/spanien/barcelona/forum/21906.aspx/spanien/barcelona/forum/21906.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona torneryd
2007-12-16 18:55
Ämne: Jag tycker att vi sk....
håller med fullkomligt =)
Lukas.RP
2007-12-16 18:52
Ämne: Mål av Gallas mot Ch....
Vad gjorde han? Missade...

Hyfsade parader av Cech nyss btw!
Barcelona Deco-20
2007-12-16 18:52
Jag tycker att vi ska ställa upp såhär i El Classico

-------------Valdes-------------
Puyol--Thuram---Millito--Abidal
-----------Y.Toure------------
----Xavi-------------Deco----
Ronnie------Eto'o------Iniesta
Barcelona r.Hyder
2007-12-16 18:19
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-16 17:55
Brunito/

Tack för att du sa det, har ganska svårt att förstå alla medicinska termer på spanska. Skönt att han mår bättre, hoppas han lyckas tillfriskna helt.
Barcelona Criff
2007-12-16 17:54
Cech gjorde precis bort sig i målet, grejen är att jag kan också bli irriterad ibland på Valdes men sen måste man tänka på hur många gånger han räddat oss. Hans 1 mot 1 spel är skitbra, där har han räddat oss ett antal par gånger som t.ex i CL Finalen med Henrys friläge.
Han har en del kvar att lära på frisparkar som har varit hans dåliga sida detta året.
Hans utsparkar går i alla fall fortfarande inte rakt ut i banan, så det är tecken på att han utvecklas.
Ge honom tid! :)
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 17:53
Mål av Gallas mot Chelsea och en skön målgest som visar hans känslor mot sin gamla klubb. :D
Barcelona Brunito
2007-12-16 17:49
Ämne: Är det någon som har....
Enligt Sport.es så ska Guillermo Amors liv vara utom fara. Han är dock fortfarande allvarligt skadad och behöver hjälp med att andas. Han har fått besök på sjukhuset av sin fru, sina föräldrar och forna lagkamraten Sergi Barjuán.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-16 17:25
Att folk inte börjar må illa av att prata så mycket om Messìs icke vara nästa vecka. :S

Vi har visat att vi kan vinna utan Ronaldinho, nu ska vi visa att vi även kan vinna utan Messì.
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 17:04
Tråkigt men rätt nu när alla vet att Kaka vinner den. Förresten så missar Messi förutom El Clasico matcherna mot Mallorca, Murcia och Racing Santander och nån cupmatch. Det kunde definitivt vara värre.

Men El Clasico blev direkt tråkigare när man hörde att han missar den. Har längtat efter Messis match mot Marcelo så himla länge.
Barcelona FCB for life
2007-12-16 17:01
Med eller utan messi så måste vi vinna el clasico. Vi har spelare som ronaldinho, lejonet, henry, iniesta,xavi, deco och yaya toures kraftiga skott. JAg är inte oroligt för matchen och jag vet att alla spelare kommer att spela extra bra för att dom möter real och för messis skull:) FCB for life
Barcelona Salcini
2007-12-16 16:59
Anledningen till mitt största vrede är att de brukar visa matchen som går klockan 7 på söndagar på TV4 +. När det vanskas stormatch ändrar dom helt plötsligt till en annan kanal som många inte har. Det är fler idag som har TV4 + än de som har Tv4 Sport.

Visa att ni bryr er om fotbollens verkliga syfte!
Barcelona Rambla
2007-12-16 16:57
Barcelonito:

Messi stannar kvar hemma i Barcelona och åker inte över till Zurich till galan. Nu när han blev skadad så beslutade man att han stannar kvar och påbörjar sin rehab direkt. Det har nog också läckt ut att Kaka vinner priset.
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-16 16:52
Ämne: Ämne: Boixos ....
Kunde inte ha sagt det bättre :)
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 16:50
Imorgon ska Kaka, Ronaldo och Messi stå på scen för att nån av dom ska nämnas som världens bästa. Messi tillhör top 3. Drogba och Iniesta tycker jag kommer efter dom. Världens mest underskattade spelare tyvärr men spelarna vet vad han kan.

Som Guddy, Zambrotta och andra nyförvärv har sagt innan: man kan beundra Dinho, Messi, Eto'o och alla stora stjärnor man ser bredvid sig men Iniesta är den som imponerat mest på mig. :D
Barcelona De Goda
Ämne: Boixos Nois 81:

V....
Salcini snälla. Smakar det kostar det. Varför tror du kanalen heter Tv 4 SPORT? De har bestämt sig för att visa massa julfilmer i ena kanalen och sport i andra. Acceptera det eller fixa en egen tvbolag!! Annars kan du leta upp en pizzeria som visar matchen.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Boixos Nois 81:

V....
Så länge jag får se Barca på TV så bryr jag mig inte! Jag har inte TV4+ o kommer inte att skriva på
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-16 16:49
Är det någon som har någon uppdatering angående Guille Amor:s situation? Herregud vad tragiskt om hans skulle dö...

Man kan fan inte känna någon glädje alls ibland, efter vår vinst igår så kommer Messi bli borta i en månad och nu det värsta av allt...Amor i en stor bilolycka.
Barcelona Rambla
2007-12-16 16:45
Historiskt sett är det alltid stort att vinna på Mestalla oavsett vilken form Valencia befinner sig i. Kanske inte en bragd men sett till hur moralen och bortaspelet har varit under hösten i Barça så är det stort.
Barcelona Salcini
2007-12-16 16:44
Boixos Nois 81:

Vad säger du?! Varför i självaste satan skall matchen visas i TV4 Sport när TV4 brukar sända den match dom väljer att sända klockan 7 på söndagar i TV4 +. Allting är bara en PR grej för TV4 Sport, de bryr sig bara om sina egna intressen och aldrig supportrarnas! Detta är en kamp mellan suppportrar och bolag som vill förstöra fotbollens syfte!

Visa matchen på TV4 +!!!
Real Madrid zidaneee
2007-12-16 16:44
Snälla skriv på för allas skull!
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-16 16:43
Afrikas lejon är tillbaka och det är han som kommer att avgöra nästa veckas match...var så säkra på det! Vilken underbar fotbollsspelare Eto'o är.
Barcelona De Goda
2007-12-16 16:42
Ämne: Jag är inte orolig o....
Jag tycker att Iniesta är bättre än Messi. Vem av oss har rätt? :)
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-16 16:41
Ämne: El clasico visas int....
Hell no.. matchen SKA visas på TV4 sport!!!
Barcelona De Goda
2007-12-16 16:40
Ämne: De Goda & Beguirista....
Det är något med Messis hängande huvud, ibland beter han sig som Ronaldinho efter att ha blivit utsatt för tuffa närkamper. Tittar bara vädjande mot domaren och kämpar inte tillbaka bollen lika ettrigt som förr. Annat är det med Etoo. Förresten var det inte en bragd att vinna över Valencia, det klarade Rosenborg av två gånger.
Real Madrid Frescoo
2007-12-16 16:40
Jag ser verkligen fram emot dan före julafton. El clasico är alltid något speciellt. Synd för er att Messi är skadad då han skulle ha varit värsta hotet mot oss. Måste erkänna att han är riktigt bra just nu. Kollade på matchen igår när ni spelade mot Valencia och fick en liten klump i bröstet för ni spelade faktiskt riktigt bra men det som gjorde mig mest orolig var Etoó. Har alltid hatat han och jag grät inte floder när han blev skadad. Han var dock riktigt bra igår.

Vad är det med Henry, vad har han för skada och hur länge blir han borta?
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 16:37
Jag är inte orolig om vi skulle möta Pool redan nu. De är helt enkelt för dåliga och skapar 2 bra lägen under 90 minuter mot United på hemmaplan. Tror faktiskt inte att Benitez sitter kvar som tränare mycket till.

De Goda

Messi är bäst i världen.
Barcelona the culé
2007-12-16 16:34
vem tycker ni ska ta Messis plats i anfallet ?
blir det Ronaldinho eller ?
Barcelona Rambla
2007-12-16 16:32
De Goda & Beguiristain:

Jag håller med Barcelonito att vi klarar oss utan Messi på Camp Nou, just för att vi är ett bättre lag än Madrid och då speciellt på hemmaplan.

Messi är inte någon form? Svara mig då vem det var som satte upp spelen till de två första målen? Regissören heter Lionel Messi och ingen annan.
Barcelona De Goda
2007-12-16 16:22
Kanske det men nu är han skadad så vi kan bara spekulera.Saken är att man måste försöka vara lite kall ibland och betrakta sitt lag med förnuft och inte endast emotionellt och drömma sig bort hela tiden. På den här nivån finns det ingen "bästa spelaren i världen".
Annons: