/spanien/barcelona/forum/21946.aspx/spanien/barcelona/forum/21946.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo_Messi19
2007-12-12 20:38
Hej! någon här som beställt genom cdon? för jag har bara svart i rutan. :(
Barcelona Jugador
2007-12-12 20:37
Avspark strax. Hur tänker ni kolla på matchen? stream tillgänglig?
Barcelona roooonaldinho
2007-12-12 20:37
nån som vet nåt stream länk tips med englesk komentator
tacksam för svar
jag har sopcast
tack..
Barcelona Rambla
2007-12-12 20:35
Skit också. In med Bojan, han måste göra sitt första mål i CL så han blir historiens yngsta målgörare.
Barcelona Smogen
2007-12-12 20:31
nice med startelvan, hade nog hellre sett Bojan, än Ronnie. Bara därför att Ronnie ska få lite självförtroende och känna att han är så "viktig" att behöver vila inför de kommande matcherna. :)
Barcelona Jugador
2007-12-12 20:22
...
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-12 20:22
STARTELVAN!!!

Jorquera

Puyol Milito Thuram Sylvinho

Márquez Deco Gudjohnsen

Giovani Eto'o Ronaldinho
Barcelona Smogen
2007-12-12 20:19
jösses, nu börjar det spåra ut. Lugna ner er lite tack...

någon som vet hur barca startar ivkäll?
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 20:08
Jag gjorde just det. :)
•๋● L0S MERENGUES •๋●
2007-12-12 20:06
Barcelonito//

Du kan inte jämföra min IQ med något påhittat som du drömt om ska ske den 23:e
Barcelona Jay-z
2007-12-12 20:00
Galáctico // Eheh du snackar skit yaoo, att vi gråter är inte sant vi säger bara hur saker och ting är. Och just nu är saker och ting hos er att ni ska hela tiden snacka om barca och på sätt o vis så förstår jag er.

Det har handla mycket om barca de senaste 3 åren (läs mitt inlägg tidgare) även när det har gått dåligt så har det vart mycke om barca.

Och att skriva en artikel om eran "kloke" sportchef, inte är ok. Men att ni ska hela tiden smutskasta barca är helt ok. Jag hänger inte med

Barcelona Barcelonito
2007-12-12 19:59
•๋● L0S MERENGUES •๋●

Väldigt intelligent av dig. Din IQ kan inte vara högre än Barcas segermarginal mot Real den 23:e.
•๋● L0S MERENGUES •๋●
2007-12-12 19:59
Meley//

Det där handlar om tidernas bästa, därför sa jag zidane.
Barcelona ZARM
2007-12-12 19:58
Barcelonito//

Ja, visst var artikeln om Messi alldeles fantastisk. Jag gillade den verkligen.

Tobias// Läsvärd artikel, bra skrivet.

Galáctico// Visst det Eto'o sa var inte korrekt, men håller du inte med om att det är skillnad mellan vad en enskild spelare säger i sin seger- och glädjeyra i jämförelse med vad representanter för ett lag säger i pressen?
Barcelona Meley
2007-12-12 19:57
Zidane? Jag som trodde han hade slutat, haha!
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 19:56
Galáctico

Får det dig att må bättre? Eto'o bad om ursäkt dagen efter.

Mija och Calderons (för att inte nämna spelarnas) skitsnack har pågått länge och verkar inte sluta nån gång.
•๋● L0S MERENGUES •๋●
2007-12-12 19:53
Vad är det med er allihoppa, vad fjantiga ni är!

Låt Real kasta skit på barca och vise versa, Vem f*n bryr sig det är detta som är så kul mellan dessa 2 lag. Det är rivaliteten vilket bara är kul, respekt och respekt, dessa 2 lag ska inte respektera varandra utan HATA varandra!

BLÅRÖTT VS VITT!
NIKE VS ADIDAS!
CAMP NOU VS BERNABEU!
RONALDINHO VS ZIDANE!
BARCELONA VS REAL MADRID!

Detta blir en perfekt krydda inför el classico!
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 19:49
Frågan är om Ronaldinho kommer platsa i laget som möter Real snart. Har han tur så får Toure Yaya gult kort mot Valencia och då blir hans plats ledig. Men med Deco och Xavi så kanske Rijkaard bänkar honom och låter Iniesta spela där. Det som är bäst för laget går före allt.
Galáctico
2007-12-12 19:49
Ämne: Alltså Eto'o har ....
Och? Vad har det med saken och göra? Om Madrid hade inte gett honom chansen att ens få spela i ett psnakst lag hade kanske Eto'o aldrig blivit upptäckt och blivit den spelare han är idag, Eller hur? Hursomhelst. Ditt jag vill komma är att alla snackar skit om alla och man behöver inte ta och gråta och sedan skriva en hel artikel bara för att någon från rivalerna har gjort något som är vanligt idag(inte bara i fotboll).
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-12 19:42
Bara jag som tycker att Ronaldinho ska få chansen idag? Han var ju på framfart senast och om vi nu vill se Ronaldinho i gammal form igen är det ju tvunget att han får spela matcher. Dessutom tycker jag att han sköter sig utmärkt om man jämför med många andra av Barcas spelare. Saken är den att alla har så enorma krav på honom, så när han spelar som en i mängden blir folk besvikna och vill ha honom utbytt. Men faktum kvarstår att på enbart 10 matcher har han gjort 6 mål. Hade han spelat varenda match och fortsatt med den målproduktionen hade han nått upp omkring 23 mål, vilket är fantastiskt. Man ska dock tne glömma bort att alla mål utom ett har kommit på en fast situation. Det behöver inte alltid vara dåligt. Tänk en frispark en bit utanför straffområdet och direkt 30 % att det blir mål. Det är guld värt! Dessutom har Ronaldinho spelmässigt sig visat vara en man för startelvan fastän han är långt ifrån storformen. Så jag tycker alltså att bara för att han är långt ifrån sin kapacitet så platsar han fortfarande och om alla vill se honom som mot Real för två år sedan, som jag vet att ALLA culés vill, ska man låta honom spela! El Mago, Ronaldinho!
Barcelona Jay-z
2007-12-12 19:37
Alltså Eto'o har grunder fan Real har behandlat honom som skit, Det är ett mirakel att hans kariär inte gick på grund, efter han hade spelade för madrid.

Men men den där krönikan om Robinho är så typiskt madrista.

Rambla // Alltså finns det något klipp på hur casillias faller ihop efter 3-3 i spelargången
Barcelona 4everBarca
2007-12-12 19:36
Ämne: 4everBarca:
Madrid ....
aa ok tack för svaret.
Barcelona 4everBarca
2007-12-12 19:35
Mitt lag 2007:

---------------Buffon--------------
Maicon-----Puyol----Kolo Toure----Abidal
---------gerrard-----fabregas------
----------------Kaka-------------
---Messi-------Zlatan-----Iniesta--
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-12 19:33
4everBarca:
Madrid har inte sagt någonting om Barça. Heller har inte Real Madrid sagt någonting om Barça - titeln på artikeln är missledande.
Det är ett i raden av ogenomtänkta uttalanden från Reals president som kommenteras.
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 19:27
Christian_Meijer

Är ditt enda problem just nu det att nån ska skriva om varför Barca misslyckades förra säsongen?
Barcelona 4everBarca
2007-12-12 19:26
Alla får ursäkta. men när jag ser real logon o hör ordet galactico så blir jag helt dum i huvvet..jag blir varm o det börjar koka inom mig :S... måste ni vara så irriterande !..
Barcelona Rambla
2007-12-12 19:25
Christian:

Jag tycker att du ska söka igenom arkivet här. Du lär hitta mer än en kritisk krönika av inbitna culés om Barcelonas problem under förra säsongen. Även pro-tidningar som Sport och EMD har skrivit spaltmeter om alla kriser och intriger.
Galáctico
2007-12-12 19:23
Jag håller självklart med om att Calderon och Mijatovic är för stora i munnen, då och då. Men som Christian sa Varför inte ta och skriva en artikel om Eto'o s uttalanden om Madrid när Barca vann sitt första ligatitel på F L E R A år? För såvitt jag vet så har inte en Madridspelare sagt så grova ord om Barca när de har vunnit ligan. Eller? I artikeln tas upp att Schuster, som har spelat i Barca och att han var en stor spelare där, gått han även ut och snackat "Skit". Det är väl lika illa som Eto'o(Tack var att Madrid hittade honom och då Eto'o blev den stora spelaren) gott ut och sagt sådär dåliga ord om klubben som gav honom en chans. Visst Mijatovic ska inte snacka sådär om Barca men det Eto'o sa för 3 år sen tar priset.
Barcelona 4everBarca
2007-12-12 19:20
en fråga bara, va e det Madrid har sagt om barcelona ?.. ser att många är upprörda över det.. kom nyligen hem från barcelona så ja har inte läst något.. tacksam för svar..
Real Madrid Christian_Meijer
2007-12-12 19:20
Ämne: Christian_Meijer:
....
artikeln var en knytpunkt i samtalsämnet ja, men jag förmodade att man uppfattade att jag höll med krönikören när jag skrev att Mijatovic var en pratkvarn? sedan bad jag om en krönika från en cule som kunde ge en okunnig läsare en bra inblick i Barcelona och varför det inte blev ngn titel förra säsongen...
Annons: