/spanien/barcelona/forum/21944.aspx/spanien/barcelona/forum/21944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-12-08 00:07
Pio pio

Precis, du hade helt rätt verkar det som :D Jag trodde verkligen inte det men det verkar som om han har förberett sig mycket bättre. Så skönt att se REM tillsammans igen. Hoppas han får göra mål direkt så han känner att han kommer igång direkt från början.
Las Palmas Pio pio
2007-12-08 00:02
Barcelonito

Vad skrev jag igår? =) Hade en liten känsla om att han skulle få spela, för som sagt på den intervjun på radion jag hörde så sa han lixom först och främst att han tagit det lugnare med den här skadan än vad han hade gjort med knäskadan. Att det hade arbetat mer metodiskt så att han har en bra fysisk status redan i dagsläget osv. =) Ska bli gött att se!
Barcelona Criff
2007-12-07 23:48
oj haha sorry kollade inte ner, jag bara läste på hemsidan och sen skrev jag här :P
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 23:47
Hehe har skrivit lite längre ner att det är startelvan. Helst säkert tror jag faktiskt. Kul att Eto'o är så pass i form för att starta.
Barcelona Criff
2007-12-07 23:36
The squad then split into two teams with Víctor Valdés, Gianluca Zambrotta, Carles Puyol, Lilian Thuram, Éric Abidal, Rafa Márquez, Xavi, Andrés Iniesta, Lionel Messi, Ronaldinho and Samuel Eto'o on one side,

Haha kollade vad Rijkaard körde på träningen, är det startelvan kanske? :)
Barcelona Jabbe
2007-12-07 23:08
Mijatovic vad snackar han om skulle satsa en hundring att ahn skulle platsa i real

Läänktips !
Barcelona Jabbe
2007-12-07 22:50
jag vill testa trion Iniesta etoo messi
då kan det blir mer fart men ronaldinho kanske blir mycket bättre med etoo i plan för att etoo springer i djupled då får ronaldinho mer yta det är det henry inte gör
Barcelona Gaucho 10
2007-12-07 22:25
Han har sagt det till Sky News ser jag nu.
Barcelona Gaucho 10
2007-12-07 22:22
Ämne: Gaucho 10

Länk? K....
Jag läste det på SVT Text.
Barcelona kevina
2007-12-07 22:21
Eto`o ser lovande ut på träningarna.. med hjälp från iniesta samt messi bli det förhoppningsvis inga problem på söndag...

luv this
Barcelona kevina
2007-12-07 22:19
va startelvan? jag e ändå lite besviken att Bojan fåir inte starta,,,, men aja Ronaldinho ska starta vilket väldigt få inte trodde skulle ske... hoppas att sköta sig..
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-07 22:17
"The squad then split into two teams with Víctor Valdés, Gianluca Zambrotta, Carles Puyol, Lilian Thuram, Éric Abidal, Rafa Márquez, Xavi, Andrés Iniesta, Lionel Messi, Ronaldinho and Samuel Eto'o on one side, while Albert Jorquera, Roca (physical coach), Edmílson, Gaby Milito, Sylvinho, Eidur Gudjohnsen, Eusebio (coach), Giovani Dos Santos, Santi Ezquerro and Bojan Krkic. The match last half-an-hour with Ronaldinho and Eto'o shining."

Lovar gott inför söndag :)
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 21:27
Eto'o kommer med stor sannolikhet att starta mot Depor. Under dagens träning gick Rijkaard genom lite taktik och ställde upp med vad jag tycker det troliga laget när 2 lag möttes i en halvtimma.

Startelvan: Víctor Valdés, Gianluca Zambrotta, Carles Puyol, Lilian Thuram, Éric Abidal, Rafa Márquez, Xavi, Andrés Iniesta, Lionel Messi, Ronaldinho and Samuel Eto'o

Marquez kommer att ta Yayas plats och Thuram spelar på Militos bekostnad som vilar.

Vi får nog se REM från start. Hur länge sen var inte det? :D
Barcelona Patrick Kluivert
2007-12-07 21:24
Hej, jag hade tänkt att åka till USA önder julen någon som kan rekomendera något billigt flygbolag ??

Ps: jag vet att detta inte har något med barcelona att göra, men jag behöver verkligen hjälp.

Tack på förhand
Lukas.RP
2007-12-07 21:21
Ämne: Kan någon hjälpa mig....Det är inte gångavstånd, men du kan ta dig till arenan via tunnelbanan ("Metro") och det tar inte mer än en kvart dit.

Camp nou ligger i utkanten av Barcelona.
Barcelona Sersari
2007-12-07 21:04
Kan någon hjälpa mig med några frågor.
Ska ner till Barcelona..mitt hotell ligger 800 meter från Las Ramblas, är det nära Camp Nou då?Hur långt är det ungefär till arenan från Las Ramblas, kan man promenera till arenan eller måste man ta taxi/tåg?
Tack på förhand!
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 20:32

"Giovaniett: Att Mourinho sedan skulle vilja gå till ett lag som Barcelona är ett skämt, kommer aldrig hända."

"Mourinho är inte den typen som går till ett lag bara för att det finns mest färdiga stjärnor i truppen, och jag kan garantera att Barcelona inte är på hans topp 10 lista över potensiella klubbar."
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 20:13
Har hittat länken :)

Det var ju en Villareal/Juventus supporter som hette Giovanni om jag inte har fel som kom in här och började en lång diskussion med mig att Barca inte är på Mourinhos Top 10 önskelag som han vill ta över. Som om han hade pratat med Mourinho bekvämt och var stensäker.

Nu vet han ju hur det ligger till och hoppas han inte överskattar hans kunskap mer här eller nån annanstans.

Han hade ju rätt angående en sak: Barca är inte på hans Top 10, Barca är Top 2.
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 19:56
Gaucho 10

Länk? Källa?
Barcelona Gaucho 10
2007-12-07 19:36
Hörde ni va Murinho har sagt?! FA hade erbjudit honom jobb som förbundskapten men han sa att england inte var hans första val, hans första val är Real eller Barca.
Barcelona Davelittoo
2007-12-07 19:17
Ämne: http://lionelmessi.c....
shyst
Barcelona Rambla
2007-12-07 19:14
Ämne: Ramba
ingem är särs....
Jag förstod det. Det jag menade var att det bara är onödigt att "skälla" på Milan när tidningar skvallrar om tänkta transfers.
Barcelona kevina
2007-12-07 18:57
Ramba
ingem är särskilt sur på dig, de säger ju bara vad de tycker om det du har förmedlat( om själva nyheter inte på dig..)
Barcelona Rambla
2007-12-07 18:53
Hallå! Alla ni som nästan gör i byxan. Jag förmedlade bara vad media skriver om. Det finns anledning för er att bli upprörda på Milan som klubb och kalla de för saker. Det kan vara ett påhitt av katalansk press och inget annat. Vintermercadon närmar sig och det är bara naturligt att det spekuleras.
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 18:53
Totti: I FEAR BARCELONA :D

“The one team that I fear is Barcelona, I want to avoid them if I could choose, even if our squad has shown that we are complete and ready to fight for large goals.
Barcelona kevina
2007-12-07 18:49
wat? Barcelona skulle aldrig sälja eto`o , inte just nu i alla fall. lol crap crap
Barcelona Barcelonito
2007-12-07 18:47
Nja, jag tycker inte Xavi ska prata om det där. Laget ska visa det på plan istället. Vi väntar o ser hur de uppträder mot Valencia och då kan vi se om Xavi har rätt eller inte. Mot Espanyol tycker jag ändå att det va ganska bra. Men det krävs ännu mer.

Angående Milans shoprunda så är det ju bara påhitt. Tror inte att Milan ens skulle va så dumma för att försöka. Galliani och Berlusconi har redan sagt att Zambrotta inte ska köpas på vintern iaf. Eto'o kan de glömma och Ronaldinho får de satsa på efter säsongen.

Ronaldinho har sagt att Chelsea inte är tillräckligt stor för att han ska spela med dom och att han är mycket nöjd i Barcelona och kommer att stanna.
Las Palmas Pio pio
2007-12-07 18:46
Rambla

Hehe mm läste de! Som om Barcelona har gått och blivit någon sorts H&M nu helt plötsligt! Ja, lyssna kan man alltid göra, men det får nog dra fram en massa nollor på sina siffror om det vill inte åka hem tomhänta.. =)
Barcelona Katten_86
2007-12-07 18:46
Blir så jävla arg på milan, måste ju va/ha världens mest patetiska lag och ledning!!
Barcelona kevina
2007-12-07 18:40
är det någon som vet vilka som börjar på söndag?

visca barca!
Annons: