/spanien/barcelona/forum/21937.aspx/spanien/barcelona/forum/21937.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the culé
2007-12-12 15:20
nån som har sett Crosas spela som kan förklara vad han är för nån spelare, styrkor och svagheter?
Barcelona Giovanni17
2007-12-12 14:41

håller med ge mark crosas chansen istället
Barcelona ZARM
2007-12-12 14:39
Messi utvald till Sportsman of the year av Sports illustrated, se länk! Gillar titeln, "Hail the new king".
Barcelona Decoooo
2007-12-12 14:37
Nån mer än mig som tycker Yaya Toure borde inte spela idag? Får han ett gult kort till är han avstängd i åttondelen. Tycker han ska vila också mot Valencia. Samma sak där med han kan bli avstängd mot Madrid.
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 14:30
Zambrotta kommer nog starta. Puyol kommer spela högerback mot Valencia med stor sannolikhet.
Barcelona Giovanni17
2007-12-12 14:22
Jag vill se den här startelvan:P

-----------------Jorquere-----------------
Puyol----Marques-----Thuram-------Sylvinho
--------------Crosas----------------------
---------Deco--------Gudjohnsson----------

--------Bojan----Etoo----Giovanni---------

Har inte läst införrapprten men det är väl nått sådär dett står med.
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 14:17
Jo hoppas hemmasegrarna håller i sig. Jag är iaf riktigt sugen på att se vad Crosas går för med de stora grabbarna. Hoppas han får spela. Ser helst många egna produkter på plan: Bojan, Crosas, Gio, Iniesta, Xavi, Puyol och Valdes på plan samtidigt hade gjort mig riktigt stolt. Messi är ju inte ens uttagen.
Barcelona Giovanni17
2007-12-12 14:09

någon som har länk till Tvants?
matchen lär visas på den eller via sopcast får hoppas på sopcast.
Barcelona V ValdeS
2007-12-12 13:58
hoppas jurquero står i mål ikväll!!
det rätt så synd om killen, matchen betyder ändå ingenting för barcas del.
så klart blir det en vinst 4-2!!
Barcelona Sersari
2007-12-12 13:44
Rambla

Har du läst någonting om när El Clásico kommer att spelas, blir det den 22 eller 23 december? Nu är det ju exakt 10 dagar kvar då brukar de bestämma matchdagen.

Tack på förhand!
Barcelona Cristocea
2007-12-12 13:11
Palle//

Nej det kommer han inte. Dock kommer han vara Stuttgarts farligaste fotbollspelare, det kan jag hålla med om. Finns andra spelare att hålla öga på, mittfältsgeniet Hitzlsperger, Basturk etc. De har ett ruggigt bra lag tyskarna.

Jag vet att Stuttgart fansen väntar på Maricas stora genombrott. Hoppas dock det inte blir mot Barca.
Barcelona Rambla
2007-12-12 13:09
Ämne: Marica kommer sänka ....
Vad är grovt?

I förra matchen så fick han knappt röra bollen. Barca kommer att ställa upp med ett B-lag i kväll. Förlust är knappast någon katastrof då gruppvinst redan är säkrad.
Real Madrid Palle!
2007-12-12 13:05
Marica kommer sänka er grovt.
Barcelona Rambla
2007-12-12 12:56
Har aldrig haft någonting övers för Valencia, även om det inte på långa vägar är samma förakt som för ett visst annat lag.

Spelar Yaya i kväll blir jag förbannad på Rijkaard. Han riskerar avstängning i åttondelsfinalen.
Barcelona Klint
2007-12-12 12:56
Det var goda nyheter som du levererade Rambla. David Villa är alltid ett störande objekt på fotbollsplanen.
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 12:54
Hehe otrolig formsvacka och nu de 2 bästa spelarna skadade. Barca måste bara vinna den matchen. Men måste säga att jag tycker synd om Valencia lite. Men vinner vi borta mot Valencia så får Barca bästa möjliga uppladdning inför El Clasico. Speciellt nu när många spelare får vila mot Stuttgart.
Barcelona Rambla
2007-12-12 12:42
David Villa borta 3v pga av skada och missar helgens match. Även Joaquin är visst skadad.

Det är ju alltid roligare att se de bästa spelarna på planen även hos motståndaren, men jag gråter ju inte precis. ;)
Real Madrid Ricoreal
2007-12-12 12:27
hej på er alla,
Jag har bara en fråga?
finns det nån här som har xperteleven?
om ja så kan ni väl komma med i min liga ID 134073
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 11:29
Titta på Boca Juniors och klubblags-VM. Palacio som Barca har visat intresse för många gånger spelar från start.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 10:33
Jag anser inte det att vara löjligt, passen var inte klar, Ronaldinho gjorde inte klart alla övningar, Rijkaard meddelade honom detta. Roni ska inte särbehandlas. Det har säkert hänt förrut att Oleguer, Sylvinho m.m gjort samma sak, men det är klart media snappar upp det här, och gör en liten story. Spec när det gäller en spelare som Ronaldinho som säljer. Det kan anses som löjligt, men alla måste ju få mat på bordet;p
Real Madrid Davv15
2007-12-12 10:23
Så jävla löjligt, läste att Rijkard gjorde extra träning för Ronaldinho. Tycker att det är sjukt löjligt då han bara försämrar situationen med att peka ut bristerna. Ronaldinho är en fantastisk fotbollsspelare och visar det i matcherna, allt han behöver göra är bara hitta passion tillbaka till spelet och inte rätta sättet att göra det är att tvinga honom till extra pass.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 09:44
Ikväll lär vi nog få se Giovani-Samu-Bojan i anfallet. Har för mig att Giovani är fit for fight igen, var inte han o värmde senast mot Depor eller såg jag fel? Annars blir det ju intressant att se vem Rijkaard spelar som pivòte.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-12 09:26
Nu har marängerna börjat med sitt trådforum igen, trist! Innebär ju att vi kommer få se mer Real-supportrar här inne på grund av att hälften av de inte vet hur man använder det. :D
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2007-12-12 09:25
Grabbar finns det en stream te matche idag för tyvärr har jag inte Viasat xtra 1:(
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-12-12 08:21
Bojan när han var 5år:D hahaa han börja ju lira för barca som 10åring.

Kolla på länktips om ni vill en 5åring Bojan sparka boll.
Barcelona AlexC
2007-12-12 06:15
Ämne: Rambla
Ja kom hit ....
aRnesBosnJaak

Barcelona har en högre högstanivå än vad Madrid har, därför kan Rambla få tro på en 4-0 seger. Dessvärre har ni visat en större jämnhet denna säsong och dessutom fått med er en massa poäng tack vare vinnarmentalitet men också en del tur.

Därför är ni före oss i tabellen. Fy vad jag hatar att skriva/tänka/inse det.
Barcelona Braxingen
2007-12-12 02:02
Jag vet inte om det varit uppe på tapeten här i forumet, men har ni tagit ut årets lag på UEFA:s hemsida (uefa.com)?

På min blogg (länktips) finner ni direktlänken och även mitt lag.
Barcelona Barcelonito
2007-12-12 01:35
aRnesBosnJaak

Du har rätt. Rambla behövde inte va sån. Det var dumt. Det blir 5-0 till Blaugrana. Hoppas du kan förlåta honom.
Valencia Emmma
2007-12-12 01:18
Barca borde värva den här snubben!
Real Madrid aRnesBosnJaak
2007-12-12 00:59
Rambla
Ja kom hit för skojs skull inte för att tro att sånna som dej kan dissa mej !! Ja nämnde våra 3 bästa matcher denna säsongen och du säger att ni vinner med 4-0 säg mej varför är ni efter oss då
Annons: