/spanien/barcelona/forum/2186.aspx/spanien/barcelona/forum/2186.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-07-29 01:24
@11-9-10:

Enligt den här artikeln är det Sampers agent (Pere Guardiola) som pushat för att spelaren ska lämna. Hans pappa ska dock inte ha ansett att Pere gjort ett bra jobb och därför själv börjat hinta att Wenger vill ha honom. Det var detta "rykte" som startade allt ståhej och direkt efter blev Samper bänkad under hela matchen mot United. Sammanträffande?

Vi får väl avvakta och se, men vi vet ju alla att Lucho hatar folk som springer och snackar i media. Straff?
Barcelona Liunil Masse
2015-07-29 01:24
LeoMessi Du har nog rätt. Förklarar också varför Munir alltid gick före Sandro trots att den sistnämnde prestera bättre hela tiden. Väldigt tråkigt. Just såna här situationer man saknar Pep som fan.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-07-29 01:21
Ter stegen Douglas-Bartra-Marlbro-Adriano Samper Rakitic vem som helst Halilovic. Suarez. Sandro. Snälla LE bara en gång låt mig få se en sådan start11. Backlinjen kan ändras Hur som men en solid mittfält och anfall är viktigare, precis så som jag ställde upp ovan..Snälla LE bara en gång. Amen!
Barcelona LeoMessi
2015-07-29 01:16
Jag tror helt enkelt att Lucho sysslar med favorisering. Det finns absolut ingen anledning till att Gumbau ska få starta före samper, eller ens få vara med a-laget under försäsongen. Nej, så länge inte samper är skadad så finns det INGEN logisk förklaring till detta, förutom att Lucho fullständigt skiter i vem som är bäst och endast tar ut dom han tycker om.

Jag är väldigt nöjd vad han har gjort med A-laget, men hans öga för talanger är sämre än Eusubios.. Jag hoppas att Chelsea förnedrar oss så hårt att i framtiden så kommer barcelona inte få delta i dessa inkomstbringande PR-cuper eftersom dom inte verkar ta det seriöst. Hade dom ställt upp med detta laget och tagit det så oseröst hade jag aldrig lagt en krona på att se detta.
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 01:14
Tello Herrera Deras nya brasse
Barcelona Canaletes
2015-07-29 01:11
Praise the Lord!!! Inte Lord Douglas alltså...

Lite pinsamt nästan.
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 01:08
Kan det inte vara så att samper är påväg att bli utlånad? Onödigt att spela honom om han skall lånas ut, för annars är det helt obegripligt
Barcelona Liunil Masse
2015-07-29 01:04
Lucho, har han tappat det helt!? Tycker synd om Samper som blir ett offer av Luchos makalösa öga för talanger.
Tello Herrera
2015-07-29 01:03
Kenedy who?
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 01:00
@FCBarcelona_es: El Chelsea jugará con Courtois, Ivanovic, Cesc, Zouma, Oscar, Hazard, Diego Costa, Matic, Cahill, Azpilicueta y Kenedy #FCBlive #TourFCB
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 00:53
The camerooninas Jag hoppas Hazard har en bra dag haha!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-07-29 00:52
@the cameroonians:

Hahahaahahaha
Jag hoppas på förnedring första halvleken så att Lucho kan vakna ur sin deltasömn.
2015-07-29 00:52
Någon som vet om Douglas har D-körkort?

Han kanske är svaret på Mourinhos parkerade buss..!

Jag hoppas hur som helst att Hazard har en dålig dag - om han nu spelar.
2015-07-29 00:47
Nej dra mig baklänges. Gumbau kommer att starta, precis som LORDEN

HAHAHAHAHA
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 00:46
@barcastuff: Barcelona line-up (official): TerStegen - Douglas Bartra Mathieu Adriano - Rakitic Busquets Gumbau - Munir Suarez Sandro #fcblive Oj vad tråkig
Barcelona Liunil Masse
2015-07-29 00:39
PUYOL555 Hahaha ta det lugnt, vi har stora mittbacks talanger i Xavi Quintilla och Rodri Tarin.
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 00:39
The camerooninas Haha! Eh så länge det gäller för endast en säsong så väljer jag att blunda för dom horisontella
Barcelona Liunil Masse
2015-07-29 00:35
Hade varit så kul att se Halilovic från start. Många säger att han påminner om Messi men det gör ingen haha, han påminner dock väldigt mycket om David Silva. Om det inte blir Halilovic så hoppas jag på Sandro men det kommer förmodligen bli Munir, Luchos favorit bland talangerna.
2015-07-29 00:34
@11-9-10:

Med ränderna på rätt håll :-)
Barcelona PUYOL555
2015-07-29 00:34
Tiki-Taka

Undra vilka SKRUVAR som saknas hos Lucho & Barto? Hoppas Barto o Lucho BELÅTNA & GLADA!!! Jesus Vallejo!!! Till och med Perez gör något. Låt de tro LIVET PERFEKT MED MASCH, SHAKIRO, MARLBORO och VERMALEN som knappast spelat!

Barca fixade trippel, grymt jobb med lite tur. MED ALL RESPEKT TILL LUCHO! Har INGA förväntningar på BARCA i ÅR..Starkt försvar leder till HÅLLBARHET. DE MÅSTE VÄRVA MITTBACK som konkurrerar! Om Barca FÖRSVARAR CL JAG HETER ELVIS PRESLEY!.

STÅR FAST!!!!
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 00:28
Åh jisses nu trillade polletten ner för mig, cesc spelar i Chelsea. Nej nu får vårt mittfält vara spelsugna
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 00:27
Det underbart vackra andra stället kommer spelarna lira med inatt
Tello Herrera
2015-07-29 00:25
Barcelona Team News: Barca have not had anywhere near a full-strength side to call upon in their first two preseason matches, and they will remain without major stars Neymar, Messi, Mascherano, Dani Alves, as well as backup goalkeeper Claudio Bravo. They've also had some injury concerns, with the likes of Pedro, Douglas, and Rafinha having to take it easy. Chelsea Team News: Chances are, we'll see more minutes for Copa America trio tonight, including perhaps a start for Falcao. There are also several members of the travelling squad who have yet to see too much meaningful action, including Nathaniel Chalobah, Jake Clarke-Salter, Dom Solanke, and Kenedy, whose status is a complete mystery. Ruben Loftus-Cheek, Bertrand Traoré, and Ola Aina did not feature either against Paris Saint-Germain after getting 45 minutes each against NY Red Bulls.
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-29 00:11
Onda Cero | Real Madrid signs Jesus Vallejo from Zaragoza he will remain at Zaragoza for one season on loan.

Verkar som att talangen går till Madrid......
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-07-29 00:11
ikväll vill jag se bättre försvar än det var mot Man u. jag kan ta att vår offensive suger utan Messi och Neymar då båda spelarna drar på sig markering och skappar kaos för varje lag. Det måste vara frustrerande för Suarez att helt plötslig börja spela med Munir och Pedro som vapendragare men hej! Det är försäsong. Jag vet redan att det blir förlust. Jag vill se förbättring på försvarsspelet, fasta situationer och att laget vinner bollen betydligt snabbare från Chelsea. Hoppas det inte blir några onödiga skador. Det sista jag vill se är samma loja inställning som mot Man U.
Tello Herrera
2015-07-29 00:04
In med MSN inatt. Trots allt inte getafe vi möter.
2015-07-28 23:49
11-9-10

Nej du, men Rafinha spelar inte pga ryggproblem.

Rakitic lär väl spela från start eftersom han började på bänken senast.

Vore spännande att se Halilovic som högerytter, men jag tror inte Lucho planerar för detta utan fortsätter med endera Munir eller Sandro bredvid Suárez och Pedro.

Vill annars se Piqué och Bartra som mittbackspar. Tror dock på Mathieu från start.
Barcelona 11-9-10
2015-07-28 23:23
Camerooninas Har du någon vidare koll på hur startelvan ser ut inatt?
2015-07-28 22:47
Barcelona don't want to sign Monaco defender Aymen Abdennour (25) at this moment. He was an option when Bartra's future was uncertain. [md] Va bra att man ff värderar Bartra som en viktig pusselbit.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-28 22:14
Seriöst alltså, borde vi inte sälja Mathieu nu när chansen finns att värva Abdennour? Jag menar, Abdennour är bättre än honom på allt och är betydligt yngre samt kan spela vb också precis som Mathieu.
Annons: