/spanien/barcelona/forum/21913.aspx/spanien/barcelona/forum/21913.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-12-30 13:52
Ghazza:

Precis, tänk om Camp Nou alltid kunde visa samma känslor (jag påstår inte att de aldrig gör det) som katalanerna på läktarna och spelarna gjorde. Härliga bilder. ;)
Barcelona Ghazza
2007-12-30 13:45
Wow, vilken glädje på läktarna och bland spelarna! =D
Barcelona Rambla
2007-12-30 13:42
Ämne: Rambla

Har vi int....
Jo, det var stort intresse för Ustari i somras men till slut så bestämde man sig för att ge Jorquera fortsatt förtroende ännu en säsong.
Barcelona Rambla
2007-12-30 13:41
Höjdpunker från gårdagens match mellan Catalunya och Baskien.

Snyggt mål av Bojan. Vad snabb han är i djupet.

Ska tilläggas att det var en delikat framspelning av Corominas från Espanyol.
Barcelona Barcaaa!!!
2007-12-30 13:36
Rambla

Har vi inte visat intresse förr för Ustari?

Hörde att han och Messi var väldigt bra vänner.
Barcelona Rambla
2007-12-30 13:26
Ustari har spelat två Uefa-matcher. Jag tror dock inte att Uefa-spel hindrar CL-spel efter nyår.

Sen ska man komma ihåg att blir det en målvakt från la liga så får han max ha spelat 4 matcher i ligan för ett annat lag om han ska bli aktuell för spel med Barça. Det har inte Ustari gjort.
Barcelona Myrran
2007-12-30 12:57
Smogen

Oier är förste målvakt i B laget. Blott 17 år och som Rambla säger behövs verkligen i B laget. Så ett nyförvärv blir det nog allt. Jorqueras kontrakt går väl ut i sommar också om jag inte minns fel. Så det var väl tänkt att inhandla en ny målvakt i sommar då Jorquera sägs vilja ha A lags fotboll. Sen ännu än gång så behövs det en målvakt som inte är "cup-tied" alltså någon som inte spelat i CL och UEFA(?) alltså går Canizares bort samt Lehman. Ustari vet jag inte om han har spelat i UEFA eller inte. Ska bli lite kul nu då Barca kommer vara efter alla målvakter i hela världen enligt media. :D
Barcelona Barcaaa!!!
2007-12-30 12:33
Enligt mitt länktips så är Jorquera borta 6 månader! Och vi ska köpa Canizares. Han är juh hur dålig som helst! Finns bättre målvakter snälla!
Barcelona Smogen
2007-12-30 11:59
Däremot är Jorquera borta resten av säsongen, så någon målvakt blir det nog, för vad jag vet har vi ingen från B laget som är på G va?

PS, lite offtopic, men ändå, Aftonbladet skriver idag att:

"Spanska Real Madrid har varit på jakt efter svensken tidigare. 2005, när Zlatan spelade i Juventus, fick hans agent Mino Raiola kritik för att han medvetet spridit ut ett falskt rykte som sa att Real Madrid var berett att ge 645 miljoner kronor för svenskan. Bara för att få upp marknadsvärdet."

eh...alltså...Real var på jakt efter Zlatan för att hans agent spred ut ett FALSKT rykte om att dom var på jakt efter Zlatan? VA!?
Barcelona Myrran
2007-12-30 10:55
Kallé

Valdes är inte skadad. Han har rygg problem "bara". Dem har gett Valdes special träning under uppehållet nu för att försöka hindra att det ska hända något allvarligt. Det kan bli en allvarlig skada i framtiden om man inte gör någonting åt det men vi får verkligen hoppas det inte händer.
Barcelona Kallé
2007-12-30 10:43
Är Valdez skadad? Läste på barcas hemsida att han skulle behöva lite vård men uppfattade aldrig att det var en allvarlig skada.
Barcelona Cristocea
2007-12-30 02:29
Rambla//

Hahahahahahahahahahaha. Jag kunde inte låta bli.
Real Madrid Prometheus
2007-12-30 02:11
Rambla//

Snorungar/Idioter finns överallt.
Real Madrid Shi
2007-12-30 02:00
Ämne: El_Madrídísta

Har....
Brukar bli ytterst få intressanta affärer under januari, det är mest bänkade spelare som byter ner sig till mindre klubbar eller byter bänk bara.
Barcelona Rambla
2007-12-30 01:34
Mogna Pm man får från vissa maränger, tex det som tomten nedanför skickade efter el clásico. Samma person som går runt och skryter att han är "skribentör" på Sportal. Varför inte bara kasta ut honom, han bidrar knappast med något med sitt "intellekt"?

"FRÅN
El_Madrídísta..

MEDDELANDE
Va den kuk ni fick i Söndags tillräckligt skön för att ni ska hålla käften? ahhahahahahahahaha"
Lukas.RP
2007-12-30 01:31
El_Madrídísta

Har inget bättre för dig än att provocera? Skrattretande...

För övrigt måste jag säga att det är fantastisk dött ute i fotbollsvärlden just nu. Det är inte mer drag här heller.

Snälla Silly Season, bli het!
Barcelona Liiooneel-Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2007-12-30 01:22
borde köpa frey, följer ofta seria a och tro maj fery är MYCKET bättre än vår valdes, hoppas det blir ny målvakt och ny tränare =) med daniel alves hade det ente heller vatt fel men jag nöjer maj med dom 2 också
Real Madrid El_Madrídísta
2007-12-30 01:21
Barcaaa!!!

En målvakt? Ska Barca ha en målvakt?

Ni har ju Spaniens nummer ett : Victor Valdés..

Obs: Spaniens nummer ett på att göra tabbar ;)

Grattis, du har härmed förtjänat en plats på våran spärrlista. Varför? Du provocerar./ Lukas.RP
Barcelona Barcaaa!!!
2007-12-30 01:20
Undra vilken målvakt vi kommer att köpa. Ska bli kul att se:) Själv hoppas jag på Frey. Lehman är också Ok.
Barcelona Evička
2007-12-30 01:09
Ämne: Målvakts biten är in....
Normalt sett är inte målvaktsbiten ett problem, men med Valdés ryggskadad och Jorquera borta ett halvår tycker jag nog att det finns ett litet problem i alla fall.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-30 01:01
Målvakts biten är inte ett problem utan vårat självaste spel. Vi måste få igång maskinen så de arbetar för varandra. Det är ett stor problem.

Själv så hoppas jag på att den löser sig men ja tror att det kommer bli en nytränare i sommar.
Barcelona Myrran
2007-12-30 00:41
Vampiro

Haha det hade jag inte hört, framtiden ser ljus ut iaf :D

Tror Henry behöver komma tillbaka 100% från sin skada så får vi se att målen kommer. Vi kan ju alltid göra som Milans Berlusconi "Milan have high hopes for Pato, with president Silvio Berlusconi claiming he expects the youngster to score 30 goals between January and the end of the season." fast då med Henry ;)
Barcelona Vampíro
2007-12-30 00:20
Myrran:

Tror det var Henry som sa att Bojan är en bättre avslutare än självaste Trezeguet. Inte illa för att vara 17 :D.

Nästan så att Bojan borde lära Henry lite om hur man avslutar för han har bränt alldeles för han har bränt många lägen under sitt första halvår. Hoppas han har lärt sig från sina misstag och börjar producera under 2008.
Barcelona Myrran
2007-12-30 00:02
Vampiro

Under El Classico satt jag och kolla genom Gol TV och kommentatorerna börjar prata om vem som skulle in för Barca. Båda två valde mellan Bojan och Henry tillslut blev det Bojan som skulle in tyckte dem bara för att han var mer målfarlig än Henry. Har man höga förväntningar på en 17 åring så har man.
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-12-29 23:59
Bojan's mål ;)

Kolla länktips.
Barcelona Evička
2007-12-29 23:52
Som sagt, Jorquera räknar de med blir borta sex månader, Valdés hoppas vara ok 5 januari.
Barcelona Barcaaa!!!
2007-12-29 23:50
Undra hur länge Jorquera blir borta Valdes också?
Barcelona Vampíro
2007-12-29 23:39
Ämne: Ämne: Låt Ini....
Det är stort för italienare brukar inte ha särskilt bra koll på spelare utanför Italien. Kul att det inte bara är culés som hyllar honom längre.

Även kommentatorn i el Clásico sa något intressant om att Iniesta skulle ha varit superstjärna om han skulle kommit från Brasilien istället för att vara en i mängden.
Barcelona Rambla
2007-12-29 23:31
Ämne: Låt Iniesta stå, han....
Han hade ju bländat alla motståndare så de hade missat att träffa målet. :)

På tal om Iniesta, han och Abidal har blivit uttagna i årets lag av tidningen La Gazzetta dello Sport. Det är stort.
Barcelona Vampíro
2007-12-29 23:29
Låt Iniesta stå, han kan ju spela på alla positioner :D.
Annons: