/spanien/barcelona/forum/21909.aspx/spanien/barcelona/forum/21909.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-12-15 22:59
Ah fan, hittade den nu. Varsågod och njut! :D
Barcelona Abbe_
2007-12-15 22:59
Ritkigt snyggt spel till 2-0 målet :-D.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-15 22:58
Haha!, roligt klipp på elmundo ;D
Barcelona Messidonaa
Ämne: Inga vitklädda här i....
Håller med dig, gör vi ett 3e mål så bör vi ta ut toure.
Barcelona Salcini
Messidonaa:

Jag anser det ha väldigt mycket med saken att göra. Jag har dock inte sett att Eto'o tagit sig för foten.
Men om man tar in Ronaldinho blir inte uppställningen densamma, kvalitén blir inte densamma. Inte för att Ronaldinho är en sämre spelare, utan för att vi inte skulle ha någon som skulle vilja komma från vänsterkaten, utmana och skära inåt.
Hade Ronadlinho kommit in så hade man varit tvungen att flytta upp Guddy eftersom Iniesta blir nedpetad till mittfältet och vi alla vet vilken kapacitet Guddy besitter i anfallet hos oss.

Därför förefaller den bästa lösningen vara att ta in G2S istället för Ronaldinho just för att bevara grunden i hela Barcas spel.
Barcelona Rambla
tarrak:

Efter lite letande så hittade jag den. Underbar en sådan här kväll. Fast det är inte den där med musik till, den finns inte kvar.
Barcelona BlueRed
Ämne: Nu är väl detta vad ....
känns ändå som om vi bara vill tro det vi vill ska vara sant just nu när det gäller Messi. Hoppas bara det vi tror är sant då :).
Barcelona FCB#19
2007-12-15 22:57
tror inte att han missar el clasico

Om han nu krockade med den där spelaren så forsatte han att springa tills bollen var "död"
Om det skulle vara en allvarig skada så skulle han ramla direkt när han fick smällen
jooooooo
Hej!

Kom precis hem.

Någon som kan berätta om Kung-Etoos två mål??
Barcelona Decoooo
Snälla säg inte att Messi missar matchen mot Madrid! Åh!!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-15 22:56
Samtidigt skulle det vara så typiskt för oss om Messì blir borta ett par veckor. Vi får bara inte missa honom i nästa veckas fest. Det är ju tänkt att han ska vara festarrangören :/
Barcelona Barca-nist
2007-12-15 22:55
Inga vitklädda här inne ikväll!? undrar varför ?!
messi får inte skadas allvarligt!!
gör vi 3.e målet så får vi spara några spelare till nästa match med tanke på skador och gula kort.
härligt o se barca spela så här ...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-15 22:55
Inte första gången Rijkaard tar ut en spelare för att vara på den säkra sidan, det är helt rätt att vara på den säkra sidan. Vi har viktig match nästa helg och underbarnet ska vara hel.

Nu får Iniesta axla av Messi och vara mer delaktig.
Barcelona Kalle.
2007-12-15 22:54
När tror ni att man får en rapport om hur det är med Messi? Under andra halvlek? Imorgon på barcas hemsida?.. Jag måste få veta.

Blir arg och besviken om han missar El Classico.
Real Madrid Nizar
2007-12-15 22:53

Tror inte heller det är någon allvarligare skada på Messi. Såg mest ut som ett jack resulterat av sammanslagningen.
Det vore snöpligt och tråkigt om han skulle missa nästa veckas match för detta.
Barcelona BlueRed
2007-12-15 22:53
trevligt att messi blir skadad.. jätte kul..
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 22:52
Ämne: Anledningen är solkl....
haha det har inget me saken och göra.
för i en tidigare situation där etoo tog sig på foten.. då bad Rijkard G2S att värma upp istället för dinho. så det där med vänster och högerfot har inget med saken att göra ;)
Barcelona Rambla
Svårt läge nu. Ska man ta ut Yaya och riskera att släppa in Valencia i matchen, eller riskera att han drar på sig en varning i andra halvlek. Vi kan ju lätt räkna med att Valencia kommer att höja intensiteten i andra halvlek.

Vem mer än vi och Valencia har sån otur med skador den här hösten? Nu när våra spelare äntligen är på väg tillbaka så är det dags för nästa skada och det på vår bäste spelare Messi. Jag hoppas verkligen inte det är något allvarligt med honom.
Barcelona Captain Fantastic!
Varför spelar inte Ronaldinhp? LOGISKT, man vill inte att det som hände Messi ska ske Ronaldinho, för då är vi rökta mot Madrid.

Jag mådde fan illa när jag såg Messi kliva av banan. Som tur är så tror jag inte att det var så farligt. En jättesmäll mot knät, men först trodde jag han ramlade ihop själv pågrund av någon menisk skada.

ETO'OOOOOO, han är tillbaka. Matchens lirare tillsammans med Marquez och Xavi hitills.

Watch out Casillas han älskar att göra mål på dig!
Barcelona tarrak
Synd att man aldrig kan få vara riktigt glad. Annars finns det inte mycket att säga, det är klasskillnad på planen. Samu bevisar återigen att han är lagets viktigaste spelare.

Rambla
Jag har bytt dator, så jag skulle vara väldigt tacksam om du återigen vill lägga upp länken till Samu-låten. Här ska firas!
Barcelona Mot Nya Tider
Visst såg man en skrapa på Messìs vänstra knä, fast det var ju på baksidan av vänstra låret han tog sig åt. Hm, jag vet inte vad jag ska säga. Det enda man kan göra är att be. För övrigt, en mycket stark första halvlek av oss, respekt! Att det är Samu som målar är bara ännu härligare ;)
Barcelona Brunito
2007-12-15 22:50
Såg inte så allvarligt ut med Messi. Jag tror också det var en försiktighetsåtgärd.
Barcelona Kalle.
2007-12-15 22:49
Nu är väl detta vad jag hoppas, men jag tror:
Messi får en smäll och har lite ont. De vill vara på den säkra sidan och bytar.

Jag hoppas att jag har rätt!
Barcelona cheung91
vad står det?
Barcelona FCB-Fanatic
Ämne: Ämne: Ämne....
Tror knappast att Henry petar Ronaldinho, Henry har sett rätt så vilsen ut i Barca
Barcelona Messidonaa
halvleken är slut nu

och jag hoppas på att Rijkard byter ut Toure mot deco, inget illa mot toure han har skött sig bra men han behövs nästa match!

Barcelona FCB-Fanatic
2007-12-15 22:48
Såg inte så allvarligt ut med Messi, såg ut som om han hade fått en smäll på knät, ingen vridning eller något sådant
Barcelona Ghazza
2007-12-15 22:47
Jag tror absolut inte Messi blir borta från Madridmatchen, kändes mer som en försiktighetsåtgärd.
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 22:47
Ämne: Ämne: Varför ....
aa men tänk på att nästa vecka så kommer deco starta.. och så är Henry tillbaks också.. så då är chansen ännu mindre att dinho får spela nästa vecka.

så därför behöver han spela just denna match och visa att han vill vara med i startelvan mot real madrid!
Barcelona KeLLeFeNi
2007-12-15 22:46
vs fan hände med Messi, de såg inte bra ut, hoppas han kan spela nästa vecka :(
Annons: