/spanien/barcelona/forum/21895.aspx/spanien/barcelona/forum/21895.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Del-Clasico
2007-12-18 22:43
Håller med Rickiboy
Barcelona Rickiboy
2007-12-18 22:41
Alltså grabbar jag förstår ju ingenting nu, hur kan ni som fans sitta o tveka på att ronnie kanske inte starta på söndag. alltså jag håller på och bli ursinnig!!
Ronaldinho är världens bäste fotbollspelare för alltid och han spelar i Fc barcelona och det är vårt lag som vi följer varenda dag.
Han har det lite svårt det är nu vi ska stötta honom som mest grabbar kom igen nu!! som jag skrev tidigare är det nån som är helt given på södang så är det Ronaldinho, med all respekt så får ni säga vad ni vill men det är så jag känner och jag måste säga det jag vill. Forza Barca
Barcelona Gaucho!
2007-12-18 22:32
Med endnu 5 dage til det store brag mod Real Madrid på Camp Nou, kan Henry stadig nå en stor del genoptræning og franskmanden skulle nu efter sigende selv have fået den afgørende beslutning, om han vil spille på søndag. Henry har problemer med ryggen, som også var tilfældet i Arsenal, men er i den afsluttende fase af genoptræningen og skulle snart være klar.

kolla länktips

Tror inte så många här inne kan danska, dessutom föredrar vi att du antingen översätter utdraget eller låter länken stå för sig själv. /Lukas.RP

Barcelona La_BARCA!
2007-12-18 22:17
Henry kommer aldrig att missa en sån här stor match det kan jag lova er! Henry kommer att spela.

Visca Barca!
Barcelona Ghazza
2007-12-18 22:13
Antagligen, vilket är fullt förståeligt. Men som sagt, jag tror alla vill se Ronnie från start.
Real Madrid Shi
2007-12-18 22:07
Ämne: Ämne: Lite no....
Är det inte möjligtvis att han känner att detta är en för stor match för honom?
Barcelona Rambo~
2007-12-18 21:58
Ämne: Lite notiser om läge....
Äntligen någon av de två yngligarna som visar lite respekt...Visst ska de vara glada och stolta ibland när de får spela, men snälla de är fortfarande "ynglingar" och har mycket kvar att lära. Bra att G2S visar att han vet sin plats i laget, och inte får övermod och börjar snacka om att han ska spela etc...
Barcelona Taherinho
2007-12-18 21:57
Hola Cules!!!

Skriver fran Barcelona nu...sa ni far ursakta att det inte finns ngn aao...Ar ganska kallt har men fullt fullt med folk ute pa gatorna. Till er som har biljetter till matchen....FYFAN vad jag ar avundsjuk pa er assa!!

Haha...

Angaende startelvan...

Bra Pilma!! Haller med dig om det mesta! Har diskuteras det valdigt mycket om startelvan och sjalvklart om Dinhos vara eller icke vara...Men min spanska hittills ar pa "que tal" nivan sa jag hanger inte med sa mycket. Men men

ar valdigt spand infor matchen...Vi MASTE vinna!!
Inte bara for ligans utgang utan mer for var sjalvfortroende nu!!

Ok...sa Visca Barca fran Barcelona...

Lukas.RP
2007-12-18 21:56
Egentligen alla här håller väl med det G2S säger? Att Ronaldinho skall starta, jag tror han kan bli avgörande. Så kass är han faktiskt inte! Att slänga in någon av ungtupparna i startelvan inför 98 000 mot Real Madrid och deras stjärnor, känns för mycket. Ett inhopp eller två skulle däremot inte skada, de kan säkert hitta på något när Ramos är tröttkörd. ;)
Barcelona Ghazza
2007-12-18 21:51
Lite notiser om läget inför el Clásico:
Henry tränar fortfararande ensam. Men han har siktet inställt på att spela mot Madrid.

Dessutom säger Giovani så här om sin chans att få starta på söndag:
"Jag tycker att Ronaldinho måste spela på söndag. Han är den viktigaste spelaren i laget och kan vara den som avgör."

/sport.es
Lukas.RP
2007-12-18 21:42
Läste en intervju med Messi som "S"(Sportmagasinet) hade gjort. Ett svar på en fråga var ganska roligt...

-Vid sidan av fotbollen, vad är du bra på?

Messi: Playstation, haha. Men det är också fotboll. Jag är galen i det- jag sitter flera timmar framför skärmen.

Det trodde man inte om honom. ;)
Barcelona Barca Barca
2007-12-18 21:18
kolla länktips! Ett sånt klipp skulle ja visa Eto'o 5 min innan avspark;) Snacka om att elda en spelare...
Barcelona Barcafan
2007-12-18 21:10
Pedramo
Jag köpte via Steve Perryman, köpte paket och fick på långsidan.
Sersari
Jag har heller inte varit i Barcelona tidigare, men ska bo på Placa d´Espanyá
Barcelona Messidinho 10
2007-12-18 21:08
Ämne: Ämne: Ämne....
jag har aldrig sagt att Ronnie ska bänkas, utan de jag sa vara att Bojan och dos Santos ska också vara alternativ till att få starta. Ronnie lär få start d e nog ingen snack om saken, men som Bojan och Santos har presterat så tycker JAG att dem borde få chansen. Det är en av dem största matcherna varje år, som spelare blir man nog väldigt nervös att gå ut och spela inför en så stor publik. Alla ens egna fans räknar med en och man får absolut inte göra bort sig får då tappar man förtroende hos fansen.

INIESTA - - - -ETO´O - - - Ronaldinho
Barcelona Barca-I Hjärtat
2007-12-18 21:07
NEJJJJJ! El Mister får inte leda El Barca i första matchen i CL!
F**k
Real Madrid Zinedine Yazid Zidane
2007-12-18 20:57
Till alla Madridistas/Cules !

Skriv på namnlistan ! Det kan ändra på Tv4s planer.
Ni kan även maila till
tittarombudsmannen@tv4.se.
Ge konstruktiv kritik, ni ska alltså inta bara säga ni är sämst, skitkanal mm.
Förklara vad som är dåligt och vad ni vill ändra på .

Hoppas El Clasico visas på Tv4+ !
Villa_Silva
2007-12-18 20:55
vad var det han sa
Barcelona Messidonaa
2007-12-18 20:36
haha självklart!! man kan inte glömma något sånt
Barcelona R_10_ME
2007-12-18 20:21
Använd inte caps lock i hela dina meningar! /Lukas
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-18 20:14
Henry fortsätter att träna på egen hand, tror dock att nån gång i veckan så bör han joina resten av gruppen. Själv så vill jag gärna se han spela mot Madrid. Thierry är en stor spelare som säkert skulle bidra mycket i matchen med sin snabbhet. Återser att se ifall Rijkaard tar med han till matchen. Hoppas ;D
Länktips: www.sport.es
Villa_Silva
2007-12-18 19:41
jag gillar faktiskt barca mer än madrid och kommer att heja på de under matchen men något säger mig att madrid tar segern här. Men jag tror att barca leder matchen och kommer att spela bättre än madrid
Las Palmas monumental
2007-12-18 19:19
"På Real Madrids vänsterkant huserar nuförtiden världens bäste brasse (inte ens culés kan väl motsäga mej)" - Fredy Espitias

Jasså, så det kan jag inte?
Men kommer inte Kaka ifrån Brasilien eller?
(Kanske lite onödigt, men kände mig tvungen)
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-12-18 19:07
Ett par snygga räddningar av våran V.V! :)
Barcelona Sersari
2007-12-18 18:44
Barcafan

Åker också ner dit på fredag, längtar så mycket just nu. Kommer bo på ett hotell som heter Amfrey Hotels, känner inte till staden så ordentligt, men vart ligger Barcelona Plaza?
Barcelona pedramo
2007-12-18 18:36
Barcafan
Vart köpte du biljetter?
vart ska du sitta lång sida?
Barcelona Barcafan
2007-12-18 18:21
Vad man längtar nu. Åker på fredag och ska se matchen på söndag. Hoppas verkligen att Ronnie startar matchen. Himla synd att man missar att se Messi, men man får åka ner fler gånger. Någon mer här som ska ner och vart ska ni bo? Jag ska på på Barcelona Plaza
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-18 18:21
Det var Pelè som gav ut silverpokalen fel, istället för att ge den till Messì, så var det Ronaldo som fick den ;P

Kàkas engelska är för övrigt imponerande! Hehe;)
Barcelona Messidonaa
2007-12-18 18:13
lungt lungt ;)

så skämmigt av ronaldo att ta messis pris sådär haha

Barcelona PILMÀ
2007-12-18 17:43
Ämne: där är länken från g....
Tackar Messidonaa
Barcelona Messidonaa
2007-12-18 17:38
där är länken från gårdagens prisutdelning.
Annons: