/spanien/barcelona/forum/21873.aspx/spanien/barcelona/forum/21873.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Lukas.RP
2007-12-22 19:13
Ämne: Ämne: Kolla l....
Härligt klipp, en riktig trigger inför söndagen!
Barcelona Messidonaa
2007-12-22 19:07
Ämne: Kolla länktips, rikt....
Riktigt bra videoklipp, tack för den!
John
2007-12-22 19:04

Jag undrar om det är någon här på svenskafan som spelar managerspel på internet. Isåfall kanske ni har provat på xperteleven? Det är så att jag och 7-8 killar till hade tänkt starta upp en liga där. Så om ni är intresserade eller nyfikna på det, prova gärna.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-22 18:54
Kolla länktips, riktigt bra trailer inför morgondagens match. Man blir så laddad! Forca Barca
Barcelona Vampíro
2007-12-22 18:51
Ämne: Ämne: Håller ....
Jag kanske överdrev lite men stora spelare lever för dem här matcherna. Giovani är 18(!) år och han har bara startat två matcher i år. Ska han helt plötsligt starta i årets viktigaste match? Vi behöver Ronaldinho speciellt nu när Messi är borta. Har han varit oseriös på träningen så ska Rijkaard ta ett snack med honom. Deco å andra sidan ser jag som given, han säger själv att han känner sig frisk och då tycker jag han borde starta. Det är klasskillnad på honom och Guddy fast islänningen har varit bra.
Barcelona Karlssoooon
2007-12-22 18:49
Se till Deco's uttalande om att han troligen inte kommer få starta och kanske inte ronaldinho heller.
För mig så låter det som att båda dom kommer att få starta imorgon med tanke på vikten och storleken på denna match som stundar. Det är klart att man försöker mörka startelvan så gott det går. Det handlar ju bara om att försöka skapa sig fördelar och det gör man verkligen genom att "plocka bort" deco och ronaldinho från elvan i pressen. Jag tro att det är en medveten taktik från mister och ledningen för att förvirra och kunna överraska.
Barcelona Messidinho 10
2007-12-22 18:36
Ämne: Håller med det Ronal....
Nu överdriver du väl en aning va. Bara för att Ronaldinho kanske inte får starta så tror du att matchen är förlorad. ojj, vilken supporter du är. Det finns faktiskt 10 andra spelare på plan som verkligen ger allt i en sån stormatch. Det känns nog mer tryggt med Ronaldinho på plan, det har det alltid gjort. Men att säga att en match är förlorad bara för att han kanske inte får starta håller jag verkligen inte med om!!
Barcelona Vampíro
2007-12-22 18:22
Håller med det RonaldinhoKungen skrev längre ner. Giovani kan inte starta i El Clásico, det går bara inte att starta med honom i årets viktigaste match. Visst killen har talang men han är alldeles för orutinerad och Ronaldinho känns mycket säkrare. Även Deco måste spela, inget illa om Guddy som har varit mycket bra när han har spelat men vi kan inte starta med endast en kreativ mittfältare mot Real Madrid. Vi behöver Decos kreativitet och kämparglöd imorgon. Väljer Rijkaard att bänka Ronaldinho och Deco imorgon så kan vi säga hej då till årets match och kanske t.o.m ligatiteln.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-22 17:53
Hej, jag och min kompis ska åka till Barcelona . Nån som har en hemsida där man kan boka biljeter? eller paketpris
Real Madrid Shi
2007-12-22 17:49
Ämne: Har ni hört? Det stå....
Japp, Real Madrid brukar dra till sig storpublik överallt, även i Katalonien. :P

Skämtar bara så ta det inte allt för hårt.
Barcelona daaniiP
2007-12-22 17:46
"Den dan du presterar lika mycke som ronadinho, och uppnår det han har lyckats med, då kan du börja snacka...."

.....då borde det vara knäpptyst på detta forum

HAHA
Barcelona YayaYaya
2007-12-22 17:31
asaDinho:

det där var det absolut dummaste jag någonsin hört, inte bara här på forumet, utan över huvud taget. vilken jävla idiot du är o herregud, driver du, skäms du inte, ja skulle nog bara hänga efter nåt sånt där, IDIOT!
Barcelona PILMÀ
2007-12-22 17:06
Det kan förstå på ((Länken))att Ronaldinho älskar och skämta på tränningerna och vill ha roligt med sina lagkamrater och göra sina tricks inför alla.
ronaldinho världens bästa människa när han är på humör tro på mig.

kolla LÄNKEN.
Barcelona De Goda
2007-12-22 16:49
Har ni hört? Det står på www.fcbarcelona.dk att efterfrågan på biljetter till matchen är så stor att Nou Camp kunde fyllas två gånger om!!!! 80 000 tusen biljetter gick till medlemmar medan endast 15 000 tusen gick till ickemedlemmar. Undrar hur mycket de kommer ta för en "svartbiljett" ?
Barcelona L.Messi19
2007-12-22 16:48
"

Så det är rijkard, som inte ska kunna tro att han kan behandla spelarna hur han vill bara för han är tränare, ni ser vilken effekt det ger på spelarna.. "

Det är faktiskt det han kan göra!
Du har altså sett att Rijkaard inte hälsat på Ronnie, då betyder det nog att han ligger med hans dotter eller?
Real Madrid Paco Buyo
2007-12-22 16:40
ibbos:
Att skylla allt som skrivs på att Marca försöker skapa oro i FC Barcelona funkar ju inte om man ser vad sport.es och elmundodeportivo.es toppar sina hemsidor med.
sport.es: "Allt talar för att Ronaldinho inte spelar".
elmundodeportivo.es: Ronnie närmar sig bänken.
Barcelona De Goda
2007-12-22 16:38
Ämne: Till asaDinHo
Har s....
Var det där verkligen ditt första inlägg? hehehe :) vilken tålamod.
Sevilla Krille33
2007-12-22 16:34
Till asaDinHo
Har surfat runt mycket på svenskafans dem senaste åren.
Men ditt inlägg om Ronaldinho och tränarens dotter osv tar fan priset.
Hur gammal är du? 5 år?
Så mycket spekulativ jävla smörja så man kräks.
Fast aja du kanske var ironisk eller något?
Barcelona De Goda
2007-12-22 16:30
Ämne: Denna är riktad mot ....
Väl talat ibbos. Kan någon lära mig hur man använder Google eller var det kanske Babel (?) angående språköversättning. Kan inte spanska och vill gärna förstå SPORTs artiklar.
Barcelona Leva Barca
2007-12-22 16:28
Seriöst , vad försöker rijkaard göra ?
fösöker han lura hela Reals försvar eller , vad?
Jag tror så som de ser ut just nu, så är de en luring på hela Reals försvar & att även Messi kommer spela imorgon.
Va tror ni ?

Visca el Barça
Barcelona ibbos
2007-12-22 16:14
Denna är riktad mot Siempre futbol och asaDinHo.

Varför är alla så nervösa? Herregud det är klart som fan att Ronaldinho spelar el-clasico? Allt detta kommer från marca, vars tidning är baserad på madrid och dess klubb. Man ska inte tro på vad marca säger, de säger mycket skit och det är absolut inte första gången.

Jag hoppas folk börjar inse att Marca är en tidinig för alla marränger, en tidning som försöker psyka lagen innan mötena, försöker störa lagen inför andra möten, skapa rykten etc.

Deco å andra sidan är mer realistiskt att han inte startar pga hans skada. Det är fullt förståeligt om Rijkaard väljer att inte starta med honom. Men att den ena tror sig vara en kamera på barcas träningar och omklädningsrum och den andra om att Ronaldinho bör byta klubb för att få en ny utmaning, är bara onödigt att disskutera. Ronaldinho har nog den svåraste utmaningen man kan ha, att ta en plats i laget.

VISCA
Barcelona hOmbres
2007-12-22 15:50
När är messi tillbaka?

Åker ner för Barca - Racing 19 januari - är han tillbaka då ? Om inte kan man förvänta sig att ronnie spelar?

Krossa madrid nu !

Mvh
Barcelona Sürer
2007-12-22 15:47
man ser ju på videon att spelarna, zambo,abidal,sylvinho inte bryr sig så mycket vad ronaldinho håller på med visar ändå att de andra spelarna är taggade o tar träningen väldigt seriöst. men ja tvekar lite om de inte kan vara lite mörkande bakom decos uttalande , jag har aldrig hört att ngn i barca kommenterat en startelva inför ngn match om de tror att de ska starta eller ej o nu när deco även talar för ronaldinho verkar det lite skummt. Tror faktiskt på både på Ronnie o Deco från start
Barcelona Visca_Barca
2007-12-22 15:27
aså så som jag ser så verkar vi ha problem igenom laget. ronnie är inte seriös på träningar eller deco kommer sitta på bänken osv.
tro mej om g2s spelar så kommer han va osyling. han är inte redo. det marca skrev om runnie måste ja tror på . föratt man ser videon också.
och det är inte bra inför el classico.
barca moral har varit lågt
Barcelona Messidonaa
2007-12-22 15:22
Ämne: om nu inte ronaldinh....
Det är en mycket bra ide.

om Henry är helt frisk frisk, då bör han starta alltså då menar jag hellre han än Giovanni.

Men i första hand så vill jag att Ronaldinho startar!
Barcelona Sürer
2007-12-22 15:00
om nu inte ronaldinho spelar, vilket jag ser som tjänstefel vill jag hellre se att Henry startar, inget illa menar mot dos santos men han e absolut inte redo för el classico. Hans avslut är alldeles för dåliga o han behöver flera chanser för att näta vilket man inte har råd med i el classico. En taggad Henry som tränat bra i veckan ser jag hellre , Henry,etoo,iniesta.
Barcelona AssaDinHo
2007-12-22 14:55
Siempre Futbol:

sluta diskutera andras prestationer, så slipper du detta!
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-22 14:55
Ämne: AssaDinHo:

Ja jag....
hehe.. jag vet inte varifrån han har fått alla dessa information..
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-22 14:53
Ämne: AssaDinHo

Får man....
LOL! AssaDinHo... Snälla låt Barca spela först innan du snackar skit om tränaren. Imorn efter att Barca har vunnit så kommer alla att berömma Rijkaard. Ronaldinho KOMMER att spela, men jag tror inte på Deco.
Siempre Futbol.
2007-12-22 14:52
AssaDinHo:

Ja jag är inte mycket för kvantitet, gillar mer kvalitet tillskillnad från någon.

Jag orkar inte diskuttera mer med dig. Men du, jag kan hjälpa dig med ansökningsblanketterna till Se & Hör, dom kan ha stor nytta av dina insidestories!
Annons: