/spanien/barcelona/forum/21892.aspx/spanien/barcelona/forum/21892.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-12-13 22:13
Raul El Capitan:

En stor talang? Helt klart, jag ifrågasätter verkligen inte det. Det finns fler sådana talanger i både Barça och Madrid, och även i andra klubbar i Spanien. Det man ska komma ihåg är att det är ett stort steg att ta från talang till att platsa i A-truppen. Moreno får bevisa vad han går för den dag han debuterar för Madrids a-lag som 16-åring, så som både Messi och Bojan gjorde för Barça.
Barcelona Jay-z
2007-12-13 22:11
Raul El Capitan //

David moreno är säkert en super talang som kanske blir stor. Men din kompanjons länk är löjlig.
Barcelona Jay-z
2007-12-13 22:10
ronaldo-9 // Hurru din länk jämför han med messi hur fan hade du tänkt dig att vi ska reagera.???

Alla spelare kan bli som messi men du får tänka det krävs det lilla extra.

"hahaha alltså hur kan du ens säga bojan e bra fan? kolla på moreno va han gör "

Det dära var ditt citat från ditt tidigare inlägg. Bojan 17 år gjort mål i både CL och La Liga och du garvar. Hehe inte äns värt att diskutera med dig

Real Madrid Raul El Capitan
2007-12-13 22:09
Att säga att inte Bojan är bra, jaa dåå är det något man saknar i sitt fotbollskunnande. Han är en blivande superstjärna som kommer ge många glädjetårar för Spanien.

Bojan är ett underbarn, tvekar inte en sekund på det. Men jag tror fortfarande att David Moreno är en talang som kan bli hur bra som helst. Det kan ni inte ta ifrån oss madridistas.
Barcelona Rambla
2007-12-13 22:08
Det är fler som borde tänka innan de skriver. Ingen nämnd, ingen glömd. :D
Real Madrid ronaldo-9
2007-12-13 22:03
Jag jämför inte honom med messi!!! jag säger bara att han kan bli som messi. Hur fan ska jag jämför honom med messi när han kom trea som världens bästa fotbollspelare? du måste tänka innan du skriver.
Barcelona Rambla
2007-12-13 22:02
"hahaha alltså hur kan du ens säga bojan e bra fan?"

Heh, bara hela Europa är imponerade av 17-åringen som tar plats i truppen och får speltid i en av europas storklubbar. Vem tror du folk skrattar åt, dig eller Bojan?
Barcelona Jay-z
2007-12-13 22:01
ronaldo-9 //

Alltså hur kan du äns jämföra han med Messi, när han inte äns spelar i A-laget. Alltså i normalt folks ögon går det inte äns att jämföra han med bojan. Och du försöker jämföra han med Messi, och det försöker du göra i vårat forum.

Och du undrar va vi Cule's tycker, största skojaren det är va du är.
Real Madrid ronaldo-9
2007-12-13 21:58
Varför skulle jag skämmas? hahaha alltså hur kan du ens säga bojan e bra fan? kolla på moreno va han gör
Barcelona Barcafan
2007-12-13 21:52
Tack till alla som skrivit om min plats. Och tack för kartan. Det kommer bli enormt, har längtat länge efter detta. Har varit ett barca fan länge och nu äntligen så ska jag få uppleva en match på plats. Hoppas att ni också får göra det en dag om ni inte redan gjort det. Tack än en gång
Barcelona Jay-z
2007-12-13 21:51
II Barça II // Hehehe "Säg inte Hej förräns du är förbi backen." alltså den dära madrista hittar på ord fakta villken skojare hehe.

ronaldo-9 // Vi tycker att du är en skojare av högsta grad. David moreno det går inte äns att jämföra han med bojan. Kommer hit till vårat forum med den dära länken skäms du inte.
Barcelona Rambla
2007-12-13 21:49
Om någon vill ladda ner gårdagens match så finns den i länktipset med eng. komment.
Real Madrid ronaldo-9
2007-12-13 21:42
grabbar va tycker ni:D
Barcelona II Barça II
2007-12-13 21:36
Jay-z:
Du kan översätta texten genom att använda dig av altavistas ”Babelfish”. Den översätter inte så värst bra, men man brukar förstå budskapet.
Och glöm inte!
"Säg inte Hej förräns du är förbi backen..."

HAHA!!
Barcelona Jay-z
2007-12-13 21:32
Är det nån som kan förklara för mig Vf messi sitter brevid Raul på den intervjuen och va det är för intervjue.???Har för mig att det är en adidas intervjue med Raul Zidane Och Messi

Synd att man inte kan få dom här spanska tidningarna på engelsk skrift.
Barcelona Sersari
2007-12-13 21:29
Abbe_

Hehe, vi får hoppas på ett svar inom kort i sånt fall ;-)
Barcelona Abbe_
2007-12-13 21:26
Sersari

Okej, jag förstår. Precis som du så vill jag också veta så jag kan boka in en kväll i soffan ;-).
Barcelona A.Gaudi
2007-12-13 21:24
barca-real i en CL final hade varit för mkt :)..

jag hade dött inombords av stress.
Barcelona Sersari
2007-12-13 21:19
Abbe_

Det var det jag tänkte på också eftersom att det brukar bestämmas ca 10 dagar innan matchdag. Vill veta eftersom jag ska ner dit och kolla på matchen live=)
Barcelona _ronaldinhoochetoo_
2007-12-13 21:18
härligt att se ronnie tillbaka! han får gärna vara lika bra om inte bättre mot real madrid den 23:e!
Barcelona Abbe_
2007-12-13 21:18
Matchdatumet är ännu inte bestämt, antingen lördag eller på söndag. Eftersom det inte är så lång tid kvar så kommer nog ett besked på Barças officiella hemsida inom en snar framtid :-).
Barcelona Sersari
2007-12-13 21:15
Giovanni17

Det är det jag vill få reda på, men ingen tycks veta det=(
Barcelona :.:Messi:.:
2007-12-13 21:13
Tänk er Barcelona-Madrid på champions league final, skulle vart nice
Barcelona Giovanni17
2007-12-13 21:13
vadå e det inte den 23 december???
Barcelona Sersari
2007-12-13 21:10
CULÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NÄR BESTÄMS DET officiella matchdatumet för EL ClÁSICO???????????

Tack på förhand=)
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-13 21:05
Trevlig statistik sett ur ett cùles perskektiv ;D
Barcelona Rambla
2007-12-13 20:59
"Säg inte Hej förräns du är förbi backen..."

Haha, jag kan inte sluta skratta. :D
Var ifrån kryper de fram alla dessa intellektuella maränger?
Barcelona Mot Nya Tider
2007-12-13 20:59
Barcafan

Bry dig inte om att det är högst upp, du kommer att få uppleva en sann dröm vi alla cùles önskar att uppfylla en vacker dag, el clasicò. Se till att njuta fullt ut broder, ta massor med kort!;D
Barcelona tarrak
2007-12-13 20:25
Barcafan

Hittade en numrerad karta, där du kan se var du sitter. Tyvärr hamnade du längst upp på din läktare, men det kommer nog inte att gå någon nöd på dig. :)
Barcelona Evička
2007-12-13 20:16
Barcafan
Om det var Tribuna du hade så är det på sidan under tak. Där kommer du inte så högt, så det är säkert bra platser. Det är som tarrak säger att man kommer lite långt från planen om man sitter längst upp, men man ser fortfarande väldigt bra.
Annons: