/spanien/barcelona/forum/21900.aspx/spanien/barcelona/forum/21900.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fútbol
2007-12-15 17:22
FAN att real-barca inte går på 4+
Barcelona Visca_Barca
2007-12-15 17:17
har en fråga .
vilka valencia spelare kommer missa matchen?`
det enda ja vet är david villa.
är albiol och jouaqin borta 100%?
_valencia_92
2007-12-15 17:13
Till alla er som inte har tv4 sport där el clasico går !
SKRIV PÅ
Barcelona ansar_iniesta
2007-12-15 17:10
vi vinner över valencia idag. derass bästa försvarare är skadad albiol altså.
Barcelona Barcelonito
2007-12-15 16:59
Kan nu sluta diskutera en hälsning som skedde för 3 år sen? Vi möter Valencia snart bara så ni vet.
Barcelona Nemo
2007-12-15 16:58
Ja, formen börjar komma tillbaka nu. Och två vinnerskallen i form av Eto'o och Deco.

För övrigt Eto'os mål mot Stuttgart. Vilken speed, vilket lejon han är!

Testimo molt, Samu!
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 16:57
Hoppas vi startar matchen med att göra ett mål inte släppa in ett mål.

Tänk på att dom har varken villa eller juaquin med på plan, så vi får inte släppa in något mål! speciellt inte vid början av matchen.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-15 16:48
Ja, matchen drar igång om bara några timmar. Man har en bra känsla i kroppen, efter att man sett bortamatcherna mot Lyon och Espanyol. Inställningen hos spelarna var mycket bra, jag trodde inte att efter Espanyols 20 min av intensiv press att vi skulle kunna komma tillbaka från det och skapa chanser, men det gjorde vi och det var riktigt skönt att se. Spelarna tänder till när det är stora matcher. Fan va kul det kommer vara att följa kvällens match. Visca Barca!
Barcelona Nemo
2007-12-15 16:46
Nu ska jag ta ett exempel så ni kids förstår.

Ni har en bekant till er som ni inte har träffat på flera år. Men sen stöter ni på honom på stan. Och den här kompisen slår till er på axeln och säger "Tjenare, det var längesen"

Vad skulle ni göra då?

a) Tyckt det var lugnt och pratat med kompisen om vad som har hänt den senaste tiden
b) Tyckt det var onödigt, men ändå tyckt det var lugnt och fortsatt pratat
c) Ni skulle ha slagit honom i ansiktet och gått därifrån.

Förstår ni vad jag försöker förklara?
Barcelona FCB#19
2007-12-15 16:40
han har väll ngt emot puyol han tar alla i axeln men sen när han kmr till puyol så slår han puyol i ansiktet

Om jag var puyol så skulle jag knockat mourinho
Barcelona Nemo
2007-12-15 16:36
Vi spelar match om några timmar och ingen diskuterar det.

Ska bli skönt att komma till Mestalla. Innan säsongen startade så var man nervös över att få möta Valencia och Real Madrid efter varandra, och efter deras sorti från Champions Leauge var jag mer nervös, eftersom jag trodde att Valencia skulle satsa allt på ligan. Men nu känns det bara skönt och allt annat än 3 poäng är under all kritik. Såg Valencia stora delar mot Bilbao, när de förlorade med 3-0 och matchen mot Chelsea. Det var väldigt uddlösa. Det gick inte att känna igen Valencia.

Men jag gillar Koeman, Valencia får inte sparka honom.

David Villa och Joaquin är borta. Inget jag gråter för.
Barcelona Nemo
2007-12-15 16:34
Mourinho skulle aldrig någonsin slå till Puyol med avsikt att skada. Puyol hade knockat honom på plats.

Som sagt, det är en hälsning. End of story.

Vi måste sluta länka oväsentliga länkar!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-15 16:12
Mourinho har ju tydligen jobbat med Puyol sen tidigare, det var nog snarare att han såg otrolig spänd och nervös och råkar slå till hårdare än tänkt.

Inte så att Mourinho går runt och slår till folk precis, tycker vissa överdriver lite angående klapphälsningen.

Abbe_

Nej det gör han inte, han vidrör vid gio ser det ut som.
Barcelona Abbe_
2007-12-15 16:05
Han slår även till Gio också va?

Edit: Där var jag ute och cyklade, men Gio såg förvånad ut efteråt iallafall ;-).
Barcelona samot
2007-12-15 15:57
nä ja tror det var men en olyckshändelse att de blev så hårt.. han tar ju han på axeln efteråt
Barcelona Decoooo
2007-12-15 15:45
Sürer

Det där Mourinho gör det är inte att hälsa. Hälsar man så tar man i hand. Han slår juh fan till spelaren i facet. Helt sjukt! Men men han kanske var nervös inför våran match som vi vann över Chelsea:)
Barcelona Sürer
2007-12-15 15:34
ni har ju missuppfattat händelsen mellan puyol o jose. De e ju inte så att mourinho slår till honom utan han hälsar på puyol, kanske inte de lämpligaste sättet att hälsa på men rättA mig om jag har fel, är det inte så att mourinho har jobbat med puyol under sin tid i barcelona
Barcelona Messidinho 10
2007-12-15 15:30
Kolla länktipset!!
De e var ju ett tag sen sen detta inträffade, men fy fan att Puyol inte slog ner honom. Jävligt störande att man ska behöva gör så, mourinho.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-12-15 15:22
När är Henry tillbaka?
Barcelona Der Afro
2007-12-15 14:54
Jag skulle sakna Zambrotta om han försvann :( Hoppas det inte ligger något i det. Han har ju hjärta för Barca så om han vill till Italien har han nog en stark anledning till det.
Barcelona Jay-z
2007-12-15 14:51
Tycker mister ska börja med småttingarna i första halvlek lite offensivt överaska Valencia sen kanske senare när " vi leder med 2-0 " ta in Yaya.

Nån som vet vart man kan se bilder från senaste träningen.
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 14:35
det här ryktet uppstår hela tiden!!
Barcelona Abbe_
2007-12-15 14:30
Tror ni att Rijkaard formaterar laget med Touré som pivote eller? I hans position är det lätt hänt med en varning, men att Valencia har ju även tunga namn de också.
Barcelona BlueRed
2007-12-15 14:03
Decoooo: LÄNKEN!

hittar inte där när han säger att brorsan är bättre men det var den här jag snacka om :P
Barcelona Decoooo
2007-12-15 13:54
Grabbar!! Den här videon har ni aldrig sett tror jag. Puyi bråkar med Vicente! Kanske idag med?
Barcelona Eto´o # 9
2007-12-15 13:42
det här visar bara hur avundsjuk Mourinho är på att barca har Puyi!
Barcelona Abbe_
2007-12-15 13:41
Som sagt, Nunstedt kanske inte är den mest populära nu ;-).
Barcelona Decoooo
2007-12-15 13:41
BlueRed
Skulle du kunna skicka videon?
Barcelona BlueRed
2007-12-15 13:33
nu till Kolo och Yaya. Dem där bröderna är ju så jädrans sköna och lugna! såg nyss en intervju med Kolo Touré och killen skojade om allt och var helt lugn, och det han sa om sin brorsa om att yaya är den som är bättre tyckte jag var riktigt schysst. älskar dem där två asså!
Barcelona Barca_Fan_87
2007-12-15 13:17
Ämne: Någon som vet någon ....Här är en bra sida.Klicka på matchen sen klickar du på goltv länken där är matchen på engelska.
Annons: