/spanien/barcelona/forum/21947.aspx/spanien/barcelona/forum/21947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca_Barca
2008-02-17 00:51
EL-Gonzalez
gå nu . du tillhör ej här.
fråga dina adminer på din forum så får du ett svar. vi får ej va hos er. o vafan ska ni kom hit för?
Barcelona Foadinho_2pac
R9ronaldo

Du startade en diskussion sen så springer du iväg när du har blivit knäckt. Nu säger jag inte att du ska fortsätta orkar inte med Madrid fans längre men varför startade du diskussionen varför kom du in hit och skrev. Vilken ursäkt "har andra saker i livet att göra" inte svårt o läsa mellan raderna där.
Real Madrid RoyalMadrid
Ämne: king_robinhoo

Hah....
Vilka var det som inte vann ligan trots att Real fick sjukt många kort? Vilka vann trots rånet mot Racing Santander? Vilka vann inte trots att Messi ett tag trodde att han lirade i Fc Barcelonas handbollslag. Lite kort i rocken kanske, men han tänkte väl att han kudne ta en Ljubomir Vranjes roll. Vilka vann inte trots överdrivet många och billiga straffmål? Börja inte snacka om tur nu med segermål i slutminuterna, för en tabell ljuger aldrig och det vet ni. Ni hade mycket flyt fördelat lite här och där under säsongen medan vi främst hade flyt på slutet.
Barcelona Suñol
2008-02-17 00:50
Mr Baloo-Gonzalez: Ja om alla maränger och Cules kunde hålla samma konstruktiva nivå som dig och vi andra som inte är småbarn skulle vi kunna dela forum ;)
Barcelona OkkaPokka1
ta det lugnt nuh. vi vann tog ikapp 3 poäng, thats it
Lukas.RP
Varning till allt och alla nu, ge upp. Annars är jag tvungen att börja rensa!
Real Madrid EL-Gonzalez
Visca_Barca // Va är ditt problem ? Va istället mogen och bidra till diskussiner än att förolämpa. Det Shi skrev var inte provocerande.
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:48
Fram med saxen Lukas. Go go go.... :)
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-02-17 00:48
Till Real fans/
Tänk på språket och väl valda ord är inte mycket att begägera. tänk på att Barcafans ej har tillgång till vorat forum som vi har till deras respektera det/

Jose Gonzalez.
Barcelona kevina
2008-02-17 00:47
Ämne: Rambla

Det finns ....
okej okej.. vi anta att du har rätt (in ur dreams)...vad vill du att vi ska göra...allt är gjort nu.. Bárca hur vunnit.. vad vill du?
Barcelona Visca_Barca
Shi
vafan gör du här?
är det real forum? nej
gå då :)
Barcelona Kallé
Som oss?
"Det som har hänt har hänt"

VARFÖR kommer du in här och tjabbar då?
Barcelona Suñol
Jag hoppas el clasico avgör ligan i år det vore helt otroligt! Utgången där vill jag inte ens sia om...
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:46
Myrran:

Fick du mitt PM? Det såg lite skumt ut när det stängdes, blev alldeles vitt.
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:46
Ämne: Till alla Real Madri....
Frågan är om du kan läsa? Det står inte att vi inte får vara här. Läs en gång till och läs rätt. Annars kan jag klistra in det åt dig i ett fint lite PM.

Nå, ingen som har kollat repriserna ännu? Nej, klart det inte är ert fel att domaren dömer si och så. Det är inte någons fel. Det som hänt har redan hänt. Herregud, om alla skulle ha samma filosofi som er så hade världen gått under för länge sedan.
Real Madrid Shi
2008-02-17 00:44
Ligan lever i allara högsta grad igen. Det må ha varit en billig straff men nu när man lugnat ner sig så brukar sånt jämna ut sig i slutändan, välmött på Bernabeú i vår, blir förmodligen en Liga final.

Lycka till mot Celtic.
Barcelona Benito
Sicka fågelskrämmor real-fansen är. Sluta vara så jäkla naiva. Domaren är också mänsklig om ni hade åsidosatt det, han gav en straff till zaragosa i första halvlek vilket gör det "enklare" för honom att blåsa en ny straff till motståndarlaget. Båda straffarna är mer eller mindre solklara även om barcas straff är lite mer tveksam.

Milito får matchens utmärkelse.."KÄMPA TILLS NI SPYR" priset.

Barcelona Abbe_
king_robinhoo

Haha, dina inlägg blir bara mer roligare ju fler du postar. Vilka vann föra året på grund av att Nistelrooy tog med hands till exempel? Eller du kanske inte såg matchen, du kanske blev supporter efter ligaguldet? :-)
Barcelona El Culé
Styr upp detta!
Barcelona Suñol
2008-02-17 00:43
R9 Ronaldo: Men du har tid att "nörda" dig här. Du är enbart pinsam när du haspar ut saker innan att tänka...
Barcelona Visca_Barca
Daebes//Zizou

mannen gå o köp korv nu.
i år var det förta året på 10 år , real ledde liggan under vinter uppehåll :).
Joga bonito passar bara oss
Barcelona Kallé
bra skrivet robinhoo, 1 poäng till dig.
HAHAHA!
Barcelona Rambla
R9 Ronaldo:

Nej, jag förstår det. All din tid tas väl upp på det exellenta marängforumet här på SF. Fortsätt du med det och mycket nöje.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Rambla

Det finns inte mycket att ta i egentligen än att bara bita i den sura äpple och allt känns lite deja vou'.

Zaragoza och Barcelona hade en jämt match, om domarna avgörde så är det inget big deal, dem är vana att stå i fokus, inget nytt, ibland åt barcas håll i bland Real, som sagt inget nytt, det är bara att sikta mot bättre domarna för dem små lagern skull..

Att Barcelona ligger i skuggan ej i nacken:) ser jag som ett lyft, fast ej riktigt återhämtning av Barca, Det kommer!
Real Roma Lyon förlorade sina matcher, just för att de slappna av!!

Njut!

Ses..
Barcelona Palle Kuling....
Till alla Real Madridfans som håller på och stör på Barcaforumet: Kan ni inte läsa eller? Det står att Real Madridsupportrar inte ska vara här. Ni har ett eget forum, så varför snackar ni inte där istället? Har ni inget bättre för er än att komma hit och försöka få oss att bli sura, för någon gammal el clasicostatistik? Stick nu, så att vi kan vara glada över segern mot Zaragoza, utan att ni håller på och skryter om att Real Madrid är bäst.
Barcelona Leo_Messi19
2008-02-17 00:42
OK, vi säger att bollen tog på Henrys hand/arm. Men va fan ska vi göra åt det då? ringa domarna och säga åt han att ta tillbaka det som hänt? Jag fattar inte..
Barcelona Abbe_
2008-02-17 00:42
king_robinhoo

Det var inte det vi pratade om, vi snackade om Ricardo som låg kvar i 1.5 minuter.
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:41
Varför måste maränger alltid komma in hit och bråka så fort vi lyckas vinna en bortamatch samtidigt som de själva förlorar. Är det vårt fel att domaren blåser straff efter det att linjedomaren viftat på straff?

Vi skiter väl fullständigt i hur välförtjänt seger var eller inte. Håll er på ert forum istället.
Barcelona kevina
uuush, Madristar..vad vill ni?

somn ågon sa, om ni hade vunnit matchen mot Betis, det e klart som sjutton att ni skulle inte var här och försöka övertyga oss hur kass ert lag är(det visste vi redan förstås).

snälla lägg av genast!
Real Madrid Daebes//Zizou
Visca_Barca// Vad har det med saken att göra? Läs mitt inlägg igen. En gång till oerhört barnsligt. Var tog det laget som vann med Bernabeu med 3-0 vägen och spelade så fint? Sluta med barnsligheterna. Är du 5 år eller?

Abbe_// 6 Byten = 3 minuter sen plus det king_robinhoo sa och det finns mer.
Annons: