/spanien/barcelona/forum/21902.aspx/spanien/barcelona/forum/21902.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-14 18:50
Captain Fantastic:
Inte alls alls menat att vara ironisk. Ledsen om det uppfattades så. Jag såg att du skrivit en kommentar om det tidigare och tänkte att du kanske ville luska vidare om relationen mellan Telecinco och visning i Sverige.

Pio Pio:
Telecinco har bara sänt en match tidigare under säsongen (minns inte vilken det var) och då tror jag att den inte visades i Sverige.
(EDIT: 20 okt, Villarreal - Barça var det. Det stormade här inne då.)

Rambla:
Tack för sammanställningen. Skall titta igenom i lugn och ro.
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-14 18:44
Oj!! Jag råkade tippa 0-0 mot Valencia! Det var inte meningen!! Jag tänkte tippa 1-2 till Barcelona!
2007-12-14 18:42
Ämne: Kom ihåg att tv4 äve....
Jo, det kan man ju göra. Men jag tycker att det är 100 gånger roligare att kolla på matchen på TV än på datorn.
Barcelona tarrak
2007-12-14 18:40
Kom ihåg att tv4 även streamar matcherna på sin hemsida. En 50-lapp har väl de flesta råd med, annars får man väl önska den som julklapp.
2007-12-14 18:38
Ämne: Ämne: Barcelo....
Faaan!! Jävla särTV4!! Dom kan ju ta och dra åt helvete! Dom visar ju för fan alltid La liga-matcher på söndagar klockan 7 och 9, men nu när den roligaste matchen på säsongen ska spelas så skiter dom i det. Man blir ju så jävla sur, men ändå inte så överraskad.
Barcelona kluivert9
2007-12-14 18:30
Ämne: Barcelona - Real Mad....
va...nä men this sucks then.
Barcelona Barcelonito
2007-12-14 18:29
Alla pratar om Messi, Ronaldo, Kaka, Zlatan... Men många glömmer tyvärr Iniesta. Han är ung, lovande, håller redan absoluta världsklass och mer intelligent i spelet än de jag nämnde.
Barcelona Kalle.
2007-12-14 18:05
Messidona;
Blir inte förvånad om han gör det. Killen är magisk!
Barcelona Messidonaa
2007-12-14 18:04
"In Mestalla, Iniesta will play his 200th game for Barça, quite some achievement considering he is only 23 years of age."

nästa match blir iniestas 200e match!
skön känsla om han görmål den dagen!!
Barcelona Aubri
2007-12-14 17:59
Decoooo //

Jag håller med dig, hoppas inte vi spelar med
Toure mot valencia. De matcherna brukar va tuffa
och jag personligen vill hellre se Toure mot Real Madrid, eftersom han är endast ett gul kort från avstängning.

Vill att Toure ska skrämma livet ur sneider % co :)
Barcelona Abbe_
2007-12-14 17:53
Tyvärr har man inte TV4 sport, och jag blir rent ut sagt förbannad.

Blir att skicka iväg ett mail till TV4, om det nu kan påverka?
Barcelona Kalle.
2007-12-14 17:48
Decoooo
Tycker inte att vi har så många att hålla reda på i Real som Real har i Barcelona.
Ruud ska vi inte ge några lägen i boxen.

Visca el Barca!

Edit, ännu en gång tar King_Raul chansen att komma med en smartass kommentar.
Real Madrid King_raul [Bienvenido Aitor Antonio Puerta]
2007-12-14 17:47
Decoooo,
Ja skit i Raúl, han gör ju aldrig mål på er ;)
Las Palmas Pio pio
2007-12-14 17:42
Barcelona - Real Madrid på Tv4 Sport säger Fotbollskanalen. Vet inte varför det helt plötsligt ska visa 19.00 matchen på Tv4 Sport när det under hela hösten visat den matchen på TV 4+...
Barcelona Decoooo
2007-12-14 17:42
Snart är det juh El clasico! Vilken spelare i Madrid tycker vi ska hålla ett öga på mest? Själv tycker jag Robinho. Som brukar utmana mycket. En annan spelare är Ramos. Vad tycker ni?
Barcelona Saman.
2007-12-14 17:16
Haha bra video Barcelonita. Nya målchesten nu vid jul kanske? :D
Barcelona Barcelonito
2007-12-14 17:08
Titta på Los 4 Fantasticos när de dansar till en julsång :D
Las Palmas Pio pio
2007-12-14 16:43
Paco Buyo

Det spelar nog ingen roll om Telecinco visar eller inte. En del andra matcher har ju även gått här i Sverige fast Telecino har sänt. Så vi får helt enkelt avvakta och se.
Barcelona Holländaren
2007-12-14 16:21
Ämne: Holländaren/

Nu ä....
Det finns säkert mängder med källor som säger att det har bra hälsoeffekter samtidigt som det säkert finns mängder med källor som säger att det har dåliga hälsoeffekter, precis som med allting annat. Ät grönsaker och ut och spring tror jag är den enda helt vetenskapligt säkerställda framgångskosten.
Barcelona Exclusive
2007-12-14 16:19
Ursäkta, jag vet det varit uppe ett par gånger. Har letat men hittar inte. Jag vill alltså ha en Barcelonatröja med namntryck! Tack på förhand!
Barcelona Decoooo
2007-12-14 15:57
Hoppas vi inte spelar Toure mot Valencia. Han riskerar juh av stängning!
Barcelona Rambla
2007-12-14 15:52
Paco:

Ok, enbart för din skull då. Jag påstår inte att LFP medvetet försöker gynna Madrid om det nu tolkades så, utan bara att det stör mig att det så ofta sker när det gäller spelprogrammet.

lö 15 sep Real-Almeria
sö 16 sep Osasun-Barca

ti 18 sep Real-Bremen
ons 19 sep Barca-Lyon

lö 22 sep Barca-Sevilla
sö 23 sep Valladolid-Real

lö 29 sep Levante-Barca
sö 30 sep Getafe-Real

ti 2 okt Stuttgart-Barca
on 3 okt Lazio-Real

sö 7 okt Barca-Atlético
sö 7 okt Real-Recre

lö 20 okt Villarreal-Barca
lö 20 okt Espanyol-Real

ti 23 okt Rangers-Barca
on 24 okt Real-Olympiacos

lö 3 okt Sevilla-Real
sö 4 okt Barca-Betis

ti 6 nov Olympiacos-Real
on 7 nov Barca-Rangers

lö 10 nov Getafe-Barca
sö 11 nov Real-Mallorca

lö 24 nov Barca-Recre
lö 24 nov Murcia-Real

ti 27 nov Lyon-Barca
on 28 nov Bremen-Real

lö 1 dec Espanyol-Barca
lö 1 dec Real-Racing

lö 8 dec Athletic-Real
sö 9 dec Barca-Depor

ti 11 dec Real-Lazio
on 12 dec Barca-Stuttgart

lö 15 dec Valencia-Barca
sö 16 dec Real-Osasuna
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-14 15:48
Paco Buyo/

Varför frågar du mig om du kan ha fel? Jag kan ej veta det. Antar att du var ironisk.

Jag sa att jag hoppas, så länge vi vinner så är det ändå inte en misslyckad helg. Även om jag tycker att de feta giriga klåparna kan dra åt helvetet!

Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-14 15:34
Pio pio

Vem än som spelar mot Valencia så tror jag att både Deco och Yaya skulle smälla på Albelda eller någon annan ganska så hårt under matchen. Det brukar gå hett till när dessa lag står sida mot sida. Så då kan det nog kanske vara bättre att spela med Deco. Ifall han får ett gult, så tar man ut honom. Ifall Yaya får gult så missar vi honom. Rijkaard kanske tänker annorlundare, vad vet vi egentligen? Intressant match ;D
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-14 15:29
Telecinco gör reklam för matchen mot Valencia, skall sändas imorgon. De har tydligen kommit in med kamerorna. De slår upp det stort på TV just nu, Benito Floro som bisittare.
Tror att det innebär att den blir svår att se i Sverige (jag kan ha fel... Captain Fantastic?).
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-14 15:29
4everBarca

Vi får se hur Rijkaard värderar situationen.
Deco stod över förra matchen, och det var i sista sekunden han steg åt sidan och lämnade plats åt en ouppvärmd Xavi som skötte det bra. Nu tror jag att Rijkaard spelar med Deco från start, och vid hans sida så kommer man nog få se Xavi och Iniesta. Yaya spelar mot Madrid, om man frågar mig. Med hans fysik, storlek så kommer han vara en enorm tillgång för oss i matchen. Men samtidigt så tvekar jag inte på att Deco inte skulle axla rollen lika väl som Yaya. ;D
Las Palmas Pio pio
2007-12-14 15:16
Mot Nya Tider

Ville bara höra en motivering. ;-) Visst han är ett gult kort ifrån avstängning. Men å andra sidan så tycker jag att vi oxå behöver lite tyngd mot Valencia och Albelda..Men det är klart han behövs mot Real oxå. Men vi får se helt enkelt.
Barcelona Sürer
2007-12-14 15:15
Zidane chimed in, "I hope that Madrid win, but I'd love to have Messi on my team.

"The most important thing is that it's a good match. I'm a Madridista and I always will be, and the team's doing very well."

Zidane was not the only one who had words of praise for young Messi.

"He's different class," said Raul of the Argentine.

"His personality and endurance in recent years has been incredible. Being in the public eye isn't easy, but his humility has served him well."

Messi added, "I've been asked about Raul many times and I'll always say the same thing: I have nothing but positive things to say.

"He's showed in all his years of football that he's still got it and I think that he's a great person

När två stora spelare säger så om messi tyder de på kraftig respekt
Las Palmas Pio pio
2007-12-14 15:14
När det gäller cannabbis/drogsnacket så är det som så att det är olagligt i alla medel. Konsumtion osv.men det läggs väl inte ut mkt polisresurser på att ta fast folk som konsumerar utan man vill nog mer komma åt problemet genom att stoppa all droghandel. Dock har det varit snack att legalisera exempelvis cannabis för folk med cancer osv. men detta har inte gått igenom än.
Se länk om ni vill ha alla lagar! Inte lätt att hitta allt men en del..
Barcelona 4everBarca
2007-12-14 15:13
Ja tycker att Yaya ska spela iallafall.. blir han avstängd så e det inte hela världen.. då kan vi spela med Xavi, iniesta, Deco på mitten.. lite svagt kanske, men det kommer hålla...
Annons: