/spanien/barcelona/forum/21905.aspx/spanien/barcelona/forum/21905.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-16 02:09
Messidonaa

Hehe aa jag gjorde det och jag blev glad när jag såg det :D
Barcelona A.Gaudi
2007-12-16 02:03
ingen men länkar till målen??

såg bara det sista.
Barcelona Messidonaa
2007-12-16 01:57
Någon som lade märke till att gudhjonsen sprang ut till ronaldinho och kramade honom efter sitt mål ?
Valencia El_Zamorano
2007-12-16 01:45
Bra match ikväll, tyvärr förlorade ju Valencia men Barcelona gjorde en kanonmatch... Önskar er lycka till inför el clasico som jag tror ni tar hem utan problem...

Typiskt äcklig Real madrid tur att Messi skadar sig matchen innan.
Barcelona Messidonaa
2007-12-16 01:34
Ämne: Grabbar jag fick en ....
hahah en sånn tanke hade räddat julen ;)
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-16 01:31
Grabbar jag fick en sån fin tanke så det inte är sant. Tänk så är det en PR grej för att lura hela Real? skulle vart skit tufft om de var det. Men det kanske ändå bara var en fin tanke = (

Barcelona Messidonaa
2007-12-16 01:19
Ämne: Decoooo

Låt dem g....
det är inte bara dinho, etoo och messi som är madrid dödare..

du får inte glömma HENRY och vad han gjorde mot dom ensam det senaste mötet..
njuuut bara av länken.
adiiL
2007-12-16 01:17
Kolla länk. Messi missar el clasico. Vinner vi matchen utan honom endå så kan ju Madrid verkligen känna sig underlägsna oss!!
Barcelona FCB-Fanatic
2007-12-16 01:16
Ämne: fan, lite el clasico....
Hehe, vi väntar med att håna Madrid-fansen tills efter el clasico
Barcelona Messidonaa
2007-12-16 01:13
är det officiellt att messi missar el clasico ?
Feroli
2007-12-16 01:06
fan, lite el clasico stämning behövs här inne..

HÅNA VARANDRA!

needå, skojjar bara :) hoppas att messi inte missar matchen!
Barcelona Decoooo
2007-12-16 00:54
Nån som vet vart Rambla är?

Han brukar alltid komma med bra nyheter:)
Barcelona FCB-Fanatic
2007-12-16 00:49
Ämne: Väldigt tråkigt om m....
SkaraMadrid.. Önskar att fler Madrid-fans hade samma inställning som du..
Real Madrid SkaraMadrid
2007-12-16 00:47
Tack Barca-I hjärtat. Lider verkligen med er.
Barcelona Criff
2007-12-16 00:46
Såg nån skrev lite längre ner om Militos passningsförmåga, är också något som börjat störa mig. I en lugn match som denna lyckades han spela bort bollen ett antal gånger och drar på sig lite onödiga frisparka då & då.. Absolut den svagaste länken på plan idag även om hans defensiva arbete är bra. Finslipas kan han dock göra.
Barcelona älskabarcelona
2007-12-16 00:46
Varför ska man oroa sig så mkt? Vi har 3 andra spelare som vet hur man sänker Madrid . Dinho , Etoo som verkligen hatar dom å Henry som tog ut dom från CL.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-16 00:43
Klart att Madrid-fansen blir glada över att få möjligen slippa världens bästa spelare. Men de ska ändå tänka på att inför nästa veckas match så kommer de ha mycket och tänka på. Vi har 11 matcher spelade på Camp Nou, och 11 vinster. Hemma spelar vi alltid attraktiv bra fotboll. Vi kommer ha 100.000 skrikande supportrar bakom oss. Sen så har vi fått tillbaka Samuel Eto'o. ;D
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-16 00:43
Tråkigt att Messi Missar (om han nu gör det man vet aldrig)
men då tycker jag att Iniesta ska ta hans plats även om jag inte är säker att han kan spela på vänsterkanten
men i alla fall så tycker jag vi borde sepla mot madrid
--------Valdes--------
---Puyol---Milito----Marquez----Abidal----
------Xavi------Y.Toure------Deco---------
------A.Iniesta-----Eto'o------Ronaldinho------

Sen kan Guddy & Titi Hoppa in också så att Messi missar el clasico är så klart tung avbräck men köört är det inte
Barcelona Barca-I Hjärtat
2007-12-16 00:42
SkaraMadrid:
Riktigt fina ord!
Jag tycker exakt likadant som dig!
Barcelona älskabarcelona
2007-12-16 00:41
Fy fan va surt det känns ! Inte nog med att han missar EL clasico men han kanske inte kommer spela mot murcia när ja ska åka ditt . Jag har aldrig varit på nån match där messi har spelat :(
MANloveUTD
2007-12-16 00:40
lider med messi om han nu skulle missa. killen var STOR i förra el classico
Real Madrid SkaraMadrid
2007-12-16 00:39
Väldigt tråkigt om messi missar el clasico. Jag vill att båda lagen ska ha dem bästa spelarna på plan, och se vilka som är bäst. för om det ena laget har dem bästa spelarna med och det andra inte har det så är det inte el clasico för mig. El clasico handlar om vilka som är bäst, om real vinner mot Barca så är det ju inte riktig glädje för mig om inte dem bästa spelarna från barca e me. så jag hoppas att han blir frisk till matchen :). Ville bara säga det.. Må bästa lag segra och hoppas det blir en jämn men en rolig fotbollsmatch. Lycka till!!
Barcelona Barca-I Hjärtat
2007-12-16 00:39
Fan att Messi ska bli skadad :(!
Shit asså, Madrid fansen blir överlycklliga för Väldens Bästa Spelare enligt mig och er antar jag) blir skadad? Det finns gränser och "Purta" forumet gick precis över den!

Skam med andra ord!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-16 00:38
Decoooo

Låt dem glädja sig, vi har många madrid dödare, eto,dinho,messi. Om det är så att Messi missar så har vi ju 2 kvar.

:D
Barcelona Decoooo
2007-12-16 00:36
Det är bara gå in på Madrids forum och kolla känns som dom har fest för att Messi missar matchen. Madrid fansen är juh hur rädda som helst så att de skiter på sig hahaha.

Kom igen Messi kämpa på!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-16 00:35
Då var det de här med skador igen, vår spelare i bästa formen missar klassiska mötet. Men tur att vi har bredd, dinho in och han vet ju hur man handskas med madrid.

Till mathen förutom skadan på Messi var en fröjd för ögat, laget höjer sig för varje match och behåller vi dessutom detta så bär de frukt!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-16 00:33
Fast det jag tyckte var lite underligt var ju att Messì kom tillbaka till bänken och satte sig ner jämtill Ronaldinho och såg alltmer lugn ut. Läkarna behandlade naturligtvis honom litegrann under halvtid och förmodligen så sa väl de beskedet till honom redan då om hur det ligger till och vad han ska förvänta sig. Om han fått reda på att det handlar om en månad så hade han väl ändå kanske kännt sig en aning förkrossad över att få höra det. Och i och med det inte hade återvänt till bänken. Hm, spekulerar bara. Officiella hemsidor säger att han missar matchen med säkerhet, Txiki påstor att de ska göra sitt bästa för att få honom frisk igen inför Madrid.

Barcelona A.Gaudi
2007-12-16 00:33
någon som har en bra länk till målen?
Barcelona H.C Xavier
2007-12-16 00:30
Ämne: Om det bara ändå han....
Jag vill inte vara en glädjedödare men det står klart och tydligt på den officiella hemsidan att Messi missar el clasico
Barcelona H.C Xavier
2007-12-16 00:30
Ämne: Om det bara ändå han....
Jag vill inte vara en glädjedödare men det står klart och tydligt på den officiella hemsidan att Messi missar el clasico
Annons: