/spanien/barcelona/forum/21855.aspx/spanien/barcelona/forum/21855.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-20 23:23
Jag längtar riktigt mycket till lottningen imorgon! hoppas Barca får möta Olympiakos!

Klockan 1 imorgon på Eurosport är det ju också UEFAcup-lottning, och det ska bli roligt att se vem Helsingborg får möta! Hoppas det blir Slavia Prag.
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-20 23:10
Ämne: Är jag ensam om att ....Nej, det är du verkligen inte!

Edit: Tack för att du la upp den här i forumet! Jag har inte sett hela innan, jag har bara sett några sekunder:p
Lukas.RP
2007-12-20 22:56
Är jag ensam om att nästan få tårar i ögongen när jag ser det här?

Se länktips
Barcelona Messidonaa
2007-12-20 22:50
asso det här med att Deco och Ronaldinho bänkas :S jag förstår inte det.

det började med att marca skrev det, och enligt dom så tror dom bara för att dom bänkade på träningen eller dvs va inte med i startelvan på träningen .. bara för det, betyder det då att dom ska bänka på el clasico ? :S
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 22:47
R_10_ME

Om du hade läst lite längre ner, så hade du nog sätt att detta redan diskuterats. Det står nämligen på Marca osv. så tips till nästa gång scrolla ner! ;-)
Barcelona ansar_iniesta
2007-12-20 22:45
har kan man följa lottningen imårn fast kanalerna kommer upp imårn också
Barcelona R_10_ME
2007-12-20 22:40
enligt fotbollskanalen.se ska ronaldinho och deco börja i bänken mot madird
Barcelona Barcelonito
2007-12-20 22:28
Eurosport och Viasatsport1 visar lottningen imorgon. Själv hoppas jag inte på Arsenal eller Liverpool men vill inte heller ha de lättaste. Schalke borde va bra nog och Roma tror jag Barca skulle slå ganska komfortabelt och samtidigt vara bra motstånd.
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 22:25
Metze
Jag har inte sagt att han har varit dålig,men han har definitivt INTE övertygat mig över att han är värd 30 (!!!!!!) miljoner euro. Och att skriva att han är Madrids bästa köp på flera år efter mäktiga* 5 (!!!) matcher från start och ett inhopp är ju bara befängt.

*= massvis med ironi!!
Real Madrid Metze
2007-12-20 22:23
RonaldinhoGaucho// Okej, om han var riktigt bra, då är Pepe världsbäst :D
Barcelona L.Messi19
2007-12-20 22:18
Sänds den på någon Viasat eller blir det datorn man får se på?:P
Barcelona PILMÀ
2007-12-20 22:15
Ämne: Ingen verkar bry sig....Själv Hoppas på Olyampikios.
Det innebär inte att jag är lite skrämmd av de stora lagen men vill möta de i kvartfinal.
Barcelona Visca_Barca
2007-12-20 22:14
tja grabbar. undrar om det är bara eurosport som ska sända lottningen? inga tv4+ eller sport?
Barcelona [B]arcelon[A]
2007-12-20 22:12
Ingen verkar bry sig om CL - lottningen imorn kl . 12.00..
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-20 22:11
Metze

Patrick Andersson var också riktigt bra :D
Real Madrid Metze
2007-12-20 22:08
RonaldinhoGaucho// Jag säger inte att han är världens bästa mittback, men att han är riktigt bra.
Real Madrid Metze
2007-12-20 22:07
Det här med stora lag kan stämma, jag vet inte, vi får se.

Pio pio// Att han inte övertygat är ren lögn, han har varit Madrids bästa spelare efter Ramos och Casillas.
Barcelona lagkapten
2007-12-20 21:50
Barcelonito
Fel där. Vi har sett Reals backlinje och Pepe sättas på prov mot riktigt bra motstånd. Det var i Spanska Supercupen mot Sevilla i början på säsongen och alla vet ju hur det gick där...
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-20 21:48
Tjena grabbar!

Vänta till söndag kväll då kommer alla säga att Pepe är så jävla dålig hit och dit. Alla snackade skit om honom för någon månad sen och nu är han världens bästa mittback, roligt!
Barcelona Barcelonito
2007-12-20 21:38
Metze

Du har inte sett Pepe under stor press mot riktigt bra motstånd än. Vänta och uttala dig efter att du har sett honom starta mer än 10 matcher. Jag säger inte att han är dålig men han har knappast spelat många matcher för att vara den bästa värvningen på länge. Det kan du skriva på Reals forum istället och få positiva svar.
Las Palmas Pio pio
2007-12-20 21:34
Metze

Negativa och negativa. Grabben har väl inte direkt övertygat att han verkligen är värd dem pengarna man la ut för han. Eller ja, min uppfattning är att en mittback inte är värd dem pengarna..Men det är min syn.
Barcelona Ansgar Ylman
2007-12-20 21:20
(Tyvärr,) Ramos slår Zambrotta 7 dagar i veckan, i min bok i alla fall.

Men förhoppningsvis blir det Puyol på högern och då plockar Barca hem poäng på pappret precis överallt (utom mot Casillas såklart) :D
Real Madrid Metze
2007-12-20 21:18
Har lagt märke till att ni i allmänhet tror att Pepe är dålig här på barcaforumet, vilket inte är sant, han är reals bästa värvning på flera år och jag garanterar er att Real Madrids svagheter inte finns på den positionen, utan på vänsterbacksplatsen.
Real Madrid Metze
2007-12-20 21:13
Mr.Boff// Kan hålla med dig om Guti och Marcelo, men dom kommer inte ens spela. Pepe är en riktigt bra mittback medan ditt påstående om Raul är rentav löjligt. Sen tänker jag inte kommentera din analys av Real - Barca spelare för spelare, eftersom du ju är barcafan och måste vara subjektiv, precis som min bedömning också är. En sak måste jag bara kommentera: Zambroatta-Ramos oavgjort?? Det kan väl inte ens en idiot i Calderons kaliber påstå :D
Barcelona Ansgar Ylman
2007-12-20 21:11
Längtar sjukt mycket till alla vet vad! :D

Jag kan inte se framför mig annat än att det blir vinst, det känns konstigt säkert t.o.m eftersom det är Real Madrid vi möter, och de leder ju ligan...

När Barcaspelarna är motiverade och spelar på Camp Nou ska det MYCKET till för att rubba dem. Motivationen borde inte saknas i mångas huvuden en dådan här match. ;)

Hoppas det inte ens märks att Messi är borta...
Barcelona Unikkati
2007-12-20 21:08
MR.BoFF.....

Allt var perfeckt men förstor inte en grej... Diarra-Toure (Diarra)... varför Diarra? vad kan killen som inte våran Toure inte kan, vad har han gjort som inte våran Toure har inte gjort?
Lukas.RP
2007-12-20 20:17
Längtar nått enormt till matchen, det kommer att bli något alldeles extra. Julafton den 24:e i all ära, men i år är julafton den 23:e.

(Länktips, min blogg)
Barcelona Edwin
2007-12-20 20:12
Ser verkligen framemot söndagens match. Matchernas match som många har kallat den.
För Barcelona är det bara vinst som räknas. Det är riktigt som presidenten säger. Barcelona ska bara vinna denna match. Förväntningarna är höga trots avbräcken -Messis frånvaro.
En förlust skulle sätta stor press på spelarna i kommande matcher. Jag vill ha den bästa julklappen: 3 poäng.

Barcelona vinner med 2 -1.
Barcelona Blaugrana #99
2007-12-20 20:09
Henry spelar mot Real Madrid :P
Barcelona Ghazza
2007-12-20 19:46
Taherinho,

Synd att du inte har biljett, men vinst i El Clásico och du festa ordentligt där nere =D

Fin halsduk btw. Har en likadan ;)
Annons: