/spanien/barcelona/forum/21871.aspx/spanien/barcelona/forum/21871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Los Blancos!
2007-12-23 00:18
Vampíro

måste nog säga tvärtemot, hans krönikor är oerhört läsvärda och väldigt roliga att läsa! Sen får vi väl se hur de blir mellan Eto'o och Pepe, lägger min röst på Pepe;)
Barcelona La_BARCA!
2007-12-23 00:14
ibbos

Din startelva är bra. Men jag hade plockat bort Guddy och satt in Deco där. Ok Deco har varit skadad. Men han behövs verkligen.

Visca Barca! Det börjar kännas lite i magen. Det luktar Vinst!
Barcelona Vampíro
2007-12-23 00:14
Måste bara kommentera kviborgs senaste krönika. Det var bland det sämsta jag har läst på SF. Pepe tar hand om Eto'o? Knappast, Samu kommer springa förbi honom gång på gång.
Barcelona ibbos
2007-12-23 00:04
Med all respekt till THOMAS JOHANSSON, skribenten på SF. Hur kan han lagt upp laget med G2S?!?!?!?!?!?!

Inget illa menat men min lilla kusin som är 10 år fattar att en spelare med INGEN rutin inte startar en sådan match? Jag påpekar ännu en gång att Ronaldinho kommer att starta imorgon

Valdes
Puyi Marq Milito Abidal
Toure
Xavi Gudjohn
Iniesta Etoo Ronnie

VISCA
Barcelona T#11
2007-12-22 23:37
Ämne: Hmm var ska man tryc....
ronaldinho borde starta , det ar skam fotbollen om Han inte Gor det
Barcelona mbarca
2007-12-22 23:24
Läste nyss om att Marquez har lite känningar och kanske missar matchen imon.
Vet nån något om detta??
Barcelona little_master
2007-12-22 23:24
Hejsan!
Jag undrar om det finns vissa ställen i stockholm som sänder matchen. Jag menar de slle och dra till. om inte har kanalen eller har inte möjlighet att kolla på matchen hemma, finns det någon ställe o dra till. Helst där alla barca fans samlas.
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 23:13
[Ronaldinho#10]

Dinho kommer starta 100%. Gör han inte det blir det Hej då i sommar. Man kan inte bänka en kille som är värd mer än guld och ska inte spela den största matchen. Han kommer att spela. Från start!
Barcelona [Ronaldinho#10]
2007-12-22 23:11
Nu vill jag veta vilka som tror att Ronaldinho kommer starta imorgon?
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 22:52
L.Messi19
Lukas.RP
2007-12-22 22:50
Ämne: Lukas

Väldigt bra....
Tack så mycket! Hmm, det handlar nog mest om att träna på att skriva, precis som i allt annat. :D
Barcelona L.Messi19
2007-12-22 22:48
La Barca

Källa?
Barcelona A.Gaudi
2007-12-22 22:48
kommer det bli puyol mot Robinho imorgon?
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 22:44
Vad tycker ni om det hära?

Deco vill ha Mourinho till Barca
Enligt Barcelonas mittfältare Deco vore José Mourinho rätt man att styra klubben.
- Om det händer skulle jag bli väldigt glad, säger han till portugisiska SIC.

Barcelonas Deco spelade under José Mourinhos ledning när Porto vann Champions League 2004 och nu berättar han att han gärna återförenas med managern.

- Han skulle jobba in sin arbetsstil här. Det folk här vill ha är titlar, säger han.

Att Mourinho skulle vara impopulär efter sina duster med klubben som Chelseamanager tror inte Deco att påverkar.

- Det finns undersökningar som visar att folk här skulle bli glada om han kom hit.

Barcelona L.Messi19
2007-12-22 22:43
Lukas

Väldigt bra skrivet! Förstår inte hur du utrycker dig så bra :S:P
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2007-12-22 22:42
Vampíro//

Jaa, han har bestämt startelvan. Står så i länktipset. Hoppas nu det Rijkaard sa om Ronaldinho e sant. Han sa något om att Ronaldinho har tränat mycket bra o har visat upp sig mycket bra o jag är nöjd med honom. Hoppas det är sant!!
Barcelona Vampíro
2007-12-22 22:36
RONALDINHOO!!!!:

Real red kan skriva hur mycket de vill men Rijkaard säger själv att han inte bråkade med Ronaldinho(länk). Och om jag har förstått rätt så har han redan bestämmt hur startelvan kommer att se ut.
2007-12-22 22:36
Myrran//

ok. Men hoppas verkligen att det inte är sant och att Ronaldinho får börja. För jag tror han kan göra något bra denna match!!
Barcelona Myrran
2007-12-22 22:33
RONALDINHOO!!!!!

Nej det var inte din poäng, ditt inlägg var ett citat och någon annans poäng. Nu har du klar gjort din poäng.

Och det bråket var att Rijkaard tog Rolandinho åt sidan och pratade lite på träningen. Marca eller AS kanske både förstora upp detta till vad deet är. Enligt andra källor (har inga nu) så är detta ett vardagligt fenomen för Ronaldinho och Rijkaard.
2007-12-22 22:28
Myrran//

Om du inte förstod så ska jag berätta. Ronaldinho har bråkat med tränaren står det ju!! Vill veta om det är sant. O det står ochså att det inte är marca som skrivit denna nyhet utan en annan tidning. Det e min poäng!!
Barcelona Myrran
2007-12-22 22:17
Ämne: Taget ur en av Reals....
Och din poäng är?
Lukas.RP
2007-12-22 22:03
Läs mina tankar och funderingar om el clásico i ett långt inlägg på min blogg. Kommentera gärna också!

Se länktips
2007-12-22 22:03
Taget ur en av Reals artikel om morgondagens match:

"Att Barcelona behåller startelvan från föregående match innebär också att Barcas mest omtalade - och kritiserade - spelare petas till förmån för Dos Santos. Enligt rapporter - och det är faktiskt inte Marca som står bakom dem den här gången - har Ronaldinho bråkat med Rijkaard under fredagsträningen och mycket pekar som sagt på att den forne storspelaren får nöja sig med ett eventuellt inhopp. Det gäller också Henry, som är tillbaka från skada. Om någon, mot all förmodan, skulle ha missat det så skadade sig Barcelonas bästa spelare Leo Messi mot Valencia och deltar inte i matchen, vilket innebär en lättnadens suck från Real Madrid-håll även om Messi naturligtvis är en otroligt spektakulär spelare som är kul att titta på."
2007-12-22 22:00
FCB#19//

Tur. För jag har haft en känsla att Ronaldinho ska hitta formen i en viktig match o jag tror o hoppas att matchen e imorgon:D
Barcelona OkkaPokka1
2007-12-22 22:00
Ämne: Har ni inte läst art....
Det som skrivs där behöver inte alls stämma, och det skrivs dagen innan match , och vi kommer förmodligen inte veta föran match dags. Och enligt de flesta tidningar skriver att Ronaldinho ska sitta på bänken imorgon igen. men Jag tror nog Rijkard vet vad han gör , och låter Ronaldinho spela imorgon(och eventuelt byta i Giovanni eller Bojan)
Barcelona FCB#19
2007-12-22 21:58
RONALDINHOO!!!!

Det där e inte sant....dom tror att han kmr starta så där.
2007-12-22 21:55
Har ni inte läst artikeln som Real har skrivit här i sf. Den heter inför FC Batcelona - Real Madrid CF och där står det vem som startar för real o barca. Ronaldinho startar inte utan det gör Dos Santos. Vad håller mister på med??
Är inte bojan bättre än Dos Santos?
Barcelona Älskade Barça
2007-12-22 21:47
Om Eto'o Och Ronaldinho får spela tillsammans imorgon, och spelar till varandra som de brukar så kommer el clasico redan vara avgjort efter en kvart.
Barcelona OkkaPokka1
2007-12-22 21:42
Jag känner att Ronaldinho är På gång igen, och Han o Eto'os sammarbete är de få som kan besitta så .Dinho och deco från start imorgon!
Barcelona Vampíro
2007-12-22 21:34
Ämne: Jag vill ha Dinho på....
Vi klagar ofta på att han är orörlig och att han inte utmanar längre. Sant, men han bidrar fortfarande med mycket annat som t ex superfarliga passningar eller frisparkar. Dinho och Deco från start!
Annons: