/spanien/barcelona/forum/21861.aspx/spanien/barcelona/forum/21861.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-12-23 21:26
Någon som har officell statistik? :-).
Barcelona Messidonaa
Ämne: En snabb lite fråga.....
vi hade mer lägen

men ni hade bättre lägen, som tex när ni kom på kontring 4 man mot 2 backar.
Barcelona Messidinho 10
Sa ju att Bojan lr Dos antos skulle startat, Ronaldinho gjorde inte mkt mer än vad man förväntade sig. Anfallen var stundtals hur sega som helst, ingen som fyllde på. Iniesta är riktigt bra och det visar han även idag, Bojan gör ett kanon inhopp. Det blir fart direkt vid hans inhopp, och så ska det fan se ut. BOJAN SKA FAN TA OCH START NÄSTA MATCH!!
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: En snabb lite fråga.....
Absolut!! Ni fick några kontringar men ni slarcvade bort dem... som när ni kom 4 mot 2.
Real Madrid Ziyafet
Jag tycker inte att ni ska gnälla så mycket på domaren, visst han missade en minut i slutet och det är oförlåtligt men att säga att han var mer på Reals sida är nog inte helt sant.

Dommaren lade en nivå där han tterst sällan blåste över huvud taget, jag tycker att det var helt rätt för han visste att det skulle bli en hård match och det är ingen vits med att dela ut 22 gula kort i första. Det såg kanske ut som att det drabbade Barca mer eftersom ni hade mer boll och i och med det blev fällda fler gågner utan att få frispark men grejen är den att han tillät alla sådan tveksamma brytningar från båda lagen.

Om ni fortfarande tycker att dommaren gav Real Madrid favören kan i så fall få förklara varför han inte dömde straff till Robinho när han blev fälld i straffområdet.
Barcelona Störst, bäst, Barca
Daebes/Zizou

Ja mycket närmre.
Barcelona Suñol_
Angående Mourinho till milan så är det news of today som lanserade den nyheten så det kan man ta med en nypa salt...
adiiL
Alldeles för förutsägbart spel under större delen av matchen. Anfallet kändes inte bra alls, ingen tyngd alls. Saknaden av Messi blev mycket värre än vad många trodde. Hade han varit med så hade utgången varit annorlunda. Måste trots det skamliga resultatet ge beröm till Iniesta, han är en mäktig spelare!

Tycker att Deco inte alls borde startat matchen. Iniesta borde ha haft hans plats och Giovani uppe till höger från början..
Valencia J.T....Hope Is...
Real Madrid var värda segern.
Bättre nästa gång..
Barcelona @lle
2007-12-23 21:25
Ämne: aa robinho e 30 kilo....
HAHA straff å straff tror nog de e de enda målen som robinho kan göra =) HAHA
Barcelona Rambla
Nej, du har fel. Marquez petade bollen förbi honom och Robinho kastar sig upp i luften och vädjar sen efter stratt. Men skit samma. Ni vann, gå in och fira på ert forum istället för att spela allan här.
Barcelona Messidonaa
vi saknade messi galet mycket på vänsterkanten.!
Real Madrid Daebes//Zizou
En snabb lite fråga. Tyckte ni att Barcelona var närmare 1-1 än vad Real Madrid var nära 2-0?
Barcelona roooonaldinho
vad är det ni snackar om att dinho ska dra eller.

han var en av dom bästa barca spelarna på plan efter yaya och valdes
Kwake
//barcanist

ang. Mourinho, det är bara MYYT visste du inte det? man kan ju inte tro på allt. BTW domaren sög ju arsle
Barcelona Edwin
2007-12-23 21:24
Ämne: Sparka Rijkard ?, as....Håller med det också.
Rijkaard måste ersättas. Han håller inte måttet längre. Jag gillar honom starkt. Men jag vill ha en tränare med nya ideer. Mourinho vore därför inte fel faktiskt.
Hoppas alltså på en tränarbyte.
Sen vill jag passa på att gratulera Madrid för vinsten.
Barcka kan fortfarande vinna ligan. Men vi måste dock göra förändringar.Förändringar är vad som behövs.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Boixos Nois 81//

....
Den dagen Robinho kan göra mål som Ronaldinho gjorde för några år sedan så kan ni börja kalla honom för den nya ronaldinho. Robinho är inte ens i närheten av den Ronaldinho vi såg för några år sedan...
Barcelona samot
nää vannistelroy gör aldrig nått på 90 minuter så får han ett läge o sätter den ja tråkig fotboll!
Barcelona Barcanist
HAHAHAHAHHAHAHAHA, du ska vi snacka om solklara straffar så skulle barca få minst 4 stycken i matchen !
Barcelona FCB :)
2007-12-23 21:23
Ronaldinho var inte usel som alla säger här. Han hade sina vrickningar och finter, men felet är att det går alldeles för långsamt, han drar ner tempot.
Tror det kan vara det som skiljer honom från tidigare år, att han gjorde allt snabbare då.
Real Madrid Halá_Madrid
aa robinho e 30 kilo tung. de e precis därför han ramlade när han gick i närkamp me valdes med bollen vid fötterna. EXAKT han höll sig uppe och hade boll fortfarande då komm nån barca spelare och sparkade ner han en SOLklar straff
Barcelona samot
in med bojan och dos santos i förtsättningen som kämpar iaf! med dom två blir de mer fart
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-23 21:22
Ämne: Syna alla barcefans;....
Etoo har varit borta i 6-7 månader. Försök o stoppa honom om några månader. Vad gjorde Nistelro på de 90 minuter han spelade? INGENTING!
Barcelona Suñol_
Frescoo: Vad stort av dig att ge igen för gammal ost. Jag kommer inte glida in på erat forum nästa gång vi vinner mot er. För att jag tycker man ska va fair! Vilket du nu inte är men visst jorden är full egoism och hämndbegär det är den lättaste vägen och gå... Buddah har talat, på tal om det så saknade jag Ivan idag han skulle behövts med tanken på hans fantastiska passning tidigare idag.
Barcelona A.Gaudi
Real var helt klart bättre???

dom ledde hela matchen och vi var aldrig rikigt heta framför målet. sedan var det inte så att dom var överlägsna men dom var bättre.

börjar nu spåna lite hur det skulle bli om både Adriano och Ronaldinho drog till milan. jävlar vilka fester dom skulle ha tillsammans med Ronaldo :D
Real Madrid Frescoo
Boixos Nois 81//

Jag har respekt för Ronaldinho, helt klart. Han var värdens bästa för två år sen och var det också på en period på typ 2,5 år. Han är faktist en av spelarna i barca jag tycker är okey.

Därför har jag inget emot att kalla Robinho för den nästa Ronaldinho precis som Ronaldinho var den nästa Ronaldo...
Barcelona Barcanist
2007-12-23 21:21
Ämne: Antar att jag blir b....
Mourinho klar för Milan ifall du inte visste det..
Barcelona roooonaldinho
2007-12-23 21:21
grabbar vi har fortfarande chans att vinna ligan.
det är många matcher kvar och vi ska vinna på santiago
Real Madrid Fredrik R
2007-12-23 21:20
Ämne: Undra hur spelet sku....
Jag tycker inte Chelseas fotboll var ointressant de första säsongerna med Mourinho innan man skulle använda sig av Ballack (Abramovich köp) tillsammans med Essien, Lampard och Makelele. Centralt tungt mittfält, inget fint kantspel. Innan så fick ju spelare som Robben och Cole härja mer fritt på kanterna.
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-23 21:20
Ämne: Antar att jag blir b....
Hatar Mourinho, men det vore kul om han kunde komma o börja snacka skit om Madrid! :)
Annons: