/spanien/barcelona/forum/21948.aspx/spanien/barcelona/forum/21948.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:31
Rambla

Bra avslutning på ett bra inlägg ;-).
Barcelona Decoooo
2007-12-12 18:31
Grym artikel! Haha sätter Marängerna på plats!

Visca Barca!!
Barcelona Rambla
2007-12-12 18:26
Metze:

Vad yrar du om? Hyckleri? Ta fram en artikel sen Laporta blev president, där någon från hans ledning från sportdirektör till de som klipper gräset på Camp Nou, kritiserar Real Madrid som klubb, vad som sker i deras omklädningsrum och liknande. Trots att det funnits gott om tillfällen under de två senaste säsongerna. Vem minns inte Gravesens och Robinhos fight på träningen, eller Ronaldo och Robinho som stank alkohol på träningen och blev hemskickade. Gudarna ska veta att det finns mycket mer. Har du sett någon av Laporta, Txiki eller Soriano gå ut i pressen och snacka skit om Madrid trots det? Skulle inte tro det.

Du påstår att du skriver vad du tycker. Jaha, men håll dig till sanningen då istället för att fara med lögner.

Christoph Metzelder, the defender who cost nothing and was still a rip-off - Sid Lowe
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 18:20
Hehe, jag ska också vara snäll, hunden är ändå trots allt vår bästa vän;D

http://www.myp2p.nl/
Barcelona Jay-z
2007-12-12 18:20
Föresten skönt att va tillbaks i forumet.
Barcelona Jay-z
2007-12-12 18:19
Alltså det handlar inte om det Förstår ni inte?

De är lite avensjuka real grabbar. Allt som har skrivits under dom senaste 3 åren i media har vart väldigt barca relaterade och Real har vart i skymnundan. Så det svider lite för vissa real suppotrar min polare som är en hängiven maräng pratar jämt om det och säger att vi barca supportar hade vart precis lika avensjuka om media va lika besatta av Real.

Något som bevisar deras avensjuka är väl, den krönikör som skrev om robinho om hur bra han har vart den här säsongen. Självklart så räcker det inte att skriva att robinho har vart bra osv. Utan han måste också säga att han har vart bättre än Messi den här säsongen villket givietvis inte är sant.

Har nån i Barca (red) skrivit om hur messi har överglänst robinho sen han debuterade och att han är 3 år yngre. Nej självklart inte för det behövs inte messi blir ju inte direct bättre utav att vi smutskastar rangel benet robinho :P

Heh neh men skämt åsido tror nog det här El seny har föjlt med alla cules och tvärt om när det gäller madristas.
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:18
Mot Nya Tider

Tur att jag är så snäll då, så jag hjälpte Jycken lite på traven ;-)
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:17
Som vanligt på sidan i mitt länktips! ;-).
Länktips: rojadirecta.com/
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 18:16
Jycken

Jag minns dig, du frågade om stream en gång förrut, och du påstod att du hade hittat en bra stream till matchen. Jag hade lovat dej ett ben ifall sidan fungerade, men det gjorde den inte. Nu får du en till chans. Hitta en bra stream-sida åt oss, så blir du belönad med ett ben;D
Barcelona Jycken
2007-12-12 18:07
någon som vet stream till ikväll ??
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:00
Pio Pio

Bra artikel, roligt att läsa :-).

Barcelona tarrak
2007-12-12 17:59
Om du har VISA-kort kan du beställa matchen på länktipset. Det kostar 49 kr.
Barcelona Gabriel
2007-12-12 17:52
Går det att köpa matchen på viasats hemsida? Isånnafall hur?
Barcelona Gabriel
2007-12-12 17:52
Går det att köpa matchen på viasats hemsida? Isånnafall hur?
Barcelona [Ronaldinho#10]
2007-12-12 17:50
Hur som helst vi får väll hoppas på en väll bra match , väntad som sagt !
Visca el Barca!
Barcelona ze nemo
2007-12-12 17:37
Flow: När du menar framtiden menar du om hur många år? Puyol håller inte så länge till, blir inte förvånad om han tar över som någon form av tränare om 5-6 år.
Real Madrid Ricoreal
2007-12-12 17:36
Räcker med att du skriver det en gång. Och även det är en gång för mkt. /Red
Barcelona Messidonaa
2007-12-12 17:36
2007-12-12 17:30
Håller med Barcelonito .

Jag tycker att det är helt bedrövligt sagt av Mijatovic , där han liksom inte lyckas också .

Okei Edmilson hade talat om att det fanns nåra såna i omklädningsrummet men det jag inte fattar varför Mijatovic ska gå tala om det ! Ja mena ingen av barca ledare eller spelare sa något när det hände samma sak under hela förra säsongen med Ronaldo , Beckham , Cassano , Diarra och Cannavaro ! Bedrövligt av Mijatovic säger jag bara !
Flow
2007-12-12 17:29
Grabbar framtiden ser ut såhär:

Valdes
Juárez Jeffrey Puyol Valle
Messi Iniesta Yaya Dos Santos
Bojan(my man) Etoo
Lukas.RP
2007-12-12 17:28
Grym artikel Pio Pio! :D
Real Madrid Metze
2007-12-12 17:27
surer// Jag bara skrev vad jag tyckte, det finns ingen anledning för dig att göra primitiva påhopp, du kan väl svara som t ex pio pio gjorde istället för att snacka en massa skit. Namnet Metze valde jag utan särskild anledning, det är inte så att Metzelder är min favoritspelare.
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 17:23
MrHo

De gjorde samma sak under hela förra säsongen också. Du kan ju jämföra det med Ronaldo, Beckham, Cassano, Diarra och Cannavaro problemen Real hade förra säsongen. Sa någon från Barcelona, spelare som ledare, något om Real då? Svar: Nej.

Så det handlar helt enkelt om att Mija och Calderon och några spelare i Real saknar klass.

Klint

Har du glömt förra säsongen då alla spelare från Casillas till Ruud kritiserade Barcelona varje dag?
2007-12-12 17:22
Jag antar att Mijatovic försökte att förstöra stämmningen både i plan och i omklädningsrummet , nåt som han misslyckades med! Tack Victor Valdes !
Barcelona Klint
2007-12-12 17:18
Trevlig läsning Pio pio. Decos uttalanden är klockrena!

Jag vet inte varför Madrid ska uttala sig stup i kvarten om vad som händer i Barcelona. Det känns nästan som mindersvärdeskomplex. Varför de känner så begriper jag inte då de leder ligan och är vidare i Champions League. Dock så verkar det endast vara ledningen som agerar så här barnsligt. Spelarna har, vad jag vet, visat samma respekt mot Barcelona som Barcelona visar mot Madrid.
Real Madrid MrHo
2007-12-12 17:17
Håller med om er senaste artikel. Men tror ni inte att han Mihajtovic håller på att hälla bensin i en flama till El Classico? Lite psykningar inför El Classico kanske?
Barcelona Karlssoooon
2007-12-12 17:17
Underbar krönika av Tobias. Kul att se att det är någon annan som tänker som en själv.
Saklig och välskriven.
keep up the good work.
2007-12-12 17:15
Jag tycker att vi ska spela så här ikväll :

----A.Jorquera---
---C.Puyol--L.Thuram--R.Marquez--Sylvinho--
----Deco----M.Crosas----E.Gudjohnsen----
-----D.Santos-----S.Eto'o-----G.Ronaldinho-----

Jag har Marc Crosas för att han måste också få chansen , matchen har inte så stor betydelse för oss så det är lugnt om vi prövar med honom.

Sen vilar jag Iniesta , Xavi , Yaya Toure , Eric Abidal , Valdes , G.Milito och G.Zambrotta , K.Bojan till ligan men Bojan , Iniesta , Abidal kan hoppa in nånstans vid andra halvlek tycker jag.

Men trist att Riijkard inte cochar ikväll istället blir det den dära andra som jag nu tappa bort namnet men hur som helst vi får väll hoppas på en bra väntad match !

Visca El Barca !
Real Madrid Ricoreal
2007-12-12 17:14
kom igen grabbar till min liga!
xperteleven!
ID 134073
jag behöver tre nya som jag kan starta liga nu på en gång Liga ID är 134073
Barcelona Sürer
2007-12-12 17:13
metze

du borde petas så som metzelder petas. Dina inlägg gör ingen nytta om du inte märkt de
Annons: