/spanien/barcelona/forum/21928.aspx/spanien/barcelona/forum/21928.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-01-19 14:39
Kolla in denna Bojan videon;)
Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-19 14:37
Rambla

Nej fifan, på de 10 minuterna hinner han köpa korv 2 ggr, och plötsligt 2-2 ;P
Barcelona Rambla
2008-01-19 14:36
Messi och Oleguer tillbaka i truppen. Även Pinto har blivit uttagen.

Hm, låt Oleguer enbart spela sista 10 min om vi leder med minst 2 mål. ;)
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-19 14:31
Kom tillbaks Ronnie! :/
Barcelona PILMÀ
2008-01-19 14:26
Kolla på den där klippet på BOJAN absolut världklass
Vill inte absolut se honom förlorad till en annat lag än Barça.
Vilken målskytt nån som vet hur många han har gjort is in kariär hittils i Barças ungdoms Akademi?
nåt med 800 eller 900 mål vilken målskytt?
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-01-19 14:24
Ämne: Edit, länktips.....
bästa klipp jag sett med Ronaldinho. Saknar den där killen....
Barcelona PILMÀ
2008-01-19 14:16
Ämne: Edit, länktips.....
Mot Nya Tider

Fan vad Ronaldinho liknar alla dessa spelare på klippet det där förklarade att Dinho var åtminståne ett Barça fan från början och ett annan bevis är att när Man U och Real ville köpa honom från PSG så valde han Barça framför alla dessa Klubbar Ronnie 4 Ever.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-19 14:12
Barca fans ignorera denna förvirrade själ.
Han har tråkigt och vill starta nån barnslig pajkast oss emellan.

Sen så verkar han inte ha åldern inne.
Barcelona Katten_86
2008-01-19 14:10
Ämne: Ämne: Rmadrid....
Jag vet inte, men har inte Barca släppt in mindre mål än Real? Så ta dina försvarare och släng i väggen, för statistiskt sätt så är vårt försvar bättre..
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-19 14:07
Rmadrid nr1/
menar du att ni har dåligt försvar
? det e nt lönt att fortsätta denna diskusion för du e nt seriös
Real Madrid Rmadrid nr1
2008-01-19 14:02
Spärrad. /Red
2008-01-19 13:49
Rambla

Vilket bra jobb de görs med barcas ynglingar, snacka om ovärdeligt att ha en legend som Guardiola som tränare. Vet hur pressen kan skada en och därmed matchar en långsamt, helt underbart med sån erfarenhet.

Jag tror fan inte heller det lämnas, möjligtvis på lån men då ska de känna till att spelaren är redo för nåt sånt.

Jag såg Iago Falqué och Gai Assulin inkskrivna och fick ett brett smile, härligt och med Guardiolas fingertopp känsla så blir det nog bra.
Barcelona Rambla
2008-01-19 13:39
Ride:

Det är ju under Pep Guardiolas ledning som Thiago fått chansen som 15/16-åring att skina i Barcelona B. Pep verkar vara väldigt bra på att handskas med dessa unga talanger, matchar dem inte för hårt och låter de ofta bara spela i hemmamatcherna. Därför tror jag inte spelare som Thiago, Gai och Iago ens vill lämna utan lyssnar på Peps goda råd och vägledning.

Nu har tydligen både Iago Falqué och Gai Assulin blivit inskrivna i B-truppen.
2008-01-19 13:38
Mot Nya Tider

Kan du klandra roni?
Han ville åstakomma de hans idoler gjort i klubben, och det gäller även målgesten antar jag.

:D

P.s det är en skön målgest!

Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-19 13:37
Edit, länktips.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-19 13:35
Ni minns väl när Rivaldo gjorde biccan mot Valencia, och när Roni gjorde sin mot Villareal?
Lägg märke till att de har samma målgèst, tar av sig tröjan och viftar med den. Hehe, Roni, din copy; P
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-19 13:33
Ride_The_Big_One(6) /
ahha skönt att vi kom överens:D
2008-01-19 13:30
Rey Etoo9#

Jag håller med till 100%, en av dem bästa men inte den som är bäst.

Svenska median är lite för svensk-kär, irreterande ibland måste jag medge.

Rambla

Känns otroligt skönt med den ledning vi har, känns lixom inte nånstans att de är redo att göra samma misstag som "we dont mention their names" gjorde under kaos tiderna.
Barcelona Rambla
2008-01-19 13:29
Ride:

Självklart står det om både Giovani och Thiago i dagens Marca. Nu vet jag ju inte om det är de som är först ut med ryktena men det skulle ju inte förvåna precis.

När det gäller Thiago så fyllde han 16 nu i november. Det är först då utländska klubbar kan komma in och hämta dem utan att behöva betala något. Jag skulle tro att det är därför situationen uppmärksammas. Det verkar som om många klubbar ute i Europa hoppas göra en 'Cesc' och därför alltid vänder blickarna mot La Masia. Thiago kommer inte gå någon annanstans och det samma gäller Giovani. De är Barças framtid, Laporta & co kommer inte att göra samma misstag som tidigare presidenter gjort.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-19 13:28
Ride_The_Big_One(6)/
Som sagt utan tvekan en av världens bästa anfallare men när jag säger att han är överskattad menar jag inte att han inte levererar utan att den svenska median överdriver liiite för mycker när det gäller zlatan och det gör så att de flesta tror att han är världens bästan anfallare
2008-01-19 13:27
2008-01-19 13:25
Rey Etoo9#

Innan jag bestämmer mig?

Jag har ju redan skrivit mitt inlägg så jag har nog bestämt mig rätt bra, det är svårt att säga den som är bäst men 1 av dem bästa kanske faller i smaken en aning bättre?

jag är van vid Tottis släpande mittfällts roll därav nämnde jag inte han.

Det är just det, tidningarna älskar sina stjärnor och höjjer dem till skyarna. Det får en massa avsky spelaren för det, sån är svensk media när det går bra helt enkelt.

Det är bara att face facts han är den bästa anfallaren i italien, jag orkar inte göra en top 5/10 lista men nog skulle han vara med top 10.

Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-19 13:23
Rmadrid nr1 /
Valdes inte så bra vf släpper han alltid in minst mål nästan då? nått han alltid gör är att släppa in mindre än casillias
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-19 13:23
Rmadrid nr1 /
Valdes inte så bra vf släpper han alltid in minst mål nästan då? nått han alltid gör är att släppa in mindre än casillias
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-19 13:22
Ride_The_Big_One(6) /
Italiens bästa anfallare? snälla du kolla på tottis matcher innan du bestämmer dig!
Real Madrid Rmadrid nr1
2008-01-19 13:20
nu vill jag inte var osjuste men det är bra att ni skaffat en bra 1a målvakt valdes inte så bra!!!tsss
Barcelona Rey Etoo9#
Kallé /
I cl det var inte direkt några topp klubbar han gjorde mål mot, den enda klubben enligt mej som var bra i den gruppen är Fernebanche.
Och Danmark är ingen höjdar motståndare.
* Jag kolla på de flesta inter matcherna och låt mig säga att jag är inte så imponerad, hur de skriver i tidningarna kan få en att tro att han är ronaldinho i hans bästa dagar!.
Jag kanske över drev lite men en bra bit över 50% hade sagt att zlatan är den bästa anfallare jag lovar dej.
Kallé

Ingen ide vissa har helt enkelt bestämt sig.

Italiens just nu bästa anfallare, överskattad?

Fan heller.

Ska vi dra punkt och disskutera Barca relaterade grejer kanske?

Rambla

Det är ändå Goal vi snackar om, sen när har de ansträngt sig till de fullaste för att ha och stava rätt?

Jag har några timmar på mig ta din tid.

:D
Barcelona Rambla
2008-01-19 13:18
Heh, ja det är ju troligt att Barça låter Juventus hämta in Thiago bara så där. Kanske canterans mest lovande mittfältare sen Iniestas dagar. Han har dessutom en två år yngre bror, Rafael, som även han spelar i ett av Barças pojklag. Hela familjen är nu rotad i Bardcelona och det ska mycket till att de anser Juventus skulle vara en bättre utveckling för Thiago än Barcelona.

De kan ju åtminstone se till att få namnet rätt. Han heter inte Thiagodo 'Thiago' Nacimiento Alcácantara, utan Thiago Alcántara Do Nascimiento.
Barcelona Kallé
2008-01-19 13:05
Men seriöst? Landslaget?
Såg du matchen Sverige - Danmark eller? Totalt dominant, en spelare behöver inte alltid alltid göra mål för att vara världsklass. I VM 2006 hade han ljumskproblem.

Han har varit totalt dominant i CL denna säsongen? Och ja, där möter man bra lag. Vi får väl se nu i slutspelet hur bra han är. Med eller utan målskytte!

Förrästen, ni som tycker han är överskattad och bla bla bla. Tittar ni på Inters matcher (ALLA) eller tittar ni bara när sop-landslaget spelar?
Annons: