/spanien/barcelona/forum/21939.aspx/spanien/barcelona/forum/21939.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Metze
2007-12-12 19:01
rambla// Det löjliga är att jag redan förklarat att Metzelder inte är min favoritspelare, även om jag tycker att han är en helt ok mittback. Slutet på ditt inlägg blir därför löjligt och helt onödigt.
Barcelona Rambla
2007-12-12 19:00
Ämne:
"Truppen sa a....
Culés i Barcelona har alltid sjungit den nidvisan, precis som madridistas alltid gjort det samma i Madrid. Samu to mikrofonen och sjöng med. Lite onödigt kanske, men jävligt kul. Det är knappast samma sak som att snacka skit om rivaler vid en seriös intervju. Eller?

Vem var det som tröstade och kramade om Iker Casillas i spelargången då denne bröt ihop i spelargången på Camp Nou efter det att Messi kvitterat i slutminuterna vid förra säsongens el clásico? Minns du?
Real Madrid Christian_Meijer
2007-12-12 18:57
Pedja Mijatovic är onekligen en pratkvarn, säger inget annat om mannen. Men att er käre president Laporta och sportchef Txiki aldrig uttalar sig i pressen kan bero på att de har nog med problem i klubben. Varför inte skriva en krönika om likheterna mellan Madrid anno 2005 och Barcelona anno 2007? Varför inte fråga sig hur två så goda vänner som Sandro Rosell och Joan Laporta helt plötsligt blivit ovänner? Eller varför Gary Lineker (som knappt säger ett knyst till media annars) konstaterar att Barca alltid haft problem... Håller fullständigt med om att Mijatovic och Calderon bör täppa igen allt som oftast men det skulle vara kul med lite självinsikt och fråga sig HUR i all världen ett lag med Messi, Ronaldinho, Iniesta, Xavi och Etoo lyckades med bedriften att kamma hem NOLL förra säsongen? för det minns jag att Real redaktionen diskuterade veckovis under våra dåliga säsonger...
Barcelona Cristocea
2007-12-12 18:56
ENIRO//

Ta bort Evra och lägg dittt Abidal.
Barcelona Jycken
2007-12-12 18:56
Ämne: Hehe, jag ska också ....
du är bra snäll du :) man kankse kan byta ut chipsen och colan jag har här bredvid till ett stort saftigt hundben om jag hittar en bättre länk ? :D
Real Madrid Nizar
2007-12-12 18:53

"Truppen sa aldrig heller något ont om Real Madrid utan det var tvärtom uttalanden om respekt och att Real Madrid trots sin svacka är ett stort lag osv."

Jo, tjena!
Vad var det Etoo sjöng och hetsade barcafansen när ni vann ligan?

Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-12-12 18:49
Nog för att Real ledningen uttalar sig olämpligt och ohyfsat mot Barca, men mig gör det ingenting. Det är en del av leken och den får man tåla, vad kan man förvänta sig 10 dagar innan ett kokhet el clasico? Men respekt till Barca styrelsen för att de istället låter spelet tala för sig självt.
Real Madrid ENIRO
2007-12-12 18:46
Jag tycker att den där artikeln som Tobias skrev är rätt även om det känns fel för vissa att hålla med en Culés.

Mitt Lag 2007=

------------------Casillas-------------------

--Maicon-----S.Ramos-----Puyol----Evra------

-C.Ronaldo------Fabregas------Iniesta--------

-----------------KAKA------------------------

-------------Messi------Drogba---------------

Casillas= tycker jag att han är rätt man.

Maicon= Snabb stark utmäkligt skott är lika bra båda offesvie och Defensive.

Puyol= tycker jag att han har allt som en mittback borde ha snabbheten stark vinner nickdueller.

S.Ramos= är snabb och smart vinner varenda nickduell alltså varenda nickduell gör många mål på nick och sådant vad är som ärbättre än att ha två backar som vinner varenda nickduell?????

Evra= Snabb säkra brytningar lika bra båda offensive och defensive.

C.Ronaldo=Snabb har otroligt teknik och har ett brilijant skott utmanar sin man.

Cesc=Spelförståelse målfarlig passning spelare och härliga brytningar.

Iniesta= jag tycker att denna Spelare är värld 10
enligt mig och alla andra anser jag att han så jä*la underskattad han har Speluppfattningen en mycket bra passning spelare kan spela på många postioner lika bra bägge offensive och defensive
Härlig driv med bollen snabb med bollen som sagt en underskattad spelare sanningen? ja skulle vilja ha honom i mitt käre Madrid.

KaKa= snabb har otroligt skott härligt driv med bollen och ett utmärkligt spelupfattningen.

Drogba= inte snabb men fålfarlig stor stark vinner alla nickdueller gör många mål har allt som en världanfallare borde ha utan snabbheten
Vet att han kommer till åren men men.

Messi= Killen är helt överlägsen just nu snabb som f*n många härliga finter utmanar sin motståndare målfarligt vet att det inte känns rätt att ha messi som CF men var tvungen.

om man ska vara ärligt så tycker jag att de rätt val.

Det här var mitt åsikt du kan lika gärna komma på ditt?

Kommentera gärna vad ni anser om det men inte skriva något illa menat till mig som sagt det här var mitt åsikt och du kan lika gärna komma på ditt.
Barcelona Gaucho 10
2007-12-12 18:43
Tänk om man kunde få se honom göra en sån där magisk uppvisning som han gjorde varje match förut. Det skulle vara underbart.
Lukas.RP
2007-12-12 18:42
Någon som har koll på startelvan för kvällens match? Tack på förhand.

Längtar nått enormt till den 23 december då vi ska mangla sönder marängerna rejält och få tyst på dem. Vi skall visa vilka som är bäst i Spanien och Messi visar vägen, belive me!
Barcelona Rambla
2007-12-12 18:40
Nog för att Florentino Perez hade sina nycker men han var alltid respektfull och snackade inte en massa skit i media om konkurrenterna. Hans sportdirektör, Emilio Butragueño, var en riktig gentleman och visade alltid respekt.

Pio:

Fantastisk krönika. Det är bara att inse, el seny födds man med eller uppfostras till.
Kudos!
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:31
Rambla

Bra avslutning på ett bra inlägg ;-).
Barcelona Decoooo
2007-12-12 18:31
Grym artikel! Haha sätter Marängerna på plats!

Visca Barca!!
Barcelona Rambla
2007-12-12 18:26
Metze:

Vad yrar du om? Hyckleri? Ta fram en artikel sen Laporta blev president, där någon från hans ledning från sportdirektör till de som klipper gräset på Camp Nou, kritiserar Real Madrid som klubb, vad som sker i deras omklädningsrum och liknande. Trots att det funnits gott om tillfällen under de två senaste säsongerna. Vem minns inte Gravesens och Robinhos fight på träningen, eller Ronaldo och Robinho som stank alkohol på träningen och blev hemskickade. Gudarna ska veta att det finns mycket mer. Har du sett någon av Laporta, Txiki eller Soriano gå ut i pressen och snacka skit om Madrid trots det? Skulle inte tro det.

Du påstår att du skriver vad du tycker. Jaha, men håll dig till sanningen då istället för att fara med lögner.

Christoph Metzelder, the defender who cost nothing and was still a rip-off - Sid Lowe
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 18:20
Hehe, jag ska också vara snäll, hunden är ändå trots allt vår bästa vän;D

http://www.myp2p.nl/
Barcelona Jay-z
2007-12-12 18:20
Föresten skönt att va tillbaks i forumet.
Barcelona Jay-z
2007-12-12 18:19
Alltså det handlar inte om det Förstår ni inte?

De är lite avensjuka real grabbar. Allt som har skrivits under dom senaste 3 åren i media har vart väldigt barca relaterade och Real har vart i skymnundan. Så det svider lite för vissa real suppotrar min polare som är en hängiven maräng pratar jämt om det och säger att vi barca supportar hade vart precis lika avensjuka om media va lika besatta av Real.

Något som bevisar deras avensjuka är väl, den krönikör som skrev om robinho om hur bra han har vart den här säsongen. Självklart så räcker det inte att skriva att robinho har vart bra osv. Utan han måste också säga att han har vart bättre än Messi den här säsongen villket givietvis inte är sant.

Har nån i Barca (red) skrivit om hur messi har överglänst robinho sen han debuterade och att han är 3 år yngre. Nej självklart inte för det behövs inte messi blir ju inte direct bättre utav att vi smutskastar rangel benet robinho :P

Heh neh men skämt åsido tror nog det här El seny har föjlt med alla cules och tvärt om när det gäller madristas.
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:18
Mot Nya Tider

Tur att jag är så snäll då, så jag hjälpte Jycken lite på traven ;-)
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:17
Som vanligt på sidan i mitt länktips! ;-).
Länktips: rojadirecta.com/
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 18:16
Jycken

Jag minns dig, du frågade om stream en gång förrut, och du påstod att du hade hittat en bra stream till matchen. Jag hade lovat dej ett ben ifall sidan fungerade, men det gjorde den inte. Nu får du en till chans. Hitta en bra stream-sida åt oss, så blir du belönad med ett ben;D
Barcelona Jycken
2007-12-12 18:07
någon som vet stream till ikväll ??
Barcelona Abbe_
2007-12-12 18:00
Pio Pio

Bra artikel, roligt att läsa :-).

Barcelona tarrak
2007-12-12 17:59
Om du har VISA-kort kan du beställa matchen på länktipset. Det kostar 49 kr.
Barcelona Gabriel
2007-12-12 17:52
Går det att köpa matchen på viasats hemsida? Isånnafall hur?
Barcelona Gabriel
2007-12-12 17:52
Går det att köpa matchen på viasats hemsida? Isånnafall hur?
Barcelona [Ronaldinho#10]
2007-12-12 17:50
Hur som helst vi får väll hoppas på en väll bra match , väntad som sagt !
Visca el Barca!
Barcelona ze nemo
2007-12-12 17:37
Flow: När du menar framtiden menar du om hur många år? Puyol håller inte så länge till, blir inte förvånad om han tar över som någon form av tränare om 5-6 år.
Real Madrid Ricoreal
2007-12-12 17:36
Räcker med att du skriver det en gång. Och även det är en gång för mkt. /Red
Barcelona Messidonaa
2007-12-12 17:36
Barcelona [Ronaldinho#10]
2007-12-12 17:30
Håller med Barcelonito .

Jag tycker att det är helt bedrövligt sagt av Mijatovic , där han liksom inte lyckas också .

Okei Edmilson hade talat om att det fanns nåra såna i omklädningsrummet men det jag inte fattar varför Mijatovic ska gå tala om det ! Ja mena ingen av barca ledare eller spelare sa något när det hände samma sak under hela förra säsongen med Ronaldo , Beckham , Cassano , Diarra och Cannavaro ! Bedrövligt av Mijatovic säger jag bara !
Annons: