hålla med Xavi, mot Lyon såg det väldigt bra ut på många håll, hoppas bara att det fortsätter så. Sätt fart direkt mot Espanyol, precis som man gjorde mot Lyon i tisdags. Vi vet ju alla vad ett tidigt mål betyder för oss.
Las Palmas Pio pio
2007-11-29 16:08
Jugador

Jag är inte Rambla men utifrån vad som står i tidningarna så följer Messi endast ett särskilt träningsprogram så att han är 100 procentig till matchen mot Espanyol.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-29 16:07
Messì tror jag spelar, så även Ronaldinho, men den bästa nyheten hade man ju fått om Samu också kunde delta. Fast vi har andra spelare. Iniesta kan spelare på topp, och att man lägger Gudy på mittfältet. Sen har vi ju även Bojan i Giovani.
Barcelona Smogen
2007-11-29 16:07
hur fasen kan Thuram, Oleguer och Guddy ha överanstängda muskler? De har ju inte spelat mycket denna säsongen.

Hoppas Etoó får göra en ordentlig comeback mot La Coruna nästa vecka, då sitter jag på tredje raden vid ena hörnflaggan....dit jag hoppas Eto'o springer efter han gjort mål... :)
Barcelona Jugador
2007-11-29 15:59
Rambla

Möjligt att Messi blir borta från derbyt?
Barcelona Rambla
2007-11-29 15:22
Dagens nyhet. Edmilson är tillbaka i träning med resten av gruppen. Så är även Giovani.

Henrys besvär med rygg och höft verkar tyvärr fortsätta. Det blir nog inget derby för honom på lördag. Detta är ett stort avbräck, vi behöver verkligen Samu tillbaka nu. Med tanke på att Henry fått mer speltid än vad det tänkt från början tack vara hans tidigare skadebekymmer i Arsenal, är det kanske inte så konstigt att han nu fått besvär med ryggen igen. Sylvinho har problem med ett knä och är heller inte aktuell för spel.

När det gäller Deco och Samu så är de ej helt friskförklarade av läkarna ännu så räkna inte med att de är aktuella för match på lördag. Thuram, Oleguer, Guddy och Messi dras med överansträngda muskler.
Barcelona Katten_86
2007-11-29 14:32
robinho99

ta inte i för mkt bara..
Las Palmas Pio pio
2007-11-29 14:16
robinho99

Du verkar vara en mogen människa. Kul att se att du kan stava rätt till din egen målvakt också!
Real Madrid robinho99
2007-11-29 13:55
Spärrad. /Redaktionen
Villarreal HomerJ
2007-11-29 12:41
Barcelonito //
Ett lag som vinner CL el alltid är långt framme i turneringen har inte tur. Ganska dumt att skriva det, visar lite på din okunskap om fotboll
Barcelona Älskar Barcelona
2007-11-29 12:24
Skönt att vi är vidare nu krossar vi Esp
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-11-29 09:32
Kolla Bojan's första intervju med Barca tv,
han var bara 10år gammal.

Kolla länktips.
Barcelona Kalle.
2007-11-29 08:46
ViVa BARCA! Jag hoppas att det blir ett par dueller mellan Messi och Ramos så vi får se hur Messi förnedrar honom. Förhoppningsvis blir det så eftersom Messi och den andra ytter-anfallaren (Iniesta/Ronaldinho) byter kant en hel del.

Ett litet tips:
Sök inlägg efter datum: 2005-11-19 både i vårat forum och i Reals. Underbar läsning!
Real Madrid Real Madrid #1
2007-11-29 08:10
Grabbar December snart och dags för Barca - Real. Jag har längtat till den här matchen sen säsongens början. :)
Barcelona Kalle.
2007-11-29 07:50
Barca - United och Real - Inter i semifinalerna hade vatt såå underbart. Sedan en final mellan Barca och Inter. Men real måste höja sig i CL om de ska gå så långt.
Barcelona Barcelonito
2007-11-29 01:50
Det är ett lagspel. Man vinner som ett lag och förlorar som ett lag. Tränare och alla ledare ingår och ska ta till sig kritik och förbättra saken.

Till skillnad från Ancelotti. Börjar bli väldigt irriterande. De förlorar eller spelar lika vecka efter vecka och efter varenda match säger han att de borde ha vunnit och kunde ha vunnit. MEN VINN DÅ. Idag sa han det igen efter 1-1 mot Benfika. VARENDA MATCH.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-29 01:41
aRnesBosnJaak

Allvarligt så stod det en trea på Werder Bremen och en tvåa på 'Real Madrid' ikväll, tro på mina ord, jag talar alltid sanning :D

Bona nit!

Real Madrid aRnesBosnJaak
2007-11-29 01:27
Allvarligt talat grabbar om någon e vaken , svara på detta. Va det Real Madrid som förlorade eller Schuster?
Det är inte så lätt o spela med 2 man mindre hela matchen , ja menar Raul och Guti. Ingen jävla tränaren vågar bänka Raul. Ta ut Robinho istället för Raul är det sjukaste ja sett. Sen borde han lätt gett Baptista chanser istället för Guti där på slutet. Han är inte med i matcherna han kollar på något annat , cp tränare har vi
Barcelona Barcelonito
2007-11-29 01:08
Svårast i år blir nog United. Milan hade tur att de kunde vila sina spelare förra året precis som Liverpool. De va ju redan 30 poäng efter ligaledarna. Men nu kan de inte längre göra som förra säsongen och då går det direkt sämre. Titta bara på Liverpool. Imponerar inte nånstans. Ska man ens prata om Milan? katastrofal start på säsongen. Arsenal känns bara som en sämre version av oss :D

Ne, i år är det nog United som blir svårast för oss.
Delarocha RIP Puerta
2007-11-29 01:03
Jag hade gärna mött bra lag hela vägen så Barcélona får bevisa att vi är bäst. Roma, Arsenal, Milan och Real Madrid vore underbart att slå ut på vägen. Alla dessa lag är lag som behöver få spö. Speciellt Arsenal. Större hype och kärlek kring ett lag har jag fan aldrig upplevt i Sverige...
Barcelona Sürer
2007-11-29 00:59
min dröm är att få möta roma i åttondelen sätta ditt alla javla romanista som höjer sitt lag till skyarna. deras spel passar oss utmärkt .. spelar med en forward(totti) som mer är en mittfältareo hotar sällan på djupet sen försvarsmässigt tycker jag en katastrof med överskattade mexex. men rosenborg vore inte heller fel ..åka till lärkendal o njuta
Barcelona Barcelonito
2007-11-29 00:51
Fc Barcelona / Ronaldinho

Det var en cupmöte emellan. Så han avtjänade avstängningen i cupen istället.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-29 00:43
Jag undrar varför Zambrotta fick spela mot Recrativo, han fick ju rött kort mot Getafe.
Barcelona Barcelonito
2007-11-29 00:36
El Clasico i CL finalen skulle inte va helt fel :) Snacka om krig. Men tror faktiskt inte Real har förmågan att klara av Europa i år. Hoppas de möter Chelsea för en gångs skull. Lite surt att Real alltid åker ut mot "dålig motstånd" som Monaco, Lyon osv. Vi möter ju de största hela tiden. Chelsea hit o dit. Liverpool och nu har vi ju vunnit den svåraste gruppen egentligen.
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-29 00:30
Ämne: Roma kommer inte ha ....
Det hade inte varit fel om Rosenborg skrällde med ett X i sista omgången mot Schalke på bortaplan.. och lottas sen mot oss haha :P...
Barcelona Barcelonito
2007-11-29 00:29
Roma kommer inte ha en chans mot nåt storlag än. Alla gruppettorna kommer slå Roma. Förutom kanske Porto och kanske kanske Madrid.

Jag vill att Barca möter Schalke. Barca verkar ha så lätt för tysk motstånd just nu. Olympiacos skulle inte va dåligt heller.
Barcelona Lion-E
2007-11-29 00:27
ja hoppas vi får möta arsenal eller liverpool hellst arsenal.. vf joo för å sätta dom på plats som sevillia gjorde bara döda dom helt å hållet.. vi är bäst å ingen i världen är bättre punkt slut..

sen måste ja bara få ut de här för ja klarar inte va det längre FANNNNNNNNNNNN VAAAAA GOTTTTTTTTTTTT ATT SVINEN FÖRLORA... HELT JÄVLA SJUKT VA DÅLIGA DOM ÄR::HATAR MADRID AV HELA MITT HJÄRTAAAAAAAAA :D
Barcelona Ronaldinho_Messi_10
2007-11-29 00:25
Jag vill så gärna möta Inter !!!!!!!..
Annons: