/spanien/barcelona/forum/21904.aspx/spanien/barcelona/forum/21904.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona roooonaldinho
2007-12-15 12:56
snälla bara skrivaren här på svenska fans gör samma sak som nyss madridare gjorde
skriv veckans youtube klipp barca vinner över real med 3 -0 på borta plan snackar vi om
Barcelona Koeman!!
2007-12-15 12:43
Någon som vet någon bra streaming sida eller om det går att köpa och se på tv4 sport på internet mot valencia?
Barcelona Decoooo
2007-12-15 12:42
Det verkar som Zambrotta kommer lämna Barca. Lämnar han så säger jag bara in med Dani Alves!!
Barcelona Barcelonito
2007-12-15 12:22
Roberto Carlos är näste man att kritisera Mijatovic. Han hade väl inte förväntat sig att 4 realspelare skulle vända sig mot honom när han lekte cool. Carlos säger att Mija ville bara bevisa att han är "madridista". :D
Real Madrid Realsoniox
2007-12-15 12:11
"Fan va idiotiska ni e på TV4...

Nunstedt- du vill inte veta vad mina brorsor hade gjort med dig om du vore här nu...."

av: please mr Bush save us from Bagdad-Per(nunstedt)

fotbollskanalen

Nunstedt (Idioten) verkar onekligen populär.
Barcelona Gaucho 10
2007-12-15 11:52
haha,Undrar vad Murinho tycker om Puyol(länk)
Real Madrid Realsoniox
2007-12-15 11:49
Har också mejlat tre gånger om :)

Tycker de e för jävligt hanterat mot oss fans...

Barcelona Palle Kuling....
2007-12-15 11:38
Jag mejlade precis TV4 för andra gången, och nu skrev jag med lite fulare ord:p Det ska bli intressant att se vad dom svarar den här gången!
Barcelona rari
2007-12-15 11:30
tror barca vinner imorgon och messi kommer att leka med moretti
Spanien Fotboll10
2007-12-15 10:14
En namninsamling om Barça - Real Madrid ;-).

Jag känner mig dock lurad av TV4, men det är ju helt klart ett sätt att tjäna pengar på.
Barcelona Kalle.
2007-12-15 09:19
Visst kommer det bli kul Ronaldo (Meka)!
Messi tar sig förbi vilken spelare som helst lättare än vad Robinho tar sig förbi Zambrotta/Puyol.
Barcelona Cristocea
2007-12-15 01:37
Ämne: Vekrar som att Barca....
Sägs vara en av världens bästa mittfältare. Kommer han till Barca så borde han spela som Trequartista.
Barcelona Criff
2007-12-15 00:42
Du som skrev inför rapporten, Thuram är utelämnad ur truppen imorgon.. Så han i mittlåset är inte så troligt :P

Hoppas man kan se matchen imorrn!
Las Palmas Pio pio
2007-12-14 23:47
Sancho (AC Milan)

Skämt lr inte så ligger lite i det iallafall. Själv har jag alltid tyckt om Zambrotta men det är bara att inse att han inte har uppnått samma nivå på sitt spel som han hade i Juve. Och Puyol har mer än övertygat när han spelat på högerbacken. Sen får du tycka precis vad du vill.

När det gäller TV4 så tycker jag det är beklagligt att det gör som det gör. Framförallt med tanke på att det har sänt ALLA 19.00 matcher på söndagar på TV4 +. Jag förstår att det vill göra reklam för den nya kanalen, men varför inte då göra som Canal + gör som har ibland haft sin Superlördag eller vad det nu heter på Kanal 5 för att så sätt uppmärksamma och göra bra "reklam" av Canal +.
Barcelona Messidonaa
2007-12-14 23:47
Jag förstår inte en sak. enligt artikeln "inför valencia-barcelona" så står det att om toure bänkar, så bänkar ronaldnho också.

så då undrar jag verkligen hur det kommer se ut inför el classico matchen. för då kommer toure starta vad händer med dinho då ? kommer han ens få speltid den matchen ?
Barcelona Abbe_
2007-12-14 23:26
Palle Kuling....

De ska tydligen vara någon slags omröstning eller vad man ska kalla det i februari om jag inte minns fel, där man utser kanalerna till olika utbud osv. Men man kan tycka att de kan sända den här matchen på TV4+ och spara matchen på Santiago Bernabeu till 2008 då förhoppningsvis, de flesta har TV4 sport.
Sancho (AC Milan)
2007-12-14 23:25
Ronaldo (meka)

"Puyol är mycket bättre än Zambrotta oavsett i vilken position dom jämförs. "

Ett skämt?
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-14 23:22
Jag mejlade TV4 tidigare idag, och frågade varför dom visar Barcelona - Real Madrid på TV4-Sport. Jag fick det här svaret:

Hej Emil, Vad synd att du missar vår lillejulafton! För att kunna få till en riktigt fin uppsittarkväll så samlades alla matcher på TV4 Sport. Det pågår förhandlingar med Tele2 om att inkludera kanalen i deras utbud och vi hoppas även få tillstånd av regeringen för TV4 Sport i det digitala marknätet via Boxer under 2008. Med vänliga hälsningar, MalinSportenTV4 AB
Barcelona Alenoinho
2007-12-14 23:19
Ämne: Vekrar som att Barca....
Behöver inte säga mycket om honom killen är hur grym som helst.. Han ägde Diego i både matcherna Dinamo spelade mot Werder Bremen. Killen har alla lag ute efter sig och chelsea hade för någon vecka sedan "gjort klart" med honom men sen så ville chelsea låna ut honom till Psv för han inte kan spela champions league och Luka själv var inte intresserad att spela i PSV. Hoppas han kommer till Barca för jag tror han skulle kunna utvecklas till en av världens bästa mittfältare med Xavi o co runt sig.
Real Madrid Realsoniox
2007-12-14 23:02
kl 12 utanför TV4-huset e d som gäller för dem som e upprörda...
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-14 22:59
Vekrar som att Barca ligger ganska "nära" till i en övergång av Luka Modric, vi ska ha scoutat honom ganska länge nu och en ledande figur i vår styrelse (antagligen Txiki) ska ha snackat med Dinamo Zagrebs vicepresident om en övergång, allt detta enligt Dinamo Zagrebs vicepresident själv.

Själv har jag noll koll på denna kille, men SATAN vad han liknar (utseendemässigt) Cruijjf! Nästan en riktig dubbelgångare, är han bara 50% så bra som Cruijjf var så borde vi inhandla honom.

Aldrig sett denna Modric spela, men lever hans talang upp till hans utseende i liknelse till Cruijjf så har vi en bra deal redan där :D
Barcelona Meley
2007-12-14 22:51
Matchen har ju inte ens spelats, och vi vet inte om Toure startar. Hoppas inte, tror heller inte det.
Barcelona Decoooo
2007-12-14 22:43
Vad tycker ni? Är ni glada att Toure spelar mot Valencia?
Real Madrid Ronaldo (meka)
2007-12-14 22:34
Kelkoo/
Puyol är mycket bättre än Zambrotta oavsett i vilken position dom jämförs.
Real Madrid Ronaldo (meka)
2007-12-14 22:31
JAg säger bara Messi mot Reals vänsterback och Robinho mot Barcas högerback.
Ska bli riktigt roligt. Håller ni inte med.
Barcelona Kelkoo
2007-12-14 22:11
vet nån om allt är bra med deco?

och så tycker jag att zambrotta ska få starta. han är en bättre högerback än puyol.
Barcelona Rambla
2007-12-14 22:05
Oavsett vilket så är det direkt pinsamt av LFP. För det är väl de som är ansvariga för ligan? Varför kan de inte ge rättigheterna till ett proffsigt tv-bolag istället för att klubbarna har avtal med femtioelva olika tv-bolag? Kolla Premier League, proffsigare produktion av tv-sändningarna får man leta efter. Visst, det handlar om stora pengar men en stor del av pengarna går till alla av ligans klubbar. En lika stor del. Rättvist.

En del sändningar vi får se här i Sverige, speciellt ifrån de mindre arenorna håller direkt pinsam kvalité. Ljud och bild är nästan aldrig i synk. Hur kul är det?
Las Palmas Pio pio
2007-12-14 22:00
Paco Buyo

Jag är lite insatt men kan ändå inte försäkra dig kring detta. =) Så luddigt är allt! Men det enda vi kan avgöra är avvakta och se, TV4 lär informera så fort det får veta om det mot all förmodan INTE skulle få sända matchen. Kan iallafall upplysa dig att Audovisual Sport ägs av Sogecable. Och La Sexta ägs av MediaPro.. Så det handlar alltså om Sogecable vs Media Pro.
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-14 21:56
Pio pio:
Fullt medveten om att det inte handlar om ett samarbete mellan TV4 och Telecinco, men att Telecinco ger sig in och sänder matchen bettyde senast att den inte gick att se i Sverige. Det handlar givetvis om vem som skickar signalerna från Spanien.
Kan utan omsvep erkänna att jag inte är helt insatt i relationerna mellan, och turerna kring Audiovisual Sport, MediaPro och Sogecable.

Strunt samma, hoppas ni kan se matchen imorgon och att den blir värd att se.
Barcelona Kalle.
2007-12-14 21:51
Gud vad skönt och veta att man inte kommer missa El classico. Biljetterna ligger här hemma :-)
Annons: