/spanien/barcelona/forum/21954.aspx/spanien/barcelona/forum/21954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-12-05 20:54
Titta på den passionen Ronaldinho visar upp. Det är så man vill se honom. Hur hungrig som helst och laddad till 100&. Vissa målgester han har gjort glömmer man aldrig. Som mot Milan då han sköt bollen i krysset på Camp Nou och tog av sig tröjan o grät nästan på plan.
Barcelona J Ohoo
2007-12-05 20:50
Våra hemmatröjor genom tiderna. Vilken är eran personliga favorit? Vet i alla fall bara att jag tycker 04/05 tröjan är bland det snyggaste jag sett.
Delarocha RIP Puerta
2007-12-05 20:24
Ronaldinhooooo; hmm. Den ahr inte med någon statistik från varje sig detta eller förra året på vissa av spelarna. Sedan att en spelare som Essien och typ Ribery är med före Iniesta är ju bara skamligt. Anfallets 1 och Mittfältets 1 är nog rätt sanna iallafall.
Lukas.RP
2007-12-05 20:23
Är det det någon som minns Zaragoza "fansens" rasistattack på Samuel Eto'o? Då han sa "No más" och var nära på att lämna planen innan Ronnie kunde övertala honom att stanna kvar. I anfallet efter gör lejonet mål, det är en sån jag saknar nu!

Se länk...
Barcelona Barcelonito
2007-12-05 20:04
Hoshiar

Felet är att du inte sätter punkt efter dina meningar. Hade du det så hade du inte blivit spärrad. Sätt punkt och följ reglerna så slipper du bli spärrad.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-05 20:02
Roligt att se Edm,Eto,Deco, tillbaka i träning på allvar.

:D
Barcelona roooonaldinho
2007-12-05 20:00
kolla länktips mycket bra sida enlig mig men lite fel bedömmningar men gå in o rösa sj och kolla vilka som ligger 1 och 100
Lukas.RP
2007-12-05 19:56
Ämne: Och jag tänkte svara....
Hade ju varit en hyfsad replik annars måste jag säga. :D
Barcelona Hoshiar
2007-12-05 19:53
Och jag tänkte svara så här man jag var spärrad

Ja det e sant att jag kommer se upp för när du blir ledsen kommer du se ner men som barca supportet håller man huvet högt
Lukas.RP
2007-12-05 19:50
Lite härliga bilder från träningen idag, se länk!
Barcelona Lajjas
2007-12-05 19:50
Ämne: Hej barca bröder
....
hehe, jävla lirare som skrev så! Vore en fin julklapp om man kunde knäppa dem på näsan i klassikern.

REM mot Depo vore riktigt kul!
Barcelona Hoshiar
2007-12-05 19:45
Hej barca bröder

Jag gick in på Marängernas forum och frågade om dom spelar idag

Då fick jag svaret så här

Den 23 dec är det match idag är det ett lite uppvärming, så se upp.

sen skulle jag skriva igen men då var jag spärrad
Lukas.RP
2007-12-05 19:24
tarrak

Kan det möjligtvis vara så att Mister struntar i att prata med Ronaldinho då han förlitar sig på att sin dotter har koll på läget?

Om man inte har haft dem här samtalen som jag pratar om, ja då bör man ha dem. Och de bör föras med både ledning, Rijkaard och Ronaldinho samtidigt. Dessutom ska jag köpa en pedagog åt Ronaldinho i julklapp.
Barcelona HeNrY!!
2007-12-05 19:22
Finns inget som är bättre än BARCA!!
Barcelona tarrak
2007-12-05 19:19
Lukas.RP

Jag är inte säker, men jag förutsätter att man har haft sådana samtal. Rijkaards styrka skall ju vara man management och då antar jag att han tar ett snack med sin största stjärna, när han inte uppträder på ett lämpligt sätt. Annars borde väl Lindsay Rijkaard ha rätt bra koll på hans eventuella problem. :)
Barcelona Barcelonito
2007-12-05 19:14
Ronaldinho har bänkats av en anledning. Att ta till sig kritiken och förstå att han inte kan fortsätta på det här sättet. Så att han blir hungrig och ser fram emot nånting att komma tillbaka till. Jag menar, Henry och Eto'o skadade och han blir ändå bänkad. Det måste va nån tanke bakom det.
Barcelona Messidonaa
2007-12-05 19:11
Håller med, lägg REM på anfallet nästa match så blir det perfekt!
Lukas.RP
2007-12-05 19:07
Ämne: Lukas.RP

Nja, jag....
Jag pratar inte om han inte har förstått de nya reglerna, utan om man har pratat med honom privat. Fråga vad han vill med resten av sin karriär, hur han mår och känner inför en hård satsning som kan ta honom tillbaka till toppen. Man måste få Ronaldinho själv att börja tro igen, börja motiveras och bli hungrig!

Jag säger såhär, börja om på nytt!
Barcelona Ghazza
2007-12-05 19:04
REM vore helt underbart att se tillsammans.. Hur längesen var det egentligen?
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-05 18:57
Sätt in REM mot Deportivo så ska ni se hur Ronnie kommer att hitta Etoo
Barcelona tarrak
2007-12-05 18:53
Lukas.RP

Nja, jag tycker att det har snackats tillräckligt. Om han inte förstått de nya reglerna vid det här laget, kommer han aldrig göra det. Han är trots allt assisterande kapten och skall vara ett föredömme och visa hur de ny reglerna efterlevs, inte tvärtom.
Lukas.RP
2007-12-05 18:44
Okej, det finns två alternativ enligt mig. Dem här alternativen har jag postat många gånger.

1. Ta ett allvarligt snack med Ronaldinho och se om han är beredd att satsa oerhört tufft för att nå tillbaka till gammal form. Samt att brasilianaren numera ska ingå som en helt vanlig individ i laget. Inte en som springer in med egna kläder på uppvärmningen, inte en som värmer upp på eget vis. Skippa de sena krogbesöken, ta tiden till att vila upp dig!

Alternativ nr 2. Sälja Ronnie och få ut de feta miljonerna som vissa klubbar fortfarande är beredda att betala.

Alternativ nr ett vore helt klart trevligast för både Ronnie själv, klubben och för oss fans.
Real Madrid sergio_ramos#4
2007-12-05 18:35
var håller surer hus? haha johhnny ta o svara på min fråga da ;)
Barcelona tarrak
2007-12-05 18:33
I den ständiga diskussionen om Ronaldinhos vara eller inte vara, handlar det som vanligt bara om Ronaldinhos uppträdande på plan. Är han ett ständigt festande svart får, som har dåligt inflytande på de yngre spelarna och sabbar disciplinen i truppen? I så fall tycker jag att han måste säljas, oavsett hur bra han presterar på planen. Men skulle det vara så att han med ett seriöst och hårt arbete satsar på att komma tillbaka i gammal form, så får han stanna så länge han vill. Det är inte spelarmaterialet som är Barcelonas problem...
Real Madrid sergio_ramos#4
2007-12-05 18:31
vem tycker ni ska spela på topp, henry, etoo elelr bojan?
Barcelona Messidonaa
2007-12-05 18:02
Ämne: Montjuïc (D.E.P. PUE....
Mycket bra video!!
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-12-05 17:59
Kevina:

Tackar :)
Esse
2007-12-05 17:58
Rambla//
Tack för länken!
Barcelona kevina
2007-12-05 17:53
Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
gå lite längre ner.. *veckans videoklipp*
Lukas.RP
2007-12-05 17:52
Ämne: Luka:Rp

den där v....
Ja, visst är den. Väcker otroliga känslor! Ni hittar den på min blogg.

Se länk.
Annons: