/spanien/barcelona/forum/21899.aspx/spanien/barcelona/forum/21899.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jugador
2007-12-15 22:04
Nära Eto'o
Barcelona #messi#
2007-12-15 22:03
Eto`o e på hugget
Lukas.RP
Nej, fyfan vad nära Eto'o!
Barcelona Messidonaa
Juaquin är med så ni vet.

Nääära av etoo!
Real Madrid Deg
2007-12-15 22:02
Någon som har stream?
Barcelona MQUC
2007-12-15 22:02
Bara jag som tycker det är för mycket chansning att starta med Touré i den här matchen? ett gult för han idag så missar han nästa helgens fest.

Varför inte spela med Xavi som balansspelare, med Deco och Iniesta bredvid sig? eller Eidur som deffensiv mittfälltare med Xavi och Iniesta bredvid sig? jag hade iaf velat sett Iniesta-Xavi-Deco och sen Ronaldinho på sin plats till vänster i anfallet.

Iofs spelar det ingen roll när Eto´o kommer hänga 2 och Messi 1, de bara hoppas att yaya inte åker på ett kort! ;)

FORCA!
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 22:00
Nu börjar matchen!
Barcelona Kalle.
2007-12-15 21:59
Klart vi ska spela offensivt och vinna, Barcelona ska aldrig spela defensivt. Kan inte spela defensivt.

Men man kan anfalla fastän man inte har en backlinje och sedan 6 mycket offensiva spelare.
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 21:57
Okej. Men vi måste köra offensivt, vinst är det enda vi räknar med denna match!

deras anfäll är i kris, ingen villa och ingen juaquin.
Lukas.RP
2007-12-15 21:56
Härligt bilder från Mestalla på TV4 Sport. Nu ska vi förhoppningsvis få avnjuta en underbar fotboll!

Forza Barça

Massiv flagga btw, wow!
Barcelona Kalle.
2007-12-15 21:55
Messidonaa jag hade också gärna sett det.
Men risken är att det blir lite väl offensivt.
En del hemmamatcher skulle jag tycka det är perfekt!
Barcelona Messidonaa
2007-12-15 21:54
Deco behöver matchträning!

Han borde starta tillsamans med Xavi och Iniesta
sen Dinho på topp!

för att man vill ju inte riskera Toure's chans att få spela El clasico nästa vecka
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-15 21:47
Den där är den officiella elvan, alla spanska medier har den som startuppställning. Nu gäller det för grabbarna att de bara springer som fan och kämpar.

Vamos!!
Barcelona 4everBarca
2007-12-15 21:42
det står fortfarande ingenting om att matchen inte kommer visas..och det e bara 15 minuter kvar till start.. nu e det bara o förbereda sig för underhållning..
Barcelona 4everBarca
2007-12-15 21:40
Du som skrev startelvan, e du 100% säker på den elvan ? eller e det va du vill ?
Lukas.RP
2007-12-15 21:33
Varför envisas man med Guddy, snälla nån. En Ronnie i toppform hade väl in vart helt fel till El Clasico? Denna match hade varit perfekt uppvärmning...Dessutom bänkar man Deco också, trodde det stod mellan Ronaldinho och Deco, inte att Gudjohnsen hade något att göra i leken. Jag är lite chockad, men men. Vi har ändå ett hyfsat lag som sagt.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-15 21:31
Grym elva för en bortamatch, Iniesta trodde jag på redan tidigare. Man måste ha en säkrare deffensiv på en så svår bortaplan som Mestalla och sanningen är även den att Iniesta är bättre offensivt än Ronaldinho ute på vänster kanten.

Guddy är den enda jag ställer mig frågandes till. Deco har ju kommit tillbaka från skada så det kanske är bäst att ta det lungt med honom inför El Clasico.

Det här laget skall klara av detta...Om inte så kommer ju Ronnie, Deco och Bojan att hoppa in och kanske skapa mer fara.
Barcelona Kalle.
2007-12-15 21:22
Någon som vet varför Ronaldinho inte spelar? Bänkad helt enkelt.. ? Man kan ju alltid hoppas att det beror på att Reijkaard vill ha honom hungrig som en varg i el classico men det tvivlar jag på.
Jag hade gärna sett att Iniesta flyttade ner istället för Gudjohnsen och att Ronaldinho tog anfallsplatsen.
Men vi har ändå ett mycket bra lag ikväll!

Visca el barca.
Barcelona *
2007-12-15 21:19
Laget i kväll:
-----------Valdes----------
-Puyol-Marquez-Milito-Abidal
-----------Touré---------
------Xavi----- Guddy----
---Messi-------------Iniesta-
-----------Eto'o----------
Real Madrid Metze
2007-12-15 20:16
Abbe_// Tror mer att 4everBArca ville bekräfta att matchen skulle sändas, eftersom det varit diskussioner om detta.
Barcelona Kalle.
2007-12-15 20:07
Mycket skönt att höra 4everBarca.
Barcelona Abbe_
2007-12-15 20:04
4everBarca

Kul att du såg det, verkligen!
Tror att de flesta här inne hade koll på det ;-).
Barcelona 4everBarca
2007-12-15 20:04
det senaste jag har hört är att matchen visas på tv-sport kl 22.00... kollade nyligen på catania-udinese på 4 sport..och efter matchen så kom det upp en skylt på "dagens matcher".. o där fanns barcelona...
Barcelona Nemo
2007-12-15 20:00
Om vi är en familj får du vara den elaka morfadern som inte tillåter one-liners, sms/msn-språk eller omotiverade startelvor :-)

Det blir intressant, men den startelvan han kör idag måste ju nästan bli den som startar mot Real Madrid.

El Vampiro har bäst form, han ska inte bänkas. Han behöver kan inte just spela på mittfältet, utan kanske flytta upp honom på Ronaldinhos position. Jag vet inte riktigt vad Rijkaard tänker. Iofs kan han sätta Iniesta som målvakt, mittback eller till och med tränare - och han hade gjort ett bra jobb :-)
Lukas.RP
2007-12-15 19:56
Trots att det är en speciell kväll och att vi är Barça, en familj, culé-bröder och allt vad vi är. Så är detta ingen chatt! Det beyder alltså, inga one-liners, sms/msn-språk, omotiverad startelvor osv. Som tydligt står under forumreglerna.

Så ansträng er lite när ni skriver så blir allt mycket trevligare och ingen tvingas få en spärr en vacker dag som denna.

Bara några timmar kvar till matchstart, börjar pirra lite. Väljer "Mister" att ställa nr 10 vid sidan för att få Deco i matchtempo till El clasico? För knappast petar någon Iniesta i dagsläget, någon som sätter emot?
Barcelona Kalle.
2007-12-15 19:43
Matchen kommer visas ikväll va? Antagligen vet ni inte 100 men jag läste imorse/igår att det såg ganska dåligt ut.. =(

Något nytt? Visca el Barca!
Barcelona Decoooo
2007-12-15 19:42
Edwin

Japp tycker det är onödigt att spärra folk!
Vi är Barca vi är en hel Familj. Håller ni inte med mig?

Visca Barca!
Barcelona Edwin
2007-12-15 19:41
Ämne: Väldigt låg nivå här....
Hahahahaha...
Kul! Håller med dig att det är ganska låg nivå just nu. Men att spärra folk ikväll. Hoppas på att du inte gör det...
Barcelona 4everBarca
2007-12-15 19:35
Undra hur rijkaard ställer upp ida.. tycker att Deco,Etoo,dinho är ett måste inför el clasico..
Barcelona tarrak
2007-12-15 19:35
Väldigt låg nivå här på forumet för tillfället. Startelvor, poänglöst tippande och ointressanta one-liners i drivor. Jag skulle helst undvika att spendera min lördagkväll, med att sitta och spärra folk, men om det fortsätter så här ger ni mig inget val.
Annons: